Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#529175 Δεν το ήξερα αυτό για το Golf και αντιμετώπιζα παρόμοιο πρόβλημα.
Φυσικά η αντιπροσωπεία δεν μπόρεσε να μου βρει λύση, αν και 2 φορές το είχα αφήσει να το ελέγξουν, τη 2η φορά τρία 24ωρα!

Αποτέλεσμα: το πούλησα και ησύχασα...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#529178 μα τα ιταλικά είχαν ηλεκτρικά προβλήματα καποτε, τώρα και οι Γερμανοί??? Τσ, τσ, τι άλλο θα δούμε σε αυτή τη ζωή....

.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#529240 Τρομεροί ηλεκτρολόγοι που δεν μπορούν να βρουν μια διαρροή πάντως! :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By gakost
#529414 Τι σου κάνει εντύπωση; Εάν κάποιος έχει τελειώσει μια σχολή, γιατί δεν είναι δεδομένο , αυτή θα είναι της πλάκας με ύλη σπουδών από το 1800 πρόπερσι. Οι πιο πολλές γνώσεις είναι εμπειρικές από τον μαστρο μητσο το παλιό αφεντικό που έχει 30 χρόνια εμπειρία και από και και πέρα ότι του κόβει του καθένα. Για βάσεις δεδομένων, τεχνικά εγχειρίδια και διαγνωστικά εργάλεια ούτε λόγος και πολλοί από όσους έχουν ανάθεμα αν καταλαβαίνουν τι τους λέει η οθόνη. Βέβαια αυτά στοιχίζουν κιόλας και όσοι θέλουν και μπορούν με τι λεφτά να τα πάρουν όταν ο πελάτης ακούει εργασία 30 η 40 την ώρα και νομίζει ότι «τον κλέβει» ο μάστορας και είναι απατεώνας που πάει να βγάλει το μεροκάματο από έναν πελάτη.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#529462
xenos έγραψε:Τρομεροί ηλεκτρολόγοι που δεν μπορούν να βρουν μια διαρροή πάντως! :dizzy:



Ειναι κάτι που θέλει ψάξιμο, δεν μπορώ να σου πώ οτι δεν είναι όλες οι διαρροές εύκολες να τις βρεις. Προφανώς κάποιος που νοιώθει απλά πρεπει να αφιερώσει χρόνο, και μάλλον δεν ασχολούνται οι περισσότεροι, δε μπορώ να φανταστώ ότι ειναι θέμα αγνοιας
Άβαταρ μέλους
By xenos
#529463 Ναι οκ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ!
Δεν λεω να λυσουν κανενα μαθηματικο γριφο. Ουτε να εγκαταστησουν κανενα τρελο navi. Μιλαμε για απλα πραγματα.
Μονο να αλλαζουν μπαταριες μπορουν;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#529468 Κορυφαίο που άκουσα χθες.
Αλλάζει μάστορας μπαταρία σε yarris του 11 που έχει μείνει.
Επειδή έμεινε χωρίς ρεύμα η αναδιπλουμενη οθόνη μένει ανοιχτή και δεν κλείνει... απάντηση "άστο λίγες μέρες έτσι και θα στρώσει"

Τελικά ήθελε το εργοστασιακό cd να κάνει κάτι σαν reset.

< >
Άβαταρ μέλους
By xenos
#529472 Πως δεν του εριξε λιγο wd40;
Άβαταρ μέλους
ByManousos
#529856
xenos έγραψε:Πως δεν του εριξε λιγο wd40;

:lol: Μην πέσει κανείς σε τέτοιον μάστορα....Είχα έναν ηλεκτρολόγο πολύ καλό μάστορα όταν τον γνώρισα πριν 20 χρόνια. Δουλειά χαμός. Τώρα με τα βασικά μόνον ασχολείται (κανένα δυναμό, βεντιλατέρ, μπαταρία).
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#551985 Είχαμε κλείσει χθες ραντεβού στη Bosch για να αλλάξουν το αριστερό καλώδιο του πορτ παγκάζ. Αφού δεν έκαναν τίποτα όλη τη μέρα, κ στις 16:00 το απόγευμα η γραμματέας έλεγε «φαντάζομαι πως θα γίνει η επισκευή σήμερα», πέρασα στις 16:15 από εκεί επιστρέφοντας από τη δουλειά κ βλέπω το αμάξι στο πάρκινγκ. Φυσικά μπαίνω μέσα, ρωτώ κτλ. Από Δευτέρα μου λένε. Ενώ εμείς είχαμε ραντεβού 8:30 Παρασκευή κ η γυναίκα έπρεπε να πάρει ταξί για να γυρίσει σπίτι κτλ.

Τον ρωτώ αν δουλεύει Σάββατο κ λέει όχι. Παίρνω το αμάξι κ μου δίνουν ραντεβού για Δευτέρα, αφού μου είπαν πως θα επιστρέψουν οι ίδιοι τη γυναίκα μου σπίτι κτλ. Κ με πηγαινοέφεραν για να πάρω κ τα 2 αμάξια.

Εν τω μεταξύ το αυθεντικό VW καλώδιο (100€) που είχα πάρει μετά από παραγγελία δε θα το χρησιμοποιούσαν. Έπρεπε να το πουλήσω με eBay κτλ. Αυτοί μου είπαν κόστος με όλα 200€.
Τέλος πάντων.

Εν τω μεταξύ εγώ είχα δει πως γίνεται στο περίπου η αλλαγή μέσω εσυσωλήνα και μέσω ενός βιβλίου που έχω για επισκευές του Golf V.

Παίρνω τηλ τον μηχανικό που έχω (Έλληνα) εδώ κ τον ρωτώ αν είναι στο μαγαζί γιατί έβρεχε σήμερα. Περνώ από εκεί κ σε 2μιση ώρες το πέρασα μόνος ! Ο φίλος με άφησε στο μαγαζί κ την κοπάνησε! Δεν έλλειπε βίδα στο τέλος όταν τα συναρμολόγησα, δε μουτζούρωσα ταπετσαρία κτλ. Πιο προσεκτικά δε θα μπορούσε να γίνει.

Το χειρουργείο πέτυχε, όλα λειτουργούν ευτυχώς!

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
2 καλώδια κομμένα...

Εικόνα
Ανακάλυψα πως το παλιό είχε επισκευαστεί . Κάποτε είχε σταματήσει να φωτίζει το φως της όπισθεν, που περνά επίσης από αριστερά. Στην αντιπροσωπία της VW που το πήγα μάλλον κόλλησαν το καλώδιο. Θυμάμαι πως δεν είχε κοστίσει πολύ, κ μου έκανε εντύπωση.


< >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#552089 Άμα πιάνουν τα χέρια σου όλα γίνονται ειδικά όταν βλέπεις οτι δεν σε σέβονται ως πελάτη και θέλουν να σε αρμέξουν .
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#552105 Όταν έβγαλα την ταπετσαρία κ είδα πως είναι, είπα μέσα μου «ωχ Παναγία μου!» Μακάρι να το είχαν κάνει στη Bosch!
Μετά πέρασα το καλώδιο από την άρθρωση κ προκειμένου να μη χάσω τις διακλαδώσεις που κουμπώνει το κάθε παρακλάδι, αποφάσισα να μην αφαιρέσω εξαρχής όλο το παλιό αλλά να κόβω σταδιακά κάθε παρακλάδι που θα αντικαθιστούσα. Εκεί δεν υπήρχε επιστροφή. Έπρεπε να το κάνω εγω. Κόβοντας τα καλώδια κ αντικαθιστώντας ένα τη φορά θα ήμουν πιο σίγουρος ότι δε θα ξεχαστεί κάτι παρά τις φώτο που έβγαλα εξαρχής. Ούτως ή άλλως το παλιό θα το πετάξω.

Τώρα που έμαθα τη φιλοσοφία του καλωδίου, θα το περνούσα ξανά χωρίς να χρειαζόταν να κοπεί το παλιό. Χθες που το αντίκρισα κ δε με έπαιρνε λάθος, με βοήθησε.

Πολύ μεγάλο ρόλο παίζουν κ τα εργαλεία. Αυτά κάνουν τον μάστορα. Πχ έχω πάρει πλαστικές σπάτουλες σε διάφορα σχέδια για να βγαίνουν οι ταπετσαρίες, ήθελα οπωσδήποτε κάβουρα για να βγάλω τα παλιά pins που στερέωναν τα καλώδια στη λαμαρίνα, έχω μαγνητικά «τασάκια» για να μη βολοδέρνουν οι βίδες, για να βγάλω τις φύσες μικρά κατσαβιδάκια, κτλ. Όχι κάτι ιδιαίτερο από εργαλεία, αλλά μικρές λεπτομέρειες που βοηθούν.

Είχα πάει εκεί με όλες τις εργαλειοθήκες!
Δε χάρηκα τόσο για το χρηματικό, όσο για το γεγονός ότι λύθηκε το πρόβλημα κ που το κατάφερα μόνος! Επίσης δε θα τρέχει αύριο η γυναίκα να το πάει κ μετά να την πιέζει ο χρόνος να το ξαναπάρει για να πάρει τον μικρό από τον παιδικό το απόγευμα, κτλ.


< >
Άβαταρ μέλους
By postruck
#552243 Γιατρέ :thumbsup: μετα τους ανθρώπους και στα αυτοκίνητα. Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ, σε golf iv και μου έφτιαξε φίλος ηλεκτρολόγος,τα ίδια καλώδια,σε 20 λεπτά.Σε παλιότερα golf iii που έχω,κανενα δεν έχει τέτοιο πρόβλημα :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#552249 ευχαριστώ :)

Στην αγορά υπάρχει πολύ διαδεδομένο κ το παρακάτω, θέλει να κόψει κανείς και να ενώσει όλα τα καλώδια στην άρθρωση του πορτ παγκάζ. καλώδιο ολόκληρο μόνο το αυθεντικό βρήκα.

δεν έχει τόσο κόπο το συγκεκριμένο κολπάκι, δε θέλει να βγει καμία ταπετσαρία. αλλά πρέπει να ξέρει κανείς τί κάνει γιατί το ποσοστό να γίνει λάθος μεγαλώνει. επίσης σε εμένα ήταν τελικά 2 καλώδια κομμένα, οπότε τότε δε θα ήξερα κ ποια να κολλήσω μεταξύ τους.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#560679 Τις προάλλες είχα παρατήσει την Εύα σε ενα υπαίθριο παρκινγκ για κανα 10ήμερο σε κρύο και υγρασία.
Πάω να την πάρω, βάζω μπροστά και μετα απο λίγο βλέπω καπνό να βγαίνει απο μπροστά δεξιά στη βάση του φαναριού και μετά απο λίγο να πετάγεται νερό :lipsealed:

Λέω ωχ, να χει παγώσει τπτ και να τα εκανε ρόιδο :vava: Σβήνω, ανοίγω καπώ, ηλεκτρολογική βρωμα καμένου και το σύστημα ψύξης άθικτο. Μου κόβει και λέω κάτι έγινε με τα πιτσιλιστίρια.
Εχει δύο μοτερ, ένα για τα φώτα με δικό του ρελέ και ασφάλεια, κι ένα άλλο για το παρπριζ με κοινή ασφάλεια με τους υαλοκαθαριστήρες.
Με το που γύρναγα κλειδι στη θεση ΙΙ, ακουγες κατ ευθείαν θόρυβο απο το δοχείο, άρα κάτι είχε κολήσει. Ελπιζα να ήταν τα πιτσιλιστίρια για τα φώτα, αλλά δυστυχώς ήταν το άλλο οποτε λόγω καιρού δεν μπορούσα να το απομονώσω.
Για να βάλεις χέρι στα μοτερ εν τω μεταξύ πρέπει να λύσεις θόλο και ποδιά, οποτε 10 το βράδυ με χιόνι και ψωλόκρυο ουτε για αστείο.
Οδική την άλλη μέρα, σκάει μύτη γάλλος ΝΤΙΡΛΑ, του εξηγώ τί πρέπει να μου αποσυνδέσει, σπάει κλιψάκια και τελικά καταφέρνει να αποσυνδέσει το λάθος μοτέρ :s_shout Μου λέει δε μπορώ δε φτάνω, τσαντίζομαι και φεύγω με την ασφάλεια βγαλμένη αφου δεν έβρεχε. Πάω σε 3-4 συνεργεία, Παρασκευή και κανένας δε φιλοτιμιόταν να μου το σηκώσει λίγο να λύσουμε ποδιά να τα αποσυνδέσουμε :thumbsdown:
Με τα πολλά, φεύγω για Γερμανία, γιατί τότε θα μπορούσα να καλέσω ADAC που νοιώθουν. Με το που σκάω στο χωριό που έμενα, ρωτάω και με στέλνει ο ξενοδόχος στον τοπικό μαστρο Μήτσο.
Με άπταιστα Ολλανδικα, το καλό μου μπαρμπαδέλι επιτόπου την βάζει στο γρύλο, λύνει ποδιά και βγάζουμε και το άλλο μοτερ.
Μέσα σε 10 λεπτά είχα καθαρίσει, λεφτά δεν ήθελε (με έβαλε να ρίξω σε εναν κουμπαρά για έρανο ο καλούλης :) ), του δίνω κι ενα μπουκάλι κρασι απ την κάβα που έχω οταν σκάω μύτη Γαλλία :lol: και φεύγω :superman:

Ερώτηση τώρα. Ο κυριούλης μου λέει οτι στανταρ εχει θέμα ο μοχλός του τιμονιού. Εμένα μου φαίνεται πιο πιθανό να βραχυκύκλωσε το μοτέρ και να έκανε καμια διαρροή στη φύσα με την υγρασία :hmmm:

Εικόνα

Στη φωτό φαίνεται το διάγραμμα, ο διακόπτης κόβει το σώμα.
Τί λέτε? :hmmm: