Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#141783 Pitt μαλλον τα έφτυσε η σκαστρα σου
τσεκαρε την,συντομα, γιατι μπορει να εχει σπασει κανενα κομματι και να στο ρουφηξει η τουρμπινα και να της κανει ζημια
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#141792
alexandros.K έγραψε:Pitt μαλλον τα έφτυσε η σκαστρα σου
τσεκαρε την,συντομα, γιατι μπορει να εχει σπασει κανενα κομματι και να στο ρουφηξει η τουρμπινα και να της κανει ζημια


Ήδη έκλεισα ραντεβού για την Δευτέρα.

Θα δούμε... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#143395 Σήμερα το πρωί έκανα μια βόλτα με τον τεχνικό, άκουσε τον ήχο και αποφάνθηκε ότι είναι φυσιολογικός. Είπε ότι έτσι ακούγονται όλα. Στην ερώτησή μου γιατί δεν ακουγόταν τόσο καιρό, είπε ότι είχε και άλλες περιπτώσεις που μετά από καιρό ο ήχος της σκάστρας αλλάζει χροιά και ίσως αυτός να ήταν ο λόγος που τώρα τον πρόσεξα. Είπε επίσης ότι οι σκάστρες από τους THP γενικώς δεν παρουσιάζουν βλάβες.

Τέλος καλό, όλα καλά.

Καλή εβδομάδα. :s_bye
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#145096 To να αλλάξει χροιά το δέχομαι. Ότι αυτό συμβαίνει χωρίς να αλλάξει τίποτα άλλο όμως... όχι. Κάτι άλλαξε είτε είναι απλή φθορά λόγω χλμ είτε κάτι πιο απότομο το θέμα είναι ότι αν άλλαξε ο ήχος άλλαξε η ροή του αέρα, υπάρχει διαφυγή που δεν υπήρχε, έφυγε κάποια μόνωση, τσιμούχα, λαστιχάκι, τρύπησε κάποιο κολλάρο κλπ. Κανονικά θα πρέπει να τσεκάρεις κατανάλωση (αν είχες προηγούμενες μετρήσεις) και καυσαέρια. Προσωπικά θα ήθελα περισσότερες εξηγήσεις για να δεχτώ να το αφήσω έτσι. Έστω να ξέρω ότι κάτι θέλει αλλαγή κι ας μην είναι επείγον ή βλαβερό, αρκεί να το ξέρω ώστε να το προγραμματίσω στο μέλλον.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#145109 Συμφωνω με τον sknipper
Pitt, επρεπε να σου ανοιξει την σκαστρα τουλαχιστον, για να δει αν ειναι ολα οκ μεσα
αλλά αμα βαριεται ο αλλος....
οσο για το " οι σκάστρες από τους THP γενικώς δεν παρουσιάζουν βλάβες." το μυαλο του και μια λιρα, πες του...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#193324 Ριπή πεπιεσμένου αέρα σπουλάρει το τούρμπο και εξαφανίζει το λαγκ. Από τη Βόλβο. Σάουντς γκουντ, μένει να το δούμε και στην πράξη.

http://www.autoblog.gr/2015/12/04/volvo-powerpulse-to-telos-toy-turbo-lag/
Άβαταρ μέλους
By 224v
#258193 To Turbo μεταβλητης γεωμετριας τι σημαινει ακριβως...?? το εχει το 500 ακι ντηζελ και θα ηθελα να ξερω ποσο πολυπλοκο ειναι στη λειτουργεια του..
Άβαταρ μέλους
By drdino
#258196 Συνήθως περιστρέφονται τα πτερύγια της τουρμπίνας αλλάζοντας την γεωμετρία τους (το A/R) ώστε να βελτιωθεί η απόδοσή της.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#258206
drdino έγραψε:Συνήθως περιστρέφονται τα πτερύγια της τουρμπίνας αλλάζοντας την γεωμετρία τους (το A/R) ώστε να βελτιωθεί η απόδοσή της.

Το βημα δλδ της φτερωτης.... Ο.Κ. Το Twin Scroll Προφανως ειναι δυο κατι διαφορετικο (δυο σταδιων ισως)
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#258220 Τwin scroll είναι ο διαχωρισμός των καυσαερίων των κυλίνδρων μεταξύ τους ανάλογα με τον χρονισμό του μοτέρ, συνήθως στους τετρακύλινδρους είναι 1-3-4-2, ο διαχωρισμός μειώνει το backpressure των καυσαερίων και επιταχύνει ταχύτερα της τουρμπίνα μειώνοντας την καθυστέρηση της περιστροφής της, έτσι έχουμε την αύξηση της πίεσης του τούρμπο σε μικρότερο χρόνο ( Lag )

Το A/R και η μεταβλητή γωνία των πτερυγίων είναι κάπως πολύπλοκο θέμα και δεν εμπίπτει στην κλασσική έννοια του A/R


Εικόνα

Εικόνα


host image online
Τελευταία επεξεργασία από 21 quadra και 21 Μάιος 2016, 11:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#258221 vtg

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#258231 @Quadra21, Dimiii, ευχαριστω για την αναλυτικη παρουσιαση των δυο διαφορετικων σχολων. Παντως αυτη με την μεταβλητη γεωμετρια πρεπει να ειναι πολυ αποτελεσματικη, μιας και ο 1.3 της Φιατ βγαζει 95 αλογα, ενω της Τογιοτα ο 1.4 βγαζει 90 αλογα στην Diesel εκδοση.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#258235 Και της toyota μεταβλητής γεωμετρίας είναι.
Ο της fiat κανονικά και με το νόμο έπρεπε να ονομάζεται 1.2 L
Της toyota είναι 99 κιλά όλος αλουμίνιο , της fiat 140 κιλά.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#258263 Η μεταβλητή γεωμετρία στις τουρμπίνες είναι παλιά ιστορία στα πετρέλαια μιας και τα καυσαέρια τους δεν είναι τόσο θερμά όσο της βενζίνης, στην βενζίνη με τα συμβατικά υλικά δεν λειτουργούσαν λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών, η μεταβλητότητα των πτερυγίων έγινε πραγματικότητα όταν πριν λίγα χρόνια η Porsche χρησιμοποίησε inconel στο θερμό μέρος της τουρμπίνας, έκτοτε και οι βενζινοκινητήρες μπορούν να έχουν τουρμπίνες μεταβλητής γεωμετρίας.

Στην ουσία αλλάζει η γωνία πρόσπτωσης των καυσαερίων στον στρόβιλο μεταβάλλοντας την ταχύτητα και την ροπή στον στρόβιλο μειώνοντας και το backpressure των καυσαερίων μέσα στον ( ανάποδο ) διασπορέα επιτρέποντας την ταχύτερη διελευσή τους.