< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Γι αυτο που επαθες παντως και το κιτ επισκευης θα ειχε κανει την δουλεια του.
mirage έγραψε:Ειναι εξωτερικη;Είχε τρυπήσει εντελώς , προσπάθησα να το κόψω αλλά έσπασε η τανάλια, να το βγάλω δεν έπαιζε γιατί θα καθόταν αμέσως και ήμουν 40χλμ έξω από την πόλη. Το κιτ έχει αφρό που σφραγίζει την τρύπα? Και μετά το λάστιχο επισκευάζεται ή πέταμα? Η ρεζερβα είναι κρεμασμένη αλλά πρέπει να αδειάσεις τα πάντα, να πιέσεις ένα ελατήριο που είναι περίεργη η χρήση του και μετά να την τραβήξεις από κάτω. Έχει αρκετό μπέρδεμα. Γενικά παθαίνω αρκετά λάστιχα (είναι το 5ο ή 6ο με αυτό το αμάξι σε 4 χρόνια) αλλά πρώτη φορά χρειάστηκε να μπει ρεζερβα
Γι αυτο που επαθες παντως και το κιτ επισκευης θα ειχε κανει την δουλεια του.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
belgarion έγραψε:mirage έγραψε:Ειναι εξωτερικη;Είχε τρυπήσει εντελώς , προσπάθησα να το κόψω αλλά έσπασε η τανάλια, να το βγάλω δεν έπαιζε γιατί θα καθόταν αμέσως και ήμουν 40χλμ έξω από την πόλη. Το κιτ έχει αφρό που σφραγίζει την τρύπα? Και μετά το λάστιχο επισκευάζεται ή πέταμα? Η ρεζερβα είναι κρεμασμένη αλλά πρέπει να αδειάσεις τα πάντα, να πιέσεις ένα ελατήριο που είναι περίεργη η χρήση του και μετά να την τραβήξεις από κάτω. Έχει αρκετό μπέρδεμα. Γενικά παθαίνω αρκετά λάστιχα (είναι το 5ο ή 6ο με αυτό το αμάξι σε 4 χρόνια) αλλά πρώτη φορά χρειάστηκε να μπει ρεζερβα
Γι αυτο που επαθες παντως και το κιτ επισκευης θα ειχε κανει την δουλεια του.
< >
Πραγματικα μπελας να την βγαλεις, αυτη η λυση, Το 2.24v, την εχει εξωτερικη απο κατω αλλα εχει μια μανιβελλα στο χειλος του πορτμπαγκαζ που με 2 βολτες την εχεις κατεβασει στο εδαφος...!!! δεν πιστευα ποσο ευκολο το ειχαν κανει... Εχω δει και σε φορτηγα να κρεμεται απο κατω... αλλα εκει οι ροδες ειναι πολυ βαρειες...
Με το σετάκι αυτό έχω μπαλώσει 3 λάστιχα από πρόκες, είναι τώρα 1-1.5 χρόνο και είναι ΟΚ.
21 quadra έγραψε:Πάντα στο πόρτ-μπαγκάζ, 1€ στις λαϊκές και παζάρια το κολλητικό σέτ, και 10-12€ οι διπλές τρόμπες στα μαγαζιά, υπάρχουν και κομπρεσεράκια αέρα για τους τεμπέληδες αλλά είναι την κυριακή χαρά και τη δευτέρα λύπη, εκτός και αν το πληρώσεις 50€+ για πολύ επώνυμο πχ Michelin.Κομπρεσέρ έχω, αν είχα κόψει το κομμάτι που προεξέχει θα το είχα φουσκώσει λίγο παραπάνω και θα γυρνούσα σιγά σιγά, το πρόβλημα ήταν ότι δεν κοβόταν και η τρύπα ήταν πολύ μεγάλη για να το βγάλω εντελώς. Τέτοιο κιτ με κορδόνια δεν έχω πετύχει πουθενά
Με το σετάκι αυτό έχω μπαλώσει 3 λάστιχα από πρόκες, είναι τώρα 1-1.5 χρόνο και είναι ΟΚ.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
21 quadra έγραψε:Μάλλον δεν πηγαίνεις σε λαϊκές και παζάρια.Η αλήθεια είναι πως όχι, αν και έχω την αίσθηση ότι οι λαϊκές εδώ είναι καθαρά για φρούτα, λαχανικά άντε και κάνα ψάρι. Παζάρι από την άλλη γίνεται κάθε Σεπτέμβριο
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Με μια πρόταση, κλαταρισμενο λαστιχο που δεν διορθώνεται με ή χωρις αφρό παει για πεταμα.
mirage έγραψε:Η αλήθεια ειναι βεβαια πως το σετ με τα κορδόνια δεν θα ελυνε το πρόβλημα του οσο ευκολα με ενα κιτ επισκευής. Αντιθέτως το κιτ επισκευής με τον αφρο θα εκανε μια χαρα δουλειά και χωρις ιδιαιτερο κοπο. Και για να απαντήσω στην ερωτηση ναι το λαστιχο επισκευάζεται κανονικότατα αλλα πρεπει να καθαριστεί και να επισκευαστεί το συντομότερο δυνατόν.Ευχαριστώ για την απάντηση. Στην συγκεκριμένη περίπτωση πιστεύω ότι το είχα πατήσει λίγο πριν γιατί διαφορετικά θα το είχα ακούσει ή νιώσει . Το είδα από τύχη γιατί είχε χωθεί ένα γατί κάτω από το αμάξι και πήγα να το βγάλω.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-