Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#343279 Τα Fulda είναι πολύ ανώτερο λάστιχο από το Barum. Δες και review στο Internet.
Για μένα η επιλογή θα ήταν εξαιρετικά προφανής, έστω κι αν είναι ακριβότερα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#343286 Νομίζω ότι συμφωνώ με τον ., η fulda γενικά βγάζει λάστιχα με αρκετά καλά κριτικές , ενώ τα barum είναι η τρίτη μάρκα της continental, ειδικά στο θέμα του θορύβου μπορεί να γίνουν πολύ εκνευριστικά

.
Άβαταρ μέλους
By Alxnks
#343295 Ναι, έχω δει και reviews και για τα δύο και έκλινα προς τα fulda έτσι κι αλλιώς λόγω της προηγούμενης μου εμπειρίας με τη μάρκα (τα έχω ήδη παραγγείλει, με ραντεβού να τα βάλω μεθαύριο). Απλά με έβαλε σε πρόσκαιρες σκέψεις ο ξάδερφος και είπα να ρωτησω κι άλλες απόψεις.

Ευχαριστω! :D
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#343299 σε αυτή τη διασταση δεν εχω δοκιμασει barum,αλλα τα εχει ακομα το panda της γυναικας ,και ενώ ειχαν πελμα επεσε πολύ γρηγορα η αποδοση τους. Πολύ μαλακο σκελετο επισης,οπου ψιλοχαλασε το τιμονι στο panda. Σκατα με λιγα λογια.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#343315 Σε συνέχεια προηγούμενης κριτικής μου για Pilot Sport 3, 205/55/16

Μετά από σχεδόν 4 χρόνια και ~24000 χλμ. η εκτίμηση μου είναι ότι είχαν μια αξιόλογη πτώση απόδοσης μετά τον 1ο χρόνο, μένοντας στη συνέχεια σχετικά "σταθερά". Το τελευταίο όμως εξάμηνο με προβληματίζει ιδιαίτερα η ευκολία με την οποία μπαίνει το ABS. Ότι και να γίνει το 2017 θα αντικατασταθούν, θα προσπαθήσω να βγάλω με αυτά και το καλοκαίρι, και μετά τέλος.

Νομίζω ότι τα PS3 δε βγαίνουν πια, και τα PS4 δεν βγαίνουν στη διάστασή μου.
Εναλλακτικές προτάσεις σε Michelin, Continental, Goodyear;

Η αλήθεια είναι ότι έχοντας διαβάσει καλά λόγια για τα Energy Saver+ ίσως πρέπει να ξανατολμήσω το οικολογικό λάστιχο, αλλά γενικά προτιμώ να έχει το λάστιχο καλύτερο κράτημα κι ας καίει λίγο παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#343468 υπαρχει απο καποιον εδω μεσα εμπειρια που να στηριζει τους χαρακτηρισμους "energy" κ.λ.π. οτι, Πραγματικα καινε λιγοτερο, αν τα εχει καποιος πανω στο αυτοκινητο??... Δλδ παει καποιος στη δουλεια του στην καθημερινοτητα του, και με ιδιο αυτοκινητο, αν φοραει τα οικολογικα λαστιχα, εχει διαφορα καταναλωσης που αξιζει τα χρηματα της??
Ρωταω γιατι νομιζω οτι ειναι μαρκετιν το θεμα... μιλαω μονο για οικονομια, γιατι για κρατηματα κλπ ειναι πολλοι οι παραγοντες που διαφοροποιουν οποτε ειναι θεμα προσωπικου τροπου οδηγησης.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#343529
ArrowsFA1 έγραψε:Σε συνέχεια προηγούμενης κριτικής μου για Pilot Sport 3, 205/55/16
Μετά από σχεδόν 4 χρόνια και ~24000 χλμ. η εκτίμηση μου είναι ότι είχαν μια αξιόλογη πτώση απόδοσης μετά τον 1ο χρόνο, μένοντας στη συνέχεια σχετικά "σταθερά". Το τελευταίο όμως εξάμηνο με προβληματίζει ιδιαίτερα η ευκολία με την οποία μπαίνει το ABS. Ότι και να γίνει το 2017 θα αντικατασταθούν, θα προσπαθήσω να βγάλω με αυτά και το καλοκαίρι, και μετά τέλος.
Νομίζω ότι τα PS3 δε βγαίνουν πια, και τα PS4 δεν βγαίνουν στη διάστασή μου.
Εναλλακτικές προτάσεις σε Michelin, Continental, Goodyear;
Η αλήθεια είναι ότι έχοντας διαβάσει καλά λόγια για τα Energy Saver+ ίσως πρέπει να ξανατολμήσω το οικολογικό λάστιχο, αλλά γενικά προτιμώ να έχει το λάστιχο καλύτερο κράτημα κι ας καίει λίγο παραπάνω.

Έχω τα Michelin Primacy 3 στην ίδια διάσταση, εδώ και 8 μήνες και σχεδόν 5.000 χλμ. και απλά πρέπει να πω, πως αποδίδουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ :) !! Οικολογικά δεν είναι σε καμμία περίπτωση, αλλά με 6.000 το χρόνο προσωπικά δεν θα είχα τέτοιους ενδοιασμούς, ειδικά αν σκεφτείς το απειροελάχιστο ποσοστό μειωμένης κατανάλωσης που θεωρητικά και ΜΟΝΟ προκύπτει από τη χρήση ανάλογων ελαστικών :roll: ...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#343616
224v έγραψε:υπαρχει απο καποιον εδω μεσα εμπειρια που να στηριζει τους χαρακτηρισμους "energy" κ.λ.π. οτι, Πραγματικα καινε λιγοτερο, αν τα εχει καποιος πανω στο αυτοκινητο??... Δλδ παει καποιος στη δουλεια του στην καθημερινοτητα του, και με ιδιο αυτοκινητο, αν φοραει τα οικολογικα λαστιχα, εχει διαφορα καταναλωσης που αξιζει τα χρηματα της??
Ρωταω γιατι νομιζω οτι ειναι μαρκετιν το θεμα... μιλαω μονο για οικονομια, γιατι για κρατηματα κλπ ειναι πολλοι οι παραγοντες που διαφοροποιουν οποτε ειναι θεμα προσωπικου τροπου οδηγησης.


Η διαφορά στην τριβη κυλισης ειναι μετρησιμη και οχι μαρκετινγκΖ. Λιγα λαστιχα σημερα δεν χρησιμοποιουν τετοιες τεχνολογιες στις γομες τους. Και τα Primacy 3 εχουν τετοια γομα. Ακομα και επιδοσεων λαστιχα οπως τα Eagle F1 εχουν. Εγω παντως απο τα 050 σε F1 σε ιδια διαδρομη, αυτοκινητοδρομος, ειδα διαφορα σε καταναλωση. Το 050 ηταν Ε το F1 ειναι C σε ενεργειακη κλαση. Φυσικα δεν αλλαζεις καινουργιο λαστιχο για να βαλεις οικολογικο.... Αυτο θα ηταν χαζομαρα και οχι Marketingz

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#343641
mirage έγραψε:
Η διαφορά στην τριβη κυλισης ειναι μετρησιμη και οχι μαρκετινγκΖ. Λιγα λαστιχα σημερα δεν χρησιμοποιουν τετοιες τεχνολογιες στις γομες τους. Και τα Primacy 3 εχουν τετοια γομα. Ακομα και επιδοσεων λαστιχα οπως τα Eagle F1 εχουν. Εγω παντως απο τα 050 σε F1 σε ιδια διαδρομη, αυτοκινητοδρομος, ειδα διαφορα σε καταναλωση. Το 050 ηταν Ε το F1 ειναι C σε ενεργειακη κλαση. Φυσικα δεν αλλαζεις καινουργιο λαστιχο για να βαλεις οικολογικο.... Αυτο θα ηταν χαζομαρα και οχι Marketingz

< >


Αρα αξιζει η διαφορα σε τιμη αν καποιος τα προτιμησει για τοποθετση σε επικειμενη αλλαγη, χωρις να θυσιασει αλλες ικανοτητες τους ελαστικου. ευχαριστω για την διευκρινηση..
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#343687 Άψογος ο Φωκάς στο Καλαμάκι σήμερα. Με είχε έτοιμο σε 40'. Εξυπηρετικοί και ευγενικοί μέχρι αηδίας, συν ότι μου έδωσε μακράν την καλύτερη τιμή, άμεση διαθεσιμότητα χωρίς προκαταβολή και 10 άτοκες. Έκλεισα ραντεβού για τα τέλη του άλλου μήνα και για τις αναρτήσεις ενώ σκέφτομαι σοβαρά να του πω να αλλάξει και τα φρένα αυτός μόλις ξεκαθαρίσω με τα ζώα απ' το antallaktikaonline. Συστήνεται ανεπιφύλακτα. :s_yes

Για την ιστορία τοποθετήθηκαν Pirelli Scorpion Verde 235/60/18 103V παραγωγής 43ης/2016. Κανονικά για το αμάξι μου προβλέπονται τα 103W αλλά εκτός του ότι θέλανε παραγγελία και είναι και κάνα 100αρι ακριβότερα, θεωρώ ότι δεν θα δω καμιά δραματική διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#343714
mirage έγραψε:
224v έγραψε:υπαρχει απο καποιον εδω μεσα εμπειρια που να στηριζει τους χαρακτηρισμους "energy" κ.λ.π. οτι, Πραγματικα καινε λιγοτερο, αν τα εχει καποιος πανω στο αυτοκινητο??... Δλδ παει καποιος στη δουλεια του στην καθημερινοτητα του, και με ιδιο αυτοκινητο, αν φοραει τα οικολογικα λαστιχα, εχει διαφορα καταναλωσης που αξιζει τα χρηματα της??
Ρωταω γιατι νομιζω οτι ειναι μαρκετιν το θεμα... μιλαω μονο για οικονομια, γιατι για κρατηματα κλπ ειναι πολλοι οι παραγοντες που διαφοροποιουν οποτε ειναι θεμα προσωπικου τροπου οδηγησης.


Η διαφορά στην τριβη κυλισης ειναι μετρησιμη και οχι μαρκετινγκΖ. Λιγα λαστιχα σημερα δεν χρησιμοποιουν τετοιες τεχνολογιες στις γομες τους. Και τα Primacy 3 εχουν τετοια γομα. Ακομα και επιδοσεων λαστιχα οπως τα Eagle F1 εχουν. Εγω παντως απο τα 050 σε F1 σε ιδια διαδρομη, αυτοκινητοδρομος, ειδα διαφορα σε καταναλωση. Το 050 ηταν Ε το F1 ειναι C σε ενεργειακη κλαση. Φυσικα δεν αλλαζεις καινουργιο λαστιχο για να βαλεις οικολογικο.... Αυτο θα ηταν χαζομαρα και οχι Marketingz

< >


Έτσι. Είδα σαφέστατη αύξηση της κατανάλωσης όταν έφυγα από τα παλιά πρώτης γενιάς Energy και πήγα στα τότε εξαιρετικά Pilot Exalto 2. Σε ταξίδια αυτοκινητοδρόμου ήταν τουλάχιστον +0.5 λίτρα/100 χλμ, ίσως και παραπάνω αλλά έχει περάσει καιρός και δεν θυμάμαι ακριβώς. Φυσικά είδα και τρελή διαφορά στο κράτημα, να τα λέμε αυτά. Τα πρώτα Energy στο βρεγμένο φλέρταραν πανεύκολα με την υδρολίσθηση, και γενικώς ήταν τρισάθλια. Τώρα τα "οικολογικά" έχουν βελτιωθεί πολύ οπότε σκέφτομαι ενδεχόμενη επάνοδο στην κατηγορία, εφόσον το λάστιχο είναι κατά τα λοιπά καλό.
Θα δω το θέμα των Primacy 3, ευχαριστώ Govus :thumbsup:
Τελευταία επεξεργασία από ArrowsFA1 και 28 Δεκ 2016, 23:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#343720
224v έγραψε:Αρα αξιζει η διαφορα σε τιμη αν καποιος τα προτιμησει για τοποθετση σε επικειμενη αλλαγη, χωρις να θυσιασει αλλες ικανοτητες τους ελαστικου


Φυσικά και θα θυσιάσεις κάποιες δυνατότητες. Θέμα συμβιβασμού είναι.


Deleted User 1 έγραψε:Κανονικά για το αμάξι μου προβλέπονται τα 103W


Έχει τελική πάνω από 240 για να απαιτεί W? Απλά αυτά φορούσε από τη μάνα του καθώς τέτοια είχαν σε απόθεμα. Συνήθως οι βιομηχανίες αγοράζουν λάστιχα που ταιριάζουν για όσο περισσότερα μοντέλα γίνεται (π.χ. τα ίδια παίζει να φορούσε και το Q5 με τελική 250, άρα εκείνο χρειάζονταν W).
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#343729 Όλοι οι κατασκευαστές ελαστικών δίνουν 103W για το Audi κι ας έχει εργοστασιακή τελική τα 222χαω. Προφανώς έχει να κάνει και με το βάρος του αυτοκινήτου και ενδεχομένως τα πιο ενισχυμένα πλαϊνά του W που το κάνουν και πιο ανθεκτικό και ακριβό. Εδώ πάντως λόγω κόστους η εισαγωγική φέρνει πλέον μόνο τα V και μία έκδοση που είναι εξελιγμένη για Porsche (πιθανότατα για entry level Cayenne με 18αρια ή Macan).
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#343731 Για το βάρος υπάρχει ξεχωριστός δείκτης. Η άλλη εξήγηση είναι ότι δεν βγάζουν πολλές εταιρείες V για λόγους οικονομίας κλίμακος ώστε να πιάνουν όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα με το W.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#343735 Κι όμως το σπάνιο είναι το W και όχι το V. Λογικό αν σκεφτείς τις ταχύτητες που μπορεί να πιάσει ένα όχημα που φοραει αυτές τις διαστάσεις. Έστω και οριακά το V είναι αρκετό.