Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#387319
lazarefa έγραψε:
Pitt έγραψε:Η Groupama καλύπτει θραύση κρυστάλλων ανάλογα με το ασφαλιστικό πρόγραμμα που επιλέγει κανείς. Υπάρχει η επιλογή αντικατάστασης με τρεχαγύρευε κρύσταλλο σε συνεργαζόμενα καταστήματα ή το γνήσιο της Peugeot στην αντιπροσωπεία με 60€ περίπου επιπλέον ασφάλιστρα.

Στο ασφαλιστήριο που ανανέωσα την προηγούμενη εβδομάδα προτίμησα όπως και τις προηγούμενες χρονιές, την δεύτερη επιλογή. Η ασφαλίστριά μου μάλιστα στην προσπάθειά της να μειώσει το κόστος με ρωτά κάθε χρόνο αν θέλω να επιλέξω την φτηνότερη επιλογή για την θραύση κρυστάλλων, αλλά με τα αισθητήρια που έχει στο παρμπρίζ δεν το ρισκάρω.

Είσαι 100% σίγουρος ότι ισχύει αυτό; Ο ασφαλιστής που έχω από το 2010 μέχρι σήμερα (στη Groupama είμαι ακριβώς 10 χρόνια παρεπιπτόντως) διαρρήγνυε μέχρι σήμερα τα ιμάτιά του ότι η θραύση κρυστάλλου σε όλα τα προγράμματα της Groupama έχει τον όρο που έγραψα και πιο πάνω περί συνεργαζόμενων κλπ. Μάλιστα το ισχύον ασφαλιστήριό μου είναι και πρόσφατο (11/2/17 έναρξη) οπότε αν όντως είναι ακριβώς όπως τα λες, κάποιος με δουλεύει (διόλου απίθανο με τη φάρα των ασφαλιστών,αλλά λέμε τώρα). Αλήθεια, τι διαφορά κόστους έχει η επιλογή σου; Εμένα η χρέωση ανά εξάμηνο για τη θραύση κρυστάλλου όπως την έχω είναι γύρω στα 7,5-8 ευρώ.


Αν δεν ήμουν σίγουρος, δεν θα το έγραφα. Η ανανέωση του συμβολαίου μου ισχύει από εχθές (20/4) συνεπώς τα έχω πρόσφατα.
Το πρόγραμμα που έχω είναι το Motor Care Optima -15% και τα ασφάλιστρα για θραύση κρυστάλλων είναι 15,87€.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#387349 'Έτος. Συνολικά ασφάλιστρα 701,06€
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#387355 Εμένα είναι εξάμηνη. Άρα ουσιαστικά ίδια λεφτά δίνουμε. Στη δεύτερη σελίδα του συμβολαίου και υπό τον τίτλο ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ, σε εμένα αναγράφει επί λέξει το εξής:

Γ. ΘΡΑΥΣΗ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ Κατά τροποποίηση παντός αντιθέτου γενικού ή και ειδικού όρου η κάλυψη δίνεται μόνο στην περίπτωση που η αποκατάσταση των ζημιών συνεπεία θραύσης κρυστάλλων γίνεται αποκλειστικά και μόνο με αποκατάσταση σε είδος από το δίκτυο των συνεργαζόμενων με την εταιρία συνεργείων.

Στο δικό σου συμβόλαιο δεν αναγράφεται αυτός ο όρος;
Συγνώμη που επιμένω, αλλά όπως καταλαβαίνεις, μάλλον υπάρχει θέμα με τον ασφαλιστή μου και θέλω να είμαι 100% βέβαιος πριν ακούσει τα καντήλια του..
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#387365 Δεν υπάρχει "Γ" παράγραφος στους ειδικούς όρους.


ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Α. ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ - ΥΠΗΡΕΣΙΑ MOTOR CARE
Η MOTOR CARE <<έρχεται στην θέση σας>>, στον τόπο του ατυχήματος και σας παρέχει τις παρακάτω υπηρεσίες:
- Αναγγελία ζημιάς σε 24ωρη βάση - Επιτόπια συμπλήρωση Δήλωσης Ατυχήματος - Επιτόπια συμπλήρωση Δήλωσης Φιλικού Διακανονισμού - Φωτογράφηση των εμπλακέντων οχημάτων - Μεταφορά του οχήματος στο συνεργείο σε περίπτωση ακινητοποιήσεώς του - Ενημέρωση και συμβουλές για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσετε μετά το ατύχημα - Νομικές συμβουλές σχετικά με το ατύχημα .

Β. ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ / ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
Υπηρεσία εξυπηρέτησης για τις ανωτέρω καλύψεις 24 ώρες το 24 ωρο ! Καλέστε είτε από την Ελλάδα, είτε από το εξωτερικό. Διευκρινίζεται ότι η υπηρεσία φροντίδας ατυχήματος - Motor Care και Οδικής Βοήθειας παρέχονται μέσω της Εταιρίας "UNION ROAD ASSISTANCE ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ Ε.Π.Ε." (πάροχος της οδικής βοήθειας και της φροντίδας ατυχήματος), Α.Φ.Μ. 998355667, Δ.Ο.Υ.: Αγ. Δημητρίου, τα γραφεία της οποίας βρίσκονται στην οδό Πρεμετή 3 στον Άγιο Δημήτριο Αττικής. Η Union δεσμεύεται ότι θα διατηρεί ενημερωμένη λίστα με το δίκτυο των συνεργατών της. Ο Ασφαλισμένος / Η Ασφαλισμένη θα μπορεί να ενημερώνεται μέσω της Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης ή να έχει πρόσβαση στην ενημερωμένη λίστα μέσω διαδικτυακής σελίδας (web page), η οποία αναγράφεται παρακάτω και την οποία έχει δημιουργήσει η Union, με σκοπό την έγκυρη ενημέρωση των ασφαλισμένων. http://www.Union-road.gr

ΡΗΤΡΑ ΚΥΡΩΣΕΩΝ
Ο ασφαλιστής δεν θα δεσμεύεται από οποιαδήποτε εγγύηση ούτε θα παρέχει οιοδήποτε όφελος ούτε και θα υποχρεούται να καταβάλλει
οιοδήποτε ποσό δυνάμει του συμβολαίου αυτού, αν , προβαίνοντας σ’ αυτές τις παροχές ή πληρωμές , εκτίθεται σε κυρώσεις, απαγορεύσεις ή περιορισμούς που προκύπτουν από απόφαση των Ηνωμένων Εθνών, και / ή σε οικονομικές ή εμπορικές κυρώσεις βάσει των νόμων ή των
κανονισμών που έχουν θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ελλάδα, τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής ή από οποιοδήποτε νόμο που
προβλέπει τέτοια μέτρα και με οποιοδήποτε τρόπο μπορεί να είναι εφαρμοστέος.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#387366 'Ωπα, νομίζω κατάλαβα τη διαφορά μεταξύ μας. Το πρόγραμμα που έχεις (Motor Care Optima -15%) ανήκει στα παλιά προγράμματα της Groupama (προ του 2012). Το είχα και εγώ και το άλλαξα όταν συνειδητοποίησα ότι πλήρωνα περί τα 500 ευρώ το εξάμηνο για μικτή σε αυτό όταν με το νεότερο φουλ πρόγραμμα η τιμή έπεφτε κοντά 200 ευρώ (τότε, 2012-13). Βέβαια τα ψιλά γράμματα σαν αυτό που συζητάμε με την θραύση κρυστάλλου δε μου τα εξήγησε κανείς τότε.
Ωστόσο ίσως κι εσύ αξίζει να ψαχτείς πόσο θα σου έβγαινε η ασφάλιση του οχήματός σου με τα νέα πακέτα. Ενδεχομένως και να μη σε συμφέρει κι εσένα να κρατήσεις το παλιό πρόγραμμα.
Τα νέα προγράμματα (υπάρχουν τουλάχιστον 5 χρόνια) είναι εδώ:
http://www.groupama.gr/products/motor/m ... z?id=48320
Edit: Είδα μόλις αυτό που έγραψες. Άρα εξηγείται η διαφορά μας.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#387372
lazarefa έγραψε:'Ωπα, νομίζω κατάλαβα τη διαφορά μεταξύ μας. Το πρόγραμμα που έχεις (Motor Care Optima -15%) ανήκει στα παλιά προγράμματα της Groupama (προ του 2012). Το είχα και εγώ και το άλλαξα όταν συνειδητοποίησα ότι πλήρωνα περί τα 500 ευρώ το εξάμηνο για μικτή σε αυτό όταν με το νεότερο φουλ πρόγραμμα η τιμή έπεφτε κοντά 200 ευρώ (τότε, 2012-13). Βέβαια τα ψιλά γράμματα σαν αυτό που συζητάμε με την θραύση κρυστάλλου δε μου τα εξήγησε κανείς τότε.
Ωστόσο ίσως κι εσύ αξίζει να ψαχτείς πόσο θα σου έβγαινε η ασφάλιση του οχήματός σου με τα νέα πακέτα. Ενδεχομένως και να μη σε συμφέρει κι εσένα να κρατήσεις το παλιό πρόγραμμα.
Τα νέα προγράμματα (υπάρχουν τουλάχιστον 5 χρόνια) είναι εδώ:
http://www.groupama.gr/products/motor/m ... z?id=48320
Edit: Είδα μόλις αυτό που έγραψες. Άρα εξηγείται η διαφορά μας.


