Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#609164 Φέτος λέω να αλλάξω λάστιχα στο smart. Σε καμία περίπτωση δεν γλιστράνε (είτε βρεγμένο, είτε στεγνό), αλλά μετά από 8 χρόνια και 30.000km, καλό είναι να αλλαχθούν :shifty:
Από επιλογές, η πιο ακριβή είναι της Yokohama, ακολουθούν continental ecocontact 6 (τα αγαπημένα του Δία), Falken, κλπ. Διαστάσεις 145/65/15 μπροστά, 175/55/15 πίσω. Η συχνότητα χρήσης δεν αναμένεται να μεταβληθεί (max 5000km το χρόνο).

< >
Άβαταρ μέλους
By teddx
#610716 Έφτασε ο χρόνος για την αλλαγή ελαστικών. Διαστάσεις 185/65 15R. Οδήγηση κυρίως περιαστικά (περιφερειακός Θεσσαλονίκης) οδήγηση συντηρητικά και ήρεμα 100-120 χλμ/ω αλλά και όταν βγω Ε.Ο δεν ξεπερνάω τα 130-140. Υποψήφια , 2 μοντέλα, michelin primacy 4 και dunlop sport bluresponse. Προ καιρού σκεφτόμουν για το δεύτερο αλλά πρόσφατα έμαθα ότι και το primacy βγαίνει πλέον για 15αρα ζάντα και άρχισα να το σκέφτομαι. Το πρώτο ως μοντέλο είναι νέο ενώ το ντανλοπ μετράει μια εφταετια ως μοντελο αλλα βάση energy label εμφανίζεται πιο οικονομικό και με λιγότερο θόρυβο κατά μία βαθμίδα.
Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα τεστ έστω και σε κάποια πολύ κοντινή διάσταση που να περιλαμβανονται και τα δύο για να έχω καλυτερη άποψη.
Ποιο απο τα δυο θα μου προτείνατε εσείς και γιατι???

< 5 >
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#610718 Μεταξύ των δύο δοθέντων υποψηφίων, κι εγώ τα μισελίνια θα 'λεγα, λαμβάνοντας υπόψιν το στυλ οδήγησης που περιγράφεις.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#610719 Έχουν κάνει οι γερμανοί του ADAC δοκιμή σ' αυτή τη διάσταση (φέτος κιόλας) . Δεν γνωρίζω γερμανικά, αλλά φαίνεται να ξεχωρίζουν το Bridgestone Turanza T005 : https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/t ... rgebnisse/
Άβαταρ μέλους
By theo13
#610722
teddx έγραψε:Έφτασε ο χρόνος για την αλλαγή ελαστικών. Διαστάσεις 185/65 15R. Οδήγηση κυρίως περιαστικά (περιφερειακός Θεσσαλονίκης) οδήγηση συντηρητικά και ήρεμα 100-120 χλμ/ω αλλά και όταν βγω Ε.Ο δεν ξεπερνάω τα 130-140. Υποψήφια , 2 μοντέλα, michelin primacy 4 και dunlop sport bluresponse. Προ καιρού σκεφτόμουν για το δεύτερο αλλά πρόσφατα έμαθα ότι και το primacy βγαίνει πλέον για 15αρα ζάντα και άρχισα να το σκέφτομαι. Το πρώτο ως μοντέλο είναι νέο ενώ το ντανλοπ μετράει μια εφταετια ως μοντελο αλλα βάση energy label εμφανίζεται πιο οικονομικό και με λιγότερο θόρυβο κατά μία βαθμίδα.
Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα τεστ έστω και σε κάποια πολύ κοντινή διάσταση που να περιλαμβανονται και τα δύο για να έχω καλυτερη άποψη.
Ποιο απο τα δυο θα μου προτείνατε εσείς και γιατι???

