Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#670492 Έτσι όπως το διάβασα νόμισα ότι είχε κλείσει ήδη τα Τ005.

Αφού δεν έχει κλειδώσει ακόμα, να βάλω σφήνα και τα P1 που πρότεινε ο Anonymous Founder σε προηγούμενη σελίδα. Νομίζω θα ταιριάξουν κουτί.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#672816 Σε RFT 225/45/17 μπροστά - 245/45/17 πίσω ποια λαστιχάκια κοιτάζουμε?
Ανάγκες
1) Άνεση (για RFT)
2) Κράτημα σε σβέλτη οδήγηση
3) Κράτημα σε βρεγμένο

Τώρα φοράω Pilot Sport 4 και το λάστιχο για την ηλικία και τα χιλιόμετρά του είναι αξιοπρεπέστατο.
Στην 3άρα φοράμε Bridgestone T005 Driveguard και ενώ αρχικά ήταν εξαιρετικό λάστιχο, φθάρθηκε πολύ απότομα από ένα σημείο και μετά και έπεσε ανάλογα και η απόδοσή του.

Να ξαναπάω σε PS4 ή υπάρχει κάτι καλύτερο και κυρίως πιο άνετο?

Επίσης, βγάζει νόημα να πάω σε square set up 235/45/17 για λίγο πιο planted μπροστινό μέρος?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#672843 Σε κασκαϊ ντήζελ που κάνει 20000 χλμ το χρόνο εκτός Αθηνών, τι να βάλει κάποιος που δεν έχει απαιτήσεις οδηγικής ευχαρίστησης αλλά μόνο άνεσης???

< Note >
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#675792 Τα Turanza 001 με 40χιλ χιλιόμετρα είναι για αλλαγή.
Θα μπουν τα χειμωνιάτικα τώρα.
Η αγορά θα γίνει την άνοιξη, αλλά να είμαι έτοιμος :iconcool:
Με κριτήρια : 1) διάρκεια 2) θόρυβο και 3) οικονομία νομίζω πως τα Primacy 4 κερδίζουν.
Αλλά υπάρχουν σε πολύ καλή έκπτωση και φρέσκια παραγωγή σε γερμανικό εργοστάσιο τα Cinturato P7.
Έχει κάποιος εμπειρία από τα Pirelli?
Είναι κοντά σε χαρακτηριστικά με τα Michelin ή να τα αφησ€ στους Γάλλους? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#675890
popolaros έγραψε:Μην ασχολείσαι με μικρά πιρελι.

Πώς σου φανηκαν τα 001;


Τόσο χάλια τα made in Germany F1 Pirelli? :hmmm:

Τα Bridgestone ήταν τέλεια στο φρενάρισμα. Στεγνό ή βρεγμένο ποτέ δεν μπήκε ABS. :s_thumbsup
Σε γρήγορη οδήγηση 2 φορές εν Ελλάδι τα πήγε καλά.
Σε πολύ νερό μερικές φορές έχασε επαφή με οδόστρωμα. Από οικονομία δεν έχω μέτρο σύγκρισης και από θόρυβο σίγουρα θα υπάρχουν καλύτερα καθώς ήταν ο ίδιος με τα χειμερινά Conti. :(
Άβαταρ μέλους
By alex
#683854 για τον φιλο που ρωτησε πριν ενα μηνα για ρανφλατ αν δεν εχει βαλει ακομα θα του πω και εγω οτι τα μοναδικα με ανεση ,μαλακά ειναι τα μισελιν και τα efficient grip τα οποια βγαινουν και με προστασια ζαντας.

τα χανκουκ επισης αλλα δεν βγαζουν χιολμ

φυσικα υπαρχουν και πιο φθηνα ανετα αλλα οχι πριμιουμ μαρκες που δεν εχω δοκιμασει αλλα διαβαζω οτι δεν βγαζουν χιλιομ.

pilot sport 4 205/55/16 συμβατικα/νορμαλ εχει δοκιμασει κανεις?
Άβαταρ μέλους
By alex
#683860 αυτο που εχω καταλαβει τοσα χρονια στα ελαστικα ειναι οτι καθε αυτοκινητο εχει το δικο του ταιριασμα και φυσικα και στον οδηγο.δεν κανουν ολα για ολα και ολους
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#683922
alex έγραψε:για τον φιλο που ρωτησε πριν ενα μηνα για ρανφλατ αν δεν εχει βαλει ακομα θα.....


:hmmm: :hmmm: ποιόν εννοείς
Για Runflat δεν ενδιαφέρομαι :s_no
Άβαταρ μέλους
By alex
#684038 φιλε το οτι εσυ ρωτας τωρα κατι δεν σημαινει οτι εισαι μονος σου στο φορουμ.δλδ. οτι γραφω ελληνικα πριν ενα μηνα σημαινει πριν ενα μηνα .πως γινεται να μην το κταλαβαινεις?τοτε μαλλον το προβλημα σου ειναι οχι οτι δεν ξερεις ελληνικα αλλα οτι εισαι εγωκεντρικος η' δεν εχεις καλη αναλυση στο μυαλο σου.

αν αντι να ρωτας εμενα ,διεθετες 3'' απο τον χρονο σου και κοιτουσες 10 ποστ πιο πανω θα καταλαβαινες,ενας ειναι που ρωταει για ρανφλατ.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#687381 Κατόπιν λάθος συννενόησης - παρερμηνείας του ανθρώπου που μου περασε τα λάστιχα ενω οι ζάντες μου ειναι ασύμμετρες (7.5J με λάστιχα 225/45/17 μπροστά και 8J με λάστιχα 245/40/17 πίσω) κατέληξα με 225/45/17 και στους 4 τροχούς. :rant:

Μπαίνω στον κόπο να τα αλλάξω τα πίσω ή είναι αποδεκτή η διαφορά? :hmmm: