Mad_Max_Geo έγραψε:Ισως καλυτερα ο τιτλος να αλλαζε και να λεγοταν περι Ηλεκτρολογικων προβληματων?
εχεις δικιο και εγω το σκεφτηκα αργοτερα , εκεινη την ωρα απλως εγραψα το προβλημα μου
εγω το αλλαζω η μοντς;
μαλλον καταφερα να το αλλαξω
Στο θεμα μας τωρα, εχεις συναγερμο η κατι που να εχει μπει επιπλεον στο αμαξι? Ισως απο εκει να εχει καπου διαρροη, η να μη κλεινει με τον διακοπτη κατι που παλια εσβηνε.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Στη δουλειά έχουμε ένα V(l)ito ( ), που έχει να συντηρηθεί σωστά από τότε που ο Κούδας πήρε μεταγραφή στον Ολυμπιακό... Ευτυχώς, δεν βγαίνει σε δημόσιο δρόμο, αλλά κινείται σε ελεγχόμενο περιβάλλον και χρησιμοποιείται σαν μεταφορέας ανταλλακτικών / μηχανικών και (οριακά) κινητή εργαλειοθήκη. Έχει κόψει 1-2 βάσεις, κάπου βγάζει συνέχεια ότι ο αερόσακος συνοδηγού δεν λειτουργεί, μερικές φορές βήχει όταν είναι κρύο μέχρι να ζεσταθεί (μάλλον το χειμώνα θα θέλει στοργή και προδέρμ για να πάρει μπρος ), άλλες πάλι φορές όχι, εδώ και μερικές μέρες δεν λειτουργεί το ποδόφρενο, αλλά η ντίζα δεν φαίνεται να έχει κοπεί, και γενικά η κατάστασή του είναι σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο...
Πριν 2-3 εβδομάδες έμεινε από μπαταρία και τη φορτίσαμε με τον φορτιστή που έχουμε, με το βολτόμετρο να δείχνει ότι έχει 12 volt όταν τελείωσε η φόρτιση... Σήμερα το πρωί ξαναέμεινε από μπαταρία, η οποία απ' ότι μου είπαν είναι σχετικά καινούρια (1 χρόνο;;; ), άρα μάλλον δεν τίθεται θέμα προβλήματος εκεί...
Να φανταστώ ότι μιλάμε για διαρροή ρεύματος κάπου;;;; Τι θα μπορούσαμε να κοιτάξουμε;;;;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
12v πάντως δεν είναι γεμάτη μπαταρία, ανάλογα δε με την θερμοκρασία μπορεί να είναι και λιγότερο από 30% το SOC της. Με αναμμένη μηχανή τι τάση βλέπεις στους πόλους της;
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Εντέλει, η μπαταρία όντας συνδεδεμένη με τον φορτιστή για 11 ώρες ( ), κατέφερε και με δυσκολία έβαλε μπρος το μοτέρ... cue σουρρεαλιστικές καταστάσεις όταν πρέπει ο οδηγός να κατέβει σε ελαφρά ανηφόρα και δεν υπάρχει ποδόφρενο και δεν τολμάει να σβύσει το μοτέρ (για να βάλει ταχύτητα), μιας και φοβάται ότι δεν θα ξαναπάρει μπρος και το χρειάζεται το βράδυ...
Δυστυχώς, για μία σειρά από πολύ λάθος λόγους, δεν παίζει σενάριο κανονικής συντήρησης... Όπως δεν έπαιζε εδώ και 6-7 χρόνια... Η αλήθεια είναι πως είναι καταπληκτικό ότι αυτό το αυτοκίνητο λειτουργεί ακόμα... (σχετικά είναι όλα στη ζωή βεβαίως... )
Υπάρχει κάτι που θα μπορούσαμε να κοιτάξουμε και να μας δώσει κανένα hint για το τι τρέχει;;;;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Καταρχήν η μπαταρία πρέπει να φορτιστεί σωστά και πλήρως. Κατά δεύτερον, ελέγξτε αν φορτίζει με την μηχανή σε λειτουργία. Μετά μετράτε KOL.
Will do, αλλά....
ΚOL= ? (ελαφρώς άσχετος..)
Ευχαριστώ κύριε μοντ!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Sorry, ξεχάστηκα και επηρεασμένος από τη δουλειά σήμερα χρησιμοποίησα το αρκτικόλεξο. KOL=Key Off Load, θα κάνεις ό,τι κι ο ότσο, θα μετρήσεις την κατανάλωση ρεύματος με κλειστούς όλους τους καταναλωτές. Του πότε είναι το αμάξι; Αν έχει multiplex τότε θα πρέπει να περιμένεις να κοιμηθούν όλα τα modules με κλειστό διακόπτη, πόρτες κλπ.
Ποιο multiplex;;;;
Αυτό βγήκε από την παραγωγή επί Ιουλίου Καίσαρα...
ΟΚ, θα ενημερώσω αρμοδίως να το ρίξουν μια ματιά και να δούμε...
Αν, εν τέλει, έχει πρόβλημα η μπαταρία, πως θα το καταλάβει κανείς;;;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Τη φορτίζεις πρώτα καλά καλά για όσες ώρες ή μέρες χρειαστεί. Συνδέεις το εργαλείο στους πόλους και πατάς το διακόπτη για 5-10 δευτερόλεπτα.
Αυτό το εργαλείο έχει μέσα του μία αντίσταση γύρω στα 0,1Ω οπότε όταν συνδεθεί στην μπαταρία θα τραβήξει ρεύμα περίπου 100Α. Αν η τάση της μπαταρίας κατα τη διαδικασία πέσει κάτω απο 9 Volt σημαίνει οτι η μπαταρία έχει αναπτύξει μεγάλη εσωτερική αντίσταση και χρειάζεται αντικατάσταση.
Έχω φτιάξει και ένα αυτοσχέδιο παρόμοιο εργαλείο:
Το συνδέεις στην μπαταρία και μετράς ταυτόχρονα με ένα πολύμετρο. Έχω χρησιμοποιήσει απλό σύρμα σαν αυτά απο το χρωματοπωλείο.
Το μήκος του είναι σημαντικό γιατι καθορίζει την αντίσταση. Επειδή τα πολύμετρα δέν μπορούν να μετρήσουν τόσο μικρές αντιστάσεις, για την κατασκευή του χρησιμοποίησα τη μέθοδο των 4 καλωδίων, δηλαδή του πέρασα ένα σταθερό ρεύμα 1Α και μέτρησα με το πολύμετρο μετά απο πόσο μήκος έχει πτώση τάσης 100mV.
Υπόψιν οτι αν μια μπαταρία αποτύχει σε αυτό το τέστ, δέν σημαίνει απαραίτητα οτι δέν μπορεί να κρατήσει και φορτίο. Πιθανόν να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάποια άλλη εφαρμογή που δέν απαιτεί τόσο ρεύμα όσο η μίζα, πχ κάποιο φωτοβολταικό ή UPS.