Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#610872 Είναι όμως κάποιοι που αγοράζουν barum ή κινέζικα για να κάνουν οικονομία και βλέπουμε οτι καταλήγουν να πληρώνουν επιπλέον χρήματα μακροπρόθεσμα και με περισσότερες παραχωρήσεις σε "επιδόσεις" .
Άβαταρ μέλους
By teddx
#610888
Anonymous Founder έγραψε:Ενώ γενικά προτιμώ Dunlop, με τελευταία προσθήκη στο αυτοκίνητο του πατέρα τα Bluresponce, θεωρώ το Primacy ανώτερο λάστιχο. Αν η τιμή είναι κοντά, θα πήγαινα σ'αυτό.
Το dunlop βγαίνει μόνο με δείκτη ταχύτητας Η και πάνω και πάει στα 300€ ενώ το michelin με δείκτη Τ στα 240€ και με δείκτη Η στα 290€ το οποίο όμως θα είναι διαθέσιμο σε κάνα μήνα.
Οπότε το ίδιο είναι περίπου στις τιμες.
Μετά και τις απόψεις σας τελικά θα πάω στο primacy 4 με δείκτη Τ μιας και δεν το τρέχω το αυτοκίνητο και γλιτωνω έτσι και 50-60€ ως αντιστάθμιση της θεωρητικής αυξημένης κατανάλωσης της C κατηγορίας του primacy αντί Β που λέει ότι έχει το dunlop.

< 5 >
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#610917
tsilis έγραψε:.....
Νομίζω , ότι θα πάω με μια διερευνητική διάθεση και θα βάλω Toyo TR1.........
........
Να δούμε τι λένε και αυτά .


Μια μικρή ενημέρωση σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται...
Θυμίζω ότι ήθελα 205/50/15 πίσω και 195/50/15 μπροστά .
Τα πίσω, ενώ αναγράφονται στο site της Toyo για την Ελλάδα , ο εισαγωγέας δεν τα φέρνει και κυρίως δεν έδινε προοπτική εισαγωγής .
Αποφάσισα να τα φέρω από έξω, δυστυχώς .

Κοίταξα στην elastika-online και έφτανε 297 ευρώ με τα μεταφορικά
Στην camskill 300.
Στην demon-tweeks 225 !!!
Η demon-tweeks είχε κατά 60 ευρώ καλύτερα μεταφορικά από τις άλλες δυο , ενώ έτυχε να έχει και καλύτερη βασική τιμή στα TR1.
Ας το έχουμε υπ´όψιν.

Παρήγγειλα σήμερα και περιμένω .
Θα ανανεώσω μόλις παραλάβω και κάνω κάποια χλμ.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#611109
mousatos έγραψε:...Σκωτσέζος μπακάλης mode on:
Ελαστικό με B και ελαστικό με Ε έχουν διαφορά έως 2 λίτρα στα 1000 χλμ . Ας πούμε 1,5 .
Στα 50,000 χλμ βγαίνει 75 λίτρα x 1,55e τιμή βενζίνης = 116.25 ευράκια

Άρα ότι οικονομία έγινε στην αγορά του ελαστικού χάθηκε και με το παραπάνω στη διάρκεια της χρήσης του
Ναι αλλά δεν είναι μόνο λόγω της κατανάλωσης η διαφορά στην τιμή. Συχνά τα λάστιχα με καλύτερη πρόσφυση ή αίσθηση ή επιδόσεις σε συγκεκριμένη διαδρομή υστερούν σε δείκτη κατανάλωσης. Για μένα η κατανάλωση δεν είναι κριτήριο αν πλεονεκτεί αλλού. Και δεν ασχολούμαι με βρεγμένο, για το στεγνό με ενδιαφέρει.

Και τις δοκιμές ελαστικών σε Γερμανία ή αλλού τις κοιτάω μεν αλλά μετράνε μόνο αν η υπεροχή επιβεβαιώνεται και σε ελληνικούς δρόμους και συνθήκες.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#611523 Έλεγξα χθες τα ελαστικά (αέρα) στο γκολφ κ πρόσεξα πόσο φθαρμένα είναι... Τα πέρασα πριν 3 χρόνια, παραγωγής 30/16. Έχουν κάνει 33.000 χλμ.
Good year 4Seasons Gen2.

Προβληματίστηκα για την ποιότητα του ελαστικού 3 χρόνια μετά. Μου έκανε εντύπωση. Το τελευταίο καλοκαίρι δεν το έβλεπε κ ο ήλιος τόσο πολύ ένεκα υπογείου γκαράζ. Βασικά μου έκανε εντύπωση πως δεν το είχα προσέξει. Τελευταία φορά πρέπει να έλεγξα αέρα το καλοκαίρι.

Θα τα αλλάξω, τα ίδια δεν τα βάζω. Μπορεί να είναι καλύτερα σε κριτικές, αλλά μετά από 2-3 χρόνια με τέτοια σχισίματα αμφιβάλλω.

Θα πάω για τα επόμενα στη λίστα, μάλλον continental 4 εποχών
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα
Στην πραγματικότητα φαίνεται πολύ χειρότερη η φθορά σε σχέση με τις φωτοφραφίες

< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#611532 Ούουουουου καλά, 2 χρονάκια ακόμα βγάζουν Α-ΝΕ-ΤΑ σε ελληνικό αμάξι, κατόπιν συστάσεων απο ντόπιο λαστιχά.

-μάστορα, έχουμε κανά μτχ λαστιχάκι να κάνουμε την δουλειά μας;
-έλα φίλος, σ' έφτιαξα, τυχερός είσαι, κοίτα δω πράγμα, απάτητα σου λέω.
-Ωωωωω καλά φαίνονται :ninja: , πόσα θές;
-κοίτα, με 100€ είσαι άρχοντας.
-πω ρε μάστορα κόψε μου κάτι.
-εντάξει, για σένα 80€.
-σωραίος, πάμε...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#611560 Μοιάζει για βροχολάστιχο άρα το πέλμα είναι μαλακό, ευπαθές και με πολλές χαρακιές.
Η φθορά τους δεν μου φαίνεται υπερβολική. Ιδίως αν σκεφτούμε χρήση σε καλή άγρια άσφαλτο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#611566 Το γράφει ο άνθρωπος, 4 Εποχών είναι. Ούτε εμένα μου φαίνεται υπερβολική η φθορά πάντως. Πέτρο δεν παίζει να έχεις 2 τετράδες (καλοκαιρινά-χειμερινά); Τα 4 Εποχών είναι παντού μέτρια.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#611569
REALZEUS έγραψε:Το γράφει ο άνθρωπος, 4 Εποχών είναι. Ούτε εμένα μου φαίνεται υπερβολική η φθορά πάντως. Πέτρο δεν παίζει να έχεις 2 τετράδες (καλοκαιρινά-χειμερινά); Τα 4 Εποχών είναι παντού μέτρια.


Πάντως η χάραξη του έχει πιο πολύ στοιχεία χιονολάστιχου πρωτίστως.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#611576 Κυρίως θέμα γόμας είναι, όχι χάραξης. Όπως και να έχει μας είπε ότι είναι το μοντέλο 4Seasons.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#611691 Το Goodyear 4 seasons είναι κατά βάση χειμερινό λάστιχο στην λογική του, όπως και τα περισσότερα 4 εποχών, τα μόνα δύο 4 εποχών που έχουν πιο "θερινή" λογική είναι το Michelin CrossClimate και το καινούριο Bridgestone

< Note >
Άβαταρ μέλους
By snoops
#611792 Θα αλλαχθούν τα ελαστικά του Tiguan - πρόκειται για διάσταση 215/65/16.

Αυτή τη στιγμή φοράει τα Bridgestone Dueler A/T, τα οποία είναι και τα αρχικά που μπήκαν όταν παραδόθηκε από την αντιπροσωπεία. Δεν έχουν φθορά ουσιαστικά (το αυτοκίνητο έχει κάνει μόνο 23500km), αλλά είναι ηλικίας 9 ετών πλέον...

Το Tiguan είναι το 4x2, 1400άρι με τα 122 άλογα.

Θέλω ένα ελαστικό το οποίο θα καλύπτει την εξής χρήση:

Εντός δρόμου - εκτός δρόμου 95%-5%.
Εντός πόλεως - εκτός πόλεως (αυτοκινητόδρομος) 65%-35%
Με ενδιαφέρει η αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες της ελληνικής ασφάλτου το καλοκαίρι, αλλά και η καλή απόδοση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Τέλος ο θόρυβος είναι σημαντικός και θα ήθελα αν είναι εφικτό να πρόκειται για σχετικά αθόρυβο στην κύλιση ελαστικό. Η απόδοση στο χιόνι είναι...τριτεύουσα.

Η κατανάλωση δε με ενδιαφέρει τόσο (ούτως ή άλλως οι διαφορές είναι μικρές απ' ότι βλέπω).

Το budget θα ήθελα να είναι max 400€, αλλά αν πρόκειται για κάτι πολύ καλό θα μπορούσα να ανέβω ως τα 450€.

Ποιες είναι οι προτάσεις σας;