Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#346307 Άμα είναι χαλασμένος ο αυτόματος του ρεναλλάκτη και δεν κόβει στα 14.3 v το πρόβλημα δεν θα σταματήσει στις λάμπες, μπορεί να φτάσει και στην ECU με τις υπερτάσεις και να την κάνει κάρβουνο.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#363155
gakost έγραψε:Πολύ πιθανόν αισθητήρας ABS. Δοκίμασε να σβήσεις και να ανοίξεις διακόπτη στο on για 3-4" και μετά να βάλεις μπρος. Το έχω δει σε διαφορετικά αυτοκίνητα αν βιασικά από το lock να βάζεις μπρος γρήγορα μια φορά στις τόσες δεν διαβάζει σωστά ο αισθητήρας και το κάνει αυτό.


Είσαι κ ο πρώτος... :s_thumbsup
Το έκανα κ εξαφανίσθηκαν.....
Άβαταρ μέλους
By gakost
#364102 :thumbsup: Γενικά καλό είναι να αφήνεις τον διακόπτη στο on 2-3 δευτερόλεπτα και για τα ηλεκτρονικά να κάνουν τους ελέγχους τους και για να σηκώσει πίεση η αντλία βενζίνης. Αν στήσεις αυτί με υσηχία την ακούς που δουλεύει και μετά σταματάει. Οκ μερικά κυρίως του VW ΓΚΡΟΥΠ από όσο ξέρω ξεκινάνε την αντλία μόλις ανοίξει η πόρτα του οδηγού αλλά είναι η εξαίρεση και στα ηλεκτρονικά πάλι δεν κάνεις καλό.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#364107 Όχι μόνο του VW. Πολλοί OEMs κάνουν "prime" πλέον με το ξεκλείδωμα ή με το άνοιγμα της πόρτας.

Εννοείται ότι καλό είναι να περιμένουμε να σβήσουν τα λαμπάκια (και να σταθεροποιηθεί η τάση ειδικά αν η μπαταρία δεν είναι καινούρια) καθώς έτσι ολοκληρώνονται τα διάφορα self-tests.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#364137 Και στο Lexus έχει νόημα αυτή η αναμονή (που ούτως ή άλλως δεν ξεκινάει τον κινητήρα με τη μίζα);

< >
Άβαταρ μέλους
By gianik
#372920
gianik έγραψε:
gakost έγραψε:Πολύ πιθανόν αισθητήρας ABS. Δοκίμασε να σβήσεις και να ανοίξεις διακόπτη στο on για 3-4" και μετά να βάλεις μπρος. Το έχω δει σε διαφορετικά αυτοκίνητα αν βιασικά από το lock να βάζεις μπρος γρήγορα μια φορά στις τόσες δεν διαβάζει σωστά ο αισθητήρας και το κάνει αυτό.


Είσαι κ ο πρώτος... :s_thumbsup
Το έκανα κ εξαφανίσθηκαν.....

Δυστηχως ξαναεμφανισθηκαν οι ενδειξεις....
Το εφερα σημερα στην scoda, ο υπολογιστης δειχνει βλαβη αισθητηρα abs στον πισω αριστερο τροχο. Θελει αλλαγη ρουλεμαν (90€) + αισθητηρα (80€) + εργασία 30€.....Τα φρένα τώρα λόγω της βλάβης λειτουργούν μηχανικά , οπότε μεθαύριο έκλεισα ραντεβού να το φτιάξω....
Άβαταρ μέλους
By drdino
#372963 Γιατί και αισθητήρα και ρουλεμάν;
Άβαταρ μέλους
By gianik
#372989 Έλα ντε. Τώρα πήρα τηλ τον δικό μου συνεργειατζη κ μου είπε το ίδιο , θα του το πάω αύριο το πρωί να το δει κ αυτός. Εφόσον μου λέει δεν σου κάνει θόρυβο γιατί να αλλάξεις ρουλεμάν;Τεσπα, αύριο θα έχω νεότερα...
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#373013 Το πίσω μέρος του ρουλεμάν έχει ενσωματωμένο τον μαγνήτη που διεγείρει τον αισθητήρα, γι αυτό θέλει να το αλλάξει.
Στο Ζαφίρα που είχα το ίδιο θέμα, ο αισθητήρας είναι ενσωματωμένος στο ρουλεμάν... Ευτυχώς ήταν θέμα καλωδίου και δεν χρειάστηκε αλλαγή

< Note >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#373029 Προφανώς αν έχει ζημιά το δαχτυλίδι (κι αν πάει πακέτο με το ρουλεμάν) τότε θα θέλει άλλαγμα, αλλά είναι σίγουρο ότι έχουν χαλάσει αμφότερα; Δεν ξέρω πώς είναι το Octavia πίσω, αλλά υπάρχει χώρος για οπτικό έλεγχο; Έχει ραγίσει, λείπουν δόντια κλπ;
Άβαταρ μέλους
By gianik
#373388
gianik έγραψε:Έλα ντε. Τώρα πήρα τηλ τον δικό μου συνεργειατζη κ μου είπε το ίδιο , θα του το πάω αύριο το πρωί να το δει κ αυτός. Εφόσον μου λέει δεν σου κάνει θόρυβο γιατί να αλλάξεις ρουλεμάν;Τεσπα, αύριο θα έχω νεότερα...



και κάπως έτσι γλύτωσα 210 €..... :oops:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#373389 Για πες...
Άβαταρ μέλους
By gianik
#373394 Έβγαλε τον αισθητήρα του abs , έλεγξε το καλώδιο μην ειναι φθαρμένο , καθάρισε την μάκα που είχε πιάσει πέριξ (και ήταν αρκετή) , ελέγξαμε το ρουλεμάν και τον μαγνήτη , είναι ο.κ .
Εσβησε και η ένδειξη και δεν ξανάναψε σε μια βόλτα 20 χλμ που του έκανα... :iconcool:

Για να δούμε , θα ξαναανάψει?
Άβαταρ μέλους
By otso
#486501 πως καθαριζουμε και λιπαινουμε τους διακοπτες φλας φωτων υαλοκαθαριστηρων περιξ του τιμονιου;
μιλαμε για το ιστορικο μου φιεστα mk1 που δεν προλαβε να γινει ιστορικο γιατι μας προλαβε ο νομος των ηλιθιων .
το ειχα παει σε ενα ηλεκτρολογο για αλλο πραγμα και δεν ξερω τι διαολο εριξε στους διακοπτες και τρεχανε λαδια συν οτι ειχε βραχυκυκλωσει το δεξι φλας με τα φωτα της μικρης σκαλας και αναβοσβηναν και αυτα .
εβγαλα τους διακοπτες τους εριξα σπρει επαφων τους φυσυξα και ψεξασα λαδι γραφιτη. αλλα μαλλον τα εκανα χειροτερα
και τωρα δεν αναβουν ουτε φωτα ουτε φλαας απο δεξια .
ΤΙ ειναι σωστο να τους ριξουμε; ωστε να καθαρισουν αλλα και να γλυστρανε;
Τι μαλακας θεε μου, για καποιο λογω εβγαλε τον διακοπτη των φρενων και δεν τον ξαναβαλε , τι ειμαι ρε |λογοκρισία| ο τιραμολα ; πως διαολο θα τον βαλω εκει κατω;