- 08 Μαρ 2015, 13:09
#86203
Προαφανώς κάτι τέτοιο πρέπει να συνέβη. Απλά ξαναλέω μου φαίνεται τραβηγμένο το να χρειάζεται να καταφεύγει ένα εργοστάσιο σε τέτοια πρακτική μετά τη συνήθη κατεργασία του εκκεντροφόρου, προκειμένου να τον καταστήσει ζυσταθμισμένο και λειτουργικό. Λογικά θα πρέπει να είναι πολύ μικρό στατιστικά το ποσοστό των εκκεντροφόρων σε μια παραγωγική διεργασία κατασκευής τους που απαιτεί ανάλογο "φάγωμα" για επίτευξη ζυγοστάθμισης. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, η απορία μου είναι, δε θα ήταν προτιμότερο να τους απέρριπταν ως ελαττωματικούς αντί να τους "τρώνε" για να τους καταστήσουν λειτουργικούς; Ίσως ακούγονται λίγο αφελή τα ερωτήματά μου, αλλά μιλάμε για ολόκληρη Opel από πίσω η οποία φαντάζομαι έχει την πολυτέλεια/ισχύ να απορρίπτει ανάλογα εξαρτήματα από τους προμηθευτές της. Όταν εγώ σαν τελικός χρήστης του προιόντος διαπιστώνω (κατόπιν εορτής είναι η αλήθεια) ότι γίνονται τέτοιες επεμβάσεις για να καταστήσουν το προιόν λειτουργικό, δεν σχηματίζω και την καλύτερη εικόνα για την εταιρεία.
Εκτός βέβαια, και θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο αν κάποιος φίλος έχει ανάλογη εμπειρία και την καταθέσει, αν πχ σε διαδικασίες κατασκευής εκκεντροφόρων πάντα συμβαίνει ένα υπολογίσιμο ποσοστό επί της παραγωγής (ας πούμε 1-5%) να απαιτεί ανάλογες διορθωτικές κατεργασίες για να καταστεί λειτουργικό, οπότε πάσο.