Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#412802 Τα παιδιά αναφέρονται σε μπέκ βενζίνης που δουλεύουν στ 3-3.5 bar και όχι στα από 275 - 2060 bar Ανάλογα τον κινητήρα και το μέγεθός του ) που δουλεύουν τα μπέκ σε common rail συστήματα.

https://www.youtube.com/watch?v=NUvWnOd5lFw

Τα μπέκ της Fiat υποθέτω είναι μηχανικά όπως αυτά του βίντεο, υπάρχουν και πιεζοηλεκτρικού τύπου της Bosch που είναι ακόμα ακριβότερα γιατί είναι ταχύτερα κατά 5 φορές επιτρέποντας έως και 5 ή και περισσότερους ψεκασμούς στον κύκλο ψεκασμού από ότι ένα μηχανικό μπέκ, το πλεονέκτημα είναι ο λεπτοδιαμερισμός του καυσίμου ώστε να αναφλέγεται αποτελεσματικότερα και ταχύτερα.
Η αντλία του φίατ 500 έχει 388 λίρες στην αγγλία και τα μπέκ 253 - 321 το ένα

Οι κατασκευαστές απορρίπτουν την όποια επέμβαση στα μπέκ των commol rail συστημάτων λόγω της ακρίβειας στην κατασκευή που απαιτούν οι πολύ μεγάλες πιέσεις.

Εδώ πιεζοηλεκτρικά μπέκ

https://www.youtube.com/watch?v=cIkMtnd3LGQ
Άβαταρ μέλους
By 224v
#412907 Οποτε σωστα μου ειπε ο υπευθυνος... οποτε αλλαζουν ολα τα μπεκ μαζυ, και οχι ενα ενα οταν παθουν ζημια. Το καλο πετρελαιο ειναι μονοδρομος...
Εχουμε στατιστικη σε ποσα χλμ περιπου παθαινουν ζημια?? ωστε να ξερουμε μελλοντικα τα χρονια που θα αντεξει....
Άβαταρ μέλους
By 224v
#412938
21 quadra έγραψε:Mε τα πετρέλαια μας 150.000 χλ αν φτάσουν πρέπει να είσαι ευχαριστημένος.


χμ... αρα σε 7 χρονια θα μας απασχολησει το θεμα..... :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By elvet
#418376
21 quadra έγραψε:Mε τα πετρέλαια μας 150.000 χλ αν φτάσουν πρέπει να είσαι ευχαριστημένος.

Στον ίδιο κινητήρα με του 224 έχω κάνει >333.000 χλμ και δεν ασχολήθηκα ποτέ με πετρέλαια, ποιότητες, καθαριστικά κλπ. Γιατί είναι τόσο σίγουρο για τα 150Κ; τόσο πολύ τυχερός να νιώθω;
Άβαταρ μέλους
By fot
#418385 Παιδιά στο panda με το μοτέρ πετρελαίου 95 ίππων να βάζω κάποιο καθαριστικο για τους "μύκητες" όπως μου είπαν ή όχι;
Γενικότερα τι πρέπει να προσέχω με τα καύσιμα ; να αλλάζω συχνότερα φίλτρο πετρελαίου ;;


< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#418659 Βάζεις πάντα από το "καλο" και αλλαγή φίλτρου κάθε 15-20000 χλμ.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#418795
21 quadra έγραψε:Mε τα πετρέλαια μας 150.000 χλ αν φτάσουν πρέπει να είσαι ευχαριστημένος.


310.000 χλμ το opel corsa cdti με τον γνωστό 1300 diesel της fiat, μόλις έφυγε από το σπίτι ο κουνιάδος μου για ένα ακόμα ταξίδι , πετρέλαιο σχεδόν πάντα από ΑΠ πρατήρια ,, τα μπεκ κροταλίζουν ακόμα (αθάνατη FIAT) όπως τη πρώτη μέρα που αγοράστηκε καινούργιο το Πάσχα του 2005 και εννοείται δεν έχουν πάθει τίποτα όλα αυτά τα χρόνια!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#418796 γυρω στα 300κ εχει και το kangoo με τον 1,5 dci και από μπεκ,αντλια,καταναλωση λαδιου είναι οκ.
Πετρελαιο βαΝω οπου βρεθω.
Άβαταρ μέλους
By fot
#419541
panos2171 έγραψε:Βάζεις πάντα από το "καλο" και αλλαγή φίλτρου κάθε 15-20000 χλμ.

< Note >

Σε ευχαριστώ Πανο! Στην επόμενη αλλαγή λαδιών θα εχω υπόψιν μου και το φίλτρο.


< >
Άβαταρ μέλους
By elvet
#419557
panos2171 έγραψε:Βάζεις πάντα από το "καλο" και αλλαγή φίλτρου κάθε 15-20000 χλμ.

< Note >

Φίλτρο πετρελαίου η FIAT τουλάχιστον λέει κάθε 60000 (ή κάθε 3η αλλαγή λαδιών για απομνημόνευση). Εχει και >80Ε, γιατί να το αλλάζεις συχνότερα;
Εχω αλλάξει 6 φορές, το έχουμε ανοίξει 2-3 φορές έτσι να να το δούμε, ποτέ δεν είχα κάτι.
Τώρα το "καλό" είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά με την αυτονομία των αυτοκινήτων αυτών μπορείς να γεμίζεις σε συγκεκριμένα πρατήρια
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#419579
elvet έγραψε:
panos2171 έγραψε:Βάζεις πάντα από το "καλο" και αλλαγή φίλτρου κάθε 15-20000 χλμ.

< Note >

Φίλτρο πετρελαίου η FIAT τουλάχιστον λέει κάθε 60000 (ή κάθε 3η αλλαγή λαδιών για απομνημόνευση). Εχει και >80Ε, γιατί να το αλλάζεις συχνότερα;
Εχω αλλάξει 6 φορές, το έχουμε ανοίξει 2-3 φορές έτσι να να το δούμε, ποτέ δεν είχα κάτι.
Τώρα το "καλό" είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά με την αυτονομία των αυτοκινήτων αυτών μπορείς να γεμίζεις σε συγκεκριμένα πρατήρια


Μανόλη το κόστος ενός φίλτρου θεωρώ ότι δεν είναι και τόσο μεγάλο για να αλλάζεται σε κάθε αλλαγή προληπτικά. Στο Ε.Ι.Χ το αλλάζουμε σε κάθε αλλαγή λαδιών (9-10k χλμ), πάντα καθαρό βγαίνει αλλά δεν ξέρεις πότε θα σου την κάνει. Το V40 λέει αν θυμάμαι καλά στα 60.000χλμ, στα 42.000χλμ είχε βουλώσει. Στο 308 έχει κάπου στα 40.000χλμ, τελευταία κάνει κάτι κομπιάσματα που και που ενώ τις προάλλες έβγαλε μήνυμα ''anti-pollution fault'', οπότε σίγουρα το πρώτο πράγμα που θα αλλαχτεί είναι το φίλτρο.
Το καλό πετρέλαιο υποτίθεται δεν πιάνει μύκητες όπως το βιοντίζελ αλλά αυτό είναι κάτι σχετικό. Το καλοκαίρι νομίζω ότι και στο πρώτο μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο αλλά σε μικρότερο βαθμό. Αν δεν υπήρχαν αυτές οι θερμοκρασίες το καλοκαίρι ίσως και να μη χρειαζόταν αλλαγή φίλτρου τόσο τακτικά, αλλά όπως είπα προληπτικά θεωρώ πως είναι καλό να αλλάζεται.
Άβαταρ μέλους
By fot
#419613 Μέχρι στιγμής γεμίζω σε 2 πρατήρια σχεδόν αποκλειστικά.

Αλλά με τα δικά μας πετρέλαια που υποθέτω πως δεν είναι ότι καλύτερο θα το αλλάξω πιο γρήγορα από τα 60κ.


< >
Άβαταρ μέλους
By citastak
#420015 Μετά το τελευταίο γέμισμα με απλή αμόλυβδη ΕΚΟ από πρατήριο που είχα καιρό να βάλω, ακούω πυράκια. Όχι πολλά, αλλά ακούγονται αν το προσέξεις.
Στο αυτοκίνητο (65 χιλ χλμ) έβαζα για 5 χιλ χλμ σούπερ αμόλυβδη ΕΚΟ και τα τελευταία 5 χιλ χλμ βάζω απλή. Προ 10 χιλ χλμ έκανα ένα καθαρισμό με ένα ζουμί που μου έδωσαν στην BMW (2 δοχεία, ένα για κάθε γέμισμα) και άλλαξαν και μπουζί. Να ξανακάνω έναν καθαρισμό; επηρεάζει αυτό τα πυράκια ή έχει να κάνει με κακή ποιότητα βενζίνης; Προτάσεις για προϊόν;

Στο αυτοκίνητο που έχουμε με πετρέλαιο δεν έχω κάνει ποτέ καθαρισμό. Και εδώ το ίδιο μοτίβο: 5 χιλ χλμ απλό πετρέλαιο, 5 χιλ χλμ ενισχυμένο. Να του βάλω κάποιο καθαριστικό/ενισχυτικό; Αν ναι, ποιό; Έχει 40 χιλ χλμ.