Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#409674 Το yaris του '13 χρειάζεται ελαστικά με σκληρό πλαϊνό για να στρίψει σωστά στο όριο, όπως τα goodyear efficient grip με τα οποία ερχόταν .
Τα michelin energy saver + , 175/70/14, άνετα μεν , επιρρεπή στο στραμπούληγμα δε . 'Έπρεπε να βγάλω φωτό τα γδαρσίματα στα πλαΙνά (από το στρίψιμο) που κόντεψαν να φτάσουν μέχρι τη ζάντα.
Άβαταρ μέλους
By dactilidis.john
#409696 Ουτε το αυτοκίνητο, ούτε ο τροχός-διάσταση ούτε τα συγκεκριμενα λάστιχα προορίζονται γι'αυτή τη δουλειά. Ειδικά με τόσο ψηλό πλαινό λογικό ακούγεται το "προβλημα" .

.
Άβαταρ μέλους
By dactilidis.john
#409698 Επειδη δε μπορω να κανω edit μήπως τουλάχιστον μαζί με λάστιχα να αλλάξεις και ζαντα ωστε να παιρνει πιο προσανατολισμένο ελαστικό?

.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#409726 Με τα αντίστοιχα goodyear δεν είχα τέτοια θέματα, βέβαια ήταν και τα αμορτισέρ καινούργια. Τώρα το νιώθεις να πλαγιάζει σε ενοχλητικό βαθμό.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#410230 Για ford focus 1,6 2010 μοντ. σε διάσταση 205/55/16 τι έχουμε να προτείνουμε σε τιμές 300-350 € περίπου;
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#410242
mousatos έγραψε:Το yaris του '13 χρειάζεται ελαστικά με σκληρό πλαϊνό για να στρίψει σωστά στο όριο, όπως τα goodyear efficient grip με τα οποία ερχόταν .
Τα michelin energy saver + , 175/70/14, άνετα μεν , επιρρεπή στο στραμπούληγμα δε . 'Έπρεπε να βγάλω φωτό τα γδαρσίματα στα πλαΙνά (από το στρίψιμο) που κόντεψαν να φτάσουν μέχρι τη ζάντα.


Τα Energy Saver σκέτο, ήταν απο τα χειρότερα λάστιχα που έχω δει ποτέ ενώ τα 1ης τοποθέτησης Yoko DRB του ταίριαζαν σαφώς καλύτερο.

Κοίταξε κάτι σε Pirelli ή Bridgestone , για πιο σκληρό πλαινό.
Η διάσταση που δίνεις με παραξενεύει, το προηγούμενης γενιάς Yaris και καθόταν σε 185/60/15 και με τα Uniroyal Rainexpert 3 πατάει καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#410286
NiTse έγραψε:Για ford focus 1,6 2010 μοντ. σε διάσταση 205/55/16 τι έχουμε να προτείνουμε σε τιμές 300-350 € περίπου;


Σπορ; Τουριστικό; Οικονομίας;
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#410292 Κοίτα μέχρι τώρα σε όλα τα αυτοκίνητά μου έβαζα θερινά λάστιχα της κατηγορίας max ή high performance. Σ αυτή κοιτάω πάλι αλλά για πρώτη φορά ίσως θα ήθελα και μια εναλλακτική από touring.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#410294 Σε σπορ:
- Pirelli P Zero Rosso
- Bridgestone S002 Adrenalin
- Dunlop SportMaxx
- Toyo T1 Sport

Σε τουριστικό:
- Pirelli P7 Cinturato
- Michelin Primacy

Με αυτή την σειρά προτίμησης για μένα.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#410311 Τ1 σπορτ; Το 2017;
Εικόνα

Τελειωσαν τα re720?
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#410319
xenos έγραψε:Τ1 σπορτ; Το 2017;
Εικόνα

Τελειωσαν τα re720?

Αυτο ειναι που βαζαν ολοι στις αρχες στο mymx5;
Τελευταία επεξεργασία από NiTse και 24 Ιουν 2017, 16:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#410321 [quote="REALZEUS"]Σε σπορ:
- Pirelli P Zero Rosso
- Bridgestone S002 Adrenalin
- Dunlop SportMaxx
- Toyo T1 Sport

Σε τουριστικό:
- Pirelli P7 Cinturato
- Michelin Primacy

Με αυτή την σειρά προτίμησης για μένα.[/quote/]

Α μπραβο το adrenalin. Γι αυτο εχω ακουσει καλά λόγια
Λογικα δεν πρέπει να κανει πάνω απο 350;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#410327 Για ποιο λόγο προτείνεται το Pzero Rosso που είναι ένα παλιό ελαστικό, αντί του Pzero PZ4 που μόλις βγήκε και έχει και μια χαρά τιμή; Ο μόνος λόγος είναι πως το τελευταίο μάλλον δεν βγαίνει κάτω από 18 ίντσες.
Τέλος, τα Bridgestone είναι μάλλον μια μέτρια επιλογή κακό δεν αρέσουν σε όλους. Πιο ασφαλής και καλή επιλογή είναι τα Dunlop Sport MAXX RT2.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#410332
xenos έγραψε:Τ1 σπορτ; Το 2017;


Κάντε μια ψαχτική πριν επικρίνετε. Το Τ1 Sport δεν είναι συγκεκριμένο λάστιχο, είναι ένα όνομα με διάφορες γενιές, όπως λέμε P Zero. Τα σημερινά P Zero δεν είναι ίδια με αυτά που φορούσε η F40... :s_bye


Anonymous Founder έγραψε:Ο μόνος λόγος είναι πως το τελευταίο μάλλον δεν βγαίνει κάτω από 18 ίντσες.


Απήντησες μόνος σου στην ερώτησή σου. Νομίζω ότι πρέπει να κοιτάμε αν το λάστιχο που προτείνουμε βγαίνει στην διάσταση του ενδιαφερόμενου. :roll:


NiTse έγραψε:Λογικα δεν πρέπει να κανει πάνω απο 350;


Στην Θεσσαλονίκη τα βρίσκω €270 φορεμένα. Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτά (σε Focus Mk1 1600 195-60-15). Άριστο τιμόνι και feedback, κοφτερή συμπεριφορά και ομαλό ξεκόλλημα, κορυφαία πρόσφυση στο στεγνό, ειδικά ζεστα. Απλά αξιοπρεπή στη βροχή, όχι τόσο λόγω πρόσφυσης που είναι καλή, αλλά λόγω επιθετικής χάραξης που μειώνει την αντοχή στην υδρολίσθηση, χωρίς να είναι φυσικά επικίνδυνα.


Anonymous Founder έγραψε:Τέλος, τα Bridgestone είναι μάλλον μια μέτρια επιλογή κακό δεν αρέσουν σε όλους.


Ας μάθουν να οδηγούν τότε. :lol: Μιλάω γα τα 002, όχι γενικά για τα Bridge.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#410343 Τέλος καλοκαιριού λέω να περάσω νέα πατούμενα στο mx5 οπότε έχω αρχίσει από τώρα να δω τι παίζει μιας και δεν έχω ιδέα από ελαστικά.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να έχουν καλό πάτημα σε σφιχτές διαδρομές και όσο πιο αθόρυβα γίνεται. Το αυτοκίνητο γράφει περίπου 9000χλμ το χρόνο και γενικά θέλω να βγάλουν καμιά πενταετία. Στο φόρουμ του MX5 πρότειναν τα michelen pilot sport 3 (και 4 αλλά δε βγαίνουν σε 15 ίντσες απ ότι είδα) για διαστάσεις 195/50/15.