Μένει να κριθεί η αντοχή στο χρόνο.
Καλή μας χρονιά!
Goodyear Efficient Grip Performance κανα σχόλιο απο ανθρώπους που τα φορανε?
Κοιτάω για το Fluence
ArrowsFA1 έγραψε:Μετά από περίπου 2500 χλμ. με τα Michelin Pilot Sport 4 (205/55/16) οι εντυπώσεις μου είναι άριστες σε όλες τις συνθήκες.Δουλεύουν καλά όταν είναι κρύα;
Μένει να κριθεί η αντοχή στο χρόνο.
Καλή μας χρονιά!
Dimsabas έγραψε:ArrowsFA1 έγραψε:Μετά από περίπου 2500 χλμ. με τα Michelin Pilot Sport 4 (205/55/16) οι εντυπώσεις μου είναι άριστες σε όλες τις συνθήκες.Δουλεύουν καλά όταν είναι κρύα;
Μένει να κριθεί η αντοχή στο χρόνο.
Καλή μας χρονιά!
Ω ναι, τσεκαρισμένο πολλάκις σε roundabout στα 2 χλμ από το σπίτι σε 2 διαφορετικές διαστάσεις και αυτοκίνητα.
< >
Orestisren έγραψε:Καλή χρονιά!!!
Goodyear Efficient Grip Performance κανα σχόλιο απο ανθρώπους που τα φορανε?
Κοιτάω για το Fluence
Καλή χρονιά !
Για touring οδήγηση είναι εξαιρετικά. Τα φοράω 2η συνεχόμενη τετράδα στο w211, αντέχουν περί τις 40000χλμ. Στρίβουν καλά, φρενάρουν καλά, πολύ καλά στο βρεγμένο αλλά με ζητήματα υδρολισθησης όταν έχει λίγο νερό παραπάνω ο δρόμος.
Είναι το πιο νορμάλ λαστιχάκι (και πιο καινούριο γιατί οι άλλες επιλογές είναι PC2, P7 Cinturanto και Dunlop Fastresponse) σε τιμή επώνυμο σε 205-55-17 που φοράει σε 17αρα το Fluence
Μια ερώτηση σχετικά με TPMS αν έχει κάποιος σχετική εμπειρία.
Σε σύγχρονο αυτοκίνητο που έχει TPMS αισθητήρες στις βαλβίδες σε σιδερένιες ζάντες, θα μπορούμε να του βάλουμε μεταχειρισμένες ζάντες αλουμινίου 15ετίας απλώς μεταφέροντας τις βαλβίδες-αισθητήρες στις ζάντες?
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
REALZEUS έγραψε:Εξαρτάται αν το σύστημά σου είναι με αισθητήρες πίεσης ή μέσω του ABS μετράνε περιστροφές και άρα διάμετρο.
Τα νεύρα μου...
Σήμερα διαπίστωσα με τον χειρότερο μάλλον τρόπο, πως το σύστημα TPMS στο αυτοκίνητό μου λειτουργεί μέσω μέτρησης περιστροφών - διάμετρο.
Στις στροφές έξω από την Καβάλα, υπήρχε ένα μάυρο αντικείμενο (πέτρα - ξεκολλημένη άσφαλτος - κάτι μεταλλικό από κάποιο μεγάλο όχημα - δεν ξέρω κ εγώ τι...).
Δυνατό ΝΤΟΥΚ. Γαμώ λέω το έφαγα στο μαρσπιέ.
Η μπροστινή ρόδα το απέφυγε, η πίσω όμως, διαγράφοντας εσωτερικά μικρότερη τροχιά το βρήκε στο εσωτερικό προφίλ του ελαστικού (το έμαθα αργότερα αυτό). Δεν περίμενα κάτι μέχρι που σε ένα περίπου λεπτό "μπιπ" και εικονίδιο το λαστιχάκι.... Κατεβαίνω, πίσω λάστιχο μισοξεφούσκωτο.
Αποτέλεσμα σκισμένο το καινούργιο UltraGrip 9 και μικρό βαθούλωμα στο τελικό της εξάτμισης.
Έκανα περίπου 300χλμ με ρεζέρβα ανάγκης κ 80 χιλίομετρα.
Ξέρουμε αν η goodyear καλύπτει κάπως το ελαστικό; Σαν ασφάλεια;
Με περίπου 2000 χιλιόμετρα πάνω τους, αλλάζω μόνο το ένα; Η σετ;
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.