Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#387034 Επειδη η OPEL δεν φτιαχνει παρμπριζ, αν η μαρκα που γραφει επανω, με πολυ μικρα γραμματα συνηθως ειναι ιδια με το ΟΕΜ, δεν νομιζω να υπαρχει διαφορα σε ποιοτητα.

Χρονια πριν ειχα αλλαξει το παρμπριζ του Saxo με ΟΕΜ και μου εδειξε ο τζαμας που το αλλαξε οτι ο κατασκευαστης καθως και οι κωδικοι του ηταν ιδιοι με το γνησιο που πουλουσε η αντιπροσωπεια διπλη τιμη. Επειδη πληρωνα εγω μου το ξεκαθαρισε οτι ειναι το ιδιο ακριβως, απλα δεν εγραφε επανω Citroen.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#387055 Τότε, εφόσον το ποσό κάλυψης κατ´ετος υπερκαλύπτει την αξία της αντικατάστασης να απαιτήσεις το γνήσιο η τουλάχιστον εκείνο που σου γράφει ο Νίκος Παππας.
Μετά την αλλαγη παρμπρίζ άλλαξε και ασφαλιστική εταιρία.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#387065 Η Groupama καλύπτει θραύση κρυστάλλων ανάλογα με το ασφαλιστικό πρόγραμμα που επιλέγει κανείς. Υπάρχει η επιλογή αντικατάστασης με τρεχαγύρευε κρύσταλλο σε συνεργαζόμενα καταστήματα ή το γνήσιο της Peugeot στην αντιπροσωπεία με 60€ περίπου επιπλέον ασφάλιστρα.

Στο ασφαλιστήριο που ανανέωσα την προηγούμενη εβδομάδα προτίμησα όπως και τις προηγούμενες χρονιές, την δεύτερη επιλογή. Η ασφαλίστριά μου μάλιστα στην προσπάθειά της να μειώσει το κόστος με ρωτά κάθε χρόνο αν θέλω να επιλέξω την φτηνότερη επιλογή για την θραύση κρυστάλλων, αλλά με τα αισθητήρια που έχει στο παρμπρίζ δεν το ρισκάρω.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#387109 Εγώ θα σου έλεγα να περάσεις μία βόλτα από τα 3 συνεργαζόμενα και να συζητήσεις μαζί τους. Σίγουρα θα καταλάβεις πολύ περισσότερα απ΄ότι εδώ μιας και είναι εξειδικευμένοι. Για μένα πιο σημαντικό είναι να προτιμήσεις κάποιον έμπειρο. Με φοβίζει μια τέτοια τοποθέτηση να μην είναι άψογη. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By gakost
#387158
xenos έγραψε:Για μένα πιο σημαντικό είναι να προτιμήσεις κάποιον έμπειρο. Με φοβίζει μια τέτοια τοποθέτηση να μην είναι άψογη. :hmmm:


Και καλά κάνει οι αλυσίδες αντικατάστασης κάνουν μόνο αυτό κάθε μέρα όλη μέρα. Οι αντιπροσωπείες αλλάζουν και παρ μπριζ μια φορά στο τόσο.

Όσο για το με σφραγίδα ή χωρίς πιο πολύ ψυχολογικό είναι το ζήτημα, όλα τα παρ μπριζ έχουν πιστοποίηση (ε) και το "γνήσιο" που θα πάρεις το πιο πιθανό να έχει άλλους κωδικούς και στάμπες από αυτό που έχεις. Πχ Τα made in Volos Nissan είχαν κρύσταλα irda μιας βιομηχανίας που ήτανε δίπλα στο εργοστάσιο που με το κλείσιμο της Nissan φυτοζωούσε μέχρι πριν από λίγα χρόνια που ξέρω. Αν χρειαστείς κρύσταλλο για αυτό το αυτοκίνητο δεν θα πάρεις το ίδιο οκ όμως θα έχεις την εξασφάλιση ότι ο κατακσευαστής λέει ότι είναι το σωστό με τις ίδιες προδιαγραφές.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#387187
gakost έγραψε:. Πχ Τα made in Volos Nissan είχαν κρύσταλα irda μιας βιομηχανίας που ήτανε δίπλα στο εργοστάσιο που με το κλείσιμο της Nissan φυτοζωούσε μέχρι πριν από λίγα χρόνια που ξέρω. .


Η irda δυστυχώς έκλεισε εδώ και μια 5ετία τουλάχιστον. Κρίμα, γιατί δεν έφτιαχνε μόνο κρύσταλλα... :sorry:
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#387217
Pitt έγραψε:Η Groupama καλύπτει θραύση κρυστάλλων ανάλογα με το ασφαλιστικό πρόγραμμα που επιλέγει κανείς. Υπάρχει η επιλογή αντικατάστασης με τρεχαγύρευε κρύσταλλο σε συνεργαζόμενα καταστήματα ή το γνήσιο της Peugeot στην αντιπροσωπεία με 60€ περίπου επιπλέον ασφάλιστρα.

Στο ασφαλιστήριο που ανανέωσα την προηγούμενη εβδομάδα προτίμησα όπως και τις προηγούμενες χρονιές, την δεύτερη επιλογή. Η ασφαλίστριά μου μάλιστα στην προσπάθειά της να μειώσει το κόστος με ρωτά κάθε χρόνο αν θέλω να επιλέξω την φτηνότερη επιλογή για την θραύση κρυστάλλων, αλλά με τα αισθητήρια που έχει στο παρμπρίζ δεν το ρισκάρω.

Είσαι 100% σίγουρος ότι ισχύει αυτό; Ο ασφαλιστής που έχω από το 2010 μέχρι σήμερα (στη Groupama είμαι ακριβώς 10 χρόνια παρεπιπτόντως) διαρρήγνυε μέχρι σήμερα τα ιμάτιά του ότι η θραύση κρυστάλλου σε όλα τα προγράμματα της Groupama έχει τον όρο που έγραψα και πιο πάνω περί συνεργαζόμενων κλπ. Μάλιστα το ισχύον ασφαλιστήριό μου είναι και πρόσφατο (11/2/17 έναρξη) οπότε αν όντως είναι ακριβώς όπως τα λες, κάποιος με δουλεύει (διόλου απίθανο με τη φάρα των ασφαλιστών,αλλά λέμε τώρα). Αλήθεια, τι διαφορά κόστους έχει η επιλογή σου; Εμένα η χρέωση ανά εξάμηνο για τη θραύση κρυστάλλου όπως την έχω είναι γύρω στα 7,5-8 ευρώ.
Επίσης να αναφέρω προς ενημέρωση ότι μίλησα το πρωί με 2 διαφορετικά καταστήματα των συνεργαζόμενων δικτύων, ένα της FilisGlass κι ένα της GlassFit. Ο πρώτος ήταν κατηγορηματικός ότι είναι πολιτική της εταιρείας τους να μη βάζουν γνήσια παρμπρίζ σε αμάξια άνω 5ετίας, αλλά μπορεί να μου βάλει το ΟΕΜ Pilkington E1, χωρίς το σηματάκι GM πάντα.
Ο δεύτερος της GlassFit μου είπε ότι δεν έχει κανένα θέμα να μου βάλει ότι θέλω, και το γνήσιο ακόμα (ότι και να σου βάλω εγώ 60 ευρώ θα πάρω από την εταιρεία, μου ανέφερε χαρακτηριστικά), αλλά πρέπει να ξεκινήσει διαδικασία με την ασφαλιστική, να υποβάλλει αίτημα για χρήση γνήσιου και να περιμένει το ΟΚ από την ασφαλιστική. Καλού καλού έχω μιλήσει και με τον ασφαλιστή μου ώστε σε περίπτωση που απ' την ασφαλιστική πουν ότι δε δέχονται γνήσιο, να τους πιέσει, δεδομένου ότι δεν υπάρχει ρητός όρος στο συμβόλαιο που να απαγορεύει τη χρήση γνήσιου.
Από την άλλη βέβαια, πήρα τηλ. και σε αντιπροσωπεία Opel για να δω διαθεσιμότητα σε γνήσιο παρμπρίζ για το δικό μου 3θυρο astra και μαντέψτε, μου είπαν ότι καμία αποθήκη Opel στην Ελλάδα δεν έχει ούτε 1 τεμάχιο για το συγκεκριμένο μοντέλο σε στοκ και πρέπει να γίνει παραγγελία από εξωτερικό με χρόνο παράδοσης γύρω στις 10-15 μέρες. Σε ερώτησή μου γιατί αυτό, μου είπαν ξεκάθαρα ότι επειδή οι ασφαλιστικές γενικά κόβουν αιτήματα για χρήση γνήσιων σε σχετικά παλιά οχήματα (άνω 5ετίας) και βάζουν μαζικά τα αντίστοιχα ΟΕΜ, αυτός είναι ο λόγος που δε στοκάρουν πλέον παρμπρίζ παρά μόνο κάνουν παραγγελία.
Η τιμή δε που μου είπε για το γνήσιο είναι περί τα 383 ευρώ.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#387218
Pitt έγραψε:
gakost έγραψε:. Πχ Τα made in Volos Nissan είχαν κρύσταλα irda μιας βιομηχανίας που ήτανε δίπλα στο εργοστάσιο που με το κλείσιμο της Nissan φυτοζωούσε μέχρι πριν από λίγα χρόνια που ξέρω. .


Η irda δυστυχώς έκλεισε εδώ και μια 5ετία τουλάχιστον. Κρίμα, γιατί δεν έφτιαχνε μόνο κρύσταλλα... :sorry:

Για την Irda τυγχάνει να γνωρίζω από πρώτο χέρι τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε από το 2009 περίπου και μετά...
Αν θέλεις με pm για περισσότερα.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#387224
Νίκος Παππάς έγραψε:Επειδη η OPEL δεν φτιαχνει παρμπριζ, αν η μαρκα που γραφει επανω, με πολυ μικρα γραμματα συνηθως ειναι ιδια με το ΟΕΜ, δεν νομιζω να υπαρχει διαφορα σε ποιοτητα.

Χρονια πριν ειχα αλλαξει το παρμπριζ του Saxo με ΟΕΜ και μου εδειξε ο τζαμας που το αλλαξε οτι ο κατασκευαστης καθως και οι κωδικοι του ηταν ιδιοι με το γνησιο που πουλουσε η αντιπροσωπεια διπλη τιμη. Επειδη πληρωνα εγω μου το ξεκαθαρισε οτι ειναι το ιδιο ακριβως, απλα δεν εγραφε επανω Citroen.

Γενικά συμφωνώ με όσα λες περί ΟΕΜ κλπ, και ακούγεται απόλυτα λογικό η Pilkington πχ που κατασκευάζει το γνήσιο δικό μου με σήμανση Ε1 και σηματάκι GM να βγάζει 100% το ίδιο ως ΟΕΜ και χωρίς το λογότυπο της GM/Opel, πλην όμως μου έχουν αναφέρει άτομα που άλλαξαν παρμπρίζ σε Opel ότι ακόμα και το ΟΕΜ Pilkington ήταν ελάχιστα πιο λεπτό και πιο ελαφρύ από το "ίδιο" γνήσιο.
Άντε τι να πιστέψεις τώρα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#387232
lazarefa έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Επειδη η OPEL δεν φτιαχνει παρμπριζ, αν η μαρκα που γραφει επανω, με πολυ μικρα γραμματα συνηθως ειναι ιδια με το ΟΕΜ, δεν νομιζω να υπαρχει διαφορα σε ποιοτητα.

Χρονια πριν ειχα αλλαξει το παρμπριζ του Saxo με ΟΕΜ και μου εδειξε ο τζαμας που το αλλαξε οτι ο κατασκευαστης καθως και οι κωδικοι του ηταν ιδιοι με το γνησιο που πουλουσε η αντιπροσωπεια διπλη τιμη. Επειδη πληρωνα εγω μου το ξεκαθαρισε οτι ειναι το ιδιο ακριβως, απλα δεν εγραφε επανω Citroen.

Γενικά συμφωνώ με όσα λες περί ΟΕΜ κλπ, και ακούγεται απόλυτα λογικό η Pilkington πχ που κατασκευάζει το γνήσιο δικό μου με σήμανση Ε1 και σηματάκι GM να βγάζει 100% το ίδιο ως ΟΕΜ και χωρίς το λογότυπο της GM/Opel, πλην όμως μου έχουν αναφέρει άτομα που άλλαξαν παρμπρίζ σε Opel ότι ακόμα και το ΟΕΜ Pilkington ήταν ελάχιστα πιο λεπτό και πιο ελαφρύ από το "ίδιο" γνήσιο.
Άντε τι να πιστέψεις τώρα.

Νομιζω οτι ειναι λιγο δυσκολο να ειναι πιο λεπτο το παρμπριζ :hmmm: Πρεπει να ακολουθει συγκεκριμενες προδιαγραφες ασφαλειας και το παχος του γυαλιου ειναι σιγουρα μια απο αυτες.
Επισης δυσκολο να βγαζει διαφορετικα παχη η ιδια εταιρια για το ιδιο αυτοκινητο.

Τεσπα, θα απαντησει η ασφαλιστικη για το γνησιο, οποτε βλεπεις και κανεις.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#387260
lazarefa έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Επειδη η OPEL δεν φτιαχνει παρμπριζ, αν η μαρκα που γραφει επανω, με πολυ μικρα γραμματα συνηθως ειναι ιδια με το ΟΕΜ, δεν νομιζω να υπαρχει διαφορα σε ποιοτητα.

Χρονια πριν ειχα αλλαξει το παρμπριζ του Saxo με ΟΕΜ και μου εδειξε ο τζαμας που το αλλαξε οτι ο κατασκευαστης καθως και οι κωδικοι του ηταν ιδιοι με το γνησιο που πουλουσε η αντιπροσωπεια διπλη τιμη. Επειδη πληρωνα εγω μου το ξεκαθαρισε οτι ειναι το ιδιο ακριβως, απλα δεν εγραφε επανω Citroen.

Γενικά συμφωνώ με όσα λες περί ΟΕΜ κλπ, και ακούγεται απόλυτα λογικό η Pilkington πχ που κατασκευάζει το γνήσιο δικό μου με σήμανση Ε1 και σηματάκι GM να βγάζει 100% το ίδιο ως ΟΕΜ και χωρίς το λογότυπο της GM/Opel, πλην όμως μου έχουν αναφέρει άτομα που άλλαξαν παρμπρίζ σε Opel ότι ακόμα και το ΟΕΜ Pilkington ήταν ελάχιστα πιο λεπτό και πιο ελαφρύ από το "ίδιο" γνήσιο.
Άντε τι να πιστέψεις τώρα.

Πως τα καταλαβαν αυτα; Μετρησαν με βερνιερο και ζυγισαν το νεο παμπριζ; Ή με την αισθηση; Μου ακουγεται λιγο μπουρδα η ολη φαση.

< >
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#387281 Ο γνωστός που μου το μετέφερε μου ανέφερε ότι η πληροφορία του δόθηκε από ανεξάρτητο παρμπριζά (όχι αντιπροσωπεία ή αλυσίδα συνεργείων παρμπρίζ) στον οποίο είχε πάει για να του αλλάξει παρμπρίζ στο όπελ του. Κατά τα λεγόμενά του (πάνω κάτω), ο παρμπριζάς του ανέφερε ότι εγώ σου βάζω και το ΟΕΜ παρμπρίζ, αλλά να ξέρεις ότι το γνήσιο είναι πιο βαρύ/χοντρό από το ΟΕΜ, οπότε, επειδή είσαι ψείρας και για να μη μου ζητάς τα ρέστα μετά, απαίτησε από την ασφαλιστική εταιρεία σου να μπει γνήσιο.
Εντάξει, και μένα δε μου φαίνεται 100% αξιόπιστο, αλλά το αναφέρω για να υπάρχει και αυτή η άποψη στα υπόψη σε περίπτωση που κάποιος φίλος θέλει/μπορεί να το ψάξει κι ο ίδιος κατά πόσο μπορεί να ισχύει. Γιατί, κακά τα ψέματα, τα τελευταία 7-8 χρόνια έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια και στην Ελλάδα οι αλυσίδες/εταιρείες κρυστάλλων αυτοκινήτων και σχεδόν πάντα συνεργάζονται με ΟΕΜ εταιρείες, ενίοτε και δευτεροκλασσάτες. H γενικευμένη άρνησή τους να ασχοληθούν εν γένει με τοποθέτηση γνήσιων υλικών ακόμα και αν πληρώσεις, μπορεί και να σημαίνει κάτι (πχ ότι κερδίζουν ποσοστιαία πολύ περισσότερα από την εμπορία/τοποθέτηση ΟΕΜ κρυστάλλων σε σχέση με γνήσια.
Απλά κάνω κάποιες σκέψεις για τυχόν προβληματισμό.
Προς ενίσχυση του συλλογισμού μου, ο παρμπριζάς που δεν είχε θέμα να βάλει γνήσιο παρμπρίζ στο αυτοκίνητό μου, τυγχάνει να είναι ανεξάρτητος που συνεργάζεται με το δίκτυο της GlassFit και προφανώς δεν κερδίζει (ιδιαίτερα) από το παρμπρίζ, εφόσον μπει γνήσιο αντί απλά ΟΕΜ.
Βέβαια για να λέμε και του στραβού το δίκαιο, και οι εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές το έχουν γενικά ξεφτυλίσει όταν μυριστούν ότι πληρώνει ασφαλιστική, οπότε εν μέρει δε μου κάνει εντύπωση η στροφή των ασφαλιστικών σε συγκεκριμένες αλυσίδες παρμπριζάδικων. Όταν ο εξουσιοδοτημένος πχ χρεώνει τα υλικά στη (μέγιστη/φουσκωμένη) προτεινόμενη τιμή λιανικής και την εργατώρα κανά 60άρι, βάζοντας και περισσότερες εργατώρες (οι ανεξάρτητοι σου δίνουν το αμάξι σε 2 ώρες, ο εξουσιοδοτημένος το κλωσσάει 2 εργάσιμες μέρες, το πας σήμερα, το παίρνεις αύριο), φτάνουμε στο σημείο από 500 ευρώ μάξιμουμ κοστολόγηση (για γνήσια υλικά με λογική κοστολόγηση) να πηγαίνουμε στα 650-700 σε εξουσιοδοτημένο, οπότε δίνει η ασφαλιστική ένα 300αράκι (και πολλά λέω) μάξιμουμ και καθαρίζει στην αλυσίδα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#387304
mirage έγραψε:Πως τα καταλαβαν αυτα; Μετρησαν με βερνιερο και ζυγισαν το νεο παμπριζ; Ή με την αισθηση; Μου ακουγεται λιγο μπουρδα η ολη φαση.


μπορει στο αστρα να μην ισχυει,αλλα στις παλιες εκδοσεις ''rs'' των evolution,ειχαν λεπτοτερα τζαμια
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#387305
lazarefa έγραψε: Όταν ο εξουσιοδοτημένος πχ χρεώνει τα υλικά στη (μέγιστη/φουσκωμένη) προτεινόμενη τιμή λιανικής και την εργατώρα κανά 60άρι, βάζοντας και περισσότερες εργατώρες (οι ανεξάρτητοι σου δίνουν το αμάξι σε 2 ώρες, ο εξουσιοδοτημένος το κλωσσάει 2 εργάσιμες μέρες, το πας σήμερα, το παίρνεις αύριο), φτάνουμε στο σημείο από 500 ευρώ μάξιμουμ κοστολόγηση (για γνήσια υλικά με λογική κοστολόγηση) να πηγαίνουμε στα 650-700 σε εξουσιοδοτημένο, οπότε δίνει η ασφαλιστική ένα 300αράκι (και πολλά λέω) μάξιμουμ και καθαρίζει στην αλυσίδα.


η πλακα ειναι ότι και στις επισημες αντιπροσωπειες/φανοποια/συνεργεια, κατά 95% παρμπριζας εξωτερικος θα ερθει να το τοποθετησει το παρμπρίζ. :lol:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#387306
dimviii έγραψε:
mirage έγραψε:Πως τα καταλαβαν αυτα; Μετρησαν με βερνιερο και ζυγισαν το νεο παμπριζ; Ή με την αισθηση; Μου ακουγεται λιγο μπουρδα η ολη φαση.


μπορει στο αστρα να μην ισχυει,αλλα στις παλιες εκδοσεις ''rs'' των evolution,ειχαν λεπτοτερα τζαμια

Αλλο αυτο...


< >