http://www.sengpielaudio.com/calculator-levelchange.htm
Double or twice the loudness = factor 2 means about 10 dB more sensed loudness level (psycho acoustic)
Αυτό που λες εσύ αφορά στην ακουστική πίεση (συχνά το μπερδεύουμε όλοι μας), αλλά αυτό είναι dB SPL (sound pressure level).
Το έχω μπερδέψει κι εγώ στο παρελθόν, και είμαι διπλά απαράδεκτος, μιας και είχα κάνει (προ αμνημονεύτων...) διπλωματική στην Ηλεκτρακουστική, είχα φτιάξει ένα ηχόμετρο που δούλευε με απλό μικρόφωνο και έναν υπολογιστή (μην γελάτε, τότε δεν υπήρχαν smartphones!).
Το πώς ακούγεται το ίδιο ακριβώς λάστιχο τοποθετημένο σε διαφορετικά αυτοκίνητα, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Asimov έγραψε:Παίδες δεν έχω βάλει ποτέ β' κλάσης ελαστικό
Βέβαια μεταξύ Uniroyal, Kleber και Falken όντως αυτά τα Falken φαίνονται κάπως ενδιαφέροντα Έχουν Α (!) στο βρεγμένο.
Είναι λίγο περισσότερο θορυβώδη βέβαια (69db, έναντι 68 των Goodyear, Michelin) και τα χαλάνε λίγο στην κατανάλωση (Ε έναντι C - ok, δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό στην πράξη)
Continental φοράει το αμάξι από το εργοστάσιο και είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ σε κράτημα και θόρυβο και γενικά
Falken έχω στο 107 σχεδόν ένα χρόνο τώρα. Είμαι ευχαριστημένος, διαφορά στον ήχο και την κατανάλωση δεν κατάλαβα αλλά στο φρενάρισμα και στο βρεγμένο είναι καλύτερα απο Uniroyal που φορούσε πρίν.
Continental είναι κορυφή. Εκεί που μας χρωστούσανε μας πήρανε και το βόδι , λες και είναι τίποτες Κινέζικα της οκάς.
Τα έγραψα mousate : απαράδεκτο κράτημα και φασαρία. Να προσθέσω και ότι μετά τα 20-25.000 χλμ. δεν έχει μείνει πέλμα (και δεν είναι ότι τα κυνηγάει η οδηγός).
Για νορμάλ καταστάσεις, σαν τα Michelin δεν έχω βρει άλλο.
Continental είχα κάνει το λάθος να βάλω και στο Focus μια φορά κι ακόμα αναρωτιέμαι αν ήταν αυτά ή τα Bridgestone τα χειρότερα ever. Κι όχι τα οικολογικά σε εκείνη την περίπτωση.
Δυστυχώς το μικρό τα φορούσε από τη μάνα του.
Από αυτόν τον Χοϊμέ που προτείνετε είστε ευχαριστημένοι; Να τον δοκιμάσω αν ειναι. Λίγο που χάζεψα τις τιμές του, μου φάνηκε τίμιος.
mousatos έγραψε:Continental είναι κορυφή.
Γερμανικο και κορυφαιο δεν υπαρχει.
απο καρφιτσα,μεχρι αντιτορπιλικο._
Asimov έγραψε:
Από αυτόν τον Χοϊμέ που προτείνετε είστε ευχαριστημένοι; Να τον δοκιμάσω αν ειναι. Λίγο που χάζεψα τις τιμές του, μου φάνηκε τίμιος.
Καλος ειναι,τον εχω χρησιμοποιησει και εμεινα ευχαριστημενος.
Στηριζουμε εταιριες που στηριζουν σταθερα το μοτορσπορτ.
Asimov έγραψε: μετά τα 20-25.000 χλμ. δεν έχει μείνει πέλμα
Asimov έγραψε: (και δεν είναι ότι τα κυνηγάει η οδηγός).
.
Ή κάποιος βουτάει τα κλειδιά κρυφά τα βράδια ή κάποιος κοιτάει τις πιέσεις μια φορά το χρόνο. Διάλεξε
Asimov έγραψε:Τα έγραψα mousate : απαράδεκτο κράτημα και φασαρία
define ΑΠΑΡΑΔΕΚΤο κράτημα . Γλιστράει στις στροφές με απότομο φρένο στα 160 km/h?
Anonymous Founder έγραψε:Όχι, δεν είναι τόσο απλό.Ξεκίνησα να διαβάζψ το άρθρο αλλά δεν μου κράτησε το ενδιαφέρον. Οπότε αν θέλεις με απλά λόγια, με το αυτί μου ποιο από τα δύο θα καταλάβω; Το loudness ή το SPL;; Γιατί αυτό θέλω να ξέρω. Και όλοι αυτοί σε ποιο αναφέρονται;
http://www.sengpielaudio.com/calculator-levelchange.htm
Double or twice the loudness = factor 2 means about 10 dB more sensed loudness level (psycho acoustic)
Αυτό που λες εσύ αφορά στην ακουστική πίεση (συχνά το μπερδεύουμε όλοι μας), αλλά αυτό είναι dB SPL (sound pressure level).
Οπότε δεν μπορώ καταλάβω πως μερικοί χωρίς να τα ζοριζεται και να ντριφταρεεται στα 28000 χλμ να φαγώθηκε ολο το πέλμα. Από κρατήματα δεν είναι βέβαια όπως ηταν στην αρχη αλλά και ποτέ δεν με προβλημάτισαν. Και με την χθεσινή βροχουλα στην περιφερειακη Θεσσαλονίκης με αρκετά σημεία να μαζεύουν νερό δεν αισθάνθηκα καθολου να γλιστράνε , να πλανιαρουν και πήγαινα και με 120χλμ.
Οι μόνοι λόγοι που θα τα άλλαζα είναι ότι θα ήθελα κάποιο με πιο σκληρό πλαϊνό ώστε να μη γέρνει τόσο στις στροφές και ο θόρυβος τους να είναι κάτω από τα 70db που έχουν αυτά, βέβαια δεν ξέρω πόση διαφορά θα δω, αν δω κιόλας αν πάω σε κάποιο άλλο με 2db πιο αθόρυβα.
Αυτο που με συναρπάζει είναι ότι τα conti πολλοι τα ρίχνεται στο καιαδα και προτείνετε αλλά με κατωτερα χαρακτηριστικά μόνο και μόνο επειδή είναι πιο φτηνά. Αν αναλογιστούμε ότι ο μέσος οδηγός αλλάζει λάστιχα κάθε 4 χρόνια, η διαφορά στην τιμή πάει στα 10-12€ το χρόνο, σιγά την διαφορά δηλαδή....δεν θα λείψουν σε κανένα νομίζω 2-3 καφέδες το χρόνο όπου πιθανότατα αυτή η διαφορά στη τιμή να καλυφθεί και την χαμηλότερη κατανάλωση. 40-50€ είναι 1-2εξοδοι το Σαββάτο, 52 Σάββατα έχει ο χρόνος.
< 5 >