τσεκαρε την,συντομα, γιατι μπορει να εχει σπασει κανενα κομματι και να στο ρουφηξει η τουρμπινα και να της κανει ζημια
alexandros.K έγραψε:Pitt μαλλον τα έφτυσε η σκαστρα σου
τσεκαρε την,συντομα, γιατι μπορει να εχει σπασει κανενα κομματι και να στο ρουφηξει η τουρμπινα και να της κανει ζημια
Ήδη έκλεισα ραντεβού για την Δευτέρα.
Θα δούμε...
Τέλος καλό, όλα καλά.
Καλή εβδομάδα.
Pitt, επρεπε να σου ανοιξει την σκαστρα τουλαχιστον, για να δει αν ειναι ολα οκ μεσα
αλλά αμα βαριεται ο αλλος....
οσο για το " οι σκάστρες από τους THP γενικώς δεν παρουσιάζουν βλάβες." το μυαλο του και μια λιρα, πες του...
http://www.autoblog.gr/2015/12/04/volvo-powerpulse-to-telos-toy-turbo-lag/
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Συνήθως περιστρέφονται τα πτερύγια της τουρμπίνας αλλάζοντας την γεωμετρία τους (το A/R) ώστε να βελτιωθεί η απόδοσή της.
Το βημα δλδ της φτερωτης.... Ο.Κ. Το Twin Scroll Προφανως ειναι δυο κατι διαφορετικο (δυο σταδιων ισως)
Το A/R και η μεταβλητή γωνία των πτερυγίων είναι κάπως πολύπλοκο θέμα και δεν εμπίπτει στην κλασσική έννοια του A/R
host image online
Ο της fiat κανονικά και με το νόμο έπρεπε να ονομάζεται 1.2 L
Της toyota είναι 99 κιλά όλος αλουμίνιο , της fiat 140 κιλά.
Στην ουσία αλλάζει η γωνία πρόσπτωσης των καυσαερίων στον στρόβιλο μεταβάλλοντας την ταχύτητα και την ροπή στον στρόβιλο μειώνοντας και το backpressure των καυσαερίων μέσα στον ( ανάποδο ) διασπορέα επιτρέποντας την ταχύτερη διελευσή τους.