Τα έχω δεί και το έχω ψάξει.
Αν υπολογίσω τις καλύψεις που έχω με τα νέα προγράμματα, τα ασφάλιστρα μου βγαίνουν ελαφρώς ακριβότερα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#387430 Στην δική μου περίπτωση, ζήτησα το γνήσιο παρμπρίζ στην αλλαγή και πέρασε κανονικά στην ασφάλεια, αφού φυσικά πρώτα η ασφαλιστική ρωτήθηκε.
Η ασφαλιστική ήταν η Ευρωπαϊκή Πίστη, το αυτοκίνητο ήταν η γνωστή σειρά 1, άνω πενταετίας και η αλλαγή έγινε στην Carglass.
Εννοείται, δεν πλήρωσα τίποτε παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#388527 Κάποιες εκδόσεις μπορεί να έχουν αυξημένη ηχομόνωση και διπλά/παχύτερα τζάμια (αφορά εκδόσεις κορυφαίων πρίμιουμ μοντέλων).
Άλλες εκδόσεις, τύπου efficiency κλπ έχουν λεπτότερα τζάμια άρα ελαφρύτερα και στενότερα λάστιχα για οικονομία.
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#388587
Anonymous Founder έγραψε:Στην δική μου περίπτωση, ζήτησα το γνήσιο παρμπρίζ στην αλλαγή και πέρασε κανονικά στην ασφάλεια, αφού φυσικά πρώτα η ασφαλιστική ρωτήθηκε.
Η ασφαλιστική ήταν η Ευρωπαϊκή Πίστη, το αυτοκίνητο ήταν η γνωστή σειρά 1, άνω πενταετίας και η αλλαγή έγινε στην Carglass.
Εννοείται, δεν πλήρωσα τίποτε παραπάνω.

Το ίδιο συνέβη και στη δική μου περίπτωση, με Anytime, με τη διαφορά ότι το συνεργείο ήταν εξουσιοδοτημένο.

Όπως και ο Pitt, λόγω αισθητήρων προτίμησα αντιπροσωπεία. Η συμμετοχή μου ήταν 60 ευρώ, αλλά το συνεργείο μου έκοψε ένα εικοσάρικο (έδωσα 40 δηλαδή).

Ανταλλακτικό ετοιμοπαράδοτο, το άφησα πρωί και το πήρα απόγευμα. Το αποτέλεσμα, "εργοστασιακό".

