Σελίδα 167 από 409

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 00:17
από mirage
224v έγραψε:
mirage έγραψε:
Η διαφορά στην τριβη κυλισης ειναι μετρησιμη και οχι μαρκετινγκΖ. Λιγα λαστιχα σημερα δεν χρησιμοποιουν τετοιες τεχνολογιες στις γομες τους. Και τα Primacy 3 εχουν τετοια γομα. Ακομα και επιδοσεων λαστιχα οπως τα Eagle F1 εχουν. Εγω παντως απο τα 050 σε F1 σε ιδια διαδρομη, αυτοκινητοδρομος, ειδα διαφορα σε καταναλωση. Το 050 ηταν Ε το F1 ειναι C σε ενεργειακη κλαση. Φυσικα δεν αλλαζεις καινουργιο λαστιχο για να βαλεις οικολογικο.... Αυτο θα ηταν χαζομαρα και οχι Marketingz

< >


Αρα αξιζει η διαφορα σε τιμη αν καποιος τα προτιμησει για τοποθετση σε επικειμενη αλλαγη, χωρις να θυσιασει αλλες ικανοτητες τους ελαστικου. ευχαριστω για την διευκρινηση..

Για τι αμαξι μιλαμε και τι λαστιχα;

< >

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 07:30
από gakost
ArrowsFA1 έγραψε: Είδα σαφέστατη αύξηση της κατανάλωσης όταν έφυγα από τα παλιά πρώτης γενιάς Energy και πήγα στα τότε εξαιρετικά Pilot Exalto 2. Σε ταξίδια αυτοκινητοδρόμου ήταν τουλάχιστον +0.5 λίτρα/100 χλμ, ίσως και παραπάνω αλλά έχει περάσει καιρός και δεν θυμάμαι ακριβώς.


Η διαφορά που περιγράφεις δεν δικαιολογείται με την αλλαγή σε οικολογικό και μόνο, είναι χαωτική. Μήπως άλλαξες διάσταση ή είχες λάθος πιέσεις; Αν θυμάμαι καλά τα οικολογικά διαφήμιζαν ότι γλιτώνεις ένα ρεζερβουαρ συνολικά στην διάρκεια της ζωής τους δηλαδή κάπου στα 0,01 /100 χλμ
Αν δεν κοιτάς σε ελαστικό επιδόσεων δεν πιστεύω ότι βρίσκεις εύκολα μη "οικολογικο"

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 09:46
από ArrowsFA1
Όχι. Ίδιες διαστάσεις και τις πιέσεις τις κοιτάω τακτικά και στις ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου είμαι σταθερός λόγω cruise control.Μπορεί η διαφορά να μην ήταν +0.5 αλλά +0.3, έχουν περάσει 6-7 χρόνια από την τελευταία φορά που είχα "οικολογικό", αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι ήταν εμφανής. Επαναλαμβάνω ότι μιλάω για διαφορά κατανάλωσης στα 120-140 km/h και όχι στη συνολική χρήση του αυτοκινήτου. Μετρήσεις σε παρόμοιες θερμοκρασίες και χωρίς άλλους παράγοντες (φορτίο, AC) να αλλάζουν.

Για να γλίτωνες ένα ρεζερβουάρ (55 λίτρα) στη συνολική διάρκεια ζωής τους με εξοικονόμηση 0,01/100 χλμ. θα ήθελες 550.000 χλμ. Does not compute...

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 10:03
από 106s16

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 13:19
από 224v
mirage έγραψε:Για τι αμαξι μιλαμε και τι λαστιχα;

< >


Για το JUKE 1.6 125 Hp, φοραει 17αρες ζαντες....

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 13:27
από 21 quadra
Οι πιέσεις του κατασκευαστή ισχύουν για τα λάστιχα 1ης τοποθέτησης που έχει βάλει, το κάθε λάστιχο λειτουργεί διαφορετικά και θέλει τις δικές του πιέσεις, 1-3 psi κάνουν μεγάλη διαφορά, όσο πιο φουσκωμένο τόσο ευκολότερα κυλάει.

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 17:18
από gakost
ArrowsFA1 έγραψε:Όχι. Ίδιες διαστάσεις και τις πιέσεις τις κοιτάω τακτικά και στις ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου είμαι σταθερός λόγω cruise control.Μπορεί η διαφορά να μην ήταν +0.5 αλλά +0.3, έχουν περάσει 6-7 χρόνια από την τελευταία φορά που είχα "οικολογικό", αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι ήταν εμφανής. Επαναλαμβάνω ότι μιλάω για διαφορά κατανάλωσης στα 120-140 km/h και όχι στη συνολική χρήση του αυτοκινήτου. Μετρήσεις σε παρόμοιες θερμοκρασίες και χωρίς άλλους παράγοντες (φορτίο, AC) να αλλάζουν.

Για να γλίτωνες ένα ρεζερβουάρ (55 λίτρα) στη συνολική διάρκεια ζωής τους με εξοικονόμηση 0,01/100 χλμ. θα ήθελες 550.000 χλμ. Does not compute...


:slap: Σωστά 0,1 λ/100

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2016, 16:34
από elteo
elastika-online .gr αγοράζουμε? :oops:

ελληνική επιχείρηση είναι γιατί βλέπω ξένο νούμερο στο τηλ.... :hmmm:

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2016, 16:36
από Govus
elteo έγραψε:elastika-online .gr αγοράζουμε? :oops:

ελληνική επιχείρηση είναι γιατί βλέπω ξένο νούμερο στο τηλ.... :hmmm:


Το "μητρικό" σάιτ είναι αυτό και έχει ΑΛΛΕΣ τιμές...

http://www.reifendirekt.com/

Επίσης, δεν περιλαμβάνεται η τοποθέτηση (νομίζω) ...

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2016, 16:38
από elteo
από Γερμανία τα στέλνουν?

ναι το ξέρω για τη τοποθέτηση αλλά από ότι είδα σε συνεργάτες τους έχουν ποικιλία τιμών.

από 60 έως και 15€ αλλά έχω γνωστό φίλο που θα μου τα βάλει σε καλή τιμή.

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2016, 16:43
από Govus
elteo έγραψε:από Γερμανία τα στέλνουν?

ναι το ξέρω για τη τοποθέτηση αλλά από ότι είδα σε συνεργάτες τους έχουν ποικιλία τιμών.

από 60 έως και 15€ αλλά έχω γνωστό φίλο που θα μου τα βάλει σε καλή τιμή.

Δεν ξέρω από πού έρχονται "δωρεάν" ( :lol: ), αλλά τα "δικά μου", τα Primacy 3, τα βλέπω στο 400άρι στο "ελληνικό" σάιτ, όταν τα έβαλα "δίπλα" στο σπίτι μου με ένα 300άρι :roll: .

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2016, 18:13
από dimviii
^^ ακριβως ετσι,τσεκαρετε και διπλοτσεκαρετε τιμες,στιςπερισσοτερες φορες δενσυμφερει μολις υπολογισεις κοστος περαστικων/ζυγοστάθμισης. Μονο σε κατι ειδικα ελαστικα και διαστασεις εχω δει να συμφερουν.

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2017, 12:33
από Zeus
Σε συνεχεια της χθεσινης κουβεντας...awd με all season λαστιχα vs πισωκινητο με χειμερινα..

...φανταστειτε τι θα γινοταν με καλοκαιρινα!

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2017, 12:39
από rocsta
Πάγος ρε συ... Καμία ελπίδα δεν έχουν ούτε καν light χειμερινά.

Re: Ελαστικά και ζάντες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2017, 12:39
από citastak
To mini φοράει Michelin cross climate. Τα λάστιχα είναι κοντα έτους και έχουν 7 χιλ χλμ πάνω τους. Ήδη τα μπροστινά εχουν ξεκινήσει και φθείρονται αρκετά.

Έχω τις εξής επιλογές:
α. Τα κρατάω κάνοντας μπρός-πίσω μέχρι να τελειώσουν (δλδ άλλα 10-12 χιλ χλμ), τα πετάω και παίρνω καινούρια κανονικά λάστιχα.
β. Μόλις περάσουν τα κρύα, πάω και αγοράζω κανονικά λάστιχα και βάζω τα χειμερινά στο γκαραζ. Από Νοέμβρη-Μάρτη τα φοράω για τα επόμενα 3-4 χρόνια και έτσι έχω ένα υποτυπώδες χειμωνο-λάστιχο. Μένω αρκετά ψηλά στην Αττική, (π.χ. σήμερα είχαμε -4.)

Τι προτείνετε; Έχει νόημα το β;
Σε κάθε περίπτωση για 195 55 16 τι θα διαλέγατε; Exalto, sportcontact ή κάποιο άλλο;
Μερσί για το χρόνο σας.