Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#274772 Το είδα αυτές τις μέρες. Έχει έναν δείκτη που ξεπροβάλει έξω από την τάπα όταν γεμίσει . Σήμερα συμπλήρωσα. 350ml έβαλα. Πριν συμπληρώσω έλεγξα το υγρό, είχε αντοχή έως -42°C. Χρώμα είχε μπλε διαφανές. Στη Bosch στα 60.000 χλμ που έκανα το σερβις (αλλαγή δισκόπλακες, υγρά φρένων, όλα τα φίλτρα κτλ δεν είπαν τίποτα). Αν και είμαι σίγουρος ότι δεν το έλεγξαν, μολονότι οι Γερμανοί κολλούν σε ελέγχους θερμοκρασίας κτλ. Τώρα στα 110.000 χλμ που είμαι (80.000 χλμ έχω κάνει μόνος δλδ σε 4 χρόνια) έβγαλε την ένδειξη. Θα βιδώσω λίγο κ την τάπα εξαέρωσης να δω αν χάνει κ βλέπω... Αν και τα 350ml δεν τα θεωρώ παράλογη απώλεια μετά από 110.000 χλμ. και τόσους κύκλους λειτουργίας. Θα δω αν χάνει τώρα στα επόμενα 2-3.000 χλμ.

Νομίζω πως το ψυκτικό θέλει κάθε 4 χρόνια αλλαγή, κάθε 2 είναι τα υγρά φρένων :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#274779 350ml Μου φαίνεται αστεία απώλεια αν σκεφτείς τη συνολική ποσότητα (που δεν ξέρω πόση είναι αλλά περιμένω κάτι σε 6-10 λίτρα)
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#274784
sknipper έγραψε:350ml Μου φαίνεται αστεία απώλεια αν σκεφτείς τη συνολική ποσότητα (που δεν ξέρω πόση είναι αλλά περιμένω κάτι σε 6-10 λίτρα)

και εγώ αυτό σκέφτομαι. περιμένω τώρα κ βλέποντας κ κάνοντας... :)
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#277854 Μολις επλυνα το κυκλωμα 3 φορες με απιονισμενο και εβαλα αντιψυκτικο.

Απορια 1) Εφτασαν περιπου 3 λίτρα μαζιμε το δοχειο διαστολης, και καπου ειχα δει οτι παιρνει συνολικα 5,5. Το υπολοιπο γιατι εμεινε μεσα?
Απορια 2) Μυριζει κατι σαν παστουρμας οταν καει ή μου φαινεται?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#277857 απο το μπλοκ του κινητηρα αδειασες?
ναι οταν ζεσταθει το χυμενο παραφλου μυριζει περιεργα.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#277860
dimviii έγραψε:απο το μπλοκ του κινητηρα αδειασες?
ναι οταν ζεσταθει το χυμενο παραφλου μυριζει περιεργα.


Με βολευε πολυ το καπακι του θερμοστατη, εβγαζα απο εκει το κολλαρο που παει στο κατω μερος του ψυγειου, το γυρναγα προς τα κατω αδειαζε τελειως. Εχει και ενα κολλαρο που παει κατεθειαν απο το θεμοστατη στο μπλοκ, αλλα δεν ειχα ευκολη προσβαση και δεν το πειραξα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#277861 αρα δεν αδειασες το μπλοκ.
Δεν πειραζει,αφου ξεπλυνες 3 φορες με απιονισμενο,τουλαχιστον δεν εχει απλο νερο μεσα.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#277986
dimviii έγραψε:αρα δεν αδειασες το μπλοκ.
Δεν πειραζει,αφου ξεπλυνες 3 φορες με απιονισμενο,τουλαχιστον δεν εχει απλο νερο μεσα.


:rant:
Δλδ εκανα τη μιση δουλεια λες? ΦΑΚ!!!

γεμιζα νερο και περιμενα να παρει μπροστα ο ανεμιστηρας, γκαζωνα κιολας, να το δουλευει η αντλια πιο πολυ. Μετα αδειαζα, και παλι απο την αρχη.
Αμα τελικα εκανα μιση δουλεια, με τρωει να την ξανακανω :protest:
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#293964 Με τι νερό να αραιώσω το αντιψυκτικό; απιονισμένο, απεσταγμένο, βρύσης;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#294263 αυτο που πουλανε στο σμ για το σιδερο.Αν δεν κανω λαθος μονο το paraflu της φιατ μπορεις να αναμειξεις με νερο βρυσης.
Άβαταρ μέλους
By famas
#294279
dimviii έγραψε:αυτο που πουλανε στο σμ για το σιδερο.Αν δεν κανω λαθος μονο το paraflu της φιατ μπορεις να αναμειξεις με νερο βρυσης.

Και της Ford, έχει από πίσω ένδειξη με ένα βρυσάκι.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#622058 Για να μην ανοίγω πάλι νέο θέμα επανέρχομαι εδώ που ο ίδιος το είχα ανοίξει προ 5ετίας.
Υπενθυμίζω απλά ότι είχα αλλάξει για πρώτη φορά θερμοστάτη το Μάρτιο του 2015, στα 9,5 χρόνια/151.000 χλμ με γνήσιο (70 ευρώ κόστος τότε) γιατί έβλεπα στο κρυφό μενού (το opel astra H έχει ένα κρυφό μενού από το οποίο εμφανίζονται πάρα πολλές λειτουργικές παράμετροι του κινητήρα, μεταξύ των οποίων και η ακριβής θερμοκρασία ψυκτικού που διαβάζει ο αισθητήρας που βρίσκεται στο καβούκι του θερμοστάτη) ότι σε ανοιχτή πορεία (εθνική οδό) δεν πήγαινε πάνω από 83-84 βαθμούς. Κανονικά ο θερμοστάτης στο μοτέρ αυτό ανοίγει στους 92 βαθμούς. Επιπρόσθετα προ 2ετίας άλλαξα προληπτικά όλα τα κολλάρα του κυκλώματος ψύξης μαζί με δοχείο διαστολής, τάπα πιέσεως, αισθητήρα στάθμης ψυκτικού και φυσικά ψυκτικό υγρό.
Προχτές το μεσημέρι γυρνώντας απ' τη δουλειά μου πέφτω σε μποτιλιάρισμα αφού το μοτέρ δούλεψε ήδη κάνα 25λεπτο. Μπαίνω στο κρυφό μενού και βλέπω από 92 μέχρι και 99 βαθμούς οπότε έμπαινε κανονικά το βεντιλατερ κι έριχνε στους 92. Όλα καλά. Εξωτερική θερμοκρασία 14-15.
Χτες κατά τις 9:30 το πρωί ξεκινάω ταξίδι για Ναύπλιο. Εξωτερική θερμοκρασία από 8 μέχρι 12 βαθμούς. Βάζω κρυφό μενού (όπως το συνηθίζω τα τελευταία χρόνια όποτε βγαίνω εθνική οδό για ταξίδι) και μετά από μισή ώρα στην εθνική με ταχύτητες 130-140 βλέπω σταθερά 85 βαθμούς. Προβληματίζομαι... Περνάει η ώρα σε πορεία και ίσα που βλέπω 86. Ακόμα και σε κάποιες ανηφόρες που το πάταγα μόλις που έπιανε 87 και μετά έπεφτε ξανά 85-86. Όταν άφηνα λίγο το γκάζι πήγαινε προς στιγμήν και πιο κάτω, 82-83. Με το που μπήκα Άργος κι έπεσα σε κίνηση αντί να ανεβάσει λίγο όπως θα έπρεπε, έριξε στους 83-84.
Σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις με παρόμοιες εξωτερικές θερμοκρασίες θυμάμαι ότι έβλεπα μετά από λίγη ώρα λειτουργίας του κινητήρα θερμοκρασίες 87-92 βαθμούς και μόνο ρολλάροντας για ώρα (χωρίς γκάζι εννοώ με σχέση στο κιβώτιο) σε παρατεταμένες κατωφέρειες και συντηρητική οδήγηση, έβλεπα τη θερμοκρασία να πέφτει στους 85 βαθμούς ή και πιο κάτω.
Σήμερα που επέστρεψα Αθήνα σε γενικές γραμμές τα ίδια. Θερμοκρασία 85, βία 86 βαθμούς στην εθνική με εξωτερική θερμοκρασία 12-13 βαθμούς. Μόνο όταν μπήκα στην Αθήνα και με έπιασαν 2-3 φανάρια πριν παρκάρω στο σπίτι (μετά από 1,5 ώρα λειτουργίας του μοτέρ) έβλεπα τη θερμοκρασία σχετικά γρήγορα να ανεβαίνει από τους 86-87 και να φτάνει μέσα σε 5 λεπτά ακόμα κι 96 βαθμούς (το βεντιλατέρ αρχίζει να δουλεύει στους 99 στο μοτέρ αυτό).
Κατά την εκτίμησή μου, μάλλον (πάλι) δεν κλείνει ποτέ τελείως ο θερμοστάτης. Η δε κατανάλωση σχετικά ψηλά, στα 8+ λίτρα/100 χλμ όταν άλλες φορές σε ανάλογη οδήγηση ήμουν σίγουρα γύρω στα 7,5.
Πιστεύετε ότι λογικά έχω όντως θέμα με το θερμοστάτη; Βέβαια θα συνεχίσω να παρακολουθώ στις διάφορες διαδρομές που κάνω τις θερμοκρασίες που ανεβάζει ο κινητήρας αλλά προσωπικά δυστυχώς τείνω να πιστέψω ότι θα χρειαστώ πάλι νέο θερμοστάτη.
Κάτι τελευταίο, επειδή πριν 1,5 μήνα άλλαξα σετ πολλαπλής εξαγωγής και καταλύτη (είναι μαζί) λόγω ρήγματος στην πολλαπλή εξαγωγής, είναι πιθανό το ότι δεν κρατάει όσο πρέπει ψηλά θερμοκρασίες ο κινητήρας (είναι περίπου 4-5 βαθμούς κάτω) να επιβαρύνει (φθείρει πρόωρα) τον νέο καταλύτη; Υπάρχει περίπτωση να ξεκολλήσει ο θερμοστάτης (τυχαία έστω) ή να κοιτάξω (εφόσον εξακολουθεί και τις επόμενες μέρες να κρατάει ανάλογα χαμηλές θερμοκρασίες να τρέξω άμεσα για αντικατάσταση του θερμοστάτη;
Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#622059 Το πιο πιθανό είναι ο θερμοστάτης ( το λαστιχάκι του πχ) να άρχισε να την ακούει.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#622069 Αυτό φοβάμαι κι εγώ Κωνσταντίνε (ουσιαστικά είναι προφανές από τον τρόπο διακύμανσης των θερμοκρασιών σε ταξίδι τώρα σε σχέση με παλιότερα), αλλά δε θέλω να πιστέψω ότι ο γνήσιος που έβαλα το Μάρτη του 2015 δεν άντεξε ούτε 5 χρόνια...