Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#123140 :lol:
Peugeot 406 του ~2000,
αμα το οδηγησεις αρκετα σε πολη (πανω απο 20 χλμ) και το σβησεις, γυριζεις το κλειδι και η μιζα δεν ανταποκρινεται. Μολις κρυωσει λιγο σε καμμια ωρα, παιρνει παλι τσαφ χωρις προβλημα. Τι ειναι?

- να κοιταξου γειωσεις (οσες μπορω και φαινονται)
- να ιδω ρελεδες (ο,τι καταλαβω)
- μπορει να ειναι η ιδια η μιζα?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#123141 Το solenoid της μίζας κατά πάσα πιθανότητα. Τσεκαρετε τα καλώδια και την γείωση, αλλά κατά πιθανότητα είναι αυτό. Επισκευή δε. ξέρω αν παίρνει, εξαρτάται από την μίζα.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#123144
drdino έγραψε:Το solenoid της μίζας κατά πάσα πιθανότητα. Τσεκαρετε τα καλώδια και την γείωση, αλλά κατά πιθανότητα είναι αυτό. Επισκευή δε. ξέρω αν παίρνει, εξαρτάται από την μίζα.


Ευχαριστω.
Αυτη ειναι και η αρχικη υποψια του μηχανικου, (το αποκαλεσε μπουτον, υποθετω μλαμε για το ιδιο πραγμα) υποτιθεται εκει χωλαινουν, αλλα δεν το σκαλισε γιατι το προβλημα ειναι πολυ σπανιο. Τα υπολοιπα που εγραψα γειωσεις ρελε κλπ ειναι δικες μου σκεψεις λογω της σχεσης του προβληματος με τη ζεστη και συνεπαγομενες διαστολες.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#123174
trident1971 έγραψε::lol:
Peugeot 406 του ~2000,
αμα το οδηγησεις αρκετα σε πολη (πανω απο 20 χλμ) και το σβησεις, γυριζεις το κλειδι και η μιζα δεν ανταποκρινεται. Μολις κρυωσει λιγο σε καμμια ωρα, παιρνει παλι τσαφ χωρις προβλημα. Τι ειναι?

- να κοιταξου γειωσεις (οσες μπορω και φαινονται)
- να ιδω ρελεδες (ο,τι καταλαβω)
- μπορει να ειναι η ιδια η μιζα?


Θέλει άνοιγμα η μίζα, αλλαγή κάρβουνα, καθάρισμα και πιθανόν άλλαγμα ο συλλέκτης που υποθέτω δεν θα βλέπετε από βρώμα και φθορά, ( σε πολλές μίζες είναι ανταλλακτικό ) ίσως άλλαγμα και τα ρουλεμάν και γρασάρισμα στον άξονα του γραναζιού και στα κινούμενα μέρη του ηλεκτρομαγνίτη εμπλοκής του γραναζιού ( το μπουτόν που λένε ) με λίγα λόγια γενική επισκευή της μίζας, οτιδήποτε λιγότερο θα έρθει σύντομα η μέρα που δεν θα ξαναπάρει εμπρός, ήρθε η ώρα της γιατί δεν είναι αθάνατη.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#123453 Σημερα το πηγα βολτα στο Σχιστο λιγο πιο σβελτα (οχι τραγικα πραγματα, μη σκοτωσουμε και κανα παζαροπελατη :lol: ) και μολις επεστρεψα και εσβησα, σε καθε προσπαθεια να παρει ξανα, ακουγοταν απο μπροστα ενα "κλακ" μεταλλικο και τιποτα αλλο. Ειμαι σιγουρος πως μολις κρυωσει θα παρει κανονικα.

Μου εκανε εντυπωση επισης οτι η αντλια καυσιμου δουλευει πολυ περισσοτερο απο τα 2sec που θα περιμενα με το γυρισμα του κλειδιου στο on, κανει κανα 5αρι sec σιγουρα.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#123456
trident1971 έγραψε:Σημερα το πηγα βολτα στο Σχιστο λιγο πιο σβελτα (οχι τραγικα πραγματα, μη σκοτωσουμε και κανα παζαροπελατη :lol: ) και μολις επεστρεψα και εσβησα, σε καθε προσπαθεια να παρει ξανα, ακουγοταν απο μπροστα ενα "κλακ" μεταλλικο και τιποτα αλλο. Ειμαι σιγουρος πως μολις κρυωσει θα παρει κανονικα.

Μου εκανε εντυπωση επισης οτι η αντλια καυσιμου δουλευει πολυ περισσοτερο απο τα 2sec που θα περιμενα με το γυρισμα του κλειδιου στο on, κανει κανα 5αρι sec σιγουρα.


Κλασσική περίπτωση συλλέκτη.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#123459 Ακριβώς, στο δικό μας το έκανε κάπου στα 200k χλμ.

Trident, θα το κυκλοφορείς εσύ; Πόσα χλμ έχει;
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#123469
drdino έγραψε:Ακριβώς, στο δικό μας το έκανε κάπου στα 200k χλμ.

Trident, θα το κυκλοφορείς εσύ; Πόσα χλμ έχει;


Οχι, εγω εχω τον Κορεατη φτου μην το ματιασω
Ειναι των κουμπαρων... Εχω κλειδια για να το παω συνεργειο κλπ επειδη λειπουν. Εχει 233Κ χλμ.

Τι ειναι ο συλλεκτης? :hmmm:
Στα αγγλικα πως το λενε?
Αλλαζει/επισκευαζεαι φτηνα ή παω για μιζα?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#123517
bill33 έγραψε:Καρβουνάκια που λέμε;Αν την χτυπήσεις την μιζα γυρνάει;Δοκίμασες;


Aν χτυπήσει τη μίζα το πιθανότερο είναι να ξεκολλήσουν οι μαγνήτες του στάτορα ( παλιά τους βιδώνανε, τα τελευταία 20 χρόνια του κολλάνε και οι κόλλες ξεραίνονται με τα χρόνια, οπότε ένα χτύπημα στέλνει τη μίζα στα αζήτητα )
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#123631 Εικόνα
how to screen capture

Mε τα χρόνια γίνονται έτσι οπότε τι περιμένεις ? Αυτή είναι η μίζα του Quadra που μου έκανε τα ίδια, κλάκ-κλάκ και τίποτα άλλο, την άνοιξα πριν 3 χρόνια και τις έκανα γενικό service, αυτή έχει τα καρβουνάκια / συλλέκτη στο κούτελο του ρότορα άλλες τα έχουν στο πίσω μέρος του άξονα του ρότορα αλλά είναι το ίδιο, οι συλλέτες πρέπει να είναι καθαροί από τα υπολείμματα των κάρβουνων γιατί αν είναι πολλά τότε ακουμπάνε σε όλο τον συλλέκτη και τον βραχυκυκλώνουν μερικώς ή ολικώς.

Μετά τον καθαρισμό πρέπει να ξεμικαριστεί ο συλλέκτης όπως λέγεται στην ορολογία, δηλαδή με ένα μαχαιράκι να καθαριστεί ότι υπάρχει ανάμεσα στις χάλκινες επαφές ώστε να είναι απομονωμένες μεταξύ τους ώστε να μην βραχυκυκλώνουν.

Να ρωτήσω κάι κάτι άλλο, το αμάξι έχει immobilizer ? Αν έχει ρίξε μια ματιά σε αυτό, στις φύσες του κλπ.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


image hosting free no registration
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#159579 To Peugeot ξαναχτυπησε :(

Ανακαλυψαν οι κατοχοι οτι εσταζε νερο. Το εκανε μονο εν λειτουργια, ανεξαρτητως θερμοκρασιας, πιεσης ψυκτικου, στροφων κλπ, φαινοταν να σταζει απο 2 σημεια με αρκετα γρηγορο ρυθμο (~1 σταγονα/sec ή και λιγο συχνοτερα). Το εκανε και σε εμενα με το που πηρε μπρος. Προσθεσα κανα 2-2,5 λιτρα νερο βρυσης μεχρι να φτασει η σταθμη στο δοχειο διαστολης ψηλα.

Το σηκωσαμε και κοιταξε απο κατω ο μηχανικος και ειχε διαρροη απο το σημειο που ενωνεται η εξαγωγη με την κυλινδροκεφαλη. Εγλυφε πανω στο σωληνα 3, (μετρωντας απο μερια ιμαντα). Καποια ποσοτητα εσταζε απο το σωληνα, στα 3-4 cm αποσταση απο την κεφαλη, καποια κατορθωνε και συνεχιζε κατα μηκος του σωληνα και εσταζε λιγο παρακατω οποτε φαινοταν να σταζει απο 2 σημεια.

Μπηκε καποιου ειδους "φώκια" (σαν χωμα ηταν) και η διαρροη σταματησε αμεσα. Δουλεψε 2 φορες ρελαντι τουλαχιστον κανα 20λεπτο (2-3 κυκλοι βεντιλατερ) με κανα 20λεπτο σβηστο ενδιαμεσα, μετα βγηκε εκτος συνεργειου, το αφησα καμμια ωρα και ξααναεβαλα για 2-3 λεπτα και δεν ετρεξε τιποτα.

Μετα τη 2η φορα ρελαντι, ξανασηκωθηκε και η αρχικη διαδρομη υγρου ειχε στεγνωσει, αφηνοντας ιχνη πανω στο σωληνα. Υπηρχε ομως μια υγρασια (αμελητεα σε σχεση με πριν, σαν συμπυκνωση υδρατμων πανω σε κρυο ποτηρι) σε ολη την περιοχη μεταξυ σωληνα 3 και 4, ακριβως στη γραμμη που ενωνεται η εξαγωγη με την κυλινδροκεφαλη.

Αντιστοιχα και στην επιστροφη στους ιδιοκτητες, παλι δεν ετρεχε, εχουν ενα γκαραζ επιπεδο αλλα καπως υπερυψωμενο οπότε ειναι ευκολο να το δεις. Το μονο που δεν εγινε (δεν ηταν δυνατον) ηταν να το βαλω να δουλεψει κρυο, θεωρητικα θα το κανει ο ιδιοκτητης αυριο (σημερα πια) το πρωι

Σκεψεις, αποψεις κλπ. ευπροσδεκτες.