Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#289437 Τουρμπίδιο με συμπίεση από 8:1 (ψηλά για να μην έχει προαναφλέξεις) έως 14:1 (χαμηλά, για καλύτερη οικονομία και λειτουργία σε κύκλο Άτκινσον). Στην παραγωγή σε λίγους μήνες, θα μπει και σε Μερσεντέ αμερικάνικα.
Άτσα. :s_thumbsup
Infiniti's Variable Compression Turbo promises the best of both worlds, with a compression ratio that ranges from 8.0:1 for high-power turbo needs to a 14.0:1 ratio for fuel-sipping efficiency.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#289443 Στο ψηλά χαμηλά ταέχεις γράψει ανάποδα, 8:1 είναι η χαμηλή συμπίεση για να ανεβάζει αβάνς και άλογα και 14:1 η υψηλή συμπίεση ώστε να έχει οικονομία όταν δεν ζορίζεται.

Θυμάμαι η Saab εργαζόταν σε κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης, έχει κάποια σχέση;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#289455 Η Nissan είχε ένα VCR concept με την αλλαγή της συμπίεσης μετακινώντας τον στρόφαλο, της Saab μετακινούνταν το καπάκι και τα χιτώνια, ( SVC ) η VOLVO επίσης με τον ALVAR, η Ford με τις ελατηριωτές κορώνες εμβόλων, με το ίδιο σκεπτικό και η MERCEDES, η Peugeot με παραπλήσιο σχέδιο με της Nissan, η πάλαι ποτέ Mayflower που κατασκεύαζε και το αλουμινένιο σασί του Ford GT το ίδιο, και η Honda έχει κατατεθειμένες πατέντες, και η Comesys, κάποια Rapan, η Porsche, και άλλοι, το θέμα είναι ποιός θα τολμήσει να κάνει το 1ο βήμα, πολύ προχωρημένο σχέδιο με καλούπια, κατασκευή προτύπων, δοκιμές κλπ είναι της MCE-5, το βίντεο είναι από το 2010, βλέπω ότι τα περισσότερα σχέδια αφορούν την αλλαγή θέσης του στροφαλοφόρου άξονα.

Τα κουρέλια ( Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ) τραγουδάνε ακόμα και δεν βλέπω σύντομα να αντικατασταθεί ολοκληρωτικά με κάτι άλλο, και αν γίνει αυτό θα είναι για άλλους λόγους κυρίως οικονομικούς και ίσως οικολογικούς και μόνο στα μικρά οχήματα, στα μεσαία φορτηγά και πάνω και στους μεγάλους κινητήρες για διάφορες χρήσεις όπως και πλοίων δεν είναι ακόμα έτοιμες οι αλλαγές.

https://www.youtube.com/watch?v=DdM2VbbdtB4

Εδώ υπάρχουν πολλές αναφορές για VCR engines

https://www.google.gr/search?q=variable ... 8QfCgYGoBA
Άβαταρ μέλους
By drdino
#289640 Και μια γραφική απεικόνιση του συστήματος:

Άβαταρ μέλους
By georgetz
#289697 Το πόσταρα και το τοπικό της Alfa, όταν μιλούσαμε περι R & D, για το κινητήρα της Infiniti.

Αυτό που δεν είδα, είναι τις στροφές , κατ'εκτίμηση , του κινητήρα.

Να υποθέσω οτι λόγω των αρκετών κινούμενων μερών , οι στροφές σε ένα τέτοιο μοτέρ θα είναι σχετικά περιορισμένες?
Πιο απλά, πραγματικά σπορ μοτέρ με υψηλούς ρυθμούς περιστροφής μπορεί να κατασκευαστεί με λογικό κόστος
και ευρεία εφαρμογή ?

Και για να προλάβω, προφανώς έχει σχεδιαστεί και για οικονομία το μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#289706
drdino έγραψε:Και μια γραφική απεικόνιση του συστήματος:



Αλλάζει η διαδρομή ή όχι, δεν μπορώ να καταλάβω από το βίντεο. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#289712 Aλλάζει στο 0.13 αρχίζει να κινείται περιστροφικά ο κάτω στρόφαλος της κάτω ( πράσινης ) μπιέλας δείχνοντας ότι αλλάζει η διαδρομή
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#289717
georgetz έγραψε:Το πόσταρα και το τοπικό της Alfa, όταν μιλούσαμε περι R & D, για το κινητήρα της Infiniti.

Αυτό που δεν είδα, είναι τις στροφές , κατ'εκτίμηση , του κινητήρα.

Να υποθέσω οτι λόγω των αρκετών κινούμενων μερών , οι στροφές σε ένα τέτοιο μοτέρ θα είναι σχετικά περιορισμένες?
Πιο απλά, πραγματικά σπορ μοτέρ με υψηλούς ρυθμούς περιστροφής μπορεί να κατασκευαστεί με λογικό κόστος
και ευρεία εφαρμογή ?

Και για να προλάβω, προφανώς έχει σχεδιαστεί και για οικονομία το μοτέρ.


Στο γράφημα που έβαλε ο Κωνσταντίνος το σύστημα ( σαν της Nissan ) δεν έχει κινούμενα μέρη που να επηρεάζουν το στροφάρισμα, αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα αυτό θα είναι φθοράς στις φούστες των εμβόλων αλλά υποθέτω το πρόβλημα θα το έχουν λύσει με διαφορετικό ( ίσως ) όφσετ του στροφάλου.

Στα άλλα συστήματα που υπάρχουν στο δικό μου πόστ πράγματι υπάρχουν μοτέρ που αναρωτιέσαι πως και ανεβάζουν στροφές, υπάρχει και ο αντίλογος που λέι ότι τα μοτέρ αυτά προορίζονται να δουλεύουν σε τούρμπο εφαρμογές με απόδοση στις πχ 5.200 στροφές με κόφτη πρίν τις 6.000 και στις χαμηλές στροφές με την υψηλή συμπίεση θα έχουν πολύ ροπή άρα η απόδοση στις χαμηλές στροφές είναι ζητούμενο.

Αυτό είναι και το βασικό σκεπτικό γύρω από τους κινητήρες VCR, υψηλή συμπίεση γύρω στο 13.5-14:1 xαμηλά και ανεβαίνοντας οι στροφές και η πίεση στο τούρμπο να χαμηλώνει η συμπίεση στο 10.5:1 σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#290337 Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει και άμεσο και έμμεσο ψεκασμό και 8:1 low cr. Αρκετοί κινητήρες στο αμέρικα περνάνε σε άμεσο ψεκασμό τώρα πια πάντως.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#290375 Μήπως αυτά τα προβλήματα δείχνουν την κατάσταση στην Αμερική , όσων αφορά
χαμηλότερης ποιότητας καύσιμα απο τα Ευρωπαικά (πόσω μάλλον δε Ιαπωνία) και τα
δυνητικά προβλήματα στα συστήματα άμεσου ψεκασμού ?

http://www.consumerreports.org/cro/news ... /index.htm

Ή απλά παίζουν τέτοιες περιπτώσεις γενικά, παντού σε direct injection κινητήρες? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#290377
georgetz έγραψε:Μήπως αυτά τα προβλήματα δείχνουν την κατάσταση στην Αμερική , όσων αφορά
χαμηλότερης ποιότητας καύσιμα απο τα Ευρωπαικά (πόσω μάλλον δε Ιαπωνία) και τα
δυνητικά προβλήματα στα συστήματα άμεσου ψεκασμού ?


Γιωργο παντως τα jdm evo ανεκαθεν ειχαν πολυ πιο επιθετικους χαρτες στους εγγεφαλους τους απο οτιδηποτε αλλο εβο(usdm,ausdm,eudm) κατι που δεν δειχνει κακη ποιοτητα καυσιμων,το αντιθετο θα ελεγα.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#290379 Το στροφάρισμα βοηθάει στο καθάρισμα των βαλβίδων. Στην Αμερική δεν τα πιέζουν κι έχουν έτσι περισσότερα προβλήματα.