Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#644185
nicolaos έγραψε:Ελαστικά για Ford fiesta mk7 1600cc,τώρα έχει pirelli p1 cinturato verde 195/50R15 82V τέσσερα χρόνια ,αυτά που έχω δει σε τεστ είναι τα Nokian Wetproof 195/50R15 82V και τα BRIDGESTONE 195/50/15 TURANZA T005 82H ,εσείς ποια θα διαλέγατε


το Titanium έχεις ?
Γιατί έχω ακριβώς το ίδιο αμάξι αλλά στην έκδοση Sport , οπότε παίζω με 195/45/16

https://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-au ... %2F50%2F15

απο αυτά που βλέπω εδώ , τα Rainsport 3 της Uniroyal είναι μια καλή πρόταση και τα φοράει Yaris της οικογένειας με πολύ καλά αποτελέσματα σε παρόμοια διάσταση.
Τα 5 , ως νεότερα της ίδιας εταιρίας, κατα πάσα πιθανότητα βαδίζουν στον ίδιο δρόμο.

απο κει και πέρα έχω δοκιμάσει Hankook S1 Evo, Michelin PS3,Toyo Proxes CF2,Pirelli Zero Nero GT αλλά στη δικιά μου τη διάσταση με 84V δείκτη.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#644206 Κατ αρχήν θα πρέπει να μας πεις για τι χρήση θέλεις το λάστιχο.
Άβαταρ μέλους
By nicolaos
#644254 Τα Nokian Wetproof είναι θερινά με καλές κριτικές https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2 ... e-Test.htm με προβληματίζει το 82V αν κάποιος τα έβαλε ας γράψει τις εντυπώσεις του,λόγω ηλικίας έχω αφήσει την οδήγηση στα όρια,θέλω να κινούμαι με ασφάλεια όταν πάω γρήγορα στεγνά και βρεγμένα, να σταματούν στην πρώτη διασταύρωση χωρίς πολύ ζέσταμα ,να έχουν άνεση στην κύλιση τους στα ταξίδια, η χρήση τους εντός Αθήνας ελάχιστη, κινούμαι κατά το πλείστον στην επαρχία ,άλλα λόγω κορονοϊού εγκλωβίστηκα Αθήνα! Αρκετά καλό το Titanium χωρίς προβλήματα άλλα έχει σκληρά καθίσματα με καλή στήριξη συν τα sachs αμορτισέρ ξερά και τα PIRELLI P1 ''έχει δέσει το γλυκό΄''. Ζητώ πολλά;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#644255 Τα Pirelli P1 δεν είναι μαλακά ελαστικά; Εκτός αν έχουν παλιώσει...
Αν σου φαίνονται αλλά τα Pirelli καλύτερα μείνε μακριά από Bridgestone, για τα Nokian δεν έχω ιδέα
Αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, θα σου πρότεινα τα Dunlop BlueReponse. Είναι άνετα και μαλακά, αλλά δεν ζουν για πολλά χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
By nicolaos
#644258 Έχω τα Pirelli P1 τέσσερα χρόνια, αν δεν έχουν αέρα 2,2 λίμπρες έχουν κραδασμούς στα 40 με 60 χιλιόμετρα ταχύτητα την ώρα στο τιμόνι ,με το φιέστα έχω κάνει 65000 χιλιόμετρα από το 2010
Άβαταρ μέλους
By markvag
#644276
nicolaos έγραψε:Τ,θέλω να κινούμαι με ασφάλεια όταν πάω γρήγορα στεγνά και βρεγμένα, να σταματούν στην πρώτη διασταύρωση χωρίς πολύ ζέσταμα ,να έχουν άνεση στην κύλιση τους στα ταξίδια


Μόλις περιέγραψες Conti Premium Contact :innocent: :lol: Ζεσταίνονται αμέσως, δεν κοπανάνε, βεντούζες στο βρεγμένο. Και επειδή έχεις σχετικά ελαφρύ αμάξι δεν θα έχεις θέμα με την υπερθέρμανσή τους υπό πίεση.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#644278 Που φαντάζομαι είναι ανώτερα από τα eco contact τα οποία μέχρι στιγμής μου έχουν αφήσει άριστες εντυπώσεις στο 308. Πολύ καλό κράτημα σε όλες τις συνθήκες και πραγματικά αθόρυβα. Για cruising είναι εξαιρετικό λάστιχο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#644294
panos2171 έγραψε:Που φαντάζομαι είναι ανώτερα από τα eco contact τα οποία μέχρι στιγμής μου έχουν αφήσει άριστες εντυπώσεις στο 308. Πολύ καλό κράτημα σε όλες τις συνθήκες και πραγματικά αθόρυβα. Για cruising είναι εξαιρετικό λάστιχο.


Στη Νίτσα της υπογραφής, τα Eco Contact 5 αντικατέστησαν τα εργοστασιακά Primacy και η διαφορά ήταν παραπάνω από εμφανής υπέρ των Γερμανών. Σε όλα τα επίπεδα.

Ντίμης αλέρτ! :innocent: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#644307 Υπάρχουν και τα Pirelli Nero GT, που έχουν και καλή τιμή:
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/10-7358
Ενώ στην ίδια τιμή υπάρχουν και τα Dunlop που πρότεινα ήδη:
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/10-7241
Ενώ τα Michelin, Continental, είναι τουλάχιστον 40€ ακριβότερα.
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/11-01669
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/10-4810
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/11-08139

Δεν βλέπω κανένα λόγο να μην προτιμήσεις τα δύο πρώτα.

EDIT: Για λάθος διάσταση έχω βάλει! :dizzy:
Τώρα είδα πως έχεις 15άρες ζάντες.
Και πάλι οι επιλογές μου θα ήταν το P1 και το BlueResponse.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#645023
ArrowsFA1 έγραψε:Μετά από 2,5 χρόνια, 34.000 χλμ και 2 μπρος-πίσω ανά 10.000 χλμ., τα Michelin Pilot Sport 4 τα έφτυσαν. ABS και γλίστρημα σε ξαφνικό φρενάρισμα από ταχύτητα 5 kmh, σπινιαρισμα οπότε το πλακώνω με 3η ή 2α.
Όσο ήταν καλά, ήταν ίσως από τα καλύτερα λάστιχα που είχα ποτέ.
Η βουτιά όμως ήταν απότομη και ίσως λίγο χειρότερη από τα προηγούμενα μου (τα οποία δεν θυμάμαι αν ήταν PS4 ή PS3).
Ο λάστιχας μου, που γενικά εμπιστεύομαι, με προκαλεί να δοκιμάσω Bridgestone Turanza T005 ή Michelin Primacy.
Τι λέτε;


JimClark έγραψε:O Λαστιχάς θα σου προκαλέσει επιλόχια κατάθλιψη με αυτά που σου προτείνει, σχετικά με το από πού έρχεσαι... :lol:


Τελικά τα PS4 αφαιρέθηκαν μετά από συνολικά 36000 km. Μπορώ να πω ότι στις τελευταίες 4000 χλμ η συμπεριφορά τους ήταν αρκετά ομοιόμορφη και δεν έπεσε άλλο η απόδοση.
Αμάρτησα, και για πρώτη φορά εδώ και 11 χρόνια, δεν έβαλα ζμπορ λάστιχο, και προτίμηση τα Michelin Primacy 4. Είπα να τους δώσω μια ευκαιρία, έτσι για αλλαγή,
Με το που φεύγω από το λαστιχάδικο κάνω μερικά δυνατά φρεναρίσματα με ταχύτητα 5-10 χαω....----> ABS.
Άλλο ένα από 20 χαω---->ABS.
Πρώτη φορά μου συμβαίνει με καινούριο λάστιχο.
Μετά βέβαια η κατάσταση βελτιώθηκε...

Ή όντως θέλω αμορτισέρ, ή έπρεπε να φύγει η γυαλάδα από το λάστιχο...

Λοιπές εντυπώσεις από τα λάστιχα: καλύτερη απόσβεση σε λακούβες, λιγότερος θόρυβος.
Σε μια στροφή που πήρα γρηγορούτσικα, το κράτημα μου άρεσε.

(νομίζω ότι την επόμενη φορά θα ξαναγυρίσω στα PS4 ή ό,τι άλλο υπάρχει τότε, αλλά για να δούμε πώς θα πάει το πείραμα)
Άβαταρ μέλους
By fot
#646545 Στο Τεριος φοράω για καλοκαιρινά τα Efficient Grip Suv, με χρήση ~6μηνες τον χρόνο και ελάχιστα χιλιόμετρα.

Παρατήρησα στα μπροστινά να υπάρχουν μερικά κομμάτια ελαστικού που έχουν φύγει: Εικόνα


Ενώ τα πίσω είναι σε άψογη κατάσταση: Εικόνα


Από την άλλη το προφίλ είναι άψογο και στα 4 Εικόνα

Είναι 6 χρόνων πλέον.
Τα κάνω μπρος πίσω ώστε τα καλύτερα να είναι μπροστά;

Θεωρώ πως βγάζουν και φέτος...


< >