Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By fot
#563614 Είτε οδηγάτε όλοι, ανεξάρτητα με το τι αυτοκίνητο είναι, με πολύ έντονους ρυθμούς, είτε απλά το ακούσατε και το κάνετε καραμέλα.
Δεν εξηγείται αλλιώς.

~28.000 χλμ στα δυο χρόνια με EcoContact5 και είναι σαν καινούργια.




< >
Άβαταρ μέλους
By theo13
#563668 Γενικά θεωρώ δύσκολο με νορμάλ οδήγηση να πέσει το πέλμα τόσο πολύ. Εγώ τα Dunlop Sport BlueResponse τα άλλαξα με κάπου 55.000 χλμ και ήταν παραπάνω από οκ από πέλμα

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#563736 43000χλμ με τα SportContact5 και είναι ακόμα σε ικανοποιητικό επίπεδο (προφανώς και είναι στα πρόθυρα για αλλαγή βέβαια, με τόσα χλμ). Και φυσικά από την αρχή ήταν κορυφή σε βρεγμένο (όπως ότι Conti έχω οδηγήσει, premium, eco και sport) και κρατάνε αμέσως χωρίς ζέσταμα. Στο στεγνό, απλά καλά, μειονεκτούν σε παρατεταμένη πίεση που υπερθερμαίνονται πολύ γρήγορα, αλλά πλέον τέτοια 1-2 φορές το χρόνο και αν... :sorry:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#563745 45χιλ με Conti, νεο extreme sport :metalo:

Τα eco μπορεί να πιάσουν αυτά τα χλμ αλλά δε κρατάνε έτσι κι αλλιώς οπότε δεν υπάρχει διαβάθμιση στην απόδοση τους :lol:

Για τα Rainsport3 δοκιμάζονται σε ενα Yaris 1.3 εδώ κ 10Κ. Μεχρι τώρα ολα οκ με εξαιρετικό βρεγμένο. Θα ζεσταθουν αρκετά υπο πίεση αλλα διατηρούν ομοιογένεια.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#563752 Και εγώ είχα τα EcoConti στο V40 για 43 χιλ χλμ και άντεχαν λίγο ακόμα (πρώτης τοποθέτησης). Τα άλλαξα τον Ιανουάριο του 2018 με κάποια Uniroyal EfficientGrip. Δυστυχώς στα 13 χιλ χλμ χρειάστηκε να αλλάξω το ένα ζεύγος καθώς έσκισα το ένα σε πεζοδρόμιο. Ευτυχώς είχε κάποια μορφής εγγύηση και έτσι πλήρωσα μόνο το ένα ελαστικό από τα δύο που άλλαξα.
Οπότε τώρα έχω το εμπρός ζεύγος με 6 χιλ χλμ και το πίσω με 19 χιλ χλμ.
Μου δίνουν την αίσθηση πιο μαλακών πλαϊνών από τα Conti και περισσότερης άνεσης στην οδήγηση αλλά δεν είναι για στραμπουλήγματα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#563779
georgetz έγραψε:45χιλ με Conti, νεο extreme sport :metalo:

Τα eco μπορεί να πιάσουν αυτά τα χλμ αλλά δε κρατάνε έτσι κι αλλιώς οπότε δεν υπάρχει διαβάθμιση στην απόδοση τους :lol:

Για τα Rainsport3 δοκιμάζονται σε ενα Yaris 1.3 εδώ κ 10Κ. Μεχρι τώρα ολα οκ με εξαιρετικό βρεγμένο. Θα ζεσταθουν αρκετά υπο πίεση αλλα διατηρούν ομοιογένεια.


Τα sport contact πάντως έχουν πέσει ελάχιστα. Σίγουρα όμως είναι για αλλαγή.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#563785 Για 43Κ καλά πήγες :lol:

Προσωπικά προσπαθώ να ταιριάξω το λάστιχο (χαρακτηριστικά) με αυτοκίνητο (βάρος, προσανατολισμός).

π.χ μια W203 θέλει πιο ενισχυμένο σκελετό ελέω βάρους μετά απο δοκιμές
(δοκιμάστηκαν Dunlop SP Sport01,Conti PC2,Pirelli P7,Conti PC5,Conti SC2)
π.χ ένα Fiesta Sport θέλει ηπιότερο σκελετό , ενισχυμένα πλαινά όμως μετά απο δοκιμές
(δοκιμάστηκαν Hankook S1 Evo, Michelin PS3, Pirelli NeroGT, Toyo CF2)
π.χ ένα Yaris δεν δίνει σημασία σε τίποτα τέτοια κ θέλει την ησυχία του :lol:
(δοκιμάστηκαν κ για Yaris , Yoko DRB , Michelin Energy Saver , Uni RS3)

Επίσης, σημαντικό είναι να βλέπουμε όσο γίνεται κ τα αντικειμενικά σχόλια real χρηστών για wear,ευπάθεια σε κακοτεχνίες όπως ανέφερε κ ο citastak.

my 2 cents.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#563886
georgetz έγραψε:Για 43Κ καλά πήγες :lol:

Προσωπικά προσπαθώ να ταιριάξω το λάστιχο (χαρακτηριστικά) με αυτοκίνητο (βάρος, προσανατολισμός).

π.χ μια W203 θέλει πιο ενισχυμένο σκελετό ελέω βάρους μετά απο δοκιμές
(δοκιμάστηκαν Dunlop SP Sport01,Conti PC2,Pirelli P7,Conti PC5,Conti SC2)
π.χ ένα Fiesta Sport θέλει ηπιότερο σκελετό , ενισχυμένα πλαινά όμως μετά απο δοκιμές
(δοκιμάστηκαν Hankook S1 Evo, Michelin PS3, Pirelli NeroGT, Toyo CF2)
π.χ ένα Yaris δεν δίνει σημασία σε τίποτα τέτοια κ θέλει την ησυχία του :lol:
(δοκιμάστηκαν κ για Yaris , Yoko DRB , Michelin Energy Saver , Uni RS3)

Επίσης, σημαντικό είναι να βλέπουμε όσο γίνεται κ τα αντικειμενικά σχόλια real χρηστών για wear,ευπάθεια σε κακοτεχνίες όπως ανέφερε κ ο citastak.

my 2 cents.

Βάζεις με ΜΟ ή τα απλά? :hmmm:
markvag έγραψε:43000χλμ με τα SportContact5 και είναι ακόμα σε ικανοποιητικό επίπεδο (προφανώς και είναι στα πρόθυρα για αλλαγή βέβαια, με τόσα χλμ). Και φυσικά από την αρχή ήταν κορυφή σε βρεγμένο (όπως ότι Conti έχω οδηγήσει, premium, eco και sport) και κρατάνε αμέσως χωρίς ζέσταμα. Στο στεγνό, απλά καλά, μειονεκτούν σε παρατεταμένη πίεση που υπερθερμαίνονται πολύ γρήγορα, αλλά πλέον τέτοια 1-2 φορές το χρόνο και αν... :sorry:

Τα λάτρεψα τα Conti SC5 :inlove: :inlove: και τα πέταξα στην Ελλάδα τον Οκτώβριο (ποιός κακομοίρης θα τα βάλει πάνω για μτχ δεν ξέρω). Τελευταλιο ταξίδι τέλη Αυγούστου από την κεντρική Ελβετία μέχρι το Μιλάνο και να ρίχνει κουβάδες, η αουτοστράντα στην Ιταλία σε μια στιγμή είχε λιμνούλες και εγω κατέβαινα με 120-130χλμ/ω χωρίς να υπάρχει η υποψία γλιστρίματος :inlove:
Δυστυχώς τα έβγαλα 2 μέρες πριν γυρίσω Γερμανία γτ είχα ξεπεράσει το όριο φθοράς τους λόγω χλμ :shifty: στα δικά μου χέρια έβγαλαν σχεδόν 30.000χλμ, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν έχω ιδέα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#563941
Thomas_C200K έγραψε:Τα λάτρεψα τα Conti SC5 :inlove: :inlove: και τα πέταξα στην Ελλάδα τον Οκτώβριο (ποιός κακομοίρης θα τα βάλει πάνω για μτχ δεν ξέρω). Τελευταλιο ταξίδι τέλη Αυγούστου από την κεντρική Ελβετία μέχρι το Μιλάνο και να ρίχνει κουβάδες, η αουτοστράντα στην Ιταλία σε μια στιγμή είχε λιμνούλες και εγω κατέβαινα με 120-130χλμ/ω χωρίς να υπάρχει η υποψία γλιστρίματος :inlove:


Εγώ πάντως δεν έχω οδηγήσει καλύτερο σε βρεγμένο. Ιδίως αν τα συγκρίνω με κάτι Uniroyal 550 rallye που είχα ένα διάστημα στο 206. Άθλια τα uniroyal στο στεγνό (υπερβολικά μαλακό πλαϊνό, περιορισμένο κράτημα) και στο βρεγμένα τα υποτιθέμενα βροχολάστιχα ήταν κατώτερα από τα conti premium contact που φορούσε πριν ο πέζουλας. Σε πιο βαριά αμάξια (όπως η μπεμπέκα) τα sc υπερθερμαίνονται γρήγορα στην "ενθουσιώδη" ( :whistlink: ) οδήγηση, αλλά για μένα που πλέον δυστυχώς δεν οδηγάω έτσι για 995/1000χλμ που κάνω αυτό δεν είναι μειονέκτημα. Πιο πολύ μ' ενδιαφέρει που κρατάνε από την αρχή και στο βρεγμένο βεντουζώνουν.



georgetz έγραψε:Προσωπικά προσπαθώ να ταιριάξω το λάστιχο (χαρακτηριστικά) με αυτοκίνητο (βάρος, προσανατολισμός).


Αυτό είναι μεγάλο θέμα...