- 07 Φεβ 2016, 02:19
#216632
απο 2-3 λινκ που εριξα μια ματια κανει μονο του εξαερωση.Διαβασε και αλλα λινκ να σιγουρευτεις.
Μολις αδειασεις ολα τα υγρα απο το κολαρο που ειπαμε,ξανασφιγγεις το κολαρο,και γεμιζεις με απιονισμενο νερο σκετο.Βαζεις μπροστα για κανα 4-5 λεπτα και σβηνεις.Αδειαζεις ξανα για να φυγει η μουργα(γκρι αντιψυκτικο=μουργα απο πολυκαιρισμενο αντιψυκτικο)
Εαν δεις πολλη μουργα,βαλε του νερο απο βρυση μεχρι να βγαινει σχετικα καθαρο,και κανε το με το απιονισμενο την τελευταια φορα πριν βαλεις το αντιψυκτικο.
Ξανασφιγγεις το κολαρο και συμπληρωνεις με το νεο αντιψυκτικο.Βαζεις μπροστα και περιμενεις να αναψει το βεντιλατερ ενω παρακολουθεις την θερμοκρασια καθε λιγο και λιγακι. οσο θα παρακολουθεις την θερμοκρασια,θα κοιτας και το παγουρακι μηπως χρειαστει συμπληρωμα.Θα περιμενεις να αναψει 3-4 φορες το βεντιλατερ,θα σβησεις και θα ανοιξεις σιγα και προσεκτικα την ταπα μολις κρυωσει να δεις εαν ειναι γεματο το ψυγειο.
Απο οτι ειδα θελει 6 λιτρα.Οποτε θα παρεις 7 λιτρα για να εχεις για συμπληρωμα.
Οταν θα γεμισεις παραφλου εχε το νου σου ποσα λιτρα θα βαλεις μεσα,ωστε να δεις εαν εισαι κοντα στην ποσοτητα που λεει ο κατασκευαστης.Εαν σου γεμισει το ψυγειο με 4 λιτρα,να εχεις στο μυαλο σου οτι πρεπει να κατεβει η σταθμη και να συμπληρωσεις τα υπολοιπα 2 λιτρα.
Στην ολη διαδικασια οταν θα εχεις βαλει το νεο αντιψυκτικο,ελεγχουμε συνεχως σταθμη και δεικτη θερμοκρασιας.Συνεχως.Μην ξεχασεις να γυρισεις και το καλοριφερ στο ζεστο,ωστε να καθαρισει και να γεμισει και το ψυγειο του καλοριφερ.
https://www.google.gr/search?q=how+to+b ... iSacbembgG
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'