Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#527127
Scotch έγραψε:. Πάνω-κάτω οι διαστάσεις με την προηγούμενη είναι ίδιες, οπότε ελπίζω να ταιριάζουν τα σιδεράκια που την κρατούσαν σταθερή.

< >

για μικροδιαφορες δεν θα εχεις προβλημα.Ποσο την αγορασες τελικα?
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#528839 Volvo S40 μοντέλο 2004, 1800cc

Σύμπτωμα: μένει από μπαταρία κάθε 2 μέρες.

Έχει αλλαχθεί μπαταρία και δυναμό. Το πρόβλημα συνεχίζει.

Προφανώς υπάρχει διαρροή, από που μπορεί να είναι;
Άβαταρ μέλους
By gakost
#528854 Πρώτος ύποπτος είναι ο συναγερμός και μετά ότι after market αξεσουάρ συνδέεται στα ηλεκτρικά. Από τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου τσέκαρε τους διακόπτες για τις πόρτες και κυρίως του χώρου αποσκευών. Ο εύκολος τρόπος που κάπου έχει γραφτεί είναι να βάλεις το κινητό να γράφει βίντεο και να το κλείσεις μέσα.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#528863 Ψάξε και τους ρελέδες στην ασφαλειοθήκη ,κάποιος μπορεί να μένει συνέχεια οπλισμένος.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#528886
gakost έγραψε:Πρώτος ύποπτος είναι ο συναγερμός και μετά ότι after market αξεσουάρ συνδέεται στα ηλεκτρικά. Από τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου τσέκαρε τους διακόπτες για τις πόρτες και κυρίως του χώρου αποσκευών. Ο εύκολος τρόπος που κάπου έχει γραφτεί είναι να βάλεις το κινητό να γράφει βίντεο και να το κλείσεις μέσα.


Αφτερ μάρκετ δεν υπάρχει τίποτα.
Διακόπτες εννοείς το κεντρικό κλείδωμα;
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#528887
bill33 έγραψε:Ψάξε και τους ρελέδες στην ασφαλειοθήκη ,κάποιος μπορεί να μένει συνέχεια οπλισμένος.

Μου κάνει ένα κλικ αυτό που λες γιατί σήμερα που πήγα να το βάλω μπρος (και δεν πήρε) άκουγα ένα ρελέ να "παίζει" .

Πως να ελέγξω όμως ποιος μένει οπλισμένος;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#528905 Θέλεις ένα πολύμετρο για να βρεις διαρροή. Βγάζεις τον θετικό πόλο, βάζεις το πολύμετρο στα ampere, και το συνδέεις σε σειρά με τον πόλο που έβγαλες.
Κατόπιν, βγάζεις μια μια τις ασφάλειες και τσεκάρεις πότε σταματάει να διαρρέει ρεύμα.
Μόλις την βρεις, βλέπεις τι έχει πάνω της η συγκεκριμένη.
Θα πόνταρα πάντως στο ηχοσύστημα, ακόμη και τα εργοστασιακά κάποιες φορές το κάνουν.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#528906
saxon_747 έγραψε:
bill33 έγραψε:Ψάξε και τους ρελέδες στην ασφαλειοθήκη ,κάποιος μπορεί να μένει συνέχεια οπλισμένος.

Μου κάνει ένα κλικ αυτό που λες γιατί σήμερα που πήγα να το βάλω μπρος (και δεν πήρε) άκουγα ένα ρελέ να "παίζει" .

Πως να ελέγξω όμως ποιος μένει οπλισμένος;


Αυτό μπορεί να είναι συνέπεια της ψόφιας μπαταρίας. Το ψάξιμο σε γενικές γραμμές τρώει χρόνο, αλλά ξεκίνα από τις ασφάλειες του συναγερμού, ηχοσυστήματος. Δες φως στο ντουλαπάκι/πορτμπαγκάζ αν μένει αναμμένο.

Για να μετρήσεις την παρασιτική κατανάλωση, πρέπει να περιμένεις να κοιμηθούν οι διάφοροι εγκέφαλοι. Κλείσιμο όλες οι πόρτες, κλείδωμα, και περιμένεις να πέσει η κατανάλωση.

Η μπαταρία που φοράει τι χωρητικότητα έχει; Είναι καινούρια; Όταν λες μένει από μπαταρία μετά από 2 μέρες, είναι εντελώς ψόφια (=ούτε καν λαμπάκια) ή απλά δεν μπορεί να γυρίσει επαρκώς τη μηχανή; Μέτρησες volt όταν η μπαταρία φαίνεται ψόφια; Αυτό θα μας δώσει μια ιδέα για του πόσα Ah τραβάει ό,τι τραβάει.

Δυναμό καινούριο ή μτχ; Κάποιες φορές ττα δυναμό, όταν ψοφάνε οι δίοδοι, αρχίζουν και καταναλώνουν κι αυτοί.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#528908
drdino έγραψε:
saxon_747 έγραψε:
bill33 έγραψε:Ψάξε και τους ρελέδες στην ασφαλειοθήκη ,κάποιος μπορεί να μένει συνέχεια οπλισμένος.

Μου κάνει ένα κλικ αυτό που λες γιατί σήμερα που πήγα να το βάλω μπρος (και δεν πήρε) άκουγα ένα ρελέ να "παίζει" .

Πως να ελέγξω όμως ποιος μένει οπλισμένος;


Αυτό μπορεί να είναι συνέπεια της ψόφιας μπαταρίας. Το ψάξιμο σε γενικές γραμμές τρώει χρόνο, αλλά ξεκίνα από τις ασφάλειες του συναγερμού, ηχοσυστήματος. Δες φως στο ντουλαπάκι/πορτμπαγκάζ αν μένει αναμμένο.

Για να μετρήσεις την παρασιτική κατανάλωση, πρέπει να περιμένεις να κοιμηθούν οι διάφοροι εγκέφαλοι. Κλείσιμο όλες οι πόρτες, κλείδωμα, και περιμένεις να πέσει η κατανάλωση.

Η μπαταρία που φοράει τι χωρητικότητα έχει; Είναι καινούρια; Όταν λες μένει από μπαταρία μετά από 2 μέρες, είναι εντελώς ψόφια (=ούτε καν λαμπάκια) ή απλά δεν μπορεί να γυρίσει επαρκώς τη μηχανή; Μέτρησες volt όταν η μπαταρία φαίνεται ψόφια; Αυτό θα μας δώσει μια ιδέα για του πόσα Ah τραβάει ό,τι τραβάει.

Δυναμό καινούριο ή μτχ; Κάποιες φορές ττα δυναμό, όταν ψοφάνε οι δίοδοι, αρχίζουν και καταναλώνουν κι αυτοί.


Συναγερμό δεν έχει.

Τα φώτα σε ντουλαπάκι και Πορτ μπαγκαζ δεν είναι. (τα έχω βγάλει)
Η μπαταρία είναι η προβλεπόμενη, δε θυμάμαι σπεκς και καινούργια.

Τα λαμπάκια ανάβουν, αλλά δε λειτουργεί το κεντρικό κλείδωμα και δε δίνει μιζια. Ακούγεται μόνο ένα ρελέ να παίζει.

Το αμάξι πήγε σε ηλεκτρολόγο, είπε κάτι για διαρροή, αλλά δεν μπόρεσε να τη βρει.

Δυναμό δοκιμάστηκαν 2 ανακατασκευασμένα, τα οποία μπορούν να φορτίσουν τη μπαταρία.
Άβαταρ μέλους
By glf
#529009
Anonymous Founder έγραψε:Θέλεις ένα πολύμετρο για να βρεις διαρροή. Βγάζεις τον θετικό πόλο, βάζεις το πολύμετρο στα ampere, και το συνδέεις σε σειρά με τον πόλο που έβγαλες.
Κατόπιν, βγάζεις μια μια τις ασφάλειες και τσεκάρεις πότε σταματάει να διαρρέει ρεύμα.
Μόλις την βρεις, βλέπεις τι έχει πάνω της η συγκεκριμένη.
Θα πόνταρα πάντως στο ηχοσύστημα, ακόμη και τα εργοστασιακά κάποιες φορές το κάνουν.
Αυτό είναι κάτι σχετικά εύκολο με ένα πολύμετρο των 10€ και οδηγίες από youtube video.
Πολύτιμο knowhow.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#529103
saxon_747 έγραψε:
gakost έγραψε:Πρώτος ύποπτος είναι ο συναγερμός και μετά ότι after market αξεσουάρ συνδέεται στα ηλεκτρικά. Από τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου τσέκαρε τους διακόπτες για τις πόρτες και κυρίως του χώρου αποσκευών. Ο εύκολος τρόπος που κάπου έχει γραφτεί είναι να βάλεις το κινητό να γράφει βίντεο και να το κλείσεις μέσα.


Αφτερ μάρκετ δεν υπάρχει τίποτα.
Διακόπτες εννοείς το κεντρικό κλείδωμα;


Όχι τους διακόπτες σαν κουμπάκια που πατάει η πόρτα όταν κλείνει και σβήνει το φως της καμπίνας. Πολλές φορές δεν πατάνε καλά και το φως μένει αναμμένο ή αναβοσβηνει. Αν θες να είσαι σίγουρος βγάλε την λάμπα. Επίσης φωτάκια έχουν και πολλά αυτοκίνητα στους καθρέφτες στα αλεξηλια. Τσεκαρε τα
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#529149
Anonymous Founder έγραψε:Θέλεις ένα πολύμετρο για να βρεις διαρροή. Βγάζεις τον θετικό πόλο, βάζεις το πολύμετρο στα ampere, και το συνδέεις σε σειρά με τον πόλο που έβγαλες.
Κατόπιν, βγάζεις μια μια τις ασφάλειες και τσεκάρεις πότε σταματάει να διαρρέει ρεύμα.
Μόλις την βρεις, βλέπεις τι έχει πάνω της η συγκεκριμένη.
Θα πόνταρα πάντως στο ηχοσύστημα, ακόμη και τα εργοστασιακά κάποιες φορές το κάνουν.

+1

το γκολφ το γυρίσαμε σε επίσημη αντιπροσωπία της vw, δώσαμε 100€ για να το βάλουν σε διαγνωστικό, να το ψάξουν κ να βρουν τη διαρροή, τίποτα. αλλάξαμε μπαταρία, τίποτα.
κάποια μέρα όταν το κλείδωσα είδα να αχνοφαίνονται τα φώτα του εργοστασιακού ηχοσυστήματος. Κάτι σε χψ-300 ήταν. Αμέσως γκούγκλαρα κ είδα ότι το πάθαιναν συχνά. Άλλαξα ηχοσύστημα κ ησύχασα.