Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#549419 Με τόσο υψηλό budget, μήπως να δεις είτε Michelin PILOT SPORT3 ,
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/10-6602
είτε Continental CONTI PREMIUM CONTACT 5:
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/10-6753

Σε τιμή παίζουν στα ίδια, γύρω στα 265€ βλέπω για τετράδα.
Τα υπόλοιπα, είναι όλα οικολογικά απ' ό,τι είδα, άρα δεν ξέρω τι να προτείνω, όλα πάνω κάτω είναι παρόμοια (μετριότατα δηλαδή...).
Ενώ σε άλλες διαστάσεις δεν θα πρότεινα τις δύο παραπάνω μάρκες, σε αυτήν εδώ, νομίζω είναι μονόδρομος...
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#549423 Τα PS3 τα ζαχαρώνω αρκετά, τα Conti όμως δεν. Είμαι ανοικτός και σε μη πρήμιουμ μάρκες, θα δοκίμαζα κάτι περίεργο ευχαρίστως.

Ενδεχομένως να κάνω καμιά αποκοτιά κι ας το μετανιώσω. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Govus
#549427
diplomat έγραψε:To λοιπόν, ήρθε (και πέρασε TBH) η ώρα αντικατάστασης των 002 για το ρδελάκι μου (Corolla '98 1.33).
Τα Bridge μου άφησαν μόνο καλές εντυπώσεις, αλλά δε θα τα ξανάβαζα εάν έβγαιναν ακόμη, γιατί προτιμώ να δοκιμάσω κάτι άλλο.
Το οδηγικό προφίλ είναι σχετικά χαλαρό, 10,000 με 15,000 το χρόνο ανάλογα με τα κέφια, η διάσταση 195/50/15 (55άρι προφίλ ΟΕΜ), πάτσετ ~300 ευρώ.

Κάθε πρόταση δεκτή.


Michelin Pilot Sport 3 κι αν ξεπερνούν το μπάτζετ, Goodyear EfficientGrip Performance.

edit: με πρόλαβαν :lol:
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#549432 https://yokohama.gr/product/bluearth-es-es32/

Την ίδια ακριβώς διάσταση φοράει το colt της γυναίκας μου και έχω βάλει τα yokohama bluearth.
Περίπου 15.000χιλ. έχουμε κάνει και έχω πολύ καλές εντυπώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#549433 Δοκιμές σε πολύ φθηνά τύπου Sava, Kormoran κλπ εγώ δεν θα πρότεινα. Από την άλλη, βάζεις ένα Dunlop και εξοικονομείς 40€,
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/11-02961
ή αν θέλεις να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό, βάζεις Pirelli P1 και εξοικονομείς μόνον 20€, αλλά δοκιμάζεις κάτι άλλο και καλό νομίζω.
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/10-6475

Και τα Yokohama παραπάνω είναι καλή πρόταση, όπως πιθανόν αν βρεις καλές τιμές και προς Κορέα μεριά (Hankook ίσως; )
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#549436 Η αλήθεια είναι ότι η μη πρήμιουμ επιλογή είναι μάλλον καπρίτσιο, τα ελαστικά δεν είναι μέρος για οικονομία, εξάλλου υπάρχει αξιοπρεπές πάτσετ το οποίο οφείλεται στη μπακουρίαση.

Σκεπτόμουν όμως να πάρω μια "δεύτερη" επιλογή κι ας τα στείλω στον χρόνο, έτσι για την εμπειρία, για την αλλαγή.
Στο ίδιο μήκος κύματος, μου έχουν μπει ιδέες για αλλαγή ζαντών με επιστροφή σε 14" και ένα ακόμη σκοτεινότερο σενάριο που θα κρατήσω κρυφό για την ώρα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#549455 H επιστροφή στις 14" τι θα προσφέρει ακριβώς; Θα κάνει την επιλογή ελαστικού πιο δύσκολη, ενώ πλεονεκτήματα δεν βλέπω, αφού το 195/50/15 είναι μια χαρά λάστιχο σαν διάσταση: ούτε πολύ φαρδύ, ούτε πολύ χαμηλό το προφίλ.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#549458 Την αλλαγή που περιγράφω πάνω και επιστροφή στις ρίζες ( :inlove: ) θα προσφέρει, τίποτε παραπάνω. Η αλλαγή σε 15" άλλωστε έγινε επειδή δεν έστριβε με τίποτα.

Το κακό είναι ότι οι κατασκευαστές έχουν καταδικάσει τις μικρές διαστάσεις σε πλήρη αχρωμία. 17" (βασικά 18") και πάνω ασχολούνται σοβαρά. :lol:

Tο φεγγάρι που διανύω είναι admittedly περίεργο. Εάν είχα τη δυνατότητα θα κοίταζα για νέο τουτού, αλλά επειδή δεν την έχω ψάχνομαι με τα ελαστικά.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#549485 Με βρίσκει συνάδελφος σήμερα στο γραφείο και ζητά τα φώτα μου για αγορά ελαστικών. Όχημα ένα Hyundai Accent 2006 με διάσταση ελαστικών 185/65/14...Mε τα πολλά μου ζητά γνώμη για κάτι Matador που του πρότεινε ως οικονομικά ο λαστιχάς της γειτονιάς του, στα 200 ευρώ με τοποθέτηση. Κι ενώ είμαι έτοιμος να τον ρωτήσω τι φορά τώρα και τι τον ενδιαφέρει περισσότερο (διάρκεια, κράτημα κλπ), μου σκάει τη βόμβα. Ξέρεις, μου λέει, σε 10 μέρες περνώ ΚΤΕΟ και θέλω να τα έχω αλλάξει, γιατί και στον προηγούμενο έλεγχο ΚΤΕΟ προ 2ετίας, μου έγραψαν παρατήρηση για τα ελαστικά...Μάλιστα του λέω, και πόσα χρόνια/χλμ τα φοράς αυτά τα ελαστικά; Ξέρεις, μου λέει διστακτικά, δεν ξέρω πως θα το πάρεις, δεν τα έχω αλλάξει ποτέ αφότου αγόρασα το αμάξι το 2006 (είναι της μάνας του τα τωρινά) :lipsealed: γιατί έχω πολύ λίγα χλμ, μόνο 25000χλμ, και το πέλμα έχει αρκετό ψαχνό...Αλλά λόγω του ΚΤΕΟ, λέω να τα αλλάξω αυτή τη φορά.
Πήγαινε άλλαξέ τα άνθρωπέ μου του λέω και βάλε οτιδήποτε, που με ρωτάς και άποψη για μάρκα/μοντέλο.
Συμπτωματικά (τρόπος του λέγειν) ο ίδιος άνθρωπος φέτος αρχές καλοκαιριού, με ρώταγε αν πρέπει να αλλάξει μπουζί στο παπί του (Honda Innova 125 2009 injection) μια που δεν είχε αλλάξει ποτέ μετά από 42.000χλμ (φόραγε το αρχικό) :slap: .
Τελικά του είχα βρει το γνήσιο και του το άλλαξα εγώ (ευτυχώς λάδια του είχαν πει και άλλαζε 2-3 φορές το χρόνο, αλλά, όταν πήγαμε να τα αλλάξουμε μαζί με το μπουζί, η ακίδα του οποίου φυσικά έμεινε μισή όταν το έβγαλα, διαπίστωσα ότι δεν χρησιμοποιούσε αλουμινένια ροδέλα στην τάπα κάρτερ, την είχε χάσει μάλλον σε κάποια αλλαγή και είχε καργάρει την τάπα στο σώμα του κάρτερ, πάλι καλά που δεν έφαγε το σπείρωμα...)
Συμπέρασμα: Προσοχή, κυκλοφορούν ανάμεσά μας...
Άβαταρ μέλους
By fot
#549505
diplomat έγραψε:Η αλήθεια είναι ότι η μη πρήμιουμ επιλογή είναι μάλλον καπρίτσιο, τα ελαστικά δεν είναι μέρος για οικονομία, εξάλλου υπάρχει αξιοπρεπές πάτσετ το οποίο οφείλεται στη μπακουρίαση.

Σκεπτόμουν όμως να πάρω μια "δεύτερη" επιλογή κι ας τα στείλω στον χρόνο, έτσι για την εμπειρία, για την αλλαγή.
Στο ίδιο μήκος κύματος, μου έχουν μπει ιδέες για αλλαγή ζαντών με επιστροφή σε 14" και ένα ακόμη σκοτεινότερο σενάριο που θα κρατήσω κρυφό για την ώρα.


4 στενές ρεζέρβες ανάγκης. beat this σκοτεινό σενάριο.
Θα μοιάζει και σαν i3.


< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#549546
fot έγραψε:
4 στενές ρεζέρβες ανάγκης. beat this σκοτεινό σενάριο.
Θα μοιάζει και σαν i3.


< >


Εικόνα


diplomat έγραψε: και ένα ακόμη σκοτεινότερο σενάριο που θα κρατήσω κρυφό για την ώρα.


Μετατροπή με μοτέρ σούπρα ντίμης approved (min. 950 άλογα τροχό) στο κέντρο και 4κίνηση από Rav4;; :ninja: :ninja: :shifty: :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By touring the m3 1.6
#549585
lazarefa έγραψε:Έχοντας πλέον 45.500χλμ με τα τελευταία ελαστικά μου (Bridgestone Potenza Adrenalin RE002) στην εμπορική διάσταση 225/45/17 κοιτάζω κι εγώ για ελαστικά. Η αλήθεια είναι ότι αυτά που φοράω τώρα τα τελευταία 10 - 12.000χλμ έχουν επιδείξει μια σχετικά καλή συμπεριφορά (σε αντίθεση με την εικόνα που αποκόμισα στα πρώτα 15 - 20.000χλμ ως καινούρια) και ακόμα και τώρα που είναι φορτωμένα με χλμ δεν γλιστράνε τόσο εύκολα και δεν εμπνέουν ανασφάλεια (εννοείται με νορμάλ οδήγηση). Θεωρώ βέβαιο ωστόσο ότι δεν μπορούν να βγάλουν σεζόν, οπότε λογικά το αργότερο μέχρι Γενάρη-Φλεβάρη του 2019 (δηλαδή μέσα στα επόμενα 3 - 5.000χλμ) θα τα αντικαταστήσω. Από επιλογές αυτή τη στιγμή έχω στο μυαλό μου τα S001 της ίδιας μάρκας που τα έχω φορέσει παλιότερα για 60+ χιλ. χλμ και γνωρίζω τη συμπεριφορά τους στο αυτοκίνητό μου, αλλά σκέφτομαι και τα πρόσφατα Michelin Pilot Sport 4. Ζητούμενά μου να βγάζουν άνετα τουλάχιστον 45.000χλμ/3 χρόνια, να μην έχουν τόσο μαλακά πλαϊνά για καλύτερη αίσθηση και προφανώς να μη γλυστράνε για πλάκα (κυρίως) στην πόλη. Η χρήση του αυτοκινήτου είναι 2/3 πόλη 1/3 ταξίδια (ίσως και λίγο παραπάνω ποσοστιαία τα ταξίδια). Γράφω περίπου 15.000χλμ/έτος. Συνήθως οι διαδρομές στην πόλη είναι τουλάχιστον 15 λεπτών σε διάρκεια (η καθημερινή μου μετακίνηση προς και από τη δουλειά μου) όπου λόγω χρήσης Λ. Κηφισού το αυτοκίνητο αναπτύσσει και ταχύτητες ταξιδιού (100+ χαω).
Έχετε κάποιες προτάσεις στην κατηγορία που μου διαφεύγουν; Χρήματα που μπορώ να διαθέσω, μέχρι 400-420 ευρώ (όσο δηλαδή περίπου παίζουν τα PS4).



Ότι καλύτερο για "αλλαγή" αφού είχες τα 002 (τα είχα για 33,000 χ.λ.μ στο 3άρι)..παρόμοιο προφίλ,εξαιρετικά και τα δύο:
Falken 510..στα 340-360 ευρώ!
Εικόνα

Yokohama V105..στα 380-400 ευρώ!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#549586
diplomat έγραψε:Τα PS3 τα ζαχαρώνω αρκετά, τα Conti όμως δεν. Είμαι ανοικτός και σε μη πρήμιουμ μάρκες, θα δοκίμαζα κάτι περίεργο ευχαρίστως.

Ενδεχομένως να κάνω καμιά αποκοτιά κι ας το μετανιώσω. :ninja:

Όχι PS3. Φοβερό λάστιχο αλλά δε θα στο ζεστάνει ποτέ η Κορόλα όπως δε μου το ζεσταίνει κι εμένα το Peugeot. Και δυστυχώς θέλει πολύ ζέσταμα για να αποδώσει αυτά που μπορεί.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#549590 Τι μπορεί , να σαπουνιάζει πανεύκολα και να φθείρεται απο τα 15Κ χλμ ? :lol:

Δεν ξέρω αν έχει αλλαγές το τωρινό PS3 (σαν να είδα διαφορετική χάραξη) απο αυτό που φόρεσα για 35Κ+ χλμ
αλλά είναι απλά λάστιχο τουριστικών στοιχείων με πολύ καλή βρεγμένη συμπεριφορά , ακόμη και όταν είχε εμφανώς φθαρεί.

Μια χαρά δηλαδή για πόλη και ταξίδι αρκεί να μη πάρει κάποιος το Sport στον τίτλο και πολύ σοβαρά και πάει να ανεβάσει ρυθμό στην αγαπημένη του στροφοδιαδρομή.
Mην περιμένει και πολλά χιλιόμετρα διάρκεια επίσης.

Για το Corolla θα πρότεινα για λίγο καλύτερο τιμόνι Toyo Proxes CF2 ενώ σε Yaris δεν έχω παραπονεθεί καθόλου και σε στεγνό απο τα Uniroyal Rainsport 3