Τι έχει γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς κανείς μας δε ξέρει.
Τι έχει γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς κανείς μας δε ξέρει.
kostis20 έγραψε:Δε ξέρω τι έχει γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση ,αλλά κάλλιστα θα μπορούσε να έχει χώσει χρήμα η Porsche.Μπορεί να εχει ζητήσει απο τη BW πχ να της εξελίξει ένα turbo με κάποιες προδιαγραφές,οπότε υπογράφονται συμβόλαια,μπαίνουν όροι, ρήτρες γίνονται κοινές συναντήσεις /δοκιμές κτλ...
Τι έχει γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς κανείς μας δε ξέρει.
Απλά μπορεί να συμβει και το αντίθετο.Να βγεί στην αγορά η BW πχ και να πει έχω αυτό το προϊόν υπο εξέλιξη,ποιος ενδιαφέρεται?
Για τα ντηζελακια της Φιατ και της Τογιοτα ομως ειναι ακομα πιο παραξενο γιατι το Γιαρις βγαζει λιγωτερα αλογα απο 1.4 και η Φιατ 95 απο 1.2 οπως λετε.
drdino έγραψε:400, όχι 4000
drdino έγραψε:Μerci
Aπλά για μια στιγμή τρόμαξα με την απόδοση
21 quadra έγραψε:Η Koenigsegg εξελίσσει ένα κινητήρα τετρακύλινδρο 1.6 με 400ΗΡ με σκοπό να τον δώσει σε ενδιαφερόμενους, αν τον πάρει κάποιος μεγάλος μαζικός κατασκευαστής ποιός θα έχει τα εύσημα ? Αυτός που τον εξέλιξε ή αυτός που τον πλήρωσε και τον κατασκευάζει μαζικά ?
http://www.roadandtrack.com/new-cars/fu ... -cylinder/
that engine is a proof of concept for now, with no production intent.
21 quadra έγραψε:Το ίδιο ισχύει και με την Oros που μαζί με την Koenigsegg εξελίσουν κινητήρα χωρίς βαλβίδες, ποιός έχει την κυριότητα αυτός που πληρώνει την σχεδίαση και την εξέλιξη ή αυτός που βάζει τα υλικά και τις γραμμές παραγωγής ?
mirage έγραψε:@dim
Το πρόβλημα δεν ηταν να λειτουργήσει σωστα ο στροβιλοσυμπιεστης στον κινητήρα το πρόβλημα ηταν μεταλλουργικό με βαση τα όσα διάβασα και εδώ μπαίνει η γνώση του κατασκευαστή της ντουρμπινας στο παιχνιδι
< Note 2 >
dstou έγραψε:
Και της Τουότα έχει καλύτερη ροπή και λίγο πιο χαμηλά, απόρροια της μικρότερης τουρμπίνας που εσκεμμένα αποφάσισε να βάλει για να διευρύνει λίγο τα στενά όρια λειτουργίας του τουρμποπετρελαιοκινητήρα.
Γενικά όμως δε λέει κάτι αυτή η ρηχή σύγκριση. Π.χ. πιο πολύ εντύπωση θα μπορούσε να σου κάνει ότι ο 1.2 της Φίατ έχει 69 αλόγατα αλλά ο αντίστοιχος της Σουζούκι ή της Χόντα πάνω από 90. Τι λέει όμως και πάλι?
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]
https://www.youtube.com/shorts/ywgO5RkISuA?feature[…]
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]
Δεν θες να σου πω τι προσφορές πήρα. Θα πάω σε καν[…]
Είχαμε μια κουβέντα πριν κάποιους μήνες, μετά τον[…]
Δεν ειπα οτι μπηκε με βυσμα στην Μακλαρεν. Ειπα οτ[…]
https://www.msn.com/el-gr/sports/basketball/nba-%C[…]