Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By periklik
#396363 Και οι δύο μάρκες μπορεί να είναι oem απλά το δικό σου έχει τη μια. Δεν βάζεις καμία του σωρού. Αν θέλεις αντικατάσταση, ράγισε το κάπου περιφερειακά μέχρι 2cm από την άκρη. Δεν είναι επισκευάσιμο.

Κατά τη γνώμη μου, δώσε εσυ το 40αρι και βάλε αυτό με την τρύπα για τον αισθητήρα. Εγώ πχ ήθελα με ενσωματωμένη σκίαση στο πάνω μέρος αλλά εργοστασιακά δεν βγαίνει. Δεν είχαν πρόβλημα να το φορέσουν στην τοπική carglass, αν υπήρχε σαν ανταλλακτικό με την σχετική εξτρα χρέωση.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#396381 Χωρίς να μπορώ να απαντήσω 100% υπεύθυνα θα σου πω ότι από την πρόσφατη εμπειρία μου, μου είπαν ότι κάτι σαν αυτό που ζητάς δεν γίνεται γιατί η έγκριση προμήθειας των παρμπρίζ γίνεται από τις ασφαλιστικές (μου φάνηκε κι εμένα περίεργο αλλά έτσι μου είπε παρμπριζάς) βάσει κωδικών ανταλλακτικών που δίνει το VIN του εκάστοτε οχήματος.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#396385 Επίσης σε σχέση με τα ΟΕΜ και τις διαφορές με γνήσια, γενικά δεν υπάρχει καμία διαφορά, ΑΛΛΑ, από ότι έχω καταλάβει, στα ΟΕΜ υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πετύχεις κομμάτι με μικρά σφάλματα παραγωγής (πχ να μην έχει 100% την ίδια φωτεινότητα/ορατότητα σε όλη την επιφάνειά του κλπ ανάλογα θέματα), ενώ μάλλον τα λεγόμενα γνήσια υπόκεινται σε πιο αυστηρό ποιοτικό έλεγχο πριν βγουν στο εμπόριο (δηλαδή οι ποιοτικοί έλεγχοι γίνονται με πιο στενές ανοχές/πιο αυστηρές προδιαγραφές, οπότε είναι πιο σίγουρο ότι το γνήσιο ανταλλακτικό δεν θα έχει ορατά θέματα ποιότητας/ομοιογένειας).
Για να μην παρεξηγηθώ, τα παραπάνω είναι προσωπικές μου εκτιμήσεις, που δεν αφορούν εν γένει τα ΟΕΜ ανταλλακτικά αλλά μόνο παρμπρίζ, με βάση τα όσα έχω ακούσει/διαβάσει από κόσμο που έχει βάλει επώνυμα ΟΕΜ αντί για γνήσια παρμπρίζ και το βαθμό στον οποίο διαπίστωσαν μετά την τοποθέτηση διάφορα σχετικά αμελητέα θέματα απτής ποιότητας, οπότε θεωρώ λογικό να ακολουθείται στα ΟΕΜ ένα πιο χαλαρό σχήμα ποιοτικού ελέγχου, το οποίο οδηγεί σε κόψιμο από τη διάθεση στον τελικό πελάτη λιγότερων σκάρτων τεμαχίων, και αντίστοιχα δικαιολογεί (εν μέρει έστω) τις περίπου 50% υψηλότερες τιμές των γνήσιων από τα καλά ΟΕΜ παρμπρίζ.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#396422
lazarefa έγραψε:Χωρίς να μπορώ να απαντήσω 100% υπεύθυνα θα σου πω ότι από την πρόσφατη εμπειρία μου, μου είπαν ότι κάτι σαν αυτό που ζητάς δεν γίνεται γιατί η έγκριση προμήθειας των παρμπρίζ γίνεται από τις ασφαλιστικές (μου φάνηκε κι εμένα περίεργο αλλά έτσι μου είπε παρμπριζάς) βάσει κωδικών ανταλλακτικών που δίνει το VIN του εκάστοτε οχήματος.

Ισχύει. Και ενίοτε ζητάνε και φώτο απ' ότι μου είπε. Γι' αυτό και μου πρότεινε να δηλώσουμε μεν (ψευδώς) ραγισμα αλλά να ζητήσουμε αντικατάσταση με ανταλλακτικό της επιθυμίας μου. Εναλλακτικά το κάνουμε αβαβα κι αν περάσει πέρασε. Σε κάθε περίπτωση τα κόστη δεν είναι απαγορευτικά ακόμα κι αν θελήσεις να πληρώσεις εξ' ολοκλήρου το παρμπριζ.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#396621 Στο βουνό σε αγωνα 4Χ4 εσπασα το παρμπρίζ απο ...... κλαρα και δη κουκουναρι!! τυποις προφανως και δεν καλυπτεται για διαφορους λογους που δεν ειναι της παρουσης.
Δηλωση στον ασφαλιστη "Πετραδακι απο νταλικα στην Αττικη Οδο"
"Οκ το καταχωρησα - πες μου τωρα πως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το εσπασες" :) :) :) :)

Την μεθεπόμενη μερα στην Carglass. Φερνουν ενα non-KIA αλλα πιλιγτον ( ή καπως ετσι) το οποιο ηταν ΚΑΙ φυμε ( πρασινο ) που τα δικά μου δεν ηταν ( εχουν μεμβρανες) ΚΑΙ πρασινη "λωριδα" στο κουτελο, που επισεις το δικό μου δεν ειχε. Το μόνο που δεν καλυπτε η ασφαλεια, κι αυτο επειδη απλά δε το ειχα ζητησει, ηταν η - διαφανη - μεμβράνη που ειχε και το παρμπριζ που εσπασε.

8 χρονια τωρα με ενας θεος ξερει ποσα μπουγελα - λασπες - βροχες μπορες και καταιγιδες, δεν εβαλε νερο απο πουθενα.
Το μονο που απεκτησε ηταν "γρατζουνιες" απο ενα σετ μαπα καθαριστήρες.....
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#397315
drdino έγραψε:OEM=γνήσιο.

OEM=Original equipment manufacturer
Tυπικά σημαίνει ότι ο κατασκευαστής είναι ο ίδιος που κατασκευάζει το ανταλλακτικό που τοποθετείται στο όχημα στο εργοστάσιο όπου το όχημα συναρμολογείται. Αυτό το γεγονός με τη σειρά του συνειρμικά οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το ΟΕΜ προιόν είναι ακριβώς ίδιο με το λεγόμενο γνήσιο (αυτό που έχει τη στάμπα/σήμα του τελικού κατασκευαστή, της αυτοκινητοβιομηχανίας στην περίπτωσή μας). Στην πράξη, και αυτό έγραψα στην ανάρτησή μου, ενδέχεται το ΟΕΜ παρμπρίζ, όντας 100% ίδιο κατασκευαστικά, να ακολουθεί κατά τα διάφορα στάδια ποιοτικού ελέγχου στο εργοστάσιο κατασκευής του ένα πιο χαλαρό σχήμα ποιοτικού ελέγχου, με συνέπεια περισσότερα, στατιστικά, προιόντα ΟΕΜ, να παρουσιάζουν αμελητέα πλην υπαρκτά, αλλά σαφώς όχι κρίσιμα, σφάλματα ποιότητας, σε σχέση με αυτά που λαμβάνουν και τη σφραγίδα του τελικού κατασκευαστή.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#397324 Thanks, δεν ήξερα τι θα πει OEM :lol:
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#398295 Επειδή η έννοια του ΟΕΜ έχει ξεχειλωθεί και χρησιμοποιείται για όλα τα aftermarket προϊόντα είτε επώνυμα είτε no-name και με την ευκαιρία της κουβέντας περί ΟΕΜ, αναφέρω τις κατηγορίες ανταλλακτικών που επισήμως υφίστανται.

Το Άρθρο 1 του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1400/2002 Της Επιτροπής ΕΚ της 31ης Ιουλίου 2002 "για την εφαρμογή του άρθρου 81 παράγραφος 3 της συνθήκης σε ορισμένες κατηγορίες κάθετων συμφωνιών και εναρμονισμένων πρακτικών στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας", αναφέρει δύο και μόνον κατηγορίες ανταλλακτικών:

"Γνήσια ανταλλακτικά": ανταλλακτικά της ίδιας ποιότητας με τα συστατικά που χρησιμοποιούνται για τη συναρμολόγηση του αυτοκινήτου οχήματος και τα οποία παράγονται με τις τυποποιημένες προδιαγραφές και διαδικασίες που καθορίζει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου οχήματος για την παραγωγή συστατικών μερών ή ανταλλακτικών για το οικείο αυτοκίνητο. Περιλαμβάνουν τα ανταλλακτικά που κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα εν λόγω συστατικά. Εφόσον δεν αποδεικνύεται το αντίθετο, τεκμαίρεται ότι πρόκειται για γνήσια ανταλλακτικά εάν ο κατασκευαστής των ανταλλακτικών πιστοποιεί ότι όλα αυτά τα μέρη είναι εφάμιλλης ποιότητας με τα συστατικά που χρησιμοποιήθηκαν για τη συναρμολόγηση του οικείου αυτοκινήτου οχήματος και κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τα πρότυπα παραγωγής του κατασκευαστή του αυτοκινήτου οχήματος•

"Ανταλλακτικά εφάμιλλης ποιότητας": μόνον τα ανταλλακτικά που κατασκευάζονται από οποιαδήποτε επιχείρηση η οποία μπορεί ανά πάσα στιγμή να πιστοποιήσει ότι τα ανταλλακτικά αυτά έχουν την ίδια ποιότητα με τα συστατικά μέρη που χρησιμοποιήθηκαν για τη συναρμολόγηση των σχετικών αυτοκινήτων οχημάτων•


Στην πράξη τώρα, τα "γνήσια ανταλλακτικά" που προορίζονται για την αυτοκινητοβιομηχανία και αυτά που προορίζονται για εμπορεία, είναι της ίδιας ακριβώς ποιότητας. Αλλοίμονο αν κατασκευαστές όπως η Sachs, SKF, ZF, Bosch, Hella, Valeo, Siemens, NGK, ΑΤΕ, Mann+Hummel, Michelin και τόσες άλλες αξιόπιστες εταιρείες που τροφοδοτούν την αυτοκινητοβιομηχανία έριχναν το επίπεδο ελέγχου των προϊόντων τους για να διαθέσουν υποδεέστερα ανταλλακτικά στην αγορά. Το κέρδος από την διατήρηση της αξιοπιστίας του ονόματός τους είναι πολύ μεγαλύτερο από το εφήμερο κέρδος από την διάθεση κάποιας παρτίδας υποδεέστερης ποιότητας προϊόντων με το σήμα της φίρμας τους.

Εκεί που ενδεχομένως να υπάρχει πρόβλημα είναι στα "ανταλλακτικά εφάμιλλης ποιότητας". Αυτά υποτίθεται ότι είναι "καλά και ποιοτικά" και για την απόδειξη της ποιότητάς τους (αν και εφόσον ποτέ απαιτηθεί) αρκεί ένα πιστοποιητικό που εκδίδει η ίδια κατασκευάστρια εταιρεία. Τα ανώνυμα κινέζικα ανταλλακτικά θεωρούνται "ανταλλακτικά εφάμιλλης ποιότητας" (έως την απόδειξη του αντιθέτου φυσικά). Πιάσε το αυγό και κούρεψ’ το δηλαδή...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#398297
lazarefa έγραψε:Δ.Γ./Δ.Α. :lipsealed:


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#413025 Γνωρίζουμε τι μπορεί να έσταξε στο παρμπρίζ από sprinklers πυρόσβεσης (εκτός από νερό) και δε φεύγει;
Δοκίμασα με το που βγήκα από το γκαράζ τους καθαριστήρες (με νερό εννοείται), αλλά τίποτα. Κατέβηκα και το έτριψα με μωρομάντηλο αλλά έφυγε με πολύ κόπο ένα μέρος μόνο. Το υπόλοιπο δείχνει να έχει γίνει ένα με το γυαλί
Καμία ιδέα τι να ρίξω (εκτός από Ajax) που δε θα κάνει ζημιά;

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#413035 Τι ακριβώς φαίνεται; Φωτο;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#413046 Φωτό θα έχω σε λίγο.
Αν δεν ήταν το sprinkler ακριβώς πάνω από τον λεκέ (και με το σχετικό splatter), θα έλεγα ότι είναι κάποιο οξύ (που έριξε κάποιο καλόπαιδο).
Για αρχή του άφησα πάνω χαρτί κουζίνας, εμποτισμένο με καθαριστικό τύπου Ajax. Και βλέπουμε. Το splatter με αρκετό τρίψιμο (με το καθαριστικό) έφυγε. Ευελπιστώ και για το υπόλοιπο. Wtf όμως;

< >