Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#376375
popolaros έγραψε:για τι διασταση μιλαμε;

μπρος πισω;


225/45/17 μπρος - πίσω
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#376377
EDDIE_147 έγραψε:Βρήκα ένα τύπο Μέγαρα (...) που δείχνει να τα έχει αλλά ιδανικά θα ήθελα κάτι εντός εμβέλειας (πέριξ Αγ. Παρασκευή - Χαλάνδρι).

Τόσο μάπα λάστιχο το Continental ρε παίδες;


https://e-alltyres.gr/index.php/elastik ... n_type=118 δεν σου κανουν;

τι διαφορα εχουν τα p7 με τα p zero?

εχει και p zero αλλα δεν ειναι runflat
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#376400 θα εβαζα 4 πιρελαρες,ή 050α και δεν θα ξανασχολιομουν με run flat και λοιπα.

τα εχει στηθει η ζ4 με ρανφλατ κλπ τα θεωρω υπερβολες.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#376417
bibendum έγραψε:τι διαφορα εχουν τα p7 με τα p zero?


P7 = Premium τουρισμού
P Zero = Sport


dimviii έγραψε:Θα εβαζα 4 πιρελαρες,ή 050α και δεν θα ξανασχολιομουν με run flat και λοιπα.


Έτσι. Υπάρχουν και τα S001 σε αυτή την διάσταση. Αν πάντως θέλει με το ζόρι RFT, τότε πάλι τα ίδια μοντέλα (αν τα βρει)! :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#376426 Από τη στιγμή που είμαι ευχαριστημένος από τα Pzero (+δεν με ενοχλούν σε θέμα θορύβου/άνεσης κλπ) σε δυο διαφορετικά αυτοκίνητα δεν θα πήγαινα προς P7.

Ντίμη τι θα έκανες με το θέμα έλλειψης ρεζέρβας;
Θα φόρμαρες κάπου μια ρεζέρβα ανάγκης ή θα έπαιρνες τα ψιψιψίνια και τα κοκοψόψαρα του HF;

Το πρώτο θα ήταν το ιδανικό για μένα (δεν εξαντλώ το χώρο αποσκευών - ούτε καν) αλλά το κόβω λίγο γυφτιά.
Θα χρειαστεί πατέντα για να μείνει σταθερό.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#376433 ρεζερβα ανάγκης,σε θηκη μεσα,πιασμενη με χταπόδια,η ιμαντα με καστανια ώστε να μην κουνιεται σε φρενα/στροφες.
Δουλευει παντα και παντου.

το ότι εισαι ευχαριστημένος απο τα ζερο,δεν συνεπάγεται ότι θα σου αρεσουν τα π7.Ειναι διαφορετικα ελασικα.


εντιτ στηρίζουμε ΠΑΝΤΑ μονο λαστιχοεταιριες που στηριζουν διαχρονικα μοτορσπορτ.
Κοντινενταλ ουτε σε ποδηλατο με βοηθητικες.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#376465 Εδδιε,
πήγαινε τέκνον μου να βάλεις PS4 στο Γέρακα και άσε τα ρουφουτου και τις μπαρούφες

Μόνον εταιρείες που παλεύουν με το Motorsport.
Kαλά τα λέει ο Dim!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#376473
EDDIE_147 έγραψε:
Ντίμη τι θα έκανες με το θέμα έλλειψης ρεζέρβας;
Θα φόρμαρες κάπου μια ρεζέρβα ανάγκης ή θα έπαιρνες τα ψιψιψίνια και τα κοκοψόψαρα του HF;



None of the above. Οδική! :rtfm: Και μία τρόμπα από τον αναπτήρα για να το φουσκώσεις λίγο άμα χρειαστεί... :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#376488 Ο παππούς-προηγούμενος ιδιοκτήτης της 320 είχε κανονική ζάντα BMW με λάστιχο + φιάλες αναπλήρωσης από κάτω γιατί τον έπεισε ο γιός να βάλει non-RFT :lol:
Εν τω μεταξύ μέσα σε θήκη νοικοκυρεμένα κλπ, μου έκανε τρομερή εντύπωση αλλά το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να την πετάξω στην αποθήκη και να κρατήσω μόνο τις φιάλες.

Αν είσαι γκαντέμης δεν σέ γλιτώνει τίποτα, όπως πχ η καλοκαιρινή μου περιπέτεια με λαστιχό μπροστά δεξιά, ξεφούσκωτη ρεζέρβα και καπάκι λάστιχο πίσω δεξιά :slap:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#376494 H καλύτερη λύση είναι non-RFT και κάποιο κιτάκι. Πολύ φθηνότερα λάστιχα και αν σου συμβεί κάτι, μπορείς να φουσκώσεις παραπάνω από 1 (μου έχει τύχει: κάποιος έξυπνος τρύπησε με σουβλί ΟΛΑ τα λάστιχα της 1!).
Το κιτάκι είναι φθηνό και έχει και μπόνους και τρόμπα που φουσκώνεις τα λάστιχα μόνος σου αν χρειαστεί.
Άβαταρ μέλους
By dimik
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#376511 Γνώμη μου είναι πως είτε πας για το ContiKit είτε για το Slime που είναι κάτι αντίστοιχο, αλλά στην μισή τιμή. Εγώ προτίμησα την 1η λύση και στα 3 αυτοκίνητα της οικογένειας (τα άλλα δύο έχουν και ρεζέρβα, αλλά η πρακτικότητα του κιτ επισκευής είναι ασύγκριτη).
Όσο για το κόστος, είναι σαφώς μικρότερο από την διαφορά που έχουν τα RFT από τα non-RFT, και το κιτ το πληρώνεις μία φορά, ενώ το ανταλλακτικό αλλάζεται κάθε 4 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#376512 Το πιο λογικό είναι αυτό που λέει ο HF.
Η ρεζέρβα ad hoc είναι κολοκοτρωνέικα κόλπα.

Απλά ανέκαθεν είχα συνηθίσει να έχω ρεζέρβα στο πορτ μπαγκάζ και ήμουνα καλυμμένος ακόμα και σε περίπτωση που διαλυθεί το λάστιχο.

Μαγκοβάγγο τη λύση 'οδική' δεν τη σκέφτομαι καν.
Αν σου κάτσει η στραβή σε απομακρυσμένη περιοχή αργά θα τραβάς τις κοτσίδες σου χωρίς λόγο.

Βασικά όσο σκέφτομαι τα 'στατιστικά' μου βάσει των οποίων μου κάθεται πρόκα-βίδα σίγουρα 1 φορά σε κάθε σετ ελαστικών που φοράω ( :vava: ), θεωρώ ότι τα rft θα είναι καταστροφή.

@tsilis
Ψήνομαι πολύ να δοκιμάσω τα pilot αλλά το pzero θα το προτιμούσα ως πιο σκληρό ελαστικό, οπότε η διαφορά από τα rft δεν θα είναι τόσο έντονη.
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#376521 παιζει ρολο τι δεικτη φορτιου θα βαλεις.

προσωπικα παντως αν με ενοιαζει το feedback και το στριψιμο περισσοτερο απο την οποια ανεση, θα κοιτουσα για S001. το P zero νομιζω οτι δεν θα κρατησουν χιλιομετρα παντως.

σιγουρα δεν θα εβαζα RFT