Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#420166 Πυράκια ακουγόντουσαν και σε astra j 1.6 ενώ σε shell όχι.
Eγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#422787 Τελικά έκανα καθαρισμό στα μπεκ της Εύας σήμερα στην Πρέβεζα σε ενα τίμιο τυπόνι.

Τελευταία φορά που είχα ξανακάνει ήταν πριν 200.000χλμ :s_sarcastic

Και μάλλον χρειαζόταν γιατι ένα μπεκ ίσα που κατούραγε, πάλι καλά που δεν τα πήραμε στη μασχάλη :tomato: Και μου έκανε κάτι μικροκοψίματα, αλλά ευτυχώς ολα καλά :s_roses
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#423106 Ωραίος, τρίφτερ. Βtw, έκανα κι εγώ πρόσφατα καθαρισμό πεκ στο ρδελάκικορολλάκι μου, στα 184κ. :inlove:
Φανερή διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα, όλα καλά, αλλά αντί για λιγότερο έχω την αμυδρή εντύπωση ότι καίω περισσότερο... :lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#423137 Μάλλον υποσυνείδητα πατάς περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#423142 Πάντως μου κάνει εντυπωση που δεν αναφέρεται ο καθαρισμός Πεκ σε κανένα μανουάλι ενώ είναι προφανες οτι χρειάζεται :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#423146
rx8_drifter έγραψε:Πάντως μου κάνει εντυπωση που δεν αναφέρεται ο καθαρισμός Πεκ σε κανένα μανουάλι ενώ είναι προφανες οτι χρειάζεται :hmmm:
Αυτό ακριβώς ήθελα να ρωτήσω. Κατά πόσον είναι προβλεπόμενη διαδικασία συντήρησης και κάθε πότε; Μήπως δεν προβλέπεται και ο κατασκευαστής θεωρεί ότι τα πετάς και βάζεις καινούργια;
Και πως γίνεται; Εϊναι το ίδιο για όλα τα αυτοκίνητα ή διαφέρει ανά μάρκα; Δηλαδή ξηλώνει ό,τι χρειάζεται και τα μπεκ τα βάζει σε κάποιο μηχάνημα, τα καθαρίζει και τα ξαναβάζει; Θέλουν κάποια ρύθμιση; Ποιοι το κάνουν, τα κοινά συνεργεία ή θέλει κάτι πιο εξειδικευμένο;
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#423223 Ευχαριστώ αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν χορταστική η ενημέρωση. Και υπάρχει διαφορά στα μπεκς των πετρελαιοκινητήρων. Το αρθράκι ήταν πολύ επιφανειακό και γενικό και δεν λέει κάτι που δεν ήξερα/υποπτευόμουνα. Θα ήθελα περισσότερα παρακαλώ.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#423322
sknipper έγραψε:Αυτό ακριβώς ήθελα να ρωτήσω. Κατά πόσον είναι προβλεπόμενη διαδικασία συντήρησης και κάθε πότε; Μήπως δεν προβλέπεται και ο κατασκευαστής θεωρεί ότι τα πετάς και βάζεις καινούργια;
Και πως γίνεται; Εϊναι το ίδιο για όλα τα αυτοκίνητα ή διαφέρει ανά μάρκα; Δηλαδή ξηλώνει ό,τι χρειάζεται και τα μπεκ τα βάζει σε κάποιο μηχάνημα, τα καθαρίζει και τα ξαναβάζει; Θέλουν κάποια ρύθμιση; Ποιοι το κάνουν, τα κοινά συνεργεία ή θέλει κάτι πιο εξειδικευμένο;


Δεν "χρειαζεται" κατα τη γνωμη μου προβλεπομενη συντηρηση, αλλιως θα το ειχε και ο κατασκευαστης, ο οποιος εχει υπολογισει μια διαρκεια ζωης, αλλο που εδω το εχουμε ξεσκισει το θεμα, και τα καυσιμα μας ειναι και χαλια.
Αμα ειναι πεθαμενο προφανως βαζεις καινουριο
Για καθαρισμα ξεβουλωμα κλπ , τα περισοτερα συνεργει εχουν μηχανημα τα βγαζουν, τα βαζουν πανω και τα ξεμπουκωνουν

εναλλακτικα, μοναχος σου...

Άβαταρ μέλους
By drdino
#423330 Γενικότερα τα έμμεσου ψεκασμού επιδέχονται καθαρίσματος, τα άμεσου είναι άλλη ιστορία.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#423380 Εδω ειναι πολυ μπροστα η πεμβε. Δεν προλαβαινει πεκ να φτασει σε τετοια κατασταση, τα εχεις αλλαξει 2-3 φορες.