Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#795627
Anonymous Founder έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
alexandros.K έγραψε:Σε 195/60/15 τι προτεινετε ? Ειναι για φιλο που με ρωτησε τι να βαλει σε Corolla σαν του Νικου Παππα , αλλά 1400cc

Bridgestone T005

Τελος

Ληξις.

:rtfm:

Δεν είναι τόσο απλό. Τα συγκεκριμένα έχουν πολύ γρήγορη φθορά. Τα έχουν τα περισσότερα εταιρικά μας και όλα το παρουσίασαν.
Από τα κούτσουρα, πήγε στο άλλο άκρο η Bridgestone.

Tα εχω περιπου για 20Κ χλμ και δεν εχω δει εμφανη φθορα. Προφανως τα εταιρικα σας τα πατε μαμιωντας ειδικα αφου σας πληρωνουν και τα καυσιμα :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#795644
Anonymous Founder έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
alexandros.K έγραψε:Σε 195/60/15 τι προτεινετε ? Ειναι για φιλο που με ρωτησε τι να βαλει σε Corolla σαν του Νικου Παππα , αλλά 1400cc

Bridgestone T005

Τελος

Ληξις.

:rtfm:

Δεν είναι τόσο απλό. Τα συγκεκριμένα έχουν πολύ γρήγορη φθορά. Τα έχουν τα περισσότερα εταιρικά μας και όλα το παρουσίασαν.
Από τα κούτσουρα, πήγε στο άλλο άκρο η Bridgestone.


ειμαι στη 2η 4αδα και δεν το εχω δει αυτο που λες.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#795653
dimviii έγραψε:ειμαι στη 2η 4αδα και δεν το εχω δει αυτο που λες.


Και γω που εχω τα T005 δεν ειδα γρηγορη φθορα,ισα ισα ειναι προς τον 4+ χρονο τους,δηλαδη τα κρατησα και λιγο παραπανω.Στα εταιρικα αυτοκινητα δεν γνωριζουμε τι χρηση γινεται και πως συμπεριφερονται οι κατοχοι στα λαστιχα,στα ποσα χιλιομετρα εμφανιστηκε η φθορα?
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#795670
dimviii έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
alexandros.K έγραψε:Σε 195/60/15 τι προτεινετε ? Ειναι για φιλο που με ρωτησε τι να βαλει σε Corolla σαν του Νικου Παππα , αλλά 1400cc

Bridgestone T005

Τελος

Ληξις.

:rtfm:

Δεν είναι τόσο απλό. Τα συγκεκριμένα έχουν πολύ γρήγορη φθορά. Τα έχουν τα περισσότερα εταιρικά μας και όλα το παρουσίασαν.
Από τα κούτσουρα, πήγε στο άλλο άκρο η Bridgestone.


ειμαι στη 2η 4αδα και δεν το εχω δει αυτο που λες.


Είμαι στην 3η ή 4η 4αδα και όντως έχω παρατηρήσει κι εγώ αυτά που λέει ο HF. Θυμάμαι τα Τ001 να αλλάζονται στα 70.000χλμ :lipsealed: και τα Τ005 στα 40.000χλμ να θέλουν αντικατάσταση. Πάντως και με έντονη φθορά στο στεγνό τουλάχιστον κρατάνε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#795677 67k εβγαλε η προηγουμενη 4αδα και αυτη ειναι στα 45κ και εχει πολυ ψωμι ακομη.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#795704 Παιδιά, το έχω δει σε τουλάχιστον 3 από τα εταιρικά T-roc, και τα τρία τα οδηγούν κυρίες που οδηγούν φυσιολογικά και χωρίς να τα σπάνε.
Τα Michelin Primacy που άλλαξα εγώ καμία σχέση. Αν κι εγώ σε όλα τα λαστιχα κάνω μια εμπρός πίσω στα 20Κ χλμ.
Άβαταρ μέλους
By otso
#795728 παιδια εσεις που εχετε κιτ επιδιόρθωσης ελαστικων οπως HF για παραδειγμα , τι διαφορα εχει απο αυτο
https://www.lidl-hellas.gr/p/idi-autoki ... on/p161444
συν αυτο
https://www.lidl-hellas.gr/p/idi-autoki ... c2/p161434
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#795733
otso έγραψε:συν αυτο
https://www.lidl-hellas.gr/p/idi-autoki ... c2/p161434


Εχω ενα σαν αυτο αλλης μαρκας,ειναι σωτηριο μερικες φορες αν και το μανομετρο του δεν ειναι αξιο εμπιστοσυνης.
Παραγει εναν σπασικο θορυβο αλλα ξημερωμα αμα σου εχουν ξεφουσκωσει το λαστιχο τι να κανεις;

Το σπρευ ειναι μεχρι να πας στο βουλκανιζατερ για επισκευη (αναλογα την ζημια βεβαια),δεν ειναι να μενει μονιμα μεσα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#795743
otso έγραψε:παιδια εσεις που εχετε κιτ επιδιόρθωσης ελαστικων οπως HF για παραδειγμα , τι διαφορα εχει απο αυτο
https://www.lidl-hellas.gr/p/idi-autoki ... on/p161444
συν αυτο
https://www.lidl-hellas.gr/p/idi-autoki ... c2/p161434

otso, το πρώτο είναι κιτ επιδιόρθωσης, αλλά δεν είμαι σίγουρος πως μπορεί να σου επισκευάσει και να φουσκώσει ταυτόχρονα πλήρως το λάστιχο. Άρα, από μόνο του δεν φτάνει, χρειάζεσαι και το δεύτερο.
Εγώ έχω μια πιο ακριβή τρόμπα στο ένα αμάξι, που έχει ψηφιακό μανόμετρο και στο φουσκώνει ακριβώς εκεί που θέλεις:
https://www.skroutz.gr/s/25201116/70Mai ... 1-12V.html
Την είχα πάρει φθηνότερα βέβαια, τώρα έχει κάνα 10άρικο πάνω από την τιμή που αγόρασα.
Και του Lidl πάντως, την δουλειά του την κάνει σε μια δύσκολη ώρα: φουσκώνεις και γλιτώνεις την αλλαγή της ρεζέρβας, σε πάει μέχρι το βουλκανιζατέρ συνήθως χωρίς πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#795751
Anonymous Founder έγραψε:το πρώτο είναι κιτ επιδιόρθωσης, αλλά δεν είμαι σίγουρος πως μπορεί να σου επισκευάσει και να φουσκώσει ταυτόχρονα πλήρως το λάστιχο. Άρα, από μόνο του δεν φτάνει, χρειάζεσαι και το δεύτερο.


Δημιουργει ενα λεπτο φιλμ το οποιο με την πιεση παει να βγει προς τα εξω αρα παει στην τρυπιτσα και καθως στεγνωνει την καλυπτει προσωρινα.
Φυσικα θες και αερα μετα για να μπορεσεις να φτασεις μεχρι το βουλκανιζατερ.

Αμα ειναι σχισμη πχ σουγιας ή θεμα βαλβιδας δεν κανει.
Για αυτο καλο ειναι να διατηρουμε την ρεζερβα σε αριστη κατασταση γιατι ποτε δεν ξερεις η στραβη ποτε θα σου τυχει.
Άβαταρ μέλους
By otso
#795753 HF γι αυτο εβαλα και τα 2 , απλα αναρωτιεμαι αν τα αμαξια με κιτ εχουν κατι παραπανω που δεν σε καλυπτουν αυτα τα 2
Δημ.Φυλακτος σωστα αυτα που λες , εχεις προσπαθησει να βρεις λαστιχο με διαστασεις ρεζερβας; Προσωπικα στην ελλαδα δεν εχω βρει και η τιμη στο εξωτερικο αν βρεις ειναι απλησιαστη . προφανως μιλω για τα στενα που δινουν για ρεζερβες και οχι κανονικο ελαστικο.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#795878
otso έγραψε:προφανως μιλω για τα στενα που δινουν για ρεζερβες και οχι κανονικο ελαστικο.


Το σπρευ το βαζεις να διογκωθει λιγο το ελαστικο,σου λενε ξεκινα αμεσως ''για να παει παντου'' με το σκεπτικο πως θα πιασει την τρυπιτσα,θα στεγνωσει λογω επαφης με τον αερα και θα κλεισει προσωρινα και μετα προσθεσε αερα μεχρι τα psi που πρεπει.

Εχει και αλλα κιτ
https://www.caroto.gr/static/media/2022 ... 00x360.jpg
αλλα να προσεχεις την ημερομηνια ληξης (ισχυει και για το σπρευ)

Οι ''λστιχαδες'' λενε να μην το αφησεις ετσι και με την πρωτη ευκαιρια να τους το πας.

Εχεις δικο οι τιμες ειναι πολυ υψηλες.
Άβαταρ μέλους
By vagmann
#795927 Michelin Crossclimate 2 μπήκαν στο allroad,για αντικατασταση των crossclimate plus,μετά από 4 έτη,και 30Κ χλμ...με εγγύηση 2 σκισμενων ελαστικών σε ένα χρόνο (σε ένα συμβάν...)
:yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Chris
#796592 Θελω να τραμπαρω μπρος πισω λαστιχα. Continental premium contact 6 225/40 r18. Δε βλεπω βελακι. Παιζει να εχουν στη μεσα πλευρα μονο ή θα ειχαν σιγουρα στην εξωτερικη? Ειχα στο μυαλο μου πως αλλαζουν χιαστι, αλλα τωρα βλεπω και αυτο:

Εικόνα

Τι να προτιμησω? Κατα τα αλλα, δε θελει τιποτα ιδιαιτερο, ετσι? Πχ ζυγοσταθμιση? Τα βγαζω, τα βαζω στην καινουρια θεση, τα σφιγγω
Άβαταρ μέλους
By otso
#796594 μονος :omg:
ολομοναχος; :omg: :omg:
αν το κανεις χιαστι , πρεπει να το τακαρεις με κορμους , τσιμεντολιθους οτι βρεις , οπως αυτοι που κλεβουν ζαντολαστιχα . Εχεις δυναμοκλειδο;
Chris κι εσυ φραγκοφονιας;