sknipper έγραψε:George_Prix έγραψε:italakias έγραψε:... Στα πρωτα χιλιομετρα μετα το βουλκανιζατερ ηξερα οτι δε θα ξαναβαλω ποτε στη ζωη μου Bridgestone.
Δεν μιλάω για το όποιο συγκεκριμένο μοντέλο εννοείς, ούτε καν για τη μάρκα αλλά δεν θα ήμουν τόσο απόλυτος. Τα πρώτα χλμ που τα λάστιχα έχουν ένα λούστρο δεν κρατάνε, το λέει ο κατασκευαστής να είσαι προσεχτικός. Οπότε λάθος να κρίνεις από τα πρώτα χλμ.
Από εκεί και πέρα ίσως απλά να θέλουν λίγο ζέσταμα πρώτα. Αυτό δεν τα κάνει κακά λάστιχα αλλά ίσως τα κάνει ακατάλληλα για πολλούς που δεν τα χρησιμοποιούν έτσι.
Πρωτα χιλιομετρα εννοω τις πρωτες μερες. Αν και με την προσπαθεια που κατεβαλα αμφιβαλω αν ειχε μεινει γυαλαδα μετα τις πρωτες ωρες!
Εχω μια συγκεκριμενη στροφη που τη στριβω εδω και χρονια. Τη δοκιμασα ξανα και ξανα με τα Bridgestone τις πρωτες μερες (ΚΑΙ με ζεστα λαστιχα φυσικα) και εστριβα απλα ενα κλικ γρηγοροτερα απο οτι με τα λιωμενα Michelin. Στο βρεγμενο ειχε μεγαλη διαφορα το καινουργιο λαστιχο ομως. Για την ακριβεια μου αρεσε περισσοτερο ακομα κι απο το καινουργιο το Michelin στο βρεγμενο. Να τα λεμε κι αυτα!
Παλιοτερα οποτε εκανα αλλαγη στα λαστιχα, απο την πρωτη τιμονια αισθανομουνα το κρατημα. Θυμαμαι οτι τα πρωτα μπασιματα στη συγκεκριμενη στροφη εμπαινα αργοτερα απο οτι μπορουσα, γιατι δεν πιστευα ποσο καλυτερο κρατημα εχω πλεον σε σχεση με μια μερα πριν!!! Ουτε γυαλαδες ουτε κρυα λαστιχα με πειραξαν ποτε...
Εχεις δικιο οτι ημουν καπως απολυτος. Διαφορερικα λαστιχα ταιριαζουν σε καθε αμαξι και επισης το Bridgestone θα βγαλει περισσοτερα χιλιομετρα απο το Michelin (που για καποιους ειναι σημαντικος παραγοντας, ενω για μενα καθολου). Αλλα και μονο που ηταν τοσο αρνητικη η πρωτη και μοναδικη εμπειρια μου, αποκλειω να ξαναδοκιμασω τη συγκεκριμενη μαρκα.