Από επιλογές, η πιο ακριβή είναι της Yokohama, ακολουθούν continental ecocontact 6 (τα αγαπημένα του Δία), Falken, κλπ. Διαστάσεις 145/65/15 μπροστά, 175/55/15 πίσω. Η συχνότητα χρήσης δεν αναμένεται να μεταβληθεί (max 5000km το χρόνο).
< >
teddx έγραψε:Έφτασε ο χρόνος για την αλλαγή ελαστικών. Διαστάσεις 185/65 15R. Οδήγηση κυρίως περιαστικά (περιφερειακός Θεσσαλονίκης) οδήγηση συντηρητικά και ήρεμα 100-120 χλμ/ω αλλά και όταν βγω Ε.Ο δεν ξεπερνάω τα 130-140. Υποψήφια , 2 μοντέλα, michelin primacy 4 και dunlop sport bluresponse. Προ καιρού σκεφτόμουν για το δεύτερο αλλά πρόσφατα έμαθα ότι και το primacy βγαίνει πλέον για 15αρα ζάντα και άρχισα να το σκέφτομαι. Το πρώτο ως μοντέλο είναι νέο ενώ το ντανλοπ μετράει μια εφταετια ως μοντελο αλλα βάση energy label εμφανίζεται πιο οικονομικό και με λιγότερο θόρυβο κατά μία βαθμίδα.
Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα τεστ έστω και σε κάποια πολύ κοντινή διάσταση που να περιλαμβανονται και τα δύο για να έχω καλυτερη άποψη.
Ποιο απο τα δυο θα μου προτείνατε εσείς και γιατι???
< 5 >
Govus έγραψε:Έχουν κάνει οι γερμανοί του ADAC δοκιμή σ' αυτή τη διάσταση (φέτος κιόλας) . Δεν γνωρίζω γερμανικά, αλλά φαίνεται να ξεχωρίζουν το Bridgestone Turanza T005 : https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/t ... rgebnisse/
Anonymous Founder έγραψε:Ενώ γενικά προτιμώ Dunlop, με τελευταία προσθήκη στο αυτοκίνητο του πατέρα τα Bluresponce, θεωρώ το Primacy ανώτερο λάστιχο. Αν η τιμή είναι κοντά, θα πήγαινα σ'αυτό.Στο δικό μου βγαίνουν στα ίδια ακριβώς λεφτά. (215/55 R16) οπότε λογικά το ίδιο ισχύει γενικά. Όπως και να έχει ακόμα και μια μικρή διαφορά δικαιολογείται γιατί πρόκειται για πιο καινούριο λάστιχο
mousatos έγραψε:Σκωτσέζος μπακάλης mode on:
Scotch έγραψε:Φέτος λέω να αλλάξω λάστιχα στο smart. Σε καμία περίπτωση δεν γλιστράνε (είτε βρεγμένο, είτε στεγνό), αλλά μετά από 8 χρόνια και 30.000km, καλό είναι να αλλαχθούν
Από επιλογές, η πιο ακριβή είναι της Yokohama, ακολουθούν continental ecocontact 6 (τα αγαπημένα του Δία), Falken, κλπ. Διαστάσεις 145/65/15 μπροστά, 175/55/15 πίσω. Η συχνότητα χρήσης δεν αναμένεται να μεταβληθεί (max 5000km το χρόνο).
mousatos έγραψε:https://www.viking-tyres.com/car/tyres/citytech-ii
EU tyre label
Wet Grip:
Tyres with high wet grip performance (A or B graded) have shorter braking distances on wet roads and are, therefore, safer in the rain. As with fuel efficiency, the D grade isn’t used and there are no plans to use G. The difference between each grade is approximately 3 metres – the equivalent of an average car. Put in context, this means the better your wet grip, the lower the chance of you being involved in a car accident.
Άρα υπάρχουν μόνο 3 κατηγορίες:
A
B με +3 μέτρα στο φρενάρισμα από την Α
C με +3 μέτρα στο φρενάρισμα από τη Β
Fuel efficiency:
Tyres account for up to 20% of your vehicle’s fuel consumption so, if you want to get more miles per tank of fuel, you should choose tyres with a high fuel efficiency rating. You will also lower your CO2 emissions. It comes down to rolling resistance i.e. the energy lost when a tyre is moving. The lower the rolling resistance, the less energy is lost and the lower your fuel consumption and CO2 emissions. The difference between an A-rated tyre and a G-rated tyre could be as much as 6 litres per 625 miles.
Άρα υπάρχουν 6 κατηγορίες:
A , B , C, E , F , G με εως 1 λίτρο διαφορά στην κατανάλωση ανά κατηγορία στα 1000 χλμ
Σκωτσέζος μπακάλης mode on:
Ελαστικό με B και ελαστικό με Ε έχουν διαφορά έως 2 λίτρα στα 1000 χλμ . Ας πούμε 1,5 .
Στα 50,000 χλμ βγαίνει 75 λίτρα x 1,55e τιμή βενζίνης = 116.25 ευράκια
Άρα ότι οικονομία έγινε στην αγορά του ελαστικού χάθηκε και με το παραπάνω στη διάρκεια της χρήσης του
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]
https://www.youtube.com/shorts/ywgO5RkISuA?feature[…]
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]
Δεν θες να σου πω τι προσφορές πήρα. Θα πάω σε καν[…]