Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#452307
dimviii έγραψε:την προηγουμενη εβδομαδα μπηκαν πανω bridgestone RE050 μεταχειρω με 500 χλμ στα 150 ευρω :inlove: τοποθετημένα,ζυγοσταθμισμενα.
τα 888 πεταχτηκαν,δεν εμεινε φλουδα.
Πώς είναι δυνατόν να υπάρχει κάτι τέτοιο; Για ποιο λόγο να τα βγάλει προς πώληση κάποιος;
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#452309
Anonymous Founder έγραψε:
dimviii έγραψε:την προηγουμενη εβδομαδα μπηκαν πανω bridgestone RE050 μεταχειρω με 500 χλμ στα 150 ευρω :inlove: τοποθετημένα,ζυγοσταθμισμενα.
τα 888 πεταχτηκαν,δεν εμεινε φλουδα.
Πώς είναι δυνατόν να υπάρχει κάτι τέτοιο; Για ποιο λόγο να τα βγάλει προς πώληση κάποιος;

Σε τέτοια αυτοκίνητα , φαντάζομαι, γιατί δεν του άρεσαν
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452317
Anonymous Founder έγραψε:
dimviii έγραψε:την προηγουμενη εβδομαδα μπηκαν πανω bridgestone RE050 μεταχειρω με 500 χλμ στα 150 ευρω :inlove: τοποθετημένα,ζυγοσταθμισμενα.
τα 888 πεταχτηκαν,δεν εμεινε φλουδα.
Πώς είναι δυνατόν να υπάρχει κάτι τέτοιο; Για ποιο λόγο να τα βγάλει προς πώληση κάποιος;


γιατι είναι καλος φιλος (πρωην ΕΒΟ 6 ,νυν εβο8) που ηθελε 2η 4αδα ζαντες,αλλα αυτές που βρηκε και του εκαναν,ειχαν αυτά τα ελαστικα πανω,και δεν τα πουλαγε χωρις τα ελαστικα ο Αγγλος πωλητης.
Ε πηρε αυτος τις ζαντες,πηρα και εγω τα ελαστικα.Ετσι βγηκε φθηνα. :iconcool:
Μην σου κανουν εντυπωση τέτοιες περιπτώσεις.Εδω ο άλλος πουλησε το ΕΒΟ Χ με 3500 χλμ.
Τα 888 που φοραγα,ειχαν κανει 10 γυρους Σερρες μονο και πουληθηκαν.
Υπαρχουν πολλοι Γκεακοι που αγοραζουν για να αγορασουν χωρις να χρειαζονται κατι. :lol:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#452350
ArrowsFA1 έγραψε:
21 quadra έγραψε:Απορία, θα ζεσταθούν ποτέ αυτά τα λάστιχα με δείκτη ZR ώστε να αποδόσουν όπως πρέπει ?

91W είναι, δηλ. το επόμενο του V (δεν έβγαινε V).
Έχει συζητηθεί αρκετές φορές ότι η εξίσωση μεγαλύτερος δείκτης ταχύτητας = πιο δύσκολο ζέσταμα παίζει να είναι και μύθος.
Ειλικρινά δεν ξέρω τι ισχύει αλλά με λίγες σκέψεις φυσικής θα έλεγα ότι το εύκολο ή δύσκολο ζέσταμα εξαρτάται από το πόσο μαλακό είναι το λάστιχο.....και όχι από το αν αντέχει 240 ή 270 χλμ/ω...και δεν ξέρω αν αυτό που αντέχει 270 χαω είναι πάντα σκληρότερο από αυτό των 240 χαω...ίσως υπάρχουν και άλλοι τρόποι να επιτευχθεί η επιπλέον αντοχή.

sknipper έγραψε:Ta W σε σχέση με τα V έχουν πιο σκληρό και ανθεκτικό σκελετό αλλά πιο μαλακή γόμα. Έτσι δεν αργεί να ζεσταθεί το πέλμα και να προσφέρει πρόσφυση παρόλο που ο σκελετός του αντιστέκεται περισσότερο στην ανάπτυξη θερμότητας. Αλλά μάλλον κρατάνε λιγότερο αφού φθείρονται περισσότερο.

REALZEUS έγραψε:Φυσικά και είναι μύθος. Τα ελαστικά με μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας έχουν συνήθως πιο μαλακή γόμα (άρα ευκολότερο ζέσταμα και καλύτερο κράτημα - κάτι που έχει επιβεβαιωθεί και σε δοκιμές) επειδή απευθύνονται σε πιο γρήγορα αυτοκίνητα. Ο μεγαλύτερος δείκτης ταχύτητας συνεπάγεται πιο ενισχυμένο σκελετό ώστε να αντέχει τις φυγόκεντρες δυνάμεις....
Η επανάληψη είναι η μητέρα της μάθησης!
Η απορία μου για το αν μερικοί διαβάζουν τις προηγούμενες δημοσιεύσεις πριν απαντήσουν απαντήθηκε. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#452842
Scotch έγραψε:Τι λάστιχα λέτε να βάλει ο bro στην Alfa 147 του; Είναι με τα 105 άλογα, μοντέλο 2001 (σαν αυτήν)
Ζητούμενα:
- Να ζεσταίνονται γρήγορα. Δεν το κυνηγάει σε στροφές, κλπ, αλλά θέλει σίγουρο (όσο γίνεται στους δρόμους μας) φρενάρισμα.
- Επώνυμα (όχι κινεζιές, κλπ)
- Οικονομικά

up :ninja:
Άβαταρ μέλους
By xeno
#452913
Scotch έγραψε:
Scotch έγραψε:Τι λάστιχα λέτε να βάλει ο bro στην Alfa 147 του; Είναι με τα 105 άλογα, μοντέλο 2001 (σαν αυτήν)
Ζητούμενα:
- Να ζεσταίνονται γρήγορα. Δεν το κυνηγάει σε στροφές, κλπ, αλλά θέλει σίγουρο (όσο γίνεται στους δρόμους μας) φρενάρισμα.
- Επώνυμα (όχι κινεζιές, κλπ)
- Οικονομικά

up :ninja:

goodyear efficient grip performance , πολύ καλή επιλογή για touring οδήγηση. Ασφαλές στη βροχή, στρίβει και φρενάρει καλά. Στο δικό μου αυτοκίνητο βγάζει περίπου 40.000 χλμ χωρίς δραματικές εκπτώσεις στα τελευταία.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#452960
xeno έγραψε:
Scotch έγραψε:
Scotch έγραψε:Τι λάστιχα λέτε να βάλει ο bro στην Alfa 147 του; Είναι με τα 105 άλογα, μοντέλο 2001 (σαν αυτήν)
Ζητούμενα:
- Να ζεσταίνονται γρήγορα. Δεν το κυνηγάει σε στροφές, κλπ, αλλά θέλει σίγουρο (όσο γίνεται στους δρόμους μας) φρενάρισμα.
- Επώνυμα (όχι κινεζιές, κλπ)
- Οικονομικά

up :ninja:

goodyear efficient grip performance , πολύ καλή επιλογή για touring οδήγηση. Ασφαλές στη βροχή, στρίβει και φρενάρει καλά. Στο δικό μου αυτοκίνητο βγάζει περίπου 40.000 χλμ χωρίς δραματικές εκπτώσεις στα τελευταία.


Αυτά. Ή τα αντίστοιχα Dunlop.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#452962 Έβγαλα ένα 5ο καλοκαίρι με τα Pilot Sport 3 σε 205/55/16, αλλά με νέα αμορτισερ bilstein sport, και είναι εντυπωσιακό ότι δεν αισθάνθηκα ποτέ να με περιορίζει στις στροφές η χαλαρή αίσθηση του ελαστικού (μαλακά τοιχώματα), αντίθετα με 5 χρόνια πριν που μου φαίνονταν πολύ χαλαρά!
Με δεδομένο ότι τα πίεσα στις στροφές, είναι απίστευτο ότι κρατούσαν όπως θα περίμενα από καινούργια!
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#453514 5ο καλοκαίρι (!)
Πόσα χλμ;
Έκανες μπρος-πίσω;
Εμένα στο 5ο καλοκαίρι δε με ικανοποιούσαν καθόλου. ABS για πλάκα.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#453529 και σήμερα κατεβαίνοντας από Πήλιο, πάτησα ένα σίδερο που όχι μόνο τρύπησε το λάστιχο αλλά και έσκισε το πέλμα του σε μερικά σημεία... Οπότε πάμε γι αλλαγή τα δύο μπροστινά SC5 με F1 Assymetric. Πάω αύριο να πάρω τιμές...