< >
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#388675 Ενημερωτικά αναφέρω ότι σε σημερινή επικοινωνία μου με το συνεργείο (που ανήκει στο συνεργαζόμενο δίκτυο συνεργείων της ασφαλιστικής) όπου είχα πάει το αμάξι την Παρασκευή για δήλωση στην ασφαλιστική για θραύση μου είπαν ότι έχει εγκριθεί από την εταιρεία η τοποθέτηση γνήσιου παρμπρίζ (το είχα ζητήσει από το συνεργείο και δήλωσαν ότι δεν είχαν θέμα, φτάνει να το δεχτεί η ασφαλιστική). Έγινε μάλιστα όπως είπαν παραγγελία από την αντιπροσωπεία όπελ καθώς δεν υπάρχει σε στοκ (αυτό το είχα επιβεβαιώσει και μόνος μου από την Παρασκευή που τηλεφώνησα στην όπελ) και θα κάνει 10-12 μέρες να έρθει Ελλάδα από κάποια ευρωπαική αποθήκη GM/Opel.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#395157 Καλημέρα. Τελικά προχθες αλλάχθηκε το παρμπρίζ . Σε γενικές γραμμές όλα καλά (έγιναν κάποιες γρατζουνιές στο βερνίκι/χρώμα της κολώνας οδηγού κατά τη διαδικασία αποκόλλησης της κόλλας/λάστιχων του παλιού παρμπρίζ από τη χρήση των κοπτικών μαχαιριών από τον τεχνίτη, που ίσως και να μπορούσαν να αποφευχθούν με πιο προσεκτική εργασία, αλλά ΟΚ). Τοποθετήθηκε το γνήσιο GM/Pilkington παρμπρίζ. Το μόνο θέμα που παρατήρησα έχει να κάνει με την τοποθέτηση του εσωτερικού κεντρικού καθρέπτη στο νέο παρμπρίζ. Από όσο είδα τόσο το παλιό όσο και το νέο παρμπρίζ έχουν μια πλαστική μαύρη βάση ορθογώνιου σχήματος η οποία είναι κολλημένη από το εργοστάσιο κατασκευής του παρμπρίζ στο σωστό σημείο στο άνω κέντρο του παρμπρίζ. Σε αυτήν τη βάση από ότι κατάλαβα κουμπώνει συρταρωτά ο εσωτερικός καθρέπτης. Όταν λοιπόν παρέλαβα το αυτοκίνητο για να φύγω από το συνεργείο, παρατήρησα ότι σαν ο καθρέπτης να μην μπήκε σωστά σε αυτή τη βάση υπό την έννοια ότι δεν φαίνεται να έχει εξαντλήσει τη διαδρομή του συρταρώνοντας στη βάση αλλά μάλλον έμεινε 1-1,5 εκατοστό πιο κάτω, όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτό όπου φαίνεται ότι το κάτω τμήμα του καθρέπτη είναι πιο κάτω από το μαύρο σκιασμένο σημείο τοποθέτησης του παρμπρίζ:
https://postimg.org/image/6d6ccy1t3/
Το ανέφερα στον τεχνικό ο οποίος μου είπε ότι δεν πήγαινε πιο πολύ ο καθρέπτης σπρώχνοντάς τον και αν προσπαθούσε να τον σπρώξει παραπάνω ίσως να ξεκόλλαγε η βάση του από το παρμπρίζ, οπότε δεν επέμεινα κι εγώ σε αυτό. Ωστόσο εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν πρέπει να έχει μπει 100% σωστά. Πως το βλέπετε εσείς παιδιά;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#395183 Σκοπευω να κανω retrofit ηλεκτροχρωματικο καθρεφτη με αισθητηρες βροχης/φωτος. Για εντελως εργοστασιακο αποτελεσμα πρεπει να αλλαξω παρπριζ με το καταλληλο για το νεο καθρεφτη. Στην ασφαλεια εχω θραυση κρυσταλλων με μηδενικη απαλλαγη για Carglass/Glassdrive και θελω να προσπαθησω να κανω ετσι την αλλαγη.

Παιζει σα σεναριο το παραπανω? Χθες ρωτησα σε ενα παρπριζα (δεν ανηκει στους συνεργαζομενους που λεω πιο πανω) και δε φανηκε να πτοειται για την "απατη". Οι ασφαλιστικες το ψαχνουν μεσω vin πχ και καλυπτουν μονο το υπαρχον ανταλλακτικο ή μπορει να ζητησει ο τζαμας οτι θελει ανεξαρτητα απο τι εχει το αμαξι απο το εργοστασιο? :hmmm:

<+
Άβαταρ μέλους
By famas
#395529
lazarefa έγραψε:. Ωστόσο εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν πρέπει να έχει μπει 100% σωστά. Πως το βλέπετε εσείς παιδιά;

Κι εμένα έτσι μου μοιάζει. Μπορείς να δεις σε άλλα astra πως είναι ο συγκεκριμένος καθρέπτης; Εσύ δοκίμασες να τον επανατοποθετήσεις;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#395877 Και επανέρχομαι στο παραπάνω ποστ...

Ρώτησα σήμερα σε παρμπριζα που συνεργάζεται με την Carglass. Δε με απέτρεψε απλά με ενημέρωσε ότι κάποιες φορές οι ασφαλιστικές ελέγχουν το ανταλλακτικό με βάσει το vin. Άλλες φορές όχι. Εκείνος μου προτείνει να το δηλώσουμε κανονικά ραγισμένο και να ζητήσουμε αντικατάστασή του με το παρμπριζ της επιλογής μου. Η διαφορά στην τιμή εξάλλου είναι τύπου 30-40€ επομένως και να την πληρώσω από την τσέπη μου δε με πολυνοιάζει.

Το κρίσιμο ερώτημα είναι το εξής. Αυτός δε βάζει original. Βάζει μόνο Saint Gobain. Μου το έδειξε κανονικά στο σύστημα, είναι όπως πρέπει, με τη βάσει για τον αισθητήρα κτλ και η μάρκα είναι γενικά γνωστή. Εμένα το αμάξι φοράει Pilkington από τη μάνα του, εκτός από 2 τζάμια που μου τα χουν σπάσει και έχουν αντικατασταθεί στην Carglass πάλι με Saint Gobain. Επειδή είναι πλαϊνά όμως δεν με απασχολεί καθόλου. Για παρμπρίζ βάζουμε αβλεπί? :hmmm: