Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#159604 Σαν φλάντζα μου ακούγεται, παίζει βέβαια και το ενδεχόμενο διάβρωσης. Βάζεις το πρόσθετο στεγανωτικό (coolant sealer) και βλέπεις πως πάει, αλλιώς θέλει λύσιμο...
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#191747 Εχουμε καινουριο θεμα με το Peugeot...

Εδω και καποιο διαστημα, (ουσιαστικα απο την επαναφορα του στην ενεργο δραση, ειχε μεινει ακινητο για καποιο καιρο και δεν ξερουμε αν το εκανε και πιο πριν), εχει ενα θεμα με τις κλειδαριες.

Το αυτοματο κλειδωμα λειτουργει κανονικοτατα, οι ασφαλειες ανοιγοκλεινουν μια χαρα και απο το κουμπακι του κυριου κλειδιου και αν εισαι μεσα στο αυτοκινητο. Οταν ομως πας να ξεκλειδωσεις με το κλειδι, οποιοδηποτε απο τα δυο που υπαρχουν, σε οποιαδηποτε κλειδαρια, και οδηγου και συνοδηγου, το κλειδι "δεν πιανει" και γυριζει ελευθερα.

Νιωθεις οτι καπου πότε-πότε πιανει, ο ιδιοκτητης ειχε βρει ενα "κολπο" για να λειτουργει σχεδον με την πρωτη (το γυριζες προς την αντιθετη κατευθυνση ελαχιστα και μετα προς τη σωστη) αλλα οσο παει και χειροτερευει, μεχρι που χτες εκανε τα δικα του και τα κολπα δεν επιαναν. Αλλοι, πχ εγω, μπορει να περναγαν και 2-3 λεπτα με διαφορες δοκιμες βλαστημωντας για να καταφερουν να το ανοιξουν. Αυτο γινεται ανεξαρτητα αν εχει μπαταρια συνδεδεμενη ή οχι.

Το αξιοπεριεργο ειναι οτι και οι δυο κλειδριες εχουν την ιδια συμπεριφορα, οπότε δεν μπορεις να πεις οτι αυτη του οδηγου εχει φαγωθει εσωτερικα...

Καμμια ιδεα? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#191753 Και το δικό μας το έκανε παλιότερα αυτό, πιάνει βρώμα μέσα η κλειδαριά από την αχρηστία λόγω χρήσης του τηλεκοντρόλ και δεν πιάνει το γύρισμα του κλειδιού. Νομίζω είναι παρενέργεια του συστήματος απο-κλοπής. Κανονικά θέλει βγάλσιμο η επένδυση και σωστό καθάρισμα, αλλά μπορείς να κάνεις το εξής κολπο: με ένα σιδεράκι (κανέναν ισιωμένο συνδετήρα πχ) να ανοίξεις το μεταλλικό φλαπ που έχει η κλειδαριά και να ξεκάσεις μέσα wd40 και μετά ιδανικά γράσσο λιθίου κλπ. Μετά δούλεψε αριστερά/δεξιά το κλειδί.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#191782 Ευχαριστω, ειναι απο τις λιγες φορες που εγραψα πρωτα εδω και μετα τσεκαρα το ιντερνετ, ξεροντας οτι εχετε εμπειρια απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο. θα το δοκιμασω και θα ενημερωσω.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#229656
drdino έγραψε:Και το δικό μας το έκανε παλιότερα αυτό, πιάνει βρώμα μέσα η κλειδαριά από την αχρηστία λόγω χρήσης του τηλεκοντρόλ και δεν πιάνει το γύρισμα του κλειδιού. Νομίζω είναι παρενέργεια του συστήματος απο-κλοπής. Κανονικά θέλει βγάλσιμο η επένδυση και σωστό καθάρισμα, αλλά μπορείς να κάνεις το εξής κολπο: με ένα σιδεράκι (κανέναν ισιωμένο συνδετήρα πχ) να ανοίξεις το μεταλλικό φλαπ που έχει η κλειδαριά και να ξεκάσεις μέσα wd40 και μετά ιδανικά γράσσο λιθίου κλπ. Μετά δούλεψε αριστερά/δεξιά το κλειδί.


Μετα απο τοσο καιρο, σημερα κατορθωσα να αποκτησω προσβαση.
Εκανα το κολπο με το συνδετηρα, ψεκασα στην κλειδαρια του συνοδηγου ενα αντιστοιχο ζουμι της Wurth, (πολυ ομως) και πηρα τον πουλο. Δεν πιανει με οποιοδηποτε κλειδι. Αντιθετως βρηκα οτι πιανει και με τα δυο κλειδια η κλειδαρια το οδηγου -και μεσω του κεντρικου κλειδωματος ολες οι αλλες-, που παλιοτερα εκανε και αυτη τα δικα της, χωρις να ψεκασω τιποτα.
Αρα η φαση μπαινει στην κατηγορια "μη θιγετε τα κακως κειμενα".
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#412971 Χτές το πρωϊ μετά το σουπερμάρκετ έπρεπε να ξαναφύγω για να πάρω διάφορα υλικά αλλά ο γενικός διακόπτης της μίζας είχε αποφασίσει να μην ξαναδουλέψει γιατί έτσι του άρεσε, οπότε άναβε τα λαμπάκια στο ταμπλώ αλλά δεν συνέχιζε να γυρίζει για να οπλίσει την μίζα.

Γιατί βρε καλέ μου μου κάνεις απιστίες και με δυσκολέυεις μέσα στον καύσωνα με 44c ?
Και λαδωμένο σε είχα, και όταν έσπασε το ελατήριο της επαναφοράς του κλειδιού μετά το μιζάρισμα το γύριζα μόνος μου χωρίς να βρίζω, ποτέ δεν σε κακομεταχειρίστικα και ποτέ δεν σου έχωσα απότομα το κλειδί για να μην πονέσεις, εσύ τώρα γιατί μου κάνεις κόλπα ?

Έτσι αφού ο Γάλλος αποφάσισε να το παίξει δύσκολος έπεσε ξήλωμα των πλαστικών του τιμονιού και του κάτω μέρους του ταμπλώ για να μπορέσω να ξεφυσώσω τα χοντρά καλώδια από τις κλέμες, στη συνέχεια το απασφάλισα ( εδώ χρειάζεται να ξέρεις το κόλπο αλλιώς δεν βγαίνει από την θήκη του ) και τον έβγαλα στην σύνταξη.

Ακολούθησε η ίδια διαδικασία στους άλλους δότες R21 που έχω για τέτοιες περιπτώσεις, αποκτήθηκε νέος διακόπτης από ένα παροπλισμένο R21 και έλαβε μέρος η αντίθετη διαδικασία της συναρμολόγησης, έτσι ένα πολύ ωραίο και χαρούμενο ηλιόλουστο πρωϊνο σε ντάλα ήλιο για να μην ξεχνάμε, Ελλάδα - Γαλλία συμμαχία.

Αυτός είναι ο συνταξιούχος πλέον ένοχος, τώρα πάμε για άλλα, δεν αναφέρω ότι βγαίνοντας από την αυλή για το σούπερμάρκετ μου λέει η σύζυγος, Πάνο τα νερά που τρέχουν δικά σου είναι ? Ποιανού θέλεις να είναι βρε Σοφία κάτω από το αμάξι μου ? του γείτονα ?

Είχε κοπεί κλασσικά ένα από τα κολλάρα του νερού της τουρμπίνας, μόνο 10΄καθυστέρηση ήταν αυτή λόγω που δεν είχε ζεσταθεί τίποτα και η πρόσβασή ήταν ΟΚ οπότε λήξης συναγερμού, μπήκε και παραφλού μαζί με τα 4 λίτρα νερό που χάθηκαν και όλα καλά, όλα ανθηρά, τώρα περιμένω πότε θα σπάσει το μοτέρ γιατί ακούγεται η μπιέλα, κατά τα άλλα οι στροφές στα κόκκινα.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#413279 Παιζεις επικινδυνα με τους Γαλλους... Παναγιωτη....θα δαγκωσουν καποια στιγμη και μετα θα τρεχεις σε νοσοκομεια...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#413335
224v έγραψε:Παιζεις επικινδυνα με τους Γαλλους... Παναγιωτη....θα δαγκωσουν καποια στιγμη και μετα θα τρεχεις σε νοσοκομεια...


Έχω ανοσία στα Γαλλικά δαγκώματα και πολλά ( spare ) ανταλλακτικά, προσπαθεί η Γαλλιδούλα γονατιστή στα 4Χ4 να τις δώσω διαζύγιο αλλά της λέω ότι μαζί θα πεθάνουμε και να μην ελπίζει.