Σήμερα μου το παρουσιάζει ξανά, σβήνει το αυτοκίνητο και δεν έπαιρνε μπρος. Μετα από πολλές προσπάθειες πήρε άλλα έσβησε αμέσως. Όταν το ξαναπροσπάθησα πήρε και κράτησε ρελαντί (χωρίς λαμπάκι αναμμενο) αλλά σε κάθε προσπάθεια μαρσαρίσματος άναβε στιγμιαία το λαμπάκι (οσο πατούσα γκάζι) και έσκαγε συνεχώς η εξάτμιση σαν να μπουκωνε θυμίζοντας αυτοκίνητο με χειροκίνητο τσοκ όπου άνοιγες το τσοκ και προσπαθούσες να πατήσεις γκάζι. Αν το έσβηνα με τα χίλια ζόρια έπαιρνε εμπρός και ή θα ανεβοκατέβαζε στροφές και θα έσβηνε, ενώ αν δεν έσβηνε σε προσπάθεια μου να ξεκινήσω θα άρχισε να σκάει τρελά η εξάτμιση και φυσικά να μην έχει καθόλου δύναμη να ξεκινήσει.
Ο διαγνωστικός έλεγχος έδειξε ότι δεν κρατήθηκε κανένα σφάλμα. Τα δεδομένα: Μπουζί άλλαξα πριν 3.000 χλμ όπως και φίλτρο αέρα. Επίσης την πρώτη φορά που έγιναν αυτά τα συμπτώματα, μια εβδομάδα πριν δηλαδή, καθαρίστηκε και η πεταλούδα. Η μπαταρία επίσης είναι παλιά (8ετιας) και είχα παρατηρήσει (ίσως ήταν και η ιδέα μου) τον τελευταίο χρόνο ότι το ρελαντί έπεφτε πολύ χαμηλά και κάποιες λίγες φορές έκανε μια πολύ μικρή ασταθεια στιγμιαία, ίσα που την αντιλαμβανόσουν αν κοιτούσες το στροφόμετρο. Ο μηχανικός λέει ότι το πρόβλημα έγκειται στον αισθητήρα στροφάλου, ηλεκτρολόγος δεν το είδε ακόμα;
Καμιά ιδέα/πρόταση; Να πάω και σε ηλεκτρολόγο ή παίζει να είναι καθαρά μηχανικό το θέμα; Σόρρυ για το σεντόνι