Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#357578 Εγώ πάλι πως τα καταφέρνω και τα μαγουλιαζω με το υπεραυτοκινητο το Golf δεν καταλαβαίνω

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#357599
georgetz έγραψε:^
http://www.oponeo.co.uk/tyre-article/re ... advantages και πιέσεις



Νομίζω ότι είναι XL χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, σε ότι αφορά τις πιέσεις έχω δοκιμάσει από 2.2 μέχρι 2.4 bar.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#357776
dimik έγραψε:Εγώ πάλι πως τα καταφέρνω και τα μαγουλιαζω με το υπεραυτοκινητο το Golf δεν καταλαβαίνω

Εννοείς ότι δεν έχεις ακρίβεια κι αμεσότητα στις στροφές γιατί το ελαστικό σου γέρνει λόγω υψηλού προφίλ και μαλακών τοιχωμάτων?
Ανέβασε την πίεση 3 psi να γίνουν πιο "άκαμπτα", θα χάσεις βέβαια σε άνεση (κυρίως οι πίσω).
Άβαταρ μέλους
By dimik
#357801
Adriver έγραψε:
dimik έγραψε:Εγώ πάλι πως τα καταφέρνω και τα μαγουλιαζω με το υπεραυτοκινητο το Golf δεν καταλαβαίνω

Εννοείς ότι δεν έχεις ακρίβεια κι αμεσότητα στις στροφές γιατί το ελαστικό σου γέρνει λόγω υψηλού προφίλ και μαλακών τοιχωμάτων?
Ανέβασε την πίεση 3 psi να γίνουν πιο "άκαμπτα", θα χάσεις βέβαια σε άνεση (κυρίως οι πίσω).

Υψηλό προφίλ δεν έχουν 225/45/17 είναι αλλά στις στροφές καταλαβαίνω αρκετές φορές μαγουλιασμα, ειδικά σε αυτές που μπαίνω με απότομη τιμονια.
Από την άλλη με υψηλές πιέσεις μειώνεται το φαινόμενο αλλά όντως χάνω αρκετά σε άνεση που δεν το θέλω, οπότε το αφήνω κάπου στην μέση.

< >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#357821 Τα PS3 ειχαν πολυ μαλακο πλαϊνό.

Σιγουρα περιμένω βελτίωση στα 4 αλλα πλαϊνά στυλ Bridgestone μαλλον οχι.

Το οποιο απο το αμαξι, τον τρόπο που οδηγείς και τις πιεσεις που έχεις , ειναι το ζητούμενο για σένα :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Xaris
#358703
dimik έγραψε:
Adriver έγραψε:
dimik έγραψε:Εγώ πάλι πως τα καταφέρνω και τα μαγουλιαζω με το υπεραυτοκινητο το Golf δεν καταλαβαίνω

Εννοείς ότι δεν έχεις ακρίβεια κι αμεσότητα στις στροφές γιατί το ελαστικό σου γέρνει λόγω υψηλού προφίλ και μαλακών τοιχωμάτων?
Ανέβασε την πίεση 3 psi να γίνουν πιο "άκαμπτα", θα χάσεις βέβαια σε άνεση (κυρίως οι πίσω).

Υψηλό προφίλ δεν έχουν 225/45/17 είναι αλλά στις στροφές καταλαβαίνω αρκετές φορές μαγουλιασμα, ειδικά σε αυτές που μπαίνω με απότομη τιμονια.
Από την άλλη με υψηλές πιέσεις μειώνεται το φαινόμενο αλλά όντως χάνω αρκετά σε άνεση που δεν το θέλω, οπότε το αφήνω κάπου στην μέση.

< >

Ειτε το αμορτισέρ " χαζεύει",ειτε στην Κύπρο παιζει παντού άσφαλτος επιπέδου Α.Ο είναι XL..
Άβαταρ μέλους
By Xaris
#358784 Εγώ κινούμενος καθημερινά στην Κατεχάκη δεν έχω ανάλογη άσφαλτο,παρόλο που το πιεζω αρκετά δεν έχω τάσεις για μαγουλιασμα με ανάλογο όχημα Α3,αυτός ηταν και ο λογος που αλλαξα ζαντες-λαστιχα(μαγουλιαζε τόσο που έμπαινε esp,απο195/65/15 σε 225/45/17)
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#358800
Xaris έγραψε:Εγώ κινούμενος καθημερινά στην Κατεχάκη δεν έχω ανάλογη άσφαλτο,παρόλο που το πιεζω αρκετά δεν έχω τάσεις για μαγουλιασμα με ανάλογο όχημα Α3,αυτός ηταν και ο λογος που αλλαξα ζαντες-λαστιχα(μαγουλιαζε τόσο που έμπαινε esp,απο195/65/15 σε 225/45/17)
Ε όσο νά'ναι το 195/65 μαγουλιάζει πολύ ιδίως σε σχέση με 225/45.
Αλλά δυσκολεύομαι να δεχτώ εύκολα το περί μαγουλιάσματος στο 225/45. Θεωρώ πιο πιθανό αυτό που νιώθει κάποιος με όχι αφούσκωτο 225/45 να είναι μεγάλη γωνία ολίσθησης παρά πραγματικό μαγούλιασμα. Και η Michelin γενικά αυτήν την έχει μεγάλη, έτσι λειτουργούν, σε κάποιους ταιριάζει σε άλλους όχι.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#358819 PS4 ή F1 Assymetric 3? Τα πρώτα βγαίνουν κανένα 100αρι παραπάνω. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#358822
drdino έγραψε:PS4 ή F1 Assymetric 3? Τα πρώτα βγαίνουν κανένα 100αρι παραπάνω. :hmmm:


Εγώ ψηφίζω τα πρώτα που έχω κιόλας, στο Scirocco πήγαινα για τα Assymetric 3 και τελικά κατέληξα με Dunlop SportMaxx RT 2 τα οποία ίσως θα έπρεπε να τα σκεφτείς σαν εναλλακτική γιατί πρέπει να έχουν την ίδια τιμή.
Γενικά νομίζω Assymetric και RΤ2 είναι μια κατηγορία κάτω αλλά αν δεν ψάχνεις τις απόλυτες επιδόσεις θα μείνεις εξίσου ευχαριστημένος.

ένα καλό συγκριτικό
http://www.autoexpress.co.uk/accessorie ... y-category
Άβαταρ μέλους
By Xaris
#358829 Δεν διατύπωσα σωστα,μαγουλιασμα είχα με 195/65/15 εξού και η αλλαγη τους με τα 225/45..εμένα έχουν ακομα μερικα μπιμπικακια,για αυτό και μου έκανε εντύπωση η άποψη του dimik
Άβαταρ μέλους
By xenos
#358833
drdino έγραψε:PS4 ή F1 Assymetric 3? Τα πρώτα βγαίνουν κανένα 100αρι παραπάνω. :hmmm:


Έιχα ρωτήσει λαστιχά ακριβώς αυτό και μου λέει τα ps4 είναι μία κλάση πάνω, αλλά και λίγο πιο ακριβά.