Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#661485
funkyreverend έγραψε:Αυτό που σκέφτομαι εγώ είναι ότι σπανίως θα έχεις πιέσει τον κινητήρα τόσο έντονα και θα αναγκαστείς να σταματήσεις στο φανάρι 5 δευτερόλεπτα μετά. Συνήθως μεσολαβεί κάποια ώρα όπου απλώς κινείσαι φυσιολογικά και το μοτέρ ψύχεται χωρίς ιδιαίτερο φορτίο.

Σε χαλαρή παρατήρηση που έχω κάνει με το (συμβατικό σε τεχνολογία) Kadjar, το Start-Stop μου δεν ενεργοποείται εύκολα σε αυτές τις περιπτώσεις. Δεν ξέρω όμως αν είναι συγκυριακό, γιατί το πότε απενεργοποιείται μου φαίνεται λίγο random ακόμα ή όντως έχει προβλεφθεί.


Καπως ετσι το σκεφτομουν κι εγω
Δλδ ποιες ειναι οι περιπτωσεις που το μοτερ πραγματικα ζοριζεται?

Να εχεις κανει διαδρομη με συνεχομενες ανηφορικες στροφες φορτωμενος και ξαφνικα να σταματησεις κοκκαλο γιατι σου βγηκε ο τσομπανος με τα προβατα στο δρομο? :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#661491 Στο 500ακι των 95 αλόγων και 85.000χλμ, λυπάμαι τη μίζα, με το Σταρτ στοπ στην κίνηση. Το έχω απενεργοποιημένο. Στο 2.24v, που έχει τουρμπάκια που τα ψύχει το κύκλωμα νερού του αυτοκινήτου, στο ρέλαντι κλπ, μένουν αρκετά ψυχρά και δεν παρουσιάζουν πρόβλημα, 20 χρόνια τώρα. Ένα φανάρι να σε πιάσει στην πόλη μέσα έχουν πέσει οι στροφές στα τούρμπο. Εκτός και αν κάνει κάποιος ταρζανιες μέχρι το πάρκιν στο σπίτι του!!!.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#661521 Δεν είναι να πέσουν οι στροφές στη φτερωτή που πέφτουν σε λίγα δευτερόλεπτα αλλά να πέσουν οι θερμοκρασίες στα μέταλλα που θέλουν λίγη ώρα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#661541
sknipper έγραψε:Δεν είναι να πέσουν οι στροφές στη φτερωτή που πέφτουν σε λίγα δευτερόλεπτα αλλά να πέσουν οι θερμοκρασίες στα μέταλλα που θέλουν λίγη ώρα.


αυτο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#661551 Οι ηλεκτρικές αντλίες νερού είναι πολύ κοινές πλέον (είτε οι κύριες είτε βοηθητικές για το τούρμπο).
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#662042 Διάβαζα σε γερμανικα φορουμ οτι πέρα απο τα σωστά λαδια για τους downsized κινητηρες αμεσου ψεκασμου, υπαρχουν και τα επιπρόσθετα που υποτίθεται καθαρίζουν/περιορίζουν τις επικαθησεις
όπως πχ
https://www.liqui-moly.biz/werkstattkon ... -lspi.html

τα χρησιμοποιεί κανένας?
Φαντάζομαι ειναι λιγο δύσκολο να βγαλεις συμπέρασμα γιατι θα πρέπει να το δεις σε ενα βαθος 5ειτας τουλάχιστον
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#662400 Οι επικαθήσεις δημιουργούνται στον αυλό εισαγωγής όταν ο ψεκασμός γίνεται μέσα στον κύλινδρο. Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#662480 Στις βαλβίδες εισαγωγής δεν είναι οι επικαθήσεις;

Σύμφωνα με την Valvoline που είχα διαβάσει ένα μπλογκ της, μπορεί το ίζημα να συσσωρευθεί και σε 30-40Κ χιλιόμετρα και να μην σφραγίζει τελείως η βαλβίδα όπως και να στουμπώνουν τα ελατήρια των πιστονιών με κομμάτια που πέφτουν.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#662482 Ναι, το πρόβλημα είναι ότι δεν σφραγίζουν καλά οι βαλβίδες εισαγωγής κι έχουμε απώλειες.