Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#258494 Δε ξέρω τι έχει γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση ,αλλά κάλλιστα θα μπορούσε να έχει χώσει χρήμα η Porsche.Μπορεί να εχει ζητήσει απο τη BW πχ να της εξελίξει ένα turbo με κάποιες προδιαγραφές,οπότε υπογράφονται συμβόλαια,μπαίνουν όροι, ρήτρες γίνονται κοινές συναντήσεις /δοκιμές κτλ...
Τι έχει γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς κανείς μας δε ξέρει.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#258508 Προφανως και η Porsche, εχωσε την BW στο τρυπακι να τον εξεληξει και πληρωσε για αυτο, οπως μαλιστα υπηρχε ηδη μια προσπαθεια εφαρμογης απο την Χοντα, και η επιστημη προχωραει σε ολα τα επιπεδα (υλικα, κ.λ.π.). Το ο,τι μονο η Porsche, πληρωνει το υψηλο κοστος αυτη τη στιγμη για την αποκλειστικοτητα ειναι θεμα συμφωνιων μεταξυ τους. Καποια στιγμη θα το παρουν και οι αλλλοι. και μαλιστα θα ξερουν ηδη τι θα χρειαζεται το μοτερ για να την δεχτει και να δουλευει ρολοΪ.
Για τα ντηζελακια της Φιατ και της Τογιοτα ομως ειναι ακομα πιο παραξενο γιατι το Γιαρις βγαζει λιγωτερα αλογα απο 1.4 και η Φιατ 95 απο 1.2 οπως λετε. Το 500ακι παντως παει σφαιρα και αθορυβα στο εσωτερικο τουλαχιστον, εχει ηδη 6500χλμ... και ισως το μονο θεμα θα ειναι το καλοκαιρι, η γυαλινη οροφη του μπαινει αραγε μεμβρανη ωστε να βελτιωσει τη θερμοτητα απο τον ηλιο??
Άβαταρ μέλους
By nass
#258517
kostis20 έγραψε:Δε ξέρω τι έχει γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση ,αλλά κάλλιστα θα μπορούσε να έχει χώσει χρήμα η Porsche.Μπορεί να εχει ζητήσει απο τη BW πχ να της εξελίξει ένα turbo με κάποιες προδιαγραφές,οπότε υπογράφονται συμβόλαια,μπαίνουν όροι, ρήτρες γίνονται κοινές συναντήσεις /δοκιμές κτλ...
Τι έχει γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς κανείς μας δε ξέρει.


Μάλλον κάτι τέτοιο: ο κατασκευαστής θέτει τις προδιαγραφές και πληρώνει και ο προμηθευτής του υποσυστήματος το υλοποιεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές αυτές.
Πχ. το ESP που λέγαμε προχτές (Mercedes --> Bosch) ή το DSG (VW --> BW)
Σε αυτή την περίπτωση θεωρώ ότι τα εύσημα πηγαίνουν σε αυτόν που θέτει τις προδιαγραφές, πληρώνει και παίρνει και το ρίσκο. Δηλ. τον κατασκευαστή και όχι τον προμηθευτή.
Σε άλλη περίπτωση το προϊόν προϋπάρχει και το επιλέγει ο κατασκευαστής, νομίζω το Haldex είναι τέτοια περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#258518 Ναι αυτο εννοώ.
Απλά μπορεί να συμβει και το αντίθετο.Να βγεί στην αγορά η BW πχ και να πει έχω αυτό το προϊόν υπο εξέλιξη,ποιος ενδιαφέρεται?
Άβαταρ μέλους
By dstou
#258527
Απλά μπορεί να συμβει και το αντίθετο.Να βγεί στην αγορά η BW πχ και να πει έχω αυτό το προϊόν υπο εξέλιξη,ποιος ενδιαφέρεται?


Bασικά το αντίθετο είναι και αυτό που συμβαίνει συνήθως. Βγαίνεις παγανιά όταν έχει κάτι καινούργιο να πλασάρεις, για να πάρεις παραγγελίες από τυχόν ενδιαφερόμενους. Ο καθένας τώρα πελάτης έχει το κοντό και το μακρύ του να σου ζητήσει επιπλέον ή μπορεί και λιγότερο. Ανάλογα με ότι του λείπει και μπορεί να αγοράσει φυσικά. Ένα δούναι λαβείν είναι.


Για τα ντηζελακια της Φιατ και της Τογιοτα ομως ειναι ακομα πιο παραξενο γιατι το Γιαρις βγαζει λιγωτερα αλογα απο 1.4 και η Φιατ 95 απο 1.2 οπως λετε.


Και της Τουότα έχει καλύτερη ροπή και λίγο πιο χαμηλά, απόρροια της μικρότερης τουρμπίνας που εσκεμμένα αποφάσισε να βάλει για να διευρύνει λίγο τα στενά όρια λειτουργίας του τουρμποπετρελαιοκινητήρα.
Γενικά όμως δε λέει κάτι αυτή η ρηχή σύγκριση. Π.χ. πιο πολύ εντύπωση θα μπορούσε να σου κάνει ότι ο 1.2 της Φίατ έχει 69 αλόγατα αλλά ο αντίστοιχος της Σουζούκι ή της Χόντα πάνω από 90. Τι λέει όμως και πάλι?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#258551 Η Koenigsegg εξελίσσει ένα κινητήρα τετρακύλινδρο 1.6 με 400ΗΡ με σκοπό να τον δώσει σε ενδιαφερόμενους, αν τον πάρει κάποιος μεγάλος μαζικός κατασκευαστής ποιός θα έχει τα εύσημα ? Αυτός που τον εξέλιξε ή αυτός που τον πλήρωσε και τον κατασκευάζει μαζικά ?

http://www.roadandtrack.com/new-cars/fu ... -cylinder/

Το ίδιο ισχύει και με την Oros που μαζί με την Koenigsegg εξελίσουν κινητήρα χωρίς βαλβίδες, ποιός έχει την κυριότητα αυτός που πληρώνει την σχεδίαση και την εξέλιξη ή αυτός που βάζει τα υλικά και τις γραμμές παραγωγής ?

http://www.topspeed.com/cars/car-news/c ... 73139.html
Τελευταία επεξεργασία από 21 quadra και 22 Μάιος 2016, 12:37, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#258567 Μerci :)

Aπλά για μια στιγμή τρόμαξα με την απόδοση :lol:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#258569
drdino έγραψε:Μerci :)

Aπλά για μια στιγμή τρόμαξα με την απόδοση :lol:

Εγω προσπαθουσα να καταλάβω πόσα τούρμπο είχαν κοτσάρει επάνω :lol:
Άβαταρ μέλους
By nass
#258575
21 quadra έγραψε:Η Koenigsegg εξελίσσει ένα κινητήρα τετρακύλινδρο 1.6 με 400ΗΡ με σκοπό να τον δώσει σε ενδιαφερόμενους, αν τον πάρει κάποιος μεγάλος μαζικός κατασκευαστής ποιός θα έχει τα εύσημα ? Αυτός που τον εξέλιξε ή αυτός που τον πλήρωσε και τον κατασκευάζει μαζικά ?

http://www.roadandtrack.com/new-cars/fu ... -cylinder/


that engine is a proof of concept for now, with no production intent.


Ας μπει σε βιομηχανική παραγωγή, να δούμε αν γίνεται κιόλας, πέραν δηλ. των δελτίων τύπου, και το ποιός έκανε τι και αποφασίζουμε τότε.
Δεν αρκεί μόνο να έχεις την ιδέα, πρέπει να επενδύσεις και να κάνεις το R&D ώστε να γίνει εκμεταλλεύσιμη και αποδοτική σε ευρεία βιομηχανική κλίμακα σε περισσότερες απο μία περιπτώσεις (δηλ. ευρύ "φάκελο χρήσης") και κατά προτίμηση με υιοθέτηση και από άλλους κατασκευαστές (δηλ. απόδειξη ότι αξίζει), αυτός είναι ο λόγος που τα εύσημα για το μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων τα έχει η Honda και όχι η Alfa Romeo.

Πάντως 4κύλινδρους 1.6Τ αγωνιστικούς κινητήρες (χμμμ άρα δεν είναι αυτό που λέμε) με περιοριστή 36 mm (ουπς, τεχνητός περιορισμός που δεν θα υπάρχει στη βιομηχανία) με απόδοση 380 άλογα έχουμε μπόλικους σήμερα (WTCC).

Το λέω επειδή η απόδοση των αγωνιστικών κινητήρων του σήμερα είναι η απόδοση των κινητήρων παραγωγής σε 10-20 χρόνια.

21 quadra έγραψε:Το ίδιο ισχύει και με την Oros που μαζί με την Koenigsegg εξελίσουν κινητήρα χωρίς βαλβίδες, ποιός έχει την κυριότητα αυτός που πληρώνει την σχεδίαση και την εξέλιξη ή αυτός που βάζει τα υλικά και τις γραμμές παραγωγής ?


Την κυριότητα την έχει όποιος πληρώνει, το θέμα αυτό έχει λυθεί δεκαετίες τώρα (βιομηχανική ιδιοκτησία, πατέντες κτλ.)
Τα εύσημα σε επίπεδο συζήτησης σε Forum βλ. παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#258582 Μην μπερεδευετε τα πραγματα. Εγώ αυτό που έγραψα είναι πως μπορεί να τα έδωσε η Πορκα αλλά μπορεί να έγινε και αυτό που λέει ο δστου. Γενικά οι σχέσεις είναι πολύπλοκες. Εδώ την αίσθηση όμως πως στην περιπτωση μας μάλλον η BW διαφήμισε το προϊόν και το group VW αποφάσισε να καπαρωσει την αποκλειστικότητα.
@dim
Το πρόβλημα δεν ηταν να λειτουργήσει σωστα ο στροβιλοσυμπιεστης στον κινητήρα το πρόβλημα ηταν μεταλλουργικό με βαση τα όσα διάβασα και εδώ μπαίνει η γνώση του κατασκευαστή της ντουρμπινας στο παιχνιδι

< Note 2 >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#258594
mirage έγραψε:@dim
Το πρόβλημα δεν ηταν να λειτουργήσει σωστα ο στροβιλοσυμπιεστης στον κινητήρα το πρόβλημα ηταν μεταλλουργικό με βαση τα όσα διάβασα και εδώ μπαίνει η γνώση του κατασκευαστή της ντουρμπινας στο παιχνιδι

< Note 2 >


η καθε bw δεν μπορει να σου φτιαξει μια τετοια τουρμπινα και να την βαλεις πανω να ρυθμισεις και ολα ετοιμα.
Θα σου δωσει καποιο δοκιμαστικο κομματι,θα δεις ποσο, και εαν ταιριαζει στο συγκεκριμενο μοτερ,τι προβληματα διμιουργει, και πρεπει να λυσεις,θα ξαναπαραγγειλεις το τουρμπο με τις αλλαγες που εσυ θελεις, για τον κινητηρα και τη χρηση που θελεις και ισως αυτο επαναληφθει πολλες φορες,μεχρι να φτασεις στο τελικο αποτελεσμα. Μην εισαι και τοσο σιγουρος οταν η πορσε ζητησει απο την bw, οτι πχ θελω το μαντεμι λιγο πιο στενο για το χ λογο,οτι η bw θα μπορει να κατασκευασει αυτο που θελει η πορσε, οταν προσπαθωντας να εφαρμοσει αυτο θα βρεθει σε αλλα κατασκευαστικα προβληματα που αφορουν αυτην μονο.
Απαιτει συνεργασια στενη δλδ για να φτασει η μεταβλητη τουρμπινα σε παραγωγη με σωστο αποτελεσμα.
το οτι η bw καταφερε να μην εχει θεματα με τα μεταλλα σε βενζινοκινητηρα ειναι αχρηστο, εαν δεν βρεθει η χ πορσε να ασχοληθει σοβαρα να πληρωσει,να εχει την τεχνογνωσια να λυσει τα σιγουρα θεματα που θα εχει σε αρχικο σταδιο,και εν τελει να βγει στην παραγωγη.Εκει χρειαζεται και η τεχνογνωσια της πορσε για να ξερει τι θελει να παραγγειλει στην bw.
Για αυτο λεω οτι τα ευσημα ανηκουν και στους 2 .
Άβαταρ μέλους
By 224v
#258970
dstou έγραψε:
Και της Τουότα έχει καλύτερη ροπή και λίγο πιο χαμηλά, απόρροια της μικρότερης τουρμπίνας που εσκεμμένα αποφάσισε να βάλει για να διευρύνει λίγο τα στενά όρια λειτουργίας του τουρμποπετρελαιοκινητήρα.
Γενικά όμως δε λέει κάτι αυτή η ρηχή σύγκριση. Π.χ. πιο πολύ εντύπωση θα μπορούσε να σου κάνει ότι ο 1.2 της Φίατ έχει 69 αλόγατα αλλά ο αντίστοιχος της Σουζούκι ή της Χόντα πάνω από 90. Τι λέει όμως και πάλι?


Σε μια ανταγωνιστικη πλεον αγορα, ολα εχουν σημασια, τα 69 απο 1.2 μας τελειωσαν και βγαζουν τον Twin air, με 85 και 100. μιλαω για αυτα τα δυο γιατι φιλος πηρε το Yaris D, και η κορη μου το 500 D. οποτε τα συγκρινω καθημερινα εχοντας στο μυαλο μου το κοστος τους. Και πιστευω οτι μηχανολογικα το Yaris, θα μπορουσε να εχει το κατι παραπανω και το start stop κ.λ.π. βεβαια οι αγοραστες εχουν αλλες αναγκες και κριτηρια οποτε ολοι πουλανε και ειδικα το Yaris, και ας μην κανουν χλμ αναλογα οι περισσωτεροι που διαλεγουν το D. :iconcool: