Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#109806 Ντάξει τέλος οι sexοπλάκες [mod]


To μονο που κερδίζεις με αυτο το φίλτρο αυτό περα του placebo effect οτι δεν χρειάζεται αλλαγή αλλά μονο καθάρισμα με το kit. Οποτε (πολύ*) μακροπρόθεσμα ίσως κερδίσεις κάτι οικονομικά.

*δεν ξέρω ποσο σου χρέωνε η ford το απλό χάρτινο.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#109823
popolaros έγραψε:με την Μπία και την Λίτσα (αριστερη και δεξια) προφανως και ειναι εξασφαλισμενη. καλα το σκεφτεσαι.


Focusman91 έγραψε:Δοξα τω Θεω η σεξουαλικη μου ζωή ειναι εξασφαλισμενη. :)


Θυμάμαι το σχόλιό μου για τα 2 βυζιά εκείνα (sigh), με άκουσε όλη η πλατεία Περιστερίου ε; :innocent: :lol:

Νταξ, θα την "πάθεις" 1 2 φορές, μετά θα σκας τα χρήματά σου εκεί που πρέπει.

Προχθές άλλαξα με 40 ευρώ ακρόμπαρο, μάλλλον τα έφτυσε, ακουγόταν περίεργοι θόρυβοι + κάποιοι κραδασμοί. Μάλλον το έφαγε η ακινησία + αλάτι ή/και φυσιολογική φθορά μαζί.

Αν πήγαινα στη φορδ, το φιρμάνι θα ήταν ένας θεός ξέρει πόσο παραπάνω...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#109845
JasonLouk έγραψε:Ντάξει τέλος οι sexοπλάκες [mod]


To μονο που κερδίζεις με αυτο το φίλτρο αυτό περα του placebo effect οτι δεν χρειάζεται αλλαγή αλλά μονο καθάρισμα με το kit. Οποτε (πολύ*) μακροπρόθεσμα ίσως κερδίσεις κάτι οικονομικά.

*δεν ξέρω ποσο σου χρέωνε η ford το απλό χάρτινο.



Μόνο καλό κάνουν στα αγωνιστικά μοτερ τα φίλτρα που αφήνουν να περάσουν δεινόσαυροι :rtfm:


:shifty:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#109849
Focusman91 έγραψε:Την Παρασκευή τοποθετηθηκε ενα φιλτρο αερα της bmc. Εντυπωσεις πολύ καλές!
Μετα τα 110 τα χιλιόμετρα μαζεύονται πιο γρήγορα και εχουν βελτιωθει και οι ρεπριζ ειδικα οταν ο κινητήρας ανεβάζει πανω απο τις 3.500 σαλ.
Θαρρω οτι μου μπήκε το μικροβιο της βελτιωσης!!

.


Και διαφορά να έχει, αποκλείεται να την καταλαβαίνεις με "το μάτι" ...

Βέβαια, το πως χαλάει ο καθένας τα ευρά του είναι αλλού παπά...

ποπολαρε, βλέπω έχεις εντρυφήσει σε φουσκωτές κούκλες μπουρδελάκια κλπ λου μπατζεκ γαμησάκια :lol:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#109894 Να σε προλάβω κιόλας focus man, γιατί κ εγώ έχω δώσει το μακρυνό '11 ένα 40άρι για ένα πανέλο της k&n (το οποίο με τα χιλιόμετρά μου έχει κάνει απόσβεση). Δεν κατάφερα να δω κάποια διαφορά σε επιδόσεις / ήχο / τράβηγμα κτλ. Απλά το πλένω μια στο τόσο (σαπούνι για τα χέρια και λιγο τρίψιμο με βούρτσα) και στέγνωμα στον ήλιο.

Μη τυχον κ σε πιάσουν Κώτσο και σου πουλήσουν "το ειδικό λάδι σπρέι που πρέπει να ψεκάσεις οταν στεγνώσει πριν το ξανατοποθετήσεις" και κάνει 10 - 15 ευρώ. Εγω το βάζω αλάδωτο. Αν θες πάρε ένα παλιό μπουκάλι άζαξ, βάλε λίγο λαδάκι μηχανής και κάνε 1 2 3 φσιτ φσιτ.

(Μην αργήσει κι άλλο η απόσβεση και σε κράζει ο ποπ :lol: )

Για την ιστορία πάντα, στο συγκεκριμένο μέρος, από την μεριά που φιλτράρει εννοείται , βρισκω 4 5 ηρωικές μύγες - σφήκες - έντομα που καταφέρνουν να περάσουν απο την εισαγωγή και καταλήγουν στο ίδιο μέρος.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#109895 Ακόμα χειρότερο το ότι το βάζεις αλαδωτο.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#109903
drdino έγραψε:Ακόμα χειρότερο το ότι το βάζεις αλαδωτο.


Εδώ το βάζει ασάλιοτο, το αλάδωτο σε πείραξε ? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#109917
Focusman91 έγραψε:Την Παρασκευή τοποθετηθηκε ενα φιλτρο αερα της bmc. Εντυπωσεις πολύ καλές!
Μετα τα 110 τα χιλιόμετρα μαζεύονται πιο γρήγορα και εχουν βελτιωθει και οι ρεπριζ ειδικα οταν ο κινητήρας ανεβάζει πανω απο τις 3.500 σαλ.
Θαρρω οτι μου μπήκε το μικροβιο της βελτιωσης!!

.


Μια χαρά έκανες και το έβαλες. Τα παιδάκια εδώ είπαν να παίξουν λίγο με το birdie :lol:

Αντιλαμβάνεστε όλοι οι υπόλοιποι που λέτε περί κουκλοσεξ και κουκλοθέατρα ότι λέτε pipes κολοκυθοτούμπανα, έτσι ? Οι διαφορές μεταξύ ενός απλού χάρτινου φίλτρου και ενός "ελευθέρας ροής" τύπου γάζας (wet/dry, δεν έχει σημασία), αφρού ή mesh σε ροή, ταχύτητα, πίεση, ήχο και -δυστυχώς- φιλτράρισμα είναι υπαρκτές και μετρήσιμες, το ξέρετε αυτό, σωστά ? Αν δεν το ξέρετε, ψάξτε λίγο στο γούγλη για σοβαρά tests/reviews φίλτρων για να το διαπιστώσετε. Το ότι αυτές οι βελτιωμένες "επιδόσεις" του φίλτρου δεν συνεπάγονται άμεσα και μετρήσιμες αυξημένες επιδόσεις του κινητήρα -τουλάχιστον σε stock μορφή- δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν διαφορές. Να μου πεις, τι ξέρουν και όλοι οι βελτιωτικοί οίκοι που βελτιώνουν την αναπνοή του κινητήρα με panels ή χοάνες, πρέπει να μπουν εδώ για να μάθουν λίγα πραγματάκια... :shifty:

Όσο για την απόσβεση, με 60-70€ που κάνει ένα απλό panel, και τα περίπου 15€ που κάνει σκέτο το φίλτρο, αποσβένει εντός 4 αλλαγών, ήτοι -στην Ελλάδα- εντός 40Κ χλμ.
Τελευταία επεξεργασία από The Ace και 11 Μάιος 2015, 09:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#109918 Μπορουμε να τα δουμε αυτα τα σοβαρα τεστ κι εμεις;
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#109924 Υπάρχουν δεκάδες, στις πρώτες 3-4 σελίδες του Google βγάζει καμιά 10αρια (DSM, FastCar, Bob, LS1, διάφορα tuning Shops κλπ). Τα περισσότερα είναι προφανώς για συγκεκριμένες μάρκες, αλλά η γενική αρχή ισχύει για όλα τα φίλτρα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#109970
The Ace έγραψε:Υπάρχουν δεκάδες, στις πρώτες 3-4 σελίδες του Google βγάζει καμιά 10αρια (DSM, FastCar, Bob, LS1, διάφορα tuning Shops κλπ). Τα περισσότερα είναι προφανώς για συγκεκριμένες μάρκες, αλλά η γενική αρχή ισχύει για όλα τα φίλτρα

Βαλε ενα απο τα δεκαδες αφου το εψαξες.... Δεν ειναι δυσκολο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#110164 παντως υπαρχουν διαφορες απο φιλτρο σε φιλτρο.Ισως να μην ειναι αντληπτες στο φιεστα του παιδιου,αλλα ειναι μετρησιμες.Σε μερικα αυτοκινητα επηρεαζει ενα πιο ελευθερο φιλτρο και το maf και δεν ειναι μικρη η διαφορα(συνηθως στεγνωνουν,στα εβο πχ σιγουρα και εχω ακουσει και αλλες περιπτωσεις)
το κοστος εαν προσεξεις τι θα αγορασεις αποσβενεται γρηγορα.
Εγω στα 11 χρονια ειμαι μετο ιδιο φιλτρο(3 ply foam ralliart) πλυσιμο και αλαδωτο παντα :shifty:
σε καποια αυτοκινητα δημιουργουν θεματα τα μαφ με τα λαδωμενα φιλτρα,και τις επικαθησεις λαδιου πανω στη βελονα/τριχα του μαφ.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#110171 Προφανως και μπορουν να υπαρχουν διαφορες και μαλιστα υπολογισιμες. Οχι παντα, οχι σε ολες τις περιπτωσεις, αλλα σε αρκετες εχει αποδειχθει οτι ακομα και τα πιο "ηπια" πανελ τυπου foam, βελτιωνουν την ελαστικοτητα ή/και ευστροφια κινητηρα σε καποιο φασμα στροφων.

Τωρα εαν το συνολικο κοστος μια τετοιας εφαρμογης ειναι αναλογο ή οχι της οποιας βελτιωσης σε επιπεδο μετρησιμο ή ακομα και στην αισθηση που μπορει να αποκομμιζει καποιος, αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα.

Γενικα παντως χρειαζεται ενα καλο ψαξιμο, για τον ιδανικο τυπο (ειτε πανελ, ειτε φιλτροχοανη, αλλα και το υλικο εαν θα ειναι αφρου ή οχι...) που θα ταιριαζει καλυτερα στον εκαστοτε κινητηρα, οπως επισης και οτι σε καποιους κινητηρες, λογω των οποιων ρυθμισεων, τυχον τετοιου ειδους εφαρμογες να μην επιφερουν κανενα ουσιαστικο αποτελεσμα.

Δεν ειναι λοιπον μια διαδικασια που επιφερει ξεκαθαρα αποτελεσματα, τυπου "ασπρο" ή "μαυρο"...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#110185 Αν ξέρει κανείς πώς δουλεύουν οι σύγχρονοι κινητήρες, θα καταλάβει ότι τα φίλτρα βελτιώνουν την απόδοση αλλάζοντας την αναλογία κιλών/ίππο. Αυτό γίνεται δια του ελαφρώματος της τσέπης του ιδιοκτήτη.