Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#597581 Καλό είναι να βάλεις το ίδιο. Τα Michelin Crossclimate τα σκέφτεσαι; Είναι τα πιο γνωστά all-weather, γι αυτό ρωτώ. Δεν ξέρω αν έχει Η δείκτη όμως και σίγουρα θα είναι ακριβότερα.
Εγώ θα σου πρότεινα από τα ακριβά προς τα φθηνά :
-Michelin Primacy, και καλό λάστιχο και βγάζει και χιλιόμετρα.
-Dunlop Blue response. Καλό, αλλά θεωρείται μαλακό και ίσως δεν σου βγάλει τις 50Κ που ψάχνεις
- BF Goodrich G Grip. Καλή εταιρία, θυγατρική της Michelin, ένα κλικ χειρότερη, 2 κλικ φθηνότερη.

Εγώ θα πήγαινα στα πρώτα για την χρήση που ψάχνεις.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#597620
Anonymous Founder έγραψε:Καλό είναι να βάλεις το ίδιο. Τα Michelin Crossclimate τα σκέφτεσαι; Είναι τα πιο γνωστά all-weather, γι αυτό ρωτώ. Δεν ξέρω αν έχει Η δείκτη όμως και σίγουρα θα είναι ακριβότερα.
Εγώ θα σου πρότεινα από τα ακριβά προς τα φθηνά :
-Michelin Primacy, και καλό λάστιχο και βγάζει και χιλιόμετρα.
-Dunlop Blue response. Καλό, αλλά θεωρείται μαλακό και ίσως δεν σου βγάλει τις 50Κ που ψάχνεις
- BF Goodrich G Grip. Καλή εταιρία, θυγατρική της Michelin, ένα κλικ χειρότερη, 2 κλικ φθηνότερη.

Εγώ θα πήγαινα στα πρώτα για την χρήση που ψάχνεις.
Cross Climate + με H δείκτη φοράω στο Clio. Έχουν φθαρεί αρκετά όμως , στα 45.000χλμ ( τα μπροστά είναι για αλλαγή άμεσα με εμπρός πίσω στα 18.000χλμ ) , τα προηγούμενα ( όχι +) , είχαν κρατήσει καλύτερα. Τα Dunlop τα είχα φορέσει πριν και ήταν τραγικά από άποψη φθοράς, στα 20.000 χλμ αν θυμάμαι καλά ήταν για αλλαγή. Μιλάμε για 195/55/16

< Note >
Άβαταρ μέλους
By teddx
#597667 Ή τα πιέζεις πολύ ή οι δρόμοι που κίνησε εχουν αρκετά άγρια άσφαλτο για να τα έχεις φάει σε τόσα χιλιόμετρα. Έχοντας στο δικό μου conti ecocontact 5 που θεωρούνται από τα πιο μαλακά έχω δυανισει μέχρι σήμερα 50.000 (49.500 για την ακρίβεια) και εχουν ακόμη πελμα 5mm, μετρημενο. Τα crossclimate+ τα εβαλα προ ημερών σε 205/55/16 στο άστρα της γυναίκας. Δυστυχώς εκανα-εκανε λίγα χιλιόμετρα για να έχω μια πιο σφαιρική άποψη όσο αφορά τη κατανάλωση και τη φθορα. Πάντως τα πλαϊνά είναι αρκετά ενισχυμένα και σε συνδιασμό με την πιο σκληρή ανάρτηση που έχει του δίνει μεγάλη σταθερότητα στις στροφές . Λόγω των υψηλών θερμοκρασιών έξω, τα λάστιχα είναι σχεδόν ήδη ζεσταμενα (χχαχαχα) οπότε δεν έχω άποψη για απόδοση στο κράτημα και στο φρενάρισμα όταν θα έχουμε πιο χαμηλές θερμοκρασίες. Όπως είπα και παραπάνω αυτό που παρατηρήσαμε είναι ότι λόγω των σκληρών πλαϊνών το αυτοκίνητο έγινε πιο " ξερό", θελει βέβαια κάποια μέρα να μετρήσω τον αέρα μήπως έβαλαν παραπάνω αέρα και αν τον μειώσω να το μαλακωσω λίγο.


< 5 >
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#597693 Δηλαδή θα μου προτείνατε all season;δεν θα χάσω σε κρατήματα ; Σε πολύ πολύ ψιλό χιονι θα κρατάει ίσα ίσα να μη γλιστράει στο φρένο όπως τα θερινά ;


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#597760 Τα Crossclimate έχουν πολύ καλές κριτικές, αν το ζητούμενο είναι να πατάνε και χιόνι. Χειμερινά δεν είναι, αλλά όλοι λένε πως είναι πολύ καλύτερα από τα θερινά σε βροχή και χιόνι.
Προφανώς, δεν θα είναι κορυφαία σε στεγνή άσφαλτο, αλλά δεν είναι χάλια, είναι αξιοπρεπέστατα.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#597979
manoliossss έγραψε:Δηλαδή θα μου προτείνατε all season;δεν θα χάσω σε κρατήματα ; Σε πολύ πολύ ψιλό χιονι θα κρατάει ίσα ίσα να μη γλιστράει στο φρένο όπως τα θερινά ;


< >
Αν διαβάσεις και κριτικές θα δεις ότι γράφουν πολύ καλά λόγια για τα cross climate.
Αν στραφείς σε θερινά σου προτείνω με κλειστά μάτια τα Michelin Primacy 4. Φοβερό λάστιχο με μεγάλη χιλιομετρική απόδοση

.
Άβαταρ μέλους
By allonsanfan
#598607 Σε γκολφ 4 1.4 θα αλλάξω λάστιχα κ θέλω να πέσω κ σε διάσταση από 205/55/16 σε 195/65/15 σιδερενιες. Θα δω καμία αξιοσημείωτη διαφορά η να πάω στις 175/80/14 όπου όμως υπάρχουν ελάχιστες σε λάστιχα;
Ο κινητήρας των 75 ίππων έχει μεγάλο θέμα να κινήσει το αυτοκίνητο ακόμα κ σε μικρές ανωφερειες ή σε ευθείες με άλλα 2 άτομα μεσα κ νομίζω οι 16αρες που έχει τώρα δεν βοηθάνε καθολου

< Note 6 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#598613 Μην πας στα 175/80/14, τα λάστιχα θα είναι λίγα, ακριβά και στις στροφές το κράτημα χειρότερο.
Βλέπω στον Χοϊμέ, πως από κορυφαίους κατασκευαστές, μόνον η Continental βγάζει λάστιχο, αν και υπάρχουν αρκετά αξιοπρεπή λάστιχα, άρα δεν νομίζω πως τίθεται και θέμα να μην βρεις κάτι αξιόλογο να βάλεις.
Γνώμη μου, κατέβα μέχρι 15" και δες μήπως βρεις να δώσεις τις ζάντες σου ανταλλαγή ώστε να μην σου κοστίσει πολύ.
Εκεί, υπάρχουν δύο επιλογές. Είτε αυτή που πρότεινες, που είναι ακριβώς στην αρχική διάμετρο του κατασκευαστή (δηλαδή το 195/65/15) ή αν θέλεις να το κάνεις λίγο πιο ζωντανό, να πας στο 185/65/15, το οποίο είναι λίγο πιο μικρό στην περιφέρεια/διάμετρο, αλλά σαφώς εντός των προτεινόμενων ορίων (1.6%).
Με μια γρήγορη ματιά, υπάρχουν αρκετά σε αυτή την διάσταση και το θεωρώ το ιδανικό: ούτε πολύ στενό και ψηλό σαν τα 175/80/14 αλλά πιο στενό και λιγότερο ψηλό από αυτά που έχει τώρα. Για τα 75 άλογα, νομίζω πιο σωστή επιλογή.
Δες και μόνος σου.
Χοϊμές Ελαστικά
Φωκάς Ελαστικά
Tire calculator: https://tiresize.com/calculator/
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#598629
Anonymous Founder έγραψε:Το θέμα είναι να κατεβεί και σε πλάτος όμως...
65 μου φαίνεται πολύ μπαλονέ και θα χάσει και σε φρενάρισμα και σε σαφήνεια τιμονιού.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#598630 Είναι αντίστοιχο με το 195/60 το πλαϊνό του. Μην ξεχνάς πως το προφίλ, είναι ποσοστό του πλάτους. Άρα:
195/60, σημαίνει πως το πλαινό είναι το 195*0,6=117.
185/65, σημαίνει πως το πλαινό είναι το 185*0,6=120.
Πολύ κοντά δηλαδή. Επιπλέον, το 195/60/15 είναι πιο μακριά από την διάσταση του κατασκευαστή.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#598641 Αυτό που ουσιαστικά θέλεις είναι μικρότερη συνολική διάμετρο, ώστε να κοντύνεις το βήμα. Από την άλλη όμως δεν πρέπει να ξεπεράσεις το 3%, όπως μας λέει ο εμπειρικός κανόνας. Το θέμα είναι ότι με μια μείωση 3%, δεν θα δεις διαφορά στις επιδόσεις. Με άλλα λόγια νομίζω ότι είναι τσάμπα κόπος και απλά θα χάσεις σε κράτημα-φρενάρισμα χωρίς να κερδίσεις κάτι αντιληπτό σε επιδόσεις.