Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#772543
saxon_747 έγραψε:Υπάρχει λόγος να χρησιμοποιηθεί πρόσθετο βενζίνης με τη λογική ότι σε ορισμένα πρατήρια υπάρχει περίπτωση νοθείας; Αν ναι, ποιό;

Υπάρχει κάποιο προϊόν που να αποτρέπει τη δημιουργία επικαθίσεων σε βαλβίδες, ελατήρια σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού κτλ;
(Προφανώς υπάρχει, στην ουσία αναρωτιέμαι αν κάνουν δουλειά ή είναι μάρκετινγκ.)

Αν η βενζινη εχει διαλυτες , τι προσθετο να βαλεις? Χρωμα? :lol:
Αν εχει νερο , υπαρχει ενα προσθετο που αναμειγνυει το νερο με την βενζινη και βοηθαει να καει

Για την αποφυγη επικαθίσεων στις βαλβίδες στα αμεσου ψεκασμου δεν υπαρχει τιποτα, για τον απλουστατο λογο, οτι δεν περναει το καυσιμο απο τις βαλβιδες , αλλά ψεκαζεται κατευθειαν μεσα στον κυλινδρο . Οτι και να βαλεις δεν θα ακουμπησει τις βαλβιδες :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#772545 σε βενζινη και τετοιου τυπου αυτοκινητα δεν θα ασχολιομουν καν.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#772563
alexandros.K έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Υπάρχει λόγος να χρησιμοποιηθεί πρόσθετο βενζίνης με τη λογική ότι σε ορισμένα πρατήρια υπάρχει περίπτωση νοθείας; Αν ναι, ποιό;

Υπάρχει κάποιο προϊόν που να αποτρέπει τη δημιουργία επικαθίσεων σε βαλβίδες, ελατήρια σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού κτλ;
(Προφανώς υπάρχει, στην ουσία αναρωτιέμαι αν κάνουν δουλειά ή είναι μάρκετινγκ.)

Αν η βενζινη εχει διαλυτες , τι προσθετο να βαλεις? Χρωμα?
Αν εχει νερο , υπαρχει ενα προσθετο που αναμειγνυει το νερο με την βενζινη και βοηθαει να καει

Για την αποφυγη επικαθίσεων στις βαλβίδες στα αμεσου ψεκασμου δεν υπαρχει τιποτα, για τον απλουστατο λογο, οτι δεν περναει το καυσιμο απο τις βαλβιδες , αλλά ψεκαζεται κατευθειαν μεσα στον κυλινδρο . Οτι και να βαλεις δεν θα ακουμπησει τις βαλβιδες :s_dunno
Τι στο διατανο "καθαρίζουν" όλοι αυτοί οι επαγγελματίες καθαριστές κινητήρων?
Δεν σε αμφισβητώ, μαζί σου είμαι απλά αναρωτιέμαι

Μάλλον είναι περίπτωση μείωσης κατανάλωσης με μαγνητακια και τέτοια φαιδρα
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#772564
Geralt έγραψε:
alexandros.K έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Υπάρχει λόγος να χρησιμοποιηθεί πρόσθετο βενζίνης με τη λογική ότι σε ορισμένα πρατήρια υπάρχει περίπτωση νοθείας; Αν ναι, ποιό;

Υπάρχει κάποιο προϊόν που να αποτρέπει τη δημιουργία επικαθίσεων σε βαλβίδες, ελατήρια σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού κτλ;
(Προφανώς υπάρχει, στην ουσία αναρωτιέμαι αν κάνουν δουλειά ή είναι μάρκετινγκ.)

Αν η βενζινη εχει διαλυτες , τι προσθετο να βαλεις? Χρωμα?
Αν εχει νερο , υπαρχει ενα προσθετο που αναμειγνυει το νερο με την βενζινη και βοηθαει να καει

Για την αποφυγη επικαθίσεων στις βαλβίδες στα αμεσου ψεκασμου δεν υπαρχει τιποτα, για τον απλουστατο λογο, οτι δεν περναει το καυσιμο απο τις βαλβιδες , αλλά ψεκαζεται κατευθειαν μεσα στον κυλινδρο . Οτι και να βαλεις δεν θα ακουμπησει τις βαλβιδες :s_dunno
Τι στο διατανο "καθαρίζουν" όλοι αυτοί οι επαγγελματίες καθαριστές κινητήρων?
Δεν σε αμφισβητώ, μαζί σου είμαι απλά αναρωτιέμαι

Μάλλον είναι περίπτωση μείωσης κατανάλωσης με μαγνητακια και τέτοια φαιδρα


Περιμενε .Κανενα προσθετο μεσα στην βενζινη δεν μπορει να καθαρισει τις βαλβιδες εισαγωγης στα αμεσου ψεκασμου. Αυτο εννοουσα πριν
Οι μηχανικοι που καθαριζουν τους αυλους και τις βαλβιδες εισαγωγης , το κανουν με αλλο τροπο. Αυτοι μπορουν να τις καθαρισουν. Η βενζινη δεν μπορει
Μιλαμε παντα για αμεσου ψεκασμου

εδιτ: Υπαρχουν καποια προιοντα (υγρα ή αφροι) που τα ριχνεις πριν την πολλαπλη εισαγωγης, αλλά δεν κανουν πολλη δουλεια. Ασε που οτι καθαρισουν το ριχνουν μεσα στον θαλαμο καυσης
Η καλυτερη μεθοδος ειναι καθαρισμα με μηχανημα σοδας ή καρυδοτσουφλου ( οχι με υδρογονο και μλκιες)
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#772570
alexandros.K έγραψε: Υπαρχουν καποια προιοντα (υγρα ή αφροι) που τα ριχνεις πριν την πολλαπλη εισαγωγης, αλλά δεν κανουν πολλη δουλεια. Ασε που οτι καθαρισουν το ριχνουν μεσα στον θαλαμο καυσης
Η καλυτερη μεθοδος ειναι καθαρισμα με μηχανημα σοδας ή καρυδοτσουφλου ( οχι με υδρογονο και μλκιες)


Ναι, έτσι διαβάζω. Διαβάζω επίσης για catch can αλλά απλά καθυστερεί τη δημιουργία επικαθήσεων. Υπάρχει άλλος τρόπος πρόληψης; Παίζει ρόλο ο τρόπος οδήγησης; Τα λάδια;
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#772574
saxon_747 έγραψε:
alexandros.K έγραψε: Υπαρχουν καποια προιοντα (υγρα ή αφροι) που τα ριχνεις πριν την πολλαπλη εισαγωγης, αλλά δεν κανουν πολλη δουλεια. Ασε που οτι καθαρισουν το ριχνουν μεσα στον θαλαμο καυσης
Η καλυτερη μεθοδος ειναι καθαρισμα με μηχανημα σοδας ή καρυδοτσουφλου ( οχι με υδρογονο και μλκιες)


Ναι, έτσι διαβάζω. Διαβάζω επίσης για catch can αλλά απλά καθυστερεί τη δημιουργία επικαθήσεων. Υπάρχει άλλος τρόπος πρόληψης; Παίζει ρόλο ο τρόπος οδήγησης; Τα λάδια;


Ο κυριοτερος λογος που λερωνουν οι βαλβιδες εισαγωγης ειναι οι αναθυμιασεις λαδιου. Αν περιορισεις τις αναθυμιασεις που φτανουν εκει, περιοριζεις και το λερωμα. Με oil catch can τις περιοριζεις ναι. Με λαδια που εχουν μικροτερες αναθυμιασεις επισης( ψιλα γραμματα)
Μπορεις επισης να βαλεις συστημα που ψεκαζει μεθανολη με νερο, πριν την πολλαπλη , αλλά παει μακρια η βαλιτσα....
Η οδηγηση παιζει καποιο ρολο επισης . Τα τερμα γκαζια βοηθανε στο να μην λερωνει πολυ , σε αντιθεση με οδηγηση σε χαμηλες στροφες και νωχελικα
Απο ολα τα παραπανω , αξιζει μονο αν θες να βαλεις δοχειο αναθυμιασεων λαδιου , αλλά κι εκει εξαρταται . Μπορει να θες 2 δοχεια, αναλογως ποσες εξοδους αναθυμιασεων εχει το καπακι του κινητηρα. Επισης θελει προσοχη , να ξερεις τι κανεις.
Αλλιως ενα καθαρισμα με μηχανημα σοδας καθε 50-70-80κ χλμ, (αναλογως το μοτερ και ποσο λερωσε) και τελειωσες
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#795000
saxon_747 έγραψε:Υπάρχει λόγος να χρησιμοποιηθεί πρόσθετο βενζίνης με τη λογική ότι σε ορισμένα πρατήρια υπάρχει περίπτωση νοθείας; Αν ναι, ποιό;


Εξαρταται με τι την νοθευουν,οι μεθοδοι εχουν προχωρησει πολυ,παει εκεινο το παλιο ''ριξε λιγο νερακι"
Μπροουν εως και 40% χωρις να ανιχνευεται ευκολα,φυσικα και το κρατος μπορει και υπαρχουν και μηχναηματα πλην ομως ο τζιρος στα λαθραια καυσιμα ειναι τεραστιος και βουλωνει πολλα στοματα.

Τα πολυ φθηνα βενζιναδικα ιδιως την σημερινη εποχη ειναι εξαιρετικα επιφοβα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#838235 μου τελειωσε το ενισχυτικο πετρελαιου που μου ειχε στειλει ο Ντριφτης,και διαβαζωντας ψαχνωντας ,επελεξα βασει κριτικων αυτο
https://www.skroutz.gr/s/13631448/Power ... ml#reviews
Πηγα απο το μαγαζι και μου το εδωσαν ακομα φθηνοτερα και με αποδειξη κανονικα.
Ακομα ειμαι γεματος με το αλλο ενισχυτικο(total diecyl plus) το οποιο ειχε εμφανη διαφορα στο τραβηγμα του κινητηρα ειδικα απο χαμηλα,καθως και πολυ πιο ησυχη λειτουργια του κινητηρα.με κρυο κινητηρα μεγαλη διαφορα.
Μολις βαλω το καινουριο θα αναφερω.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#838238
BARHonda έγραψε:dimviii έχεις κάτι να προτείνεις για το δικό μου για μια στο τόσο;

δεν θα εβαζα κατι,δεν θα δεις διαφορα,τζαμπα τα χρηματα.Ουτε στο εβο εβαζα,εκτος απο καποιες λιγες φορες που υπηρχε λογος.
Στα πετρελαια ειναι αλλιως με την λιπανση των μπεκ / αντλιων το βιοντιζελ,τους μυκητες κλπ
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#838257 σε πετρελαιο θες καθαρισμο μπεκ?
μοτορκοτε δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε.
Άβαταρ μέλους
By otso
#838259 σε πετρελαιο ναι , οχι απαραιτητα αλλα ετσι απο περιεργεια , αν και ολα αυτα μου φαινονται μαντζουνια και πλασιντο , μοτορκοτ βαζω , με ειχε πεισει ο κουαντρα .
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#838260 αποτι εχω καταλαβει τα φθηνα ειναι για πεταμα.
Εαν θελεις να κανεις δουλεια πρεπει να παρεις απο τα ακριβα(bardahl,facom,stp,wynns)
Επισης παιζει ρολο εαν εχεις προβλημα στα μπεκ,η αν το θελεις για συντηρηση.
Motorkote βαζεις σε λαδια/βαλβολινες?