< 5 >



Έχω δοκιμάσει και τα δυο. Το Dunlop το είχα 50.000 χλμ και σε γενικές γραμμές ήταν οκ αλλά άρχισε να γλιστράει νωρίς.
Το Michelin είναι συνολικά ανώτερο και ιδιαίτερα στην άνεση στο ταξίδι και την εμπιστοσύνη που σου αποπνέει
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#610724
Govus έγραψε:Έχουν κάνει οι γερμανοί του ADAC δοκιμή σ' αυτή τη διάσταση (φέτος κιόλας) . Δεν γνωρίζω γερμανικά, αλλά φαίνεται να ξεχωρίζουν το Bridgestone Turanza T005 : https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/t ... rgebnisse/

https://translate.google.com/translate? ... ebnisse%2F
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#610727 falken tyres

PRODUCTION FACILITIES, INTERNATIONAL
The global success of Sumitomo Rubber Industries has given rise to a host of new production facilities. In recent years alone, new locations have been founded in China (opened 2012, 934 employees), South Africa (2013, 1003), Brazil (2013, 1269), the USA (2015, 1300) and Turkey (2015, 1430 employees). They are concrete proof that today, Sumitomo is at home all over the world.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#610730 Τα ντάνλοπ τα έχω στο δικό μου(195-65-15) και κλείνουν 3ετία.
Ίδια οδήγηση όπως με σένα, γενικά νο πρόμπλεμ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#610731 Ενώ γενικά προτιμώ Dunlop, με τελευταία προσθήκη στο αυτοκίνητο του πατέρα τα Bluresponce, θεωρώ το Primacy ανώτερο λάστιχο. Αν η τιμή είναι κοντά, θα πήγαινα σ'αυτό.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#610746 https://www.viking-tyres.com/car/tyres/citytech-ii

EU tyre label

Wet Grip:
Tyres with high wet grip performance (A or B graded) have shorter braking distances on wet roads and are, therefore, safer in the rain. As with fuel efficiency, the D grade isn’t used and there are no plans to use G. The difference between each grade is approximately 3 metres – the equivalent of an average car. Put in context, this means the better your wet grip, the lower the chance of you being involved in a car accident.

Άρα υπάρχουν μόνο 3 κατηγορίες:
A
B με +3 μέτρα στο φρενάρισμα από την Α
C με +3 μέτρα στο φρενάρισμα από τη Β


Fuel efficiency:
Tyres account for up to 20% of your vehicle’s fuel consumption so, if you want to get more miles per tank of fuel, you should choose tyres with a high fuel efficiency rating. You will also lower your CO2 emissions. It comes down to rolling resistance i.e. the energy lost when a tyre is moving. The lower the rolling resistance, the less energy is lost and the lower your fuel consumption and CO2 emissions. The difference between an A-rated tyre and a G-rated tyre could be as much as 6 litres per 625 miles.

Άρα υπάρχουν 6 κατηγορίες:
A , B , C, E , F , G με εως 1 λίτρο διαφορά στην κατανάλωση ανά κατηγορία στα 1000 χλμ

Σκωτσέζος μπακάλης mode on:
Ελαστικό με B και ελαστικό με Ε έχουν διαφορά έως 2 λίτρα στα 1000 χλμ . Ας πούμε 1,5 .
Στα 50,000 χλμ βγαίνει 75 λίτρα x 1,55e τιμή βενζίνης = 116.25 ευράκια

Άρα ότι οικονομία έγινε στην αγορά του ελαστικού χάθηκε και με το παραπάνω στη διάρκεια της χρήσης του
Άβαταρ μέλους
By theo13
#610837
Anonymous Founder έγραψε:Ενώ γενικά προτιμώ Dunlop, με τελευταία προσθήκη στο αυτοκίνητο του πατέρα τα Bluresponce, θεωρώ το Primacy ανώτερο λάστιχο. Αν η τιμή είναι κοντά, θα πήγαινα σ'αυτό.
Στο δικό μου βγαίνουν στα ίδια ακριβώς λεφτά. (215/55 R16) οπότε λογικά το ίδιο ισχύει γενικά. Όπως και να έχει ακόμα και μια μικρή διαφορά δικαιολογείται γιατί πρόκειται για πιο καινούριο λάστιχο

.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#610839
mousatos έγραψε:Σκωτσέζος μπακάλης mode on:

:hmmm: :shifty:


Για το παρακάτω θα κάνουμε τίποτα ή το βλέπουμε από του χρόνου; :s_sarcastic
Scotch έγραψε:Φέτος λέω να αλλάξω λάστιχα στο smart. Σε καμία περίπτωση δεν γλιστράνε (είτε βρεγμένο, είτε στεγνό), αλλά μετά από 8 χρόνια και 30.000km, καλό είναι να αλλαχθούν :shifty:
Από επιλογές, η πιο ακριβή είναι της Yokohama, ακολουθούν continental ecocontact 6 (τα αγαπημένα του Δία), Falken, κλπ. Διαστάσεις 145/65/15 μπροστά, 175/55/15 πίσω. Η συχνότητα χρήσης δεν αναμένεται να μεταβληθεί (max 5000km το χρόνο).
Άβαταρ μέλους
By gakost
#610852
mousatos έγραψε:https://www.viking-tyres.com/car/tyres/citytech-ii

EU tyre label

Wet Grip:
Tyres with high wet grip performance (A or B graded) have shorter braking distances on wet roads and are, therefore, safer in the rain. As with fuel efficiency, the D grade isn’t used and there are no plans to use G. The difference between each grade is approximately 3 metres – the equivalent of an average car. Put in context, this means the better your wet grip, the lower the chance of you being involved in a car accident.

Άρα υπάρχουν μόνο 3 κατηγορίες:
A
B με +3 μέτρα στο φρενάρισμα από την Α
C με +3 μέτρα στο φρενάρισμα από τη Β


Fuel efficiency:
Tyres account for up to 20% of your vehicle’s fuel consumption so, if you want to get more miles per tank of fuel, you should choose tyres with a high fuel efficiency rating. You will also lower your CO2 emissions. It comes down to rolling resistance i.e. the energy lost when a tyre is moving. The lower the rolling resistance, the less energy is lost and the lower your fuel consumption and CO2 emissions. The difference between an A-rated tyre and a G-rated tyre could be as much as 6 litres per 625 miles.

Άρα υπάρχουν 6 κατηγορίες:
A , B , C, E , F , G με εως 1 λίτρο διαφορά στην κατανάλωση ανά κατηγορία στα 1000 χλμ

Σκωτσέζος μπακάλης mode on:
Ελαστικό με B και ελαστικό με Ε έχουν διαφορά έως 2 λίτρα στα 1000 χλμ . Ας πούμε 1,5 .
Στα 50,000 χλμ βγαίνει 75 λίτρα x 1,55e τιμή βενζίνης = 116.25 ευράκια

Άρα ότι οικονομία έγινε στην αγορά του ελαστικού χάθηκε και με το παραπάνω στη διάρκεια της χρήσης του


Πάντως κι εγώ κοιτάω να αλλάξω λάστιχα και τα γλικοκοιτάζω τα Primacy 4. Προσωπικά στην σύγκριση με τις άλλες επιλογές την κατανάλωση ούτε που την κοιτάω, εφόσον έχουμε σαν δεδομένο το καλό κράτημα ο θόρυβος είναι για μένα εξίσου σημαντικός.
Με 5-6000 χιλιόμετρα το έτος που κάνω είναι αμελητέα η διαφορά στην κατανάλωση. Αν κάποιον ενδιαφέρει το κόστος σημαντικό ρόλο παίζει και η διάρκεια ζωής. Τα Toyo Nanoenergy 3 που φοράει τώρα πχ στα 30.000 χιλιόμετρα έχει φτάσει το ένα στα 2 χιλιοστά οπότε αν τα καινουργια κρατήσουν 50.000 πχ που αναφέρεις είναι αμέσως αμέσως 40% φθηνότερα από την τιμή που θα δώσω αναλογικά ανά χιλιόμετρο.

Θέλω να πω ότι ένας ξερός δείκτης Α-G δεν λέει κάτι ούτε πιστεύω αξίζει να σκοτίζεσαι πολύ αν θα κάψει 0.1 λ/100 παραπάνω από το Β στο C. Υπάρχουν τσάμπα τρόποι να κατεβάσει κάποιος τόσο την κατανάλωση αν θέλει αλλάζοντας τρόπο οδήγησης.