rocsta έγραψε:Ωραία!! 60άρια έβαλες ε; Παίρνει άνετα και 65άρι πάντως.
Τα LX2 σε ένα terios που τα είχα κάνει βόλτα εμένα δεν μου άρεσαν πάντως, anyway.
Ναι 60ρια , δεν ήθελα να αλλάξω διάσταση.
< Note 6 >
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
Anonymous Founder έγραψε:Ε, δεν μπορείς να τα έχεις όλα!
Μάλλον για bridgestone με βλέπω...
gianik έγραψε:από τον 1ο χρόνο γλύστραγε πολύ το αμάξι , στις κατηφόρες το abs δουλευει υπερωρίες...
η οδηγός έβαζε τακτικά αέρα ή τα παράτησε στην τύχη τους;
Obelix έγραψε:rocsta έγραψε:Ωραία!! 60άρια έβαλες ε; Παίρνει άνετα και 65άρι πάντως.
Τα LX2 σε ένα terios που τα είχα κάνει βόλτα εμένα δεν μου άρεσαν πάντως, anyway.
Ναι 60ρια , δεν ήθελα να αλλάξω διάσταση.
< Note 6 >
To λέω επειδή τα 65άρια είναι 20 ευρώ λιγότερα/λάστιχο και επιπλέον θα φάνε και χωματόδρομο.
rocsta έγραψε:Στο υπηρεσιακό (pajero v80) που έχουμε τα G015 (τώρα κλείνουν 15 μήνες και κάπου 35.000 χλμ), παρατηρώ μεγάλη διαφορά στη φθορά των πίσω έναντι των μπροστινών. Φταίει το ότι είναι συνεχώς φορτωμένο; Δε ξέρω αν δικαιολογείται τόση διαφορά μόνο από αυτόObelix έγραψε:Μετά από 15 μήνες με το Forester και 30000 στα χέρια μου (άγνωστο πόσα είχαν πριν) με τα Geolandar g012 του 2014 ήρθε η ώρα της αλλαγής.
Είχα πληροφορίες ότι το Conti cross contact LX2 είναι ότι καλύτερο αυτή την στιγμή για SUV που κινούνται κυρίως άσφαλτο.
Πήγα λοιπόν την Πέμπτη στον Κυριαζή να τα παραγγείλω αφού πρώτα πάρω την γνώμη του.
Obelix: Τι λένε τα lx2 ?
Κυρ: πολύ καλά
Ob: στο χώμα;
Κυρ: θέλουν προσοχή, σιγά σιγά δεν έχουν πρόβλημα
Ob: μάλιστα αν δεν θέλω να πηγαίνω σιγά σιγά στο χώμα;
Κυρ: Geolandar g015
Ob: ok πιάσε μια τετράδα
Έτσι από χτες η Subarukla έχει ολοκαίνουργια παπούτσια.
Να δούμε πως θα πάνε
< Note 6 >
Ωραία!! 60άρια έβαλες ε; Παίρνει άνετα και 65άρι πάντως.
Τα LX2 σε ένα terios που τα είχα κάνει βόλτα εμένα δεν μου άρεσαν πάντως, anyway.
.
Είναι κλασσικό φαινόμενο στα φορτηγά που φορτώνονται πίσω. Ανάποδα, αποκλείεται να δεις τέτοια φθορά με 30κ χλμ σε suv.
rocsta έγραψε:Δικαιολογείται.Κι όμως σε 35.000 έγιναν έτσι.
Είναι κλασσικό φαινόμενο στα φορτηγά που φορτώνονται πίσω. Ανάποδα, αποκλείεται να δεις τέτοια φθορά με 30κ χλμ σε suv.
.
Λογικά θα κινείται κυρίως πισωκίνητο...
Οπότε το φόρτωμα από την μία , πίσω κίνηση από την άλλη , δεν θα έχουν γίνει και ποτέ μπρος πίσω λογικό.
< Note 6 >
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
rocsta έγραψε:Δικαιολογείται.
Είναι κλασσικό φαινόμενο στα φορτηγά που φορτώνονται πίσω. Ανάποδα, αποκλείεται να δεις τέτοια φθορά με 30κ χλμ σε suv.
Και στα κλαρκ αντίστοιχα τα μπροστινά έχουν τη μεγάλη φθορά.
panos2171 έγραψε:rocsta έγραψε:Δικαιολογείται.
Είναι κλασσικό φαινόμενο στα φορτηγά που φορτώνονται πίσω. Ανάποδα, αποκλείεται να δεις τέτοια φθορά με 30κ χλμ σε suv.
Και στα κλαρκ αντίστοιχα τα μπροστινά έχουν τη μεγάλη φθορά.
@Obelix ναι είναι κατά επιλογή 4Χ4 και δεν έχουν γίνει μπρος πίσω (πλέον νομίζω δεν έχει νόημα να γίνουν). Αν αγοραστούν καινούρια λέω να μπουν δύο καινούρια μπροστά και τα μπροστινά να πάνε πίσω γιατί έχουν ακόμα ψωμί.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ελπίζω να βγάλουν τη σεζόν και να μπουν φρέσκα για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
Μέγιστη διάρκεια ζωής με τη χρήση που γίνεται είναι 1,5 χρόνος. Πάντως βγάζουν πολύ μεροκάματο και σε ΙΧ πιστεύω θα βγάλουν πολλά χλμ άνετα
.
Υ.Γ από τα τωρινά ελαστικά είμαι ευχαριστημένος,όποτε αν δεν έχετε να προτείνετε κάτι κάτι καλύτερο δεν αποκλείεται να στραφώ ξανά σε αυτά.
< >
Anonymous Founder έγραψε:Με μια γρήγορη ματιά που έριξα, οι τιμές παίζουν πολύ, αναλόγως του δείκτη ταχύτητας. Ποιος είναι ο τωρινός; Η, Τ ή V;
Τώρα αυτά είναι H και νομίζω είναι τα κατάλληλα..Τα Τ τα θεωρώ "λίγα" και τα V υπερβολή για το micra
< >