Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#691572 Ευχαριστω Ντιμη . Και του πατερα μου το Avensis, που ειναι ιδιο σαν του rx8_drifter, μαλλον μπουζονια πρεπει να εχει.
Ω ρε πστη μου, αλτσχαιμερ απο τωρα? :( . Εγω το παω στο συνεργειο να φανταστεις

Συνηθως τα ιαπωνικα εχουν μπουζονια και τα ευρωπαϊκά εχουν μπουλονια?
Άβαταρ μέλους
By edmond
#691578 Όπου γιαπωνέζικα βάλε και κορεάτικα μαζί.
Χαρακτηριστικό τους επίσης είναι ότι στα μπουζόνια, το τάσι(όπου υπάρχει) βιδώνεται μαζί με αυτά και έτσι μένει μπετόν πάνω στην ζάντα, έτσι ήταν στο accent και atos. Στο megane όπου είχε μπουλόνια, το τάσι κούμπωνε έξω από το καρέ. Επειδή όμως το κούμπωμα συχνά είναι για τα πανυγήρια, μου είχαν φύγει 2 φορές. Το παίρνεις χαμπάρι μετά βέβαια :lol: . Έτσι είχα καταφύγει στην λύση του δεματικού :thumbsdown:
Ζήτω οι αλουμινίου :lol: :lol: (καλά, στο γιάρις πλέον κοιτάω μη γδάρω την ζάντα, στην σιδερένια δεν καιγόμουν και πολύ...)
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#691670
JarnoT έγραψε:Βλέπω ότι η S2 βερσιόν είναι λίγο πιο ακριβή από το S1 και το σκέτο, έχει όμως δείκτη Α σε οικονομία και επίδοση σε βρεγμένο, οπότε χαλάλι.

Πέρασα από τον ντήλερ της Michelin στην πόλη μου, έχει διαθέσιμο το primacy 4, 91Η κ 91V, και σε S2 εκδοχή.
Ωστόσο, ενώ στο site η S2 αναφέρεται με δείκτες Α σε οικονομία και φρενάρισμα, στη δική του εταιρική πλατφόρμα στον υπολογιστή μου έδειξε τα χαρακτηριστικά ως Α και Β αντίστοιχα (οικονομία κ φρενάρισμα). Anyway, παράξενο..
Θα βάλω τα απλά 91V (και όχι 91Η), έχουν λέει λίγο πιο στιβαρό σκελετό από τα Η.
Και δείκτες C κ Α, σ' αυτό συμφωνούν και τα στοιχεία από το site.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#691716 Τα τσίμπησα τα ζαντολάστιχα απ τη γριά σήμερα, και απο περιέργεια πριν τα ξεζαντάρουμε δοκιμάσαμε να τα βάλουμε. Το πρόβλημα ήταν στο thread size, 12 vs 14 που και η ζάντα κολύμπαγε μέχρι να σφίξεις τα μπουλωνια. (Μπουλόνια ή μπουζόνια δεν εχει διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα btw), οποτε είπα να μην ρισκάρω και να εχω τπτ τρέμουλα και φορτίσεις στα μπουλόνια και τα πέρασα στις παλιές ζάντες.
Κρίμα γιατί ήταν του κουτιού αυτές :s_no

Εν τω μεταξύ παίζουν άπειρα πράγματα τελικά σε 2ο χέρι και μέσω fb σε τιμές χώμα. :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#692023
JarnoT έγραψε:
JarnoT έγραψε:Βλέπω ότι η S2 βερσιόν είναι λίγο πιο ακριβή από το S1 και το σκέτο, έχει όμως δείκτη Α σε οικονομία και επίδοση σε βρεγμένο, οπότε χαλάλι.
Πέρασα από τον ντήλερ της Michelin στην πόλη μου, έχει διαθέσιμο το primacy 4, 91Η κ 91V, και σε S2 εκδοχή.
Ωστόσο, ενώ στο site η S2 αναφέρεται με δείκτες Α σε οικονομία και φρενάρισμα, στη δική του εταιρική πλατφόρμα στον υπολογιστή μου έδειξε τα χαρακτηριστικά ως Α και Β αντίστοιχα (οικονομία κ φρενάρισμα). Anyway, παράξενο..
Θα βάλω τα απλά 91V (και όχι 91Η), έχουν λέει λίγο πιο στιβαρό σκελετό από τα Η.
Και δείκτες C κ Α, σ' αυτό συμφωνούν και τα στοιχεία από το site.
Συχνά τα λάστιχα βγαίνουν με διάφορες προδιαγραφές δηλαδή δεν είναι απαραίτητο ότι όλα τα Primacy 4 S2 είναι ακριβώς ίδια. Πρώτον μπορεί η διαφορά να οφείλεται στο γράμμα H V W Υ Z κλπ καθώς αλλάζει και ο σκελετός και το πέλμα που σίγουρα έχουν αντίκτυπο στους δείκτες αλλά και σε επιπλέον προδιαγραφές αν το λάστιχο έχει σημάδι/κωδικό για συγκεκριμένη μάρκα.

Ναι όσο μεγαλύτερο το γράμμα Η κλπ τόσο πιο στιβαρό σκελετό (για να αντέξει τις μεγαλύτερες ταχύτητες) και καμιά φορά πιο μαλακό πέλμα. Αλλά στιβαρό σημαίνει καλύτερο τιμόνι και φρενάρισμα αλλά χειρότερη άνεση και πιο δύσκολο ζέσταμα και πιο μαλακό πέλμα σημαίνει καλύτερη πρόσφυση αλλά μικρότερη διάρκεια ζωής.
Άβαταρ μέλους
By alex
#692496 JarnoT

δεν ξερω αν αγορασες ηδη αλλα και για αλλους που ενδιαφερονται:

michelin primacy 4, continental premium contact 6, goodyear efficinet grip perfomance 2.

τα 3 καλυτερα ελαστικα αυτη την στιγμη στην αγορα σε 205/55/16.εφαμιλλα σε αξια στον δρομο και αντοχη.

ειναι ιδια σε συμπεριφορα με μικρες διαφορες.το θεμα ποιο ταιριαζει καλυτερα στο δικο σου ειναι λιγο τυχη καθως πρεπει να δοκιμασεις ...ειναι και θεμα υποκειμενικο και προτιμησεων

τα 2 πρωτα εχουν πιο σκληρο πλαινο σκελετο . δεν θα γερνουν τοσο στις στροφες.σε αλλους αρεσει αυτο σε αλλους οχι.αν παρεις το πρωτο προσεχε να ειναι απο ισπανια-γερμανια,οχι απο ανατολικες χωρες,ειναι δευτερη ποιοτητα και το πληρωνεις σαν πρωτη.
με τους δεικτες μην τρελαινεσαι και τοσο.οι αξιολογησεις εχουν γινει σε πεδια δοκιμων που δεν εχουν σχεση μα τον δρομο της καθε χωρας.και η οικονομια καυσιμου ειναι αναλογα πως οδηγεις.αν εισαι τερμα γκαζια και εχει δεικτη Α μην απορεις που καταπινει σαν νερο.
με το βρεγμενο και στεγνο δλδ. κατι ελαστικα μεγαλυτερων διαστασεων που φορανε κατι Μ και εχουν δεικτες F και E δεν σημαινει οτι ειναι του πεταμου και αξιζουν μονο τα Α και Β.

σε δεικτη ελαστικου να παρεις 1 και 2 πιο πανω για αν εχεις καλυτερη σταθεροτητα.δοκιμασμενο δλδ . το εργοστασιο συνηθως δινει οσο-οσο για ταχυτητα -φορτιο δλδ. H εσυ πανε σε V και W αν μπορεις.το τελευταιο θα ειναι και πιο γρηγορο.και μην φοβασαι το ζεσταμα που λενε μυθος ειναι.στην ελλαδα η ασφαλτος εχει μεγαλες θερμοκρασιες και τα ελαστικα πιανουν θερμοκρασια γρηγορα εκτος καποιων bridgestone που λογω σχεδιασης και υλικων το κανουν.δεν εχει σχεση η σκληροτητα τοσο.
η διαρκεια ζωης ενος ελαστικου ,οπως και η σκληροτητα και οι επιδοσεις ,η σταθεροτητα,δεν εχουν σχεση με το ποσο σκληρο η' μαλακο πελμα εχει αλλα με το πως οδηγεις και πως ειναι φτιαγμενο ενα ελαστικο συνολικα,στρογγυλα.

π.χ εγω φοραω ρανφλατ ..αμεσως σκεφτεστε ΣΚΛΗΡΟ,ΘΟΡΥΒΟΣ κ.λ.π. ιδια διασταση με δεικτη W. αν και εργοστασιακα ημουν H και θα επρεπε να βαλω V. και ομως δεν το μετανιωσα καθολου. ειναι το χαμηλοτερο σε θορυβο,66,πραγματικα δεν ακους τιποτα,ειναι ζεστο απο την πρωτη στιγμη,εχω 50.000 χιλ και το κρατημα τους σε κυλιση και φρενο ειναι οπως την πρωτη φορα.αποδειξη οτι το σκληρο ,πιο σκληρο απο το δικο μου δεν ειναι τα συμβατικα που βαζετε,δεν εχι και τοσο σημασια οσο το συνολο του ελαστικου.παιζει βεβαια ρολο και πως θα κατσει στο μοντελλο αυτοκινητου.εκει ειναι τυχη..

αν δεν εβαλες βεβαια ελαστικα δες και τα michelin pilot sport 4 σε 205.55.16 που ειναι ΤΟ ελαστικο και αρχισε να βγαινει σαυτην την διασταση.εχει πιο σπορ αισθηση ..
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#692611
alex έγραψε:...

αν δεν εβαλες βεβαια ελαστικα δες και τα michelin pilot sport 4 σε 205.55.16 που ειναι ΤΟ ελαστικο και αρχισε να βγαινει σαυτην την διασταση.εχει πιο σπορ αισθηση ..


Είχα βάλει το PS4 αρχές ΄18 σε ενα Volvo S60 2.0T σε αυτή ακριβώς την διάσταση , το αμάξι είχε πρόγραμμα στα 215 άλογα και 32 κιλά ροπή ε λοιπόν το αυτοκίνητο ξεκίναγε στην Βουλιαγμένης τέρμα γκάζι με 1η δεν έκανε ουτε ψαρέματα ούτε να κτυπιέται ο τροχός καμμία περίεργη αίσθηση στο τιμόνι . Το είχα δοκιμάσει σε στροφές και εκεί εκπληκτικό πάτημα πραγματικά το αυτοκίνητο παρότι δεν θεωρείται σπορ είχε ισάξια συμπεριφορά με το mondeo st που είχα μέχρι τότε και υποτίθετο ήταν κορυφή στα σπορ σεντάν . Σίγουρα όμως το volvo έβαζε καλλίτερα τα άλογα κάτω με 205/55/16 και τα PS4 απο οτι το ST με 225/40 /18 και Dunlop sportmaxx RT2!
Άβαταρ μέλους
By 224v
#692703 Στο mini R53 μπήκαν τα continental p6 σε 17 ζάντες. Στα στροφιλικια στην Ιθάκη τώρα που είναι εκεί ο γιος μου λέει ότι είναι πολύ καλά όπως και τα pirelli zero nero gt που είχε. Περίπου στα 500 το μαλλί

< Note >
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#692888
alex έγραψε:JarnoT

δεν ξερω αν αγορασες ηδη αλλα και για αλλους που ενδιαφερονται:

αν παρεις το πρωτο προσεχε να ειναι απο ισπανια-γερμανια,οχι απο ανατολικες χωρες,ειναι δευτερη ποιοτητα και το πληρωνεις σαν πρωτη.

Τα έβαλα τελικά, ναι, Primacy 4, τα V τελικά.
Η πρώτη αίσθηση είναι πολύ καλύτερη από την πρώτη αίσθηση που είχα με τα P7 πριν 4 χρόνια. Είχα απογοητευτεί τότε από την 1η μέρα και δεν έβλεπα την ώρα να τα σχολάσω.

Πες μου σε παρακαλώ, πώς βλέπω τη χώρα προέλευσης;
Άβαταρ μέλους
By alex
#692890 το γραφει πανω στο ελαστικο καπου.
https://www.farpost.ru/vladivostok/auto ... 70438.html

πανε κατω στο μισελιν και δες την 5η φωτογραφια/

τα πιρελι αξιζουν μονο nero rosso ,zero nero.στα μικροτερες διαστασεις δεν αξιζουν.

οπως και να το κανουμε η μισελιν ειναι ο βασιλιας των ελαστικων,το παραδεχονται και οι αλλες εταιρειες.

απλα στην καθε χωρα δεν κανουν ολα τα ελαστικα και τα μοντελλα τους.η ελλαδα εχει πολλη υγρασια και σκονη στην ασφαλτο που ετσι κιαλλιως ειναι χαλια φτιαγμενη,αν και υπαρχουν πλεον βελτιωσεις.
ο τελειος συνδυασμος ειναι να βρεις τι κανει στο μοντελλο του αυτοκινητου σου και την χρηση σου.
π.χ τα δικα μου κολλανε στην ασφαλτο ακομα και οταν τελειωσαν ,ενω τα μισελιν ρανφλατ του φιλου μου ,παλι σε πενβε,με ιδιο στυλ οδηγησης και οι 2 ,αρχισαν να γλυστρουν απο τον 3ο χρονο.επειδη η μισελιν φτιαχνει ελαστικα με κατευθυνση την ανεση,την επιδοση και την πληροφορια και οχι την αντοχη.

και εξαρταται και την χρηση που κανεις,αν πας με χιλια η΄ ηρεμα, αν στριβεις σφιχτα η΄χαλαρα κ.λ.π.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#692940 Το εργοστάσιο κατασκευής φαίνεται στον αριθμό DOT (θα βρεις τη λίστα παρακάτω) .

https://www.glavopoulos.com/tires-manufacturers/
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#692978 Ένα "made in italy" το λέει πάντως.
Άβαταρ μέλους
By opc
#693038 Το ότι τα made in Italy είναι καλύτερα από τα made in Turkey το στηρίζουμε κάπου ή έτσι απλά.... ???
Οι χώρες τυχαίες προς αποφυγή παρεξηγήσεων!

< one >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#693098
alex έγραψε:οπως και να το κανουμε η μισελιν ειναι ο βασιλιας των ελαστικων,το παραδεχονται και οι αλλες εταιρειες.


Όχι δα. Στα μεγάλα μόνο Pirelli! :rtfm:


opc έγραψε:Το ότι τα made in Italy είναι καλύτερα από τα made in Turkey το στηρίζουμε κάπου ή έτσι απλά.... ???


Τα λάστιχα της F1 κατασκευάζονται στην Τουρκία πάντως...