Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#548975
Anonymous Founder έγραψε:Με το προφίλ οδηγού που περιγράφει ο serf, δεν υπάρχει λόγος να μην προτιμήσει κάτι πιο οικονομικό, όπως τα Bf Goodrich ή τα Fulda κατά την γνώμη μου.
Στα 185/65/14 που είναι η σωστή διάσταση αυτά πάνε 50-60€ φθηνότερα στην τετράδα από τις μεγάλες μάρκες και δεν νομίζω ο πεθερός να καταλάβει καν διαφορά.


Πέρασε ένα τρίμηνο και πλέον πρέπει να επιλέξω άμεσα. Το αυτοκίνητο είναι μεν του πεθερού αλλά σε ένα δίμηνο θα περάσει στα χέρια μας δε ως δεύτερο της οικογένειας. Τα χιλιόμετρα θα παραμείνουν αρκετά κάτω από τα 5000km/έτος. Κάποιες λίγες φορές το αυτοκίνητο θα μεταφέρει για μικρές αποστάσεις και τον 2 ετών junior της οικογένειας. Οπότε τα χαρακτηριστικά λειτουργίας, κυρίως φρενάρισμα & συμπεριφορά σε βρεγμένο, μετράνε πολύ και δίνω τα έξτρα €50-60 για το κάτι καλύτερο.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#549004 Σε συνέχεια της προηγούμενης δημοσίευσης, κοιτάω τι ελαστικά "παίζουν" στη μαμά διάσταση 185/65R14 καθώς και στην τρέχουσα 185/60R14 (-3,4% στη διάμετρο). Στην 1η δε βλέπω κάτι που να κάνει "κλικ". Στη 2η βλέπω CONTINENTAL CONTI PREMIUM CONTACT 5 & DUNLOP STREETRESPONSE 2. Ποια η γνώμη σας; Επιστρέφω στη μαμά διάσταση; Σε ποιο λάστιχο; Για πείτε γιατί ο πεθερός περιμένει/πιέζει :)
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#549024 Έχοντας πλέον 45.500χλμ με τα τελευταία ελαστικά μου (Bridgestone Potenza Adrenalin RE002) στην εμπορική διάσταση 225/45/17 κοιτάζω κι εγώ για ελαστικά. Η αλήθεια είναι ότι αυτά που φοράω τώρα τα τελευταία 10 - 12.000χλμ έχουν επιδείξει μια σχετικά καλή συμπεριφορά (σε αντίθεση με την εικόνα που αποκόμισα στα πρώτα 15 - 20.000χλμ ως καινούρια) και ακόμα και τώρα που είναι φορτωμένα με χλμ δεν γλιστράνε τόσο εύκολα και δεν εμπνέουν ανασφάλεια (εννοείται με νορμάλ οδήγηση). Θεωρώ βέβαιο ωστόσο ότι δεν μπορούν να βγάλουν σεζόν, οπότε λογικά το αργότερο μέχρι Γενάρη-Φλεβάρη του 2019 (δηλαδή μέσα στα επόμενα 3 - 5.000χλμ) θα τα αντικαταστήσω. Από επιλογές αυτή τη στιγμή έχω στο μυαλό μου τα S001 της ίδιας μάρκας που τα έχω φορέσει παλιότερα για 60+ χιλ. χλμ και γνωρίζω τη συμπεριφορά τους στο αυτοκίνητό μου, αλλά σκέφτομαι και τα πρόσφατα Michelin Pilot Sport 4. Ζητούμενά μου να βγάζουν άνετα τουλάχιστον 45.000χλμ/3 χρόνια, να μην έχουν τόσο μαλακά πλαϊνά για καλύτερη αίσθηση και προφανώς να μη γλυστράνε για πλάκα (κυρίως) στην πόλη. Η χρήση του αυτοκινήτου είναι 2/3 πόλη 1/3 ταξίδια (ίσως και λίγο παραπάνω ποσοστιαία τα ταξίδια). Γράφω περίπου 15.000χλμ/έτος. Συνήθως οι διαδρομές στην πόλη είναι τουλάχιστον 15 λεπτών σε διάρκεια (η καθημερινή μου μετακίνηση προς και από τη δουλειά μου) όπου λόγω χρήσης Λ. Κηφισού το αυτοκίνητο αναπτύσσει και ταχύτητες ταξιδιού (100+ χαω).
Έχετε κάποιες προτάσεις στην κατηγορία που μου διαφεύγουν; Χρήματα που μπορώ να διαθέσω, μέχρι 400-420 ευρώ (όσο δηλαδή περίπου παίζουν τα PS4).
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#549027
Serf έγραψε:Σε συνέχεια της προηγούμενης δημοσίευσης, κοιτάω τι ελαστικά "παίζουν" στη μαμά διάσταση 185/65R14 καθώς και στην τρέχουσα 185/60R14 (-3,4% στη διάμετρο). Στην 1η δε βλέπω κάτι που να κάνει "κλικ". Στη 2η βλέπω CONTINENTAL CONTI PREMIUM CONTACT 5 & DUNLOP STREETRESPONSE 2. Ποια η γνώμη σας; Επιστρέφω στη μαμά διάσταση; Σε ποιο λάστιχο; Για πείτε γιατί ο πεθερός περιμένει/πιέζει :)
Εγώ βλέπω τα ίδια ελαστικά και στις δύο διαστάσεις, ενώ και η διαφορά τιμής δεν είναι τεράστια.
Άρα σίγουρα επιστρέφεις στην μαμά διάσταση.
Αφού εν τέλει δεν είναι πρόβλημα τα παραπάνω χρήματα, βάζεις Michelin, Pirelli, Continental με αυτή την σειρά, ή αν θέλεις κάτι λιγότερο ακριβό, αλλά επίσης γνωστό και καλή μάρκα, Dunlop, Goodyear.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#549028
lazarefa έγραψε:Έχοντας πλέον 45.500χλμ με τα τελευταία ελαστικά μου (Bridgestone Potenza Adrenalin RE002) στην εμπορική διάσταση 225/45/17 κοιτάζω κι εγώ για ελαστικά. Η αλήθεια είναι ότι αυτά που φοράω τώρα τα τελευταία 10 - 12.000χλμ έχουν επιδείξει μια σχετικά καλή συμπεριφορά (σε αντίθεση με την εικόνα που αποκόμισα στα πρώτα 15 - 20.000χλμ ως καινούρια) και ακόμα και τώρα που είναι φορτωμένα με χλμ δεν γλιστράνε τόσο εύκολα και δεν εμπνέουν ανασφάλεια (εννοείται με νορμάλ οδήγηση). Θεωρώ βέβαιο ωστόσο ότι δεν μπορούν να βγάλουν σεζόν, οπότε λογικά το αργότερο μέχρι Γενάρη-Φλεβάρη του 2019 (δηλαδή μέσα στα επόμενα 3 - 5.000χλμ) θα τα αντικαταστήσω. Από επιλογές αυτή τη στιγμή έχω στο μυαλό μου τα S001 της ίδιας μάρκας που τα έχω φορέσει παλιότερα για 60+ χιλ. χλμ και γνωρίζω τη συμπεριφορά τους στο αυτοκίνητό μου, αλλά σκέφτομαι και τα πρόσφατα Michelin Pilot Sport 4. Ζητούμενά μου να βγάζουν άνετα τουλάχιστον 45.000χλμ/3 χρόνια, να μην έχουν τόσο μαλακά πλαϊνά για καλύτερη αίσθηση και προφανώς να μη γλυστράνε για πλάκα (κυρίως) στην πόλη. Η χρήση του αυτοκινήτου είναι 2/3 πόλη 1/3 ταξίδια (ίσως και λίγο παραπάνω ποσοστιαία τα ταξίδια). Γράφω περίπου 15.000χλμ/έτος. Συνήθως οι διαδρομές στην πόλη είναι τουλάχιστον 15 λεπτών σε διάρκεια (η καθημερινή μου μετακίνηση προς και από τη δουλειά μου) όπου λόγω χρήσης Λ. Κηφισού το αυτοκίνητο αναπτύσσει και ταχύτητες ταξιδιού (100+ χαω).
Έχετε κάποιες προτάσεις στην κατηγορία που μου διαφεύγουν; Χρήματα που μπορώ να διαθέσω, μέχρι 400-420 ευρώ (όσο δηλαδή περίπου παίζουν τα PS4).
Είχαν μαλακά πλαϊνά τα Bridgestone;
Τα Michelin δεν φημίζονται για την...σκληράδα τους πάντως!
Γιατί δεν κοιτάς Dunlop MAXX RT2 να γλιτώσεις και χρήματα;
Μια χαρά λάστιχο και μια χαρά εταιρεία.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#549032 Όχι, προς Θεού, δεν είπα ότι είχαν μαλακά πλαινά τα RE002! Ζητούμενό μου είναι να μην έχουν μαλακά πλαϊνά. Για τα Dunlop έχω διαβάσει κι από άλλους ότι είναι μια γενικά καλή επιλογή, απλά έχω μια μικρή προκατάληψη για τη φίρμα, συν το ότι δεν έχω καταλάβει πως τοποθετούνται σε αντοχή σε φθορά πέλματος σε σχέση πχ με τα Continental SportContact (5 ή 6 ότι κυκλοφορεί σήμερα τέλος πάντων από αυτά) που λογικά είναι τα πιο μαλακά επώνυμα σπορ ελαστικά στη διάστασή μου, και τα αντίστοιχα Bridgestone (S001) που είναι τα μάλλον πιο σκληρά.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#549034 Δεν νομίζω να σε απογοητεύσει το Dunlop, αλλά αν δεν νιώθεις σίγουρος με την επιλογή του, μην το επιλέξεις.
Να προτείνω το παρακάτω; Καλό λάστιχο, γνωστή εταιρεία και πολύ καλή τιμή:
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/10-9079
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#549035 Το συγκεκριμένο Fulda το έχω καταρχάς σκεφτεί κι εγώ (είναι και φτηνό συν τοις άλλοις). Το έχεις δοκιμάσει ωστόσο εσύ ή κάποιος γνωστός σου στην Ελλάδα; Δεν έχω βρει κριτικές από Ελλάδα για το συγκεκριμένο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#549037 Μπορείς να βρεις κι άλλες κριτικής σε ξένα sites.
Γενικά, νομίζω είναι ασφαλής επιλογή, εγώ παραλίγο να τα βάλω, αν δεν είχαν βγει τα Pirelli Pzero PZ4 που τελικά έβαλα.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#549064 Τα ps4 ΔΕΝ είναι μαλακά !

Είναι λαστιχάρες, έχω μια εμπειρία 30000χλμ από αυτά σε 2 αυτοκίνητα .

Ταίριαζαν απίστευτα στη σπορ ανάρτηση του προηγούμενου αυτοκινήτου μου , δεν ταιριάζουν στην πολύ μαλακή ανάρτηση του τωρινού μου.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#549071
Serf έγραψε:Σε συνέχεια της προηγούμενης δημοσίευσης, κοιτάω τι ελαστικά "παίζουν" στη μαμά διάσταση 185/65R14 καθώς και στην τρέχουσα 185/60R14 (-3,4% στη διάμετρο). Στην 1η δε βλέπω κάτι που να κάνει "κλικ". Στη 2η βλέπω CONTINENTAL CONTI PREMIUM CONTACT 5 & DUNLOP STREETRESPONSE 2. Ποια η γνώμη σας; Επιστρέφω στη μαμά διάσταση; Σε ποιο λάστιχο; Για πείτε γιατί ο πεθερός περιμένει/πιέζει :)



Από τα efficient grip performance που βγαίνουν στη διάσταση του αυτοκινήτου είμαι ευχαριστημένος πάντως.
Τα έχω δοκιμάσει σε 2 διαφορετικά αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#549091
lazarefa έγραψε:Michelin Pilot Sport 4


Τα καλύτερα λάστιχα σε αυτήν την διάσταση. Από 18'' και πάνω τα καλύτερα είναι τα Pirelli PZ4.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#549415 To λοιπόν, ήρθε (και πέρασε TBH) η ώρα αντικατάστασης των 002 για το ρδελάκι μου (Corolla '98 1.33).
Τα Bridge μου άφησαν μόνο καλές εντυπώσεις, αλλά δε θα τα ξανάβαζα εάν έβγαιναν ακόμη, γιατί προτιμώ να δοκιμάσω κάτι άλλο.
Το οδηγικό προφίλ είναι σχετικά χαλαρό, 10,000 με 15,000 το χρόνο ανάλογα με τα κέφια, η διάσταση 195/50/15 (55άρι προφίλ ΟΕΜ), πάτσετ ~300 ευρώ.

Κάθε πρόταση δεκτή.