Για μένα η επιλογή θα ήταν εξαιρετικά προφανής, έστω κι αν είναι ακριβότερα.
Για μένα η επιλογή θα ήταν εξαιρετικά προφανής, έστω κι αν είναι ακριβότερα.
ArrowsFA1 έγραψε:Σε συνέχεια προηγούμενης κριτικής μου για Pilot Sport 3, 205/55/16
Μετά από σχεδόν 4 χρόνια και ~24000 χλμ. η εκτίμηση μου είναι ότι είχαν μια αξιόλογη πτώση απόδοσης μετά τον 1ο χρόνο, μένοντας στη συνέχεια σχετικά "σταθερά". Το τελευταίο όμως εξάμηνο με προβληματίζει ιδιαίτερα η ευκολία με την οποία μπαίνει το ABS. Ότι και να γίνει το 2017 θα αντικατασταθούν, θα προσπαθήσω να βγάλω με αυτά και το καλοκαίρι, και μετά τέλος.
Νομίζω ότι τα PS3 δε βγαίνουν πια, και τα PS4 δεν βγαίνουν στη διάστασή μου.
Εναλλακτικές προτάσεις σε Michelin, Continental, Goodyear;
Η αλήθεια είναι ότι έχοντας διαβάσει καλά λόγια για τα Energy Saver+ ίσως πρέπει να ξανατολμήσω το οικολογικό λάστιχο, αλλά γενικά προτιμώ να έχει το λάστιχο καλύτερο κράτημα κι ας καίει λίγο παραπάνω.
224v έγραψε:υπαρχει απο καποιον εδω μεσα εμπειρια που να στηριζει τους χαρακτηρισμους "energy" κ.λ.π. οτι, Πραγματικα καινε λιγοτερο, αν τα εχει καποιος πανω στο αυτοκινητο??... Δλδ παει καποιος στη δουλεια του στην καθημερινοτητα του, και με ιδιο αυτοκινητο, αν φοραει τα οικολογικα λαστιχα, εχει διαφορα καταναλωσης που αξιζει τα χρηματα της??
Ρωταω γιατι νομιζω οτι ειναι μαρκετιν το θεμα... μιλαω μονο για οικονομια, γιατι για κρατηματα κλπ ειναι πολλοι οι παραγοντες που διαφοροποιουν οποτε ειναι θεμα προσωπικου τροπου οδηγησης.
mirage έγραψε:
Η διαφορά στην τριβη κυλισης ειναι μετρησιμη και οχι μαρκετινγκΖ. Λιγα λαστιχα σημερα δεν χρησιμοποιουν τετοιες τεχνολογιες στις γομες τους. Και τα Primacy 3 εχουν τετοια γομα. Ακομα και επιδοσεων λαστιχα οπως τα Eagle F1 εχουν. Εγω παντως απο τα 050 σε F1 σε ιδια διαδρομη, αυτοκινητοδρομος, ειδα διαφορα σε καταναλωση. Το 050 ηταν Ε το F1 ειναι C σε ενεργειακη κλαση. Φυσικα δεν αλλαζεις καινουργιο λαστιχο για να βαλεις οικολογικο.... Αυτο θα ηταν χαζομαρα και οχι Marketingz
< >
mirage έγραψε:224v έγραψε:υπαρχει απο καποιον εδω μεσα εμπειρια που να στηριζει τους χαρακτηρισμους "energy" κ.λ.π. οτι, Πραγματικα καινε λιγοτερο, αν τα εχει καποιος πανω στο αυτοκινητο??... Δλδ παει καποιος στη δουλεια του στην καθημερινοτητα του, και με ιδιο αυτοκινητο, αν φοραει τα οικολογικα λαστιχα, εχει διαφορα καταναλωσης που αξιζει τα χρηματα της??
Ρωταω γιατι νομιζω οτι ειναι μαρκετιν το θεμα... μιλαω μονο για οικονομια, γιατι για κρατηματα κλπ ειναι πολλοι οι παραγοντες που διαφοροποιουν οποτε ειναι θεμα προσωπικου τροπου οδηγησης.
Η διαφορά στην τριβη κυλισης ειναι μετρησιμη και οχι μαρκετινγκΖ. Λιγα λαστιχα σημερα δεν χρησιμοποιουν τετοιες τεχνολογιες στις γομες τους. Και τα Primacy 3 εχουν τετοια γομα. Ακομα και επιδοσεων λαστιχα οπως τα Eagle F1 εχουν. Εγω παντως απο τα 050 σε F1 σε ιδια διαδρομη, αυτοκινητοδρομος, ειδα διαφορα σε καταναλωση. Το 050 ηταν Ε το F1 ειναι C σε ενεργειακη κλαση. Φυσικα δεν αλλαζεις καινουργιο λαστιχο για να βαλεις οικολογικο.... Αυτο θα ηταν χαζομαρα και οχι Marketingz
< >
224v έγραψε:Αρα αξιζει η διαφορα σε τιμη αν καποιος τα προτιμησει για τοποθετση σε επικειμενη αλλαγη, χωρις να θυσιασει αλλες ικανοτητες τους ελαστικου
Deleted User 1 έγραψε:Κανονικά για το αμάξι μου προβλέπονται τα 103W
Γκεακος: Θελω Damon Hill Corto Maltese: Έχουμε στ[…]
Αν άδειασε, θα αρχίσει να καθαρίζει ακόμα περισσότ[…]
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]