Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#423413
rx8_drifter έγραψε:Πάντως μου κάνει εντυπωση που δεν αναφέρεται ο καθαρισμός Πεκ σε κανένα μανουάλι ενώ είναι προφανες οτι χρειάζεται :hmmm:


Γιατί οι εταιρίες που φτιάχνουν μπεκ λένε ότι δεν παίρνουν καθαρισμό και αν έχουν θέμα θέλουν αλλαγή. π.χ. η Bosch.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#423577
Vagnar έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Πάντως μου κάνει εντυπωση που δεν αναφέρεται ο καθαρισμός Πεκ σε κανένα μανουάλι ενώ είναι προφανες οτι χρειάζεται :hmmm:


Γιατί οι εταιρίες που φτιάχνουν μπεκ λένε ότι δεν παίρνουν καθαρισμό και αν έχουν θέμα θέλουν αλλαγή. π.χ. η Bosch.


Λέει τέτοιο πράγμα η Bosch η οποία μάλιστα κατασκευάζει και πουλάει διαγνωστικές συσκευές για τον έλεγχο και την ρύθμιση των ακροφυσίων;
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#423592
Pitt έγραψε:
Vagnar έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Πάντως μου κάνει εντυπωση που δεν αναφέρεται ο καθαρισμός Πεκ σε κανένα μανουάλι ενώ είναι προφανες οτι χρειάζεται :hmmm:


Γιατί οι εταιρίες που φτιάχνουν μπεκ λένε ότι δεν παίρνουν καθαρισμό και αν έχουν θέμα θέλουν αλλαγή. π.χ. η Bosch.


Λέει τέτοιο πράγμα η Bosch η οποία μάλιστα κατασκευάζει και πουλάει διαγνωστικές συσκευές για τον έλεγχο και την ρύθμιση των ακροφυσίων;


Λέει σε κάποια φυλλάδια της

Εικόνα


https://www.boschautoparts.com/documents/101512/0/0/dd11b67e-8e9d-418e-ad7c-e57a1640bfd3
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#423663 Πάνω σε αυτές ακριβώς τις οδηγίες, εγώ δεν έχω δει σε κανένα μανουάλι οποιουδήποτε αμαξιού είχα μεχρι τώρα κάποια οδηγία για έλεγχο των πεκ, αυτό λέω.
Και αυτό μου φαίνεται περίεργο, γιατί απ όσο εχω δει είναι προφανές οτι χρειάζεται ελεγχο. Μια χαρά βενζίνες ευρωπαικές :lol: βάζω αλλά αυτό δεν τα εμπόδισε να βουλώσουν.

Τώρα, σχετικά με το αν θα τα καθαρίσεις ή οχι και το τί λέει η bosch, αυτό είναι άλλη κουβέντα.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#423739
Vagnar έγραψε:
Pitt έγραψε:
Vagnar έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Πάντως μου κάνει εντυπωση που δεν αναφέρεται ο καθαρισμός Πεκ σε κανένα μανουάλι ενώ είναι προφανες οτι χρειάζεται :hmmm:


Γιατί οι εταιρίες που φτιάχνουν μπεκ λένε ότι δεν παίρνουν καθαρισμό και αν έχουν θέμα θέλουν αλλαγή. π.χ. η Bosch.


Λέει τέτοιο πράγμα η Bosch η οποία μάλιστα κατασκευάζει και πουλάει διαγνωστικές συσκευές για τον έλεγχο και την ρύθμιση των ακροφυσίων;


Λέει σε κάποια φυλλάδια της

Εικόνα


https://www.boschautoparts.com/documents/101512/0/0/dd11b67e-8e9d-418e-ad7c-e57a1640bfd3


Αν δεν κάνω λάθος η αναφορά της Bosch είνια για μπέκ άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης / υψηλού βολτάζ, τα μπέκ αυτά όπως και η κατασκευή και λειτουργία τους ( πιεζοηλεκτρικά ) είναι τελείως διαφορετική από τα μπέκ έμμεσου ψεκασμού που λειτουργούν με πίεση 3-3.5 bar, έχουν αντίσταση 3-15 ΩΜ και λειτουργούν με κλασσικά πηνία.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#423868
Vagnar έγραψε:Λέει multi-point and high pressure injectors.
Εκτός από τους Γερμανούς χρησιμοποιεί κανένας άλλος πιεζοηλεκτρικά στις βενζίνες;


Δεν γνωρίζω λεπτρομέρειες αλλά όταν στον άμμεσο ψεκασμό γίνονται περισσότεροι ψεκασμοί του ενός στον κύκλο και τα κλασσικά μπέκ είναι πολύ αργά οπότε μάλλον χρησιμοποιούν πιεζχοηλεκτρικά, αλλά μπορεί να κάνω λάθος γιατί κάθε κατασκευαστής έχει επιλέξει και διαφορετική λειτουργία και ακολουθεί δικό του σκεπτικό, άρα θέλει ψάξιμο για να είναι κανείς ακριβής στα λεγόμενα του, δες προς Ιαπωνία τι κάνουν.
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#500063 Εδώ είμαστε

https://planetinfocenter.com/30/peu-bnme-11067/gps/

:superman: :superman:

Συνδυάζεται και με μαγνητάκια;;;;
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#500092
Εξευγενίζει το μέταλλο, συνδεόμενο σε αυτό και κατακάθεται στις λεπτές αυλακώσεις του. Επιπλέον, έχει δεκάδες άλλες εφαρμογές.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#603258 https://carbonoff.gr/index.php/ksekapni ... -carbonoff

Ο καθαρισμός του άνθρακα ή ξεκαρβούνιασμα των κινητήρων επιτυγχάνεται με την χρήση υψηλής τεχνολογίας γεννητριών Υδρογόνου, οι οποίες παράγουν Υδρογόνο και Οξυγόνο (HHO) από καθαρό νερό με την μέθοδο της ηλεκτρόλυσης, διοχετεύοντας τα παράγωγα αέρια στην εισαγωγή του κινητήρα για όσην ώρα διαρκεί ο καθαρισμός.


Discuss.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#603379 Πρέπει τουλάχιστον να αναρωτηθείς
1) Γιατί χρειάζεται μηχάνημα ηλεκτρόλυσης και δεν εισάγονται τα αέρια μέσω ρυθμιστών πίεσης και flow meters από δυό φιάλες οξυγόνου και υδρογόνου?
2) Γίνεται ηλεκτρόλυση χωρίς χρήση ηλεκτρολύτη?
3) Τι σημαίνει "Το οξυγόνο υγραίνει και μαλακώνει όλες τις συσσωρευμένες ανθρακούχες επικαθίσεις" ?
Άβαταρ μέλους
By dexter
#770600 Καλησπέρα τώρα τελευταία χρησιμοποιώ ενισχυτικό πετρελαίου της stanadyne. Μαλακώνει τη λειτουργία του κινητήρα. Έχει κάποιος άλλο άποψη επι του συγκεκριμένου προϊόντος;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#770603 δεν το εχω δοκιμασει ,αλλα οταν εψαχνα στο νετ για ενισχυτικα πετρελαιου ,ειχε παρα πολυ καλες κριτικες ,ειδικα απο την αλλη πλευρα του Ατλαντικου.
Ελλαδα εχω δοκιμασει το'' liqui moly super diesel additive'',και το ''Total diecyl plus''
Aμφοτερα πολυ καλα,πολυ ησυχη λειτουργια κινητηρα ειδικα κρυο,καλυτερο αρπαγμα απο χαμηλα,και πιο γεματο σε ολο το φασμα στροφων.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#772503 Υπάρχει λόγος να χρησιμοποιηθεί πρόσθετο βενζίνης με τη λογική ότι σε ορισμένα πρατήρια υπάρχει περίπτωση νοθείας; Αν ναι, ποιό;

Υπάρχει κάποιο προϊόν που να αποτρέπει τη δημιουργία επικαθίσεων σε βαλβίδες, ελατήρια σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού κτλ;
(Προφανώς υπάρχει, στην ουσία αναρωτιέμαι αν κάνουν δουλειά ή είναι μάρκετινγκ.)