< >
Θα πεταχτώ αύριο σε μια carglass να ρωτήσω. Αν υποθέσουμε ότι το καλύπτει η ασφάλεια, είναι οκ να πάω σε carglass ή καλύτερα στη BMW (εκτός κι αν και η BMW το φτιάχνει σε αντίστοιχα μαγαζιά);
< >
< >
Eliaskat έγραψε:οχι δεν είναι ολοι κλειστοί...Ευχαριστώ. Έχεις π.μ..
< >
Να σημειωθεί ότι αυτό είναι επιφανειακό και η καταστροφή του δεν σημαίνει ότι θα έχεις θέμα με διαρροές. Εμένα είναι έτσι χρόνια, απλά καμιά φορά μπορεί να το ακούσεις, μειώνεται η ηχομόνωση. Και φαντάζομαι χαλάει και λίγο την αεροδυναμική.
Πολλοί λένε για βγάλε βάζε τζάμι κλπ. Αυτό είναι λάθος, δεν χρειάζεται να βγει το τζάμι για αυτό, απλά θέλει δουλίτσα να καθαριστεί καλά το παλιό για να μπει το καινούργιο.
Βέβαια αν είναι να αλλάξεις τζάμι έτσι κι αλλιώς τότε κάνε κι αυτό.
Scotch έγραψε:Αν είναι έτσι, αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι να ξαναμπεί το παρμπρίζ σωστά, όπως ήταν πριν την αντικατάσταση. Αν αυτό παίζεται και δεν είναι "τυφλοσούρτης", θα προτιμούσα να μην πειραματιστώ. Το χτύπημα σε μέγεθος ρεβιθιού στο παρμπρίζ δεν ενοχλεί καθόλου τον πατέρα μου και εγώ θα μπορούσα να το υπομείνω αν είναι να γίνει άλλη ζημιά.Ο τζαμάς ξέρει να βγάλει και να βάλει το τζάμι. Αν είναι σωστός θα κάνει καλή δουλειά αν όχι τότε όχι.
Αυτό που λέω είναι αν το ράγισμα είναι ανούσιο και οκ από ΚΤΕΟ και δεν θέλεις αλλαγή τζαμιού τότε μην σε κοροϊδέψουν, για να αλλάξεις το λαστιχάκι δεν χρειάζεται να βγει το τζάμι. Υπάρχουν οδηγίες στο διαδίκτυο για το πως να το κάνεις και μόνος σου, άρα γίνεται.
Εγω θα το αλλαζα.
το λαστιχακι δεν ειναι αμελητεα ποσοστητα.Δεν ειναι μονο για καλωπιστικους λογους.
αλλαξα πριν 2-3μηνες στο κανγκου,ειχε σπασει απο πετρα που εφυγε απο τροχο φορτηγου πριν πολλα χρονια.
Τωρα με την καραντινα βρεθηκε χρονος και το αλλαξα.
το λαστιχακι ειχε χαλασει σε καποια φαση και δεν ειχα δωσει σημασια.
Οταν πηγα για αλλαγη του παρμπριζ,βγαζωντας το ξεραμενο λαστιχακι,βρηκαμε απιστευτη ποσοτητα βρωμας/χωματος περιμετρικα του παρμπριζ.Ειχε περασει απο το σπασμενο λαστιχακι λιγο λιγο,και με τα χρονια ειχε αρκετη ποσοτητα.
Οταν εβρεχε γινοταν λασπη,και επειδη δεν αεριζεται ουτε το βλεπει ο ηλιος εκει μεσα ,και ηταν μονιμως υγρο,ειχε σκουριασει το τελαρο που παταει το παρμπριζ.
Πλεον επρεπε να ξυστει σωστα γυρω γυρω,να περαστει ασταρι,να στεγνωσει,και την επομενη να περαστουν ασταρια/κολλες παρμπριζ ωστε να πατησουν πανω σε καθαρο καιβαμμενο μεταλο,και οχι πανω σε σκουρια.
Προσοχη λοιπον γιατι καμια φορα μερικες βλαβες που δεν τις πιανει το ματι σου,βγαζουν ακομα μεγαλυτερα θεματακια.
Πεταχτηκαν εξω μερικοι στην γειτονια,καποιοι εβαλαν τις φωνες (μετα μου ειπαν το εκαναν επειδη νομιζαν πως ειναι το δικο τους) και σωθηκε η Trusty.
Επειδη τοτε δεν υπηρχε ιντερνετ κλπ πηγα στον ''Σουλη'' για τζαμακι και μετα ξανα για μεμβρανη σε αυτο στο μαγαζι που τις ειχα βαλει.
Εχω ενα σημαδακι απο πετραδακι φορτηγου στην ΕΟ περιπου στο υψος των ματιων,οταν μπορεσω θα ρωτησω ενα μαγαζι με παρμπριζ εαν φτιαχνεται.