Giuseppe Busso έγραψε:Το πήρε το μάτι μου. Πάνω σε Mercedes clk200Αυτό είναι το επιπλέον πλαστικό χείλος για προστασία της ζάντας οπότε έκανε ακριβώς αυτό που πρέπει. Δεν έχει σχέση με το σκελετό ούτε με το πέλμα οπότε αν δεν βλέπεις διαφορετικό υλικό στο βάθος τότε δεν τρέχει τίποτα.
Κατά πόσο είναι ασφαλές;
rocsta έγραψε:Ελαστικα 9 μηνων :P [...]
Sent >
fixed
Και πλάκα -πλάκα ,ίδιος τύπος !
Τα άλλαξα.
Πόσα χλμ το κάρο rocsta?
Κατ' αρχάς κατέληξα ότι ήταν προτιμότερη η παραγγελία από ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Στις λιστες ηλεκτρονικών καταστημάτων του εξωτερικού έδιναν πολλές επιλογές αλλά 2-3 φορές που έφθασα να ζητήσω κάτι συγκεκριμένο, δεν υπήρχε διαθέσιμο ούτε από τον κατασκευαστή! Σε κάποιες περιπτώσεις ήταν ασύμφορα και τα μεταφορικά.
Από τεχνικής πλευράς, προδιαγραφές έβρισκα στις περιπτώσεις που υπήρχαν πιστοποιητικά TUV για ζάντες κυρίως Γερμανικών εταιρειών (κατασκευαστών ή ηλεκτρονικών καταστημάτων). Μια σημαντική παράμετρος που βρίσκεται σε όλα αυτά τα πιστοποιητικά είναι το φορτίο σε kg που αντέχει κάθε ζάντα. Στην πόρτα (νομίζω) των αυτοκινήτων μας υπάρχουν δεδομένα για το φορτίο ανά άξονα, το διαιρείς δια δύο και βρίσκεις το ελάχιστο που πρέπει να αντέχει κάθε ζάντα.
Αυτό που ήταν δύσκολο να βρω με σιγουριά ήταν πληροφορία για το βάρος της ζάντας, εκτός από λίγες ειδικές περιπτώσεις που αναφέρονται σαν πολύ ελαφριές και συνήθως πανάκριβες. Κι όμως υπάρχουν αρκετά ελαφριές ζάντες χωρίς αυτό να προβάλλεται.
Απίστευτο είναι ότι ακόμα και από τον κατασκευαστή δεν έπαιρνα σωστή απάντηση και μπορεί να ήταν σε βάρος τους! Από την Borbet π.χ. μου είπαν βάρος 10.6kg για 17-άρα ζάντα που τελικά αποδείχθηκε γύρω στα 8.5 kg! Αξιόπιστη πληροφορία ως προς το βάρος υπήρχε μόνο σε κάποια πιστοποιητικά για ορισμένες ζάντες (δεν υπήρχαν για όλες) που ήταν αναρτημένα στο Γερμανικό κατάστημα felgenoutlet. Αλλά κι εκεί έπρεπε να δεις το πιστοποιητικό κι όχι τι εμφανιζόταν άμεσα στις τεχνικές πληροφορίες για τη ζάντα ... παντού σύγχυση.
Γενικά όσο πιο ελαφριά είναι η ζάντα έχει και μικρό φορτίο αντοχής. Για την ίδια ζάντα επίσης εξαρτάται από το εάν έχει 4 ή 5 μπουλόνια και ποιά είναι η διάμετρος του κύκλου τους, όσο μεγαλύτερα είναι αυτά αυξάνεται το φορτίο που αντέχει. Αλλά για το ίδιο βάρος ζάντας και αριθμό/διάμετρο μπουλονιών μπορείς να βρείς π.χ. φορτίο αντοχής από 500 έως 590 kg. Οπότε μπορεί κανείς να κάνει μια επιλογή βελτιστοποίησης, λαμβάνοντας υπόψη και το οικονομικό.
Επιτρεπονται τα καρφια στις ακρες του ελαστικου...? εδω συμβαινει αυτο?, η απαγορευεται γενικως η χρηση των καρφιων??
< >
mirage έγραψε:Σε ποιο μερος της Ελλάδας χρειαζονται λαστιχα με καρφια;
< >
Ισως ενα σετ τετοια να τα εχει καποιος οταν κρατησει το χιονι μεγαλο χρονικο διαστημα λογω βαρυ χειμωνα... Παντως ειδα τα βιντεακια απο τις ειδικες εκει και πραγματικα στο χιονι πηγαιναν τρενο... Τα εβαζαν βεβαια οταν υπηρχε χιονι.... αν και οι θεατες και εκει "εριχναν" χιονι στις στροφες ωστε να φυγουν τα αμαξια.... και να δουν κωλιες.....
< >
mirage έγραψε:Τα καρφιά καταστρέφουν την άσφαλτο και πρακτικά χρειάζονται μονο σε παγο. Στο χιονι δεν τα χρειάζεσαι. Ακομα και στις Σκανδιναβικες χωρες δεν μπορεις να τα εχεις παντου και συνέχεια.
< >
ναι σιγουρα την καταστρεφουν, για αυτο ισως τα επιτρεπουν μονο στα πλαγια και οχι στο κεντρο... του πελματος... στο ιστορικο Μοντε Καρλο.
< >