- 18 Αύγ 2020, 13:47
#659784
Πριν κάνα δίμηνο έχοντας παρκάρει το αυτοκίνητο σε σημείο που το χτυπούσε ο ήλιος πήγα να το πάρω να φύγω και μόλις πάτησα το διακόπτη για να πάρει μπρος μου έβγαλε το μήνυμα "immobilizer active" και ήταν νεκρό. Δεν έπαιρνε με τίποτα. Μετά από κανένα τέταρτο όλα καλά πήρε μπρος και έφυγα. Αφού την πάτησα 1-2 φορές ακόμα (στο διλεπτο έπαιρνε) μετά από λίγο καιρό άρχισε να μην παίρνει καθόλου. Κατάλαβα ότι για κάποιο λόγο του έφταιγε η υψηλή θερμοκρασία διότι όταν γυρνούσα το βράδυ να το πάρω δούλευε μια χαρά.
Το πήγα στον ηλεκτρολόγο και μου είπε ότι είναι το γνωστό πρόβλημα με το elv (κλειδαριά κολώνας τιμονιού) που έχουν όλα τα Passat 3C.
Εν τω μεταξύ το τρελό engineering των Γερμανών δεν σου επιτρέπει να αλλάξεις μόνο την κλειδαριά αλλά πάει για αλλαγη όλη η κολωνα του τιμονιού. Ευτυχώς βλέπω και σε forum του εξωτερικού ότι πλέον γίνεται επισκευή δίχως να αλλαχτεί η κολώνα, κάτι που μου είπε και ο μάστορας.
Στα forum διάβαζα ότι το παθαίνουν περίπου στα 100.000 μίλια ήτοι 160.000 χλμ και όπως φαίνεται και στη φωτό το δικό μου ήταν πιστό στο ραντεβού.
Από βδομάδα περιμένω τη λυπητερή...
.