- 21 Αύγ 2016, 14:41
#291023
famas έγραψε:Kαι δεν μας λες dimviii, αν έχουμε premium 95 στο ρεζερβουάρ, κι έχει μείνει 1/4 υπόλοιπο και γεμίσουμε 100ρα, ο εγκέφαλος θα κόψει μοίρες όπως αναφέρεις, μέχρις ότου εξαντληθεί όλη η παλαιότερη βενζίνη ή είναι πιο αναίσθητος;
ο εγγεφαλος θα κοβει μοιρες οταν θα βλεπει οτι παιρνει σηματα απο knock sensor για πειρακια.Θα κοψει μεχρι να μην περνει σημα,παντα εως ενα σημειο βεβαια.
Σε αρκετα πιεσμενα προγραμματα ,εαν νιωθεις βεβαια, το καταλαβαινεις αμεσως εαν βαλεις βενζινη χαμηλης ποιοτητας.
Στο δικο μου,για θεμα ασφαλειας,εχουμε βαλει να αναβοσβηνει το check engine με 2 ρυθμους,εναν αργο,και εναν πιο γρηγορο,αναλογα με το ποσα knock σηματα δινει ο knock sensor.Μεχρι 2-3 που ειναι οριακο,αναβει με τον αργο ρυθμο αλλα μπορεις να συνεχισεις να πιεζεις,εαν ειναι πανω απο 4 που αρχιζει το φλερτ με ζημια αναβει με τον γρηγορο ρυθμο,οποτε υποχωρεις στην πιεση γκαζιου.Αυτα ολα σε οριακους επαναπρογραμματισμους.Αυτο δουλευει και με τα 2 προγραμματα,και σε αυτο με 100αρα,και στο αλλο που ειναι με 100αρα και ενισχυτικο με οκτανια.
Πολυ βολικο οταν θελεις να παρεις το μαξιμουμ της αποδοσης,αλλα πρεπει να εχεις το νου σου.
Σε ενα αυτοκινητο με πολυ safe επαναπρογραμματισμο ,αρκετα μακρυα απο τα ορια της προαναφλεξης μπορει να μην χρειαστει να κοψει,ή να κοψει τοσο λιγο που να μην ειναι αντιληπτο απο το μεσο οδηγο.
εχει να κανει ποσο οριακα ειναι ρυθμισμενο.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'