Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#704357 Πολύ καλή τιμή.
Τα ίδια λάστιχα τα είχα πληρώσει 550 ευρώ.
Τα PZ4 που φοράω τώρα 500 ευρώ.


Σήμερα άλλαξα 4δα στο Golf μιας και χθες κλάταρε ένα και θα τα άλλαζα έτσι κι αλλιώς σύντομα.

225/45/17 Continental PremiumContact 6 440 ευρώ.
Μπήκα σε εσακι εξόδου στην εθνική με αρκετά παραπάνω χλμ από ότι συνήθως, γιατί νόμιζα οδηγαω το δικό μου, και κρατάνε καλά τα άτιμα.
Αν επιβιώσουν στα χέρια της συζύγου μια 3ετια θα είμαι χαρούμενος.



< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#704363
GTS έγραψε:H δωροεπιταγη ειναι απο την Μισελιν ή το μαγαζι;

Φθηνα ειναι τα λαστιχα στην Ελλαδα.


Από τη Michelin.

italakias έγραψε:Αμα ηταν λιγο,δεν επρεπε να τις ισιωσεις.


Anonymous Founder έγραψε:Με γεια GB! Νωρίς δεν τα άλλαξες; Συμφωνώ με italakias, μην ασχολείσαι με ελάχιστα στραβωμένη ζάντα, τα λεφτά σου χαλάς.


Chris έγραψε:Αν δεν ισιωνε τις ζαντες, θα τον χρεωνε 40 την τοποθετηση/ευθυγραμμιση/ζυγοσταθμιση. Παλι τα ιδια θα ειχε δωσει, και θα εφευγε με στραβες ζαντες :iconcool:


Η τιμή ήταν κλεισμένη στα 410. Ήταν επιλογή μου να τα κάνω όλα μαζί μια και καλή. Τις ζάντες τις είδα πως ήταν στραβές και πως έγιναν διορθωμένες (με φωτιά η διόρθωση, όχι τόρνο), οπότε και δεν επηρεάστηκε η αντοχή τους.
Παρεμπιπτόντως φταίω εγώ για τις ζάντες γιατί στη δουλειά το έβαζα το αμάξι σε μια πάροδο και σκαρφάλωνα ένα μικρό πεζοδρομιάκι για καιρό.
Τελικά ή ζάντες θα στραβώσεις ή θα το βαράει το αμάξι ο ήλιος και θα φας τα λεφτά σε cosmetics φθορές. Διαλέγεις και παίρνεις. Είναι λεφτά στο δρόμο τα αμάξια.

dimik έγραψε:Πολύ καλή τιμή.
Τα ίδια λάστιχα τα είχα πληρώσει 550 ευρώ.
Τα PZ4 που φοράω τώρα 500 ευρώ.


Σήμερα άλλαξα 4δα στο Golf μιας και χθες κλάταρε ένα και θα τα άλλαζα έτσι κι αλλιώς σύντομα.

225/45/17 Continental PremiumContact 6 440 ευρώ.
Μπήκα σε εσακι εξόδου στην εθνική με αρκετά παραπάνω χλμ από ότι συνήθως, γιατί νόμιζα οδηγαω το δικό μου, και κρατάνε καλά τα άτιμα.
Αν επιβιώσουν στα χέρια της συζύγου μια 3ετια θα είμαι χαρούμενος.



< >


Τοπ ελαστικό σύμφωνα με το tyre reviews, αυτό που έβαλες στο Golf.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#704381 Τα Scorpion Verde, όχι τα all season όμως, πρέπει να είναι τα χειρότερα λάστιχα που έχω βάλει στο qashqai.
Από την αρχή σου έδιναν μια αίσθηση ότι είναι κούτσουρα και γλιστρούσαν.
Και δεν φταίει το dot παραγωγής, ήταν αρκετά «φρέσκα».
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#704382 Την ίδια άποψη έχω κι εγώ. Τα είχα βάλει και αυτά στο Tiguan μετά από τα εργοστασιακά Hankook, τα οποία ήταν εξαιρετικά για να είμαι ειλικρινής.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#704385 Τα hankook τα βάζω σε όλα στο juke, Aygo, Biturbo. Μια χαρά για τη χρήση του το καθένα. Τίμια σε τιμή.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#704459 Θα γράψω μερικές εντυπώσεις που αποκόμισα από μια σημερινή μετακίνηση στους γλιστερούς και βροχερούς δρόμους του λιμανιού.
Λιτός θα είμαι προς ώρας, αλλά νομίζω ότι έχουμε ΓΑΜΟ. Το ελαστικό δείχνει μηνύματα ότι είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.

Καταρχάς όπως το βλέπω, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που λέγεται γενικώς ότι έχουν μαλακά πλαϊνά. Έχει μια μεστή απορρόφηση εγκάρσιων ανωμαλιών, αλλά καμία σχέση με αυτό που φανταζόμουν και εν τέλει φοβόμουν για τα Michelin, πως θα είναι πιο πλαδαρό σε σχέση με τις πιο σπορ επιλογές (υποτίθεται) όπως τα PZ4.
Έχουν όμως μαλακό συγκριτικά πέλμα. Είναι απίστευτο το γεγονός ότι σε χαμηλού grip άσφαλτο έχεις ακαριαίο τιμόνι και φρένο.
Το δε τιμόνι, απέκτησε πληροφόρηση που δεν είχα με τα S001.

Με κάθε επιφύλαξη τα παραπάνω γιατί θέλω από Δευτέρα να τσεκάρω ξανά πιέσεις.
Άβαταρ μέλους
By alex
#704809
mousatos έγραψε:ειδικός δεν είμαι :lol: αλλά υποτίθεται τα λάστιχα γίνονται καλύτερα μετά από κάνα 6μηνο από την ημ.παραγωγής. Κάτι σχετικό με τον βουλκανισμό.
Θα ήθελα ίδια ημ.στην τετράδα για να έχω ακριβώς τις ίδιες συνθήκες και πρώτες ύλες παραγωγής και συνθήκες φύλαξης , όχι για θέματα γήρανσης και διαφορα ηλικίας.


εγω λοιπον που ειμαι :thumbsup: τα ελαστικα πρεπει να ειναι μεταξυ 4 μηνων και 6 μηνων πριν.αυτο ειναι το ιδανικο.ολη η τετραδα.
Άβαταρ μέλους
By alex
#704814
Giuseppe Busso έγραψε:Θα γράψω μερικές εντυπώσεις που αποκόμισα από μια σημερινή μετακίνηση στους γλιστερούς και βροχερούς δρόμους του λιμανιού.
Λιτός θα είμαι προς ώρας, αλλά νομίζω ότι έχουμε ΓΑΜΟ. Το ελαστικό δείχνει μηνύματα ότι είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.

Καταρχάς όπως το βλέπω, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που λέγεται γενικώς ότι έχουν μαλακά πλαϊνά. Έχει μια μεστή απορρόφηση εγκάρσιων ανωμαλιών, αλλά καμία σχέση με αυτό που φανταζόμουν και εν τέλει φοβόμουν για τα Michelin, πως θα είναι πιο πλαδαρό σε σχέση με τις πιο σπορ επιλογές (υποτίθεται) όπως τα PZ4.
Έχουν όμως μαλακό συγκριτικά πέλμα. Είναι απίστευτο το γεγονός ότι σε χαμηλού grip άσφαλτο έχεις ακαριαίο τιμόνι και φρένο.
Το δε τιμόνι, απέκτησε πληροφόρηση που δεν είχα με τα S001.

Με κάθε επιφύλαξη τα παραπάνω γιατί θέλω από Δευτέρα να τσεκάρω ξανά πιέσεις.


το Goodyear Eagle F1 Assymetric5 ειναι πολυ καλο ελαστικο αλλα αυτην την στιγμη το Michelin δεν εχει αντιπαλο.ειναι το καλυτερο της σειρας που φτιαχτηκε ποτε.και οι 2 επιλογες σου ειναι πολυ καλες επιλογες και φαινεται να το εχεις ψαξει σωστα!

δεν θα μπορουσες να περιγραψεις καλυτερα το Michelin,ειναι ακριβως αυτο που λες..οσο για τα |λογοκρισία| πλαινα ,εχεις δικιο που το σκεφτηκες γιατι ετσι θα επρεπε να ειναι σε ενα Michelin ,ομως ειναι σπορτ και οι τεχνικοι της εταιρειας εχουν καταφερει κατι πραγματικα μαγικο να μοιρασουν αυτην την σπορ συμπεριφορα σε ολο το ελαστικο χωρις να φτιαχνουν ενα σκληρο πλαινο οπως οι αλλες εταιρειες και ετσι στις κλειστες στροφες να εχεις αυτην την σπορ συμπεριφορα που περιγραφεις..το δε πελμα παντα το ελεγα οτι ειναι το πιο μαλακο στην Michelin ,ειδικοτητα της,οπως και η πληροφορηση στο τιμονι,κανενα δεν το κανει καλυτερα..που να εβαζες και σουπερ σπορτ,η' σπορτ καπ//εκει θα τρελαινοσουν..δεν ειναι τυχαιο που την προτιμουν ολο και περισοτεροι οδηγοι!

αν και αφορα το pilot sport 4 s δες το βιντεο στην αρχη που αναφερει αυτο για τα πλαινα.

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Michel ... port-4.htm


μονο μακρια απο την συνηθεια σου να ανεβαινεις πεζοδρομια..εκει χωλαινει πολυ και θα ειναι πραγματικα αδικο...καλυτερα να κανεις μια σωστη περιποιηση με ενα καλο κερι και μια μιση κουκουλα στο αμαξι.
Τελευταία επεξεργασία από alex και 26 Απρ 2021, 08:31, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By alex
#704815
Giuseppe Busso έγραψε:Την ίδια άποψη έχω κι εγώ. Τα είχα βάλει και αυτά στο Tiguan μετά από τα εργοστασιακά Hankook, τα οποία ήταν εξαιρετικά για να είμαι ειλικρινής.


ειναι τα αμεσως πιο |λογοκρισία| μετα τα μισελιν και γενικα μοιαζει πολυ ..γιαυτο και την λενε η οικονομικη αντιπαλος της μισελιν...απλα δεν αντεχουν πολυ σε σκληρη χρηση..
Άβαταρ μέλους
By alex
#704817 Τα CrossClimate εχουν βραβευτει σαν το καλυτερα στην κατηγορια τους..εχω δει μεχρι και 7αρα bmw νατα φοραει και επαθα πλακα..γνωστος μου μολις εβαλε σε ασσο και δεν τα θελει για χειμερινες αναζητησεις..ειναι πολυ ευχαριστημενος.
Άβαταρ μέλους
By g47
#704850
alex έγραψε:
εγω λοιπον που ειμαι :thumbsup: τα ελαστικα πρεπει να ειναι μεταξυ 4 μηνων και 6 μηνων πριν.αυτο ειναι το ιδανικο.ολη η τετραδα.


Πηγη?
Η ακομα καλυτερα δικη σου δημοσιευμενη ερευνα αφου αυτοαποκαλεισαι ειδικος.
Επισης, multiquote, ειναι ευκολο.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#704861 H αδελφή μου θέλει 185/65-15 για το Peugeot 208 της.
Michelin Primacy 4 ή Bridgestone T005;; Θα διάλεγα το Primacy αλλά πρέπει να μπορεί να πέφτει σε τρύπες και να ανεβαίνει πεζοδρόμια οπότε μήπως τα άλλα είναι πιο κατάλληλα;

< >
Άβαταρ μέλους
By alex
#704866
g47 έγραψε:
alex έγραψε:
εγω λοιπον που ειμαι :thumbsup: τα ελαστικα πρεπει να ειναι μεταξυ 4 μηνων και 6 μηνων πριν.αυτο ειναι το ιδανικο.ολη η τετραδα.


Πηγη?
Η ακομα καλυτερα δικη σου δημοσιευμενη ερευνα αφου αυτοαποκαλεισαι ειδικος.
Επισης, multiquote, ειναι ευκολο.


μετα να μην λενε οι μοντ οτι εγω το αρχιζω..πανε να κανεις μαθηματα χιουμορ,δεν το εχεις καθολου