Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#146958 Λοιπόν παρουσιάστηκε το εξής κουλό θέμα με το Ignis 1ης γενιάς. Εκεί που πήγαινα πορεία με 60-70 χλμ ξαφνικά νιώθω το αυτοκίνητο να ρετάρει έχοντας σταθερά πατημένο το γκάζι, το στροφόμετρο άρχισε να τρελαίνεται, να ανεβοκατεβάζει στροφές σαν τρελό και άναψε το check engine και το λαμπάκι της υποβοήθησης τιμονιού. Το στροφόμετρο πέφτει στις μηδέν στροφές, σαν να έχει σβήσει το αυτοκίνητο. Πατώντας το γκάζι δεν ανταποκρινόταν, ώσπου σταμάτησα, έσβησα και έβαλα ξανά εμπρός τον κινητήρα και δούλεψε σαν να μη συνέβη τπτ. Μετά από διαδρομή 50 χλμ έκανε πάλι τα ίδια, όταν έσβηνα έπαιρνε μπρος αλλά μετά άρχισε να το κάνει συνεχώς. Περίμενα λίγη ώρα και δούλεψε ξανά σωστά.

Σήμερα μου το παρουσιάζει ξανά, σβήνει το αυτοκίνητο και δεν έπαιρνε μπρος. Μετα από πολλές προσπάθειες πήρε άλλα έσβησε αμέσως. Όταν το ξαναπροσπάθησα πήρε και κράτησε ρελαντί (χωρίς λαμπάκι αναμμενο) αλλά σε κάθε προσπάθεια μαρσαρίσματος άναβε στιγμιαία το λαμπάκι (οσο πατούσα γκάζι) και έσκαγε συνεχώς η εξάτμιση σαν να μπουκωνε θυμίζοντας αυτοκίνητο με χειροκίνητο τσοκ όπου άνοιγες το τσοκ και προσπαθούσες να πατήσεις γκάζι. Αν το έσβηνα με τα χίλια ζόρια έπαιρνε εμπρός και ή θα ανεβοκατέβαζε στροφές και θα έσβηνε, ενώ αν δεν έσβηνε σε προσπάθεια μου να ξεκινήσω θα άρχισε να σκάει τρελά η εξάτμιση και φυσικά να μην έχει καθόλου δύναμη να ξεκινήσει.
Ο διαγνωστικός έλεγχος έδειξε ότι δεν κρατήθηκε κανένα σφάλμα. Τα δεδομένα: Μπουζί άλλαξα πριν 3.000 χλμ όπως και φίλτρο αέρα. Επίσης την πρώτη φορά που έγιναν αυτά τα συμπτώματα, μια εβδομάδα πριν δηλαδή, καθαρίστηκε και η πεταλούδα. Η μπαταρία επίσης είναι παλιά (8ετιας) και είχα παρατηρήσει (ίσως ήταν και η ιδέα μου) τον τελευταίο χρόνο ότι το ρελαντί έπεφτε πολύ χαμηλά και κάποιες λίγες φορές έκανε μια πολύ μικρή ασταθεια στιγμιαία, ίσα που την αντιλαμβανόσουν αν κοιτούσες το στροφόμετρο. Ο μηχανικός λέει ότι το πρόβλημα έγκειται στον αισθητήρα στροφάλου, ηλεκτρολόγος δεν το είδε ακόμα;

Καμιά ιδέα/πρόταση; Να πάω και σε ηλεκτρολόγο ή παίζει να είναι καθαρά μηχανικό το θέμα; Σόρρυ για το σεντόνι :innocent:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#146975
koubeast έγραψε: αισθητήρα στροφάλου

:iconcool:
Άβαταρ μέλους
By swiftakias
#146991
bill33 έγραψε:
koubeast έγραψε: αισθητήρα στροφάλου

:iconcool:


+1
τον ξέσκισες τον καταλύτη, ετοιμάσου για μόνιμο P0420
και αλλαξε και την μπαταρια γιατι κανει διαφορα κουλα.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#147015 Αν ήταν ο καταλύτης ή/και ο λ, θα είχε συνεχώς πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#147031 +1 για αισθητήρα στροφάλου, μόνο και μόνο επειδή μου είχε παρουσιαστεί το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στο προηγούμενο μου αμάξι. Το "ενδιαφέρον" δε ήταν ότι ο μηχανικός της γειτονιάς που είχα μετακομίσει τότε ζήτησε 800 ευρώ, με την πρόφαση ότι πρέπει να αλλάξει τα μισά ηλεκτρικά! Τελικά το φόρτωσα και το πήγα στον παλιό μου μηχανικό, ο οποίος με 50 ευρώ έλυσε το πρόβλημα. :-)
Άβαταρ μέλους
By swiftakias
#147033 Αν θυμαμαι καλα εχει δυο αισθητηρες στροφαλου. Καπου 110 ευρω μου ειχαν πει για τον κατω γνησιο


leonp έγραψε:Αν ήταν ο καταλύτης ή/και ο λ, θα είχε συνεχώς πρόβλημα.



Δεν το καταλαβες. Μελλοντικα με την ακαυστη που εφαγε θα το πει το ποιημα συντομα.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#147060 Αν ο καταλύτης είναι κρύος μπορεί να τρέχει από μέσα βενζίνη και δεν παθαίνει τίποτε.

Αν όμως είναι ζεστός, η άκαυστη βενζίνη που πηγαίνει στον καταλύτη καίγεται και ο καταλύτης καταστρέφεται.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#148667 Στο Jimny πάντως με παρόμοια συμπτώματα, ήταν λ... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#148846 Μου φαινεται περιεργο με τετοια συμπτωματα (σκασιματα βενζινης κλπ) να μην εχει κρατηθει σφαλμα, έστω σε pending μορφη.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#151462 Τελικά αλλάχθηκε ο αισθητήρας στροφάλου και απ ότι φαίνεται διορθώθηκε το πρόβλημα. Θα το παρακολουθήσω και τις επόμενες μέρες να βεβαιωθώ 100%. Συνολικό κόστος (εργασία και ανταλλακτικό) στα 60€ (με ΦΠΑ).