Άτσα.
Infiniti's Variable Compression Turbo promises the best of both worlds, with a compression ratio that ranges from 8.0:1 for high-power turbo needs to a 14.0:1 ratio for fuel-sipping efficiency.
Infiniti's Variable Compression Turbo promises the best of both worlds, with a compression ratio that ranges from 8.0:1 for high-power turbo needs to a 14.0:1 ratio for fuel-sipping efficiency.
drdino έγραψε:Και μια γραφική απεικόνιση του συστήματος:
georgetz έγραψε:Το πόσταρα και το τοπικό της Alfa, όταν μιλούσαμε περι R & D, για το κινητήρα της Infiniti.
Αυτό που δεν είδα, είναι τις στροφές , κατ'εκτίμηση , του κινητήρα.
Να υποθέσω οτι λόγω των αρκετών κινούμενων μερών , οι στροφές σε ένα τέτοιο μοτέρ θα είναι σχετικά περιορισμένες?
Πιο απλά, πραγματικά σπορ μοτέρ με υψηλούς ρυθμούς περιστροφής μπορεί να κατασκευαστεί με λογικό κόστος
και ευρεία εφαρμογή ?
Και για να προλάβω, προφανώς έχει σχεδιαστεί και για οικονομία το μοτέρ.
georgetz έγραψε:Μήπως αυτά τα προβλήματα δείχνουν την κατάσταση στην Αμερική , όσων αφορά
χαμηλότερης ποιότητας καύσιμα απο τα Ευρωπαικά (πόσω μάλλον δε Ιαπωνία) και τα
δυνητικά προβλήματα στα συστήματα άμεσου ψεκασμού ?
Αν άδειασε, θα αρχίσει να καθαρίζει ακόμα περισσότ[…]